http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ik snap je vraagstelling niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:25 schreef Nizno het volgende:
Van het weekend kwamen we er achter dat het nummer van een overleden vriend nu door een ander in gebruik was doordat we bij whatsapp ineens een ander plaatje bij zijn naam zagen.
Daardoor zat ik na te denken, als ze straks 1 jaar gratis doen en echt niet gaan verlengen.
Hoe willen ze dat doen in dit geval?
Whatsapp is per nummer. Hoe willen ze controleren of je huidige nummer niet overgenomen is door derden? (andere particulier of bedrijf)quote:
Nope, na de verificatie kan je probleemloos wisselen van simcard/nummer, dat heeft whatsapp zelf dan niet door. (zelf ondervonden, zo heb ik een poosje gewisseld tussen 2 whatsappen van 2 nummers terwijl 1 simcard erinbleef zitten).quote:
Ah, zo. Ja, dat is lastig inderdaad. Zo kreeg ik een poos terug inderdaad ook nog een appje die voor de vorige houder van dit nummer bedoeld was.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Whatsapp is per nummer. Hoe willen ze controleren of je huidige nummer niet overgenomen is door derden? (andere particulier of bedrijf)
Ik had met mijn nieuwe nummer in mijn telefoon mijn oude nummer nog in de whatsapp staan, hierdoor kon ik iedereen nog even rustig melden dat ik een nieuw nummer had.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja, dat is lastig inderdaad. Zo kreeg ik een poos terug inderdaad ook nog een appje die voor de vorige houder van dit nummer bedoeld was.
Dan nog zou ik dus de hele tijd kunnen appen met mijn oude nummer als ik die blijf gebruiken in de telefoon..quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nope, na de verificatie kan je probleemloos wisselen van simcard/nummer, dat heeft whatsapp zelf dan niet door. (zelf ondervonden, zo heb ik een poosje gewisseld tussen 2 whatsappen van 2 nummers terwijl 1 simcard erinbleef zitten).
Echter gaat dit niet eeuwig door denk ik. Ooit moet je hem weer opnieuw verifiëren, misschien na een tijdje niet gebruikt te hebben of zo?
Ja, kan. Je moet dan ff whatsapp opzoeken in de geinstalleerde programmaslijst en de gegevens wissen (dus niet uninstalleren of stoppen) en dan is de whatsapp weer gereset en vraagt ie overnieuw naar je naam/foto/nummer en daarna ontvang je dus alle berichten met terugwerkende kracht, wil je terug naar je nieuwe nummer, zelfde foefje herhalen als eerder beschreven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had met mijn nieuwe nummer in mijn telefoon mijn oude nummer nog in de whatsapp staan, hierdoor kon ik iedereen nog even rustig melden dat ik een nieuw nummer had.
Mijn oude nummer heb ik nu als prepaid kaartje en daar kan ik ook nog steeds alles mee doen (via wifi)
[..]
Dan nog zou ik dus de hele tijd kunnen appen met mijn oude nummer als ik die blijf gebruiken in de telefoon..
dan flink hiken met die ene persoonquote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb ook eens Hike geinstalleerd om te zien of dat wellicht beter is vergeleken Whatsapp, heb slecht 1 contact van mij het
Helemaal geen intressant persoon, collega van jaaaren geleden, ga het nummer en Hike meteen weer wissenquote:
Heb er geen last van en heb ook de S advance en whatsapp versie 2.9.5484. Probeer eens opnieuw installeren ?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef Troel het volgende:
Sinds de laatste update krijg ik eigenlijk geen seintje meer als er een bericht binnenkomt. Ik ben alle instellingen doorgelopen, maar op een of andere manier staat wel alles goed.
Meer mensen hier last van?
Samsung S Advance trouwens.
http://www.whatsapp.com/android/quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Troel het volgende:
Die versie kan ik nog helemaal niet krijgen in de playstore?
Dan was dit nummer eerst van iemand anders lijkt me.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
M'n vader heeft nog nooit Whatsapp gebruikt, maar bij zijn nummer staat in mijn contacten-lijst een weirde foto van iemand anders bij zijn naam (die wij niet kennen). Hoe is dit mogelijk?
Viber heeft het ook al. Ik weet niet of Whatsapp deze overstap zou moeten maken. Zou het begin van het eind worden kwa bloatware en het motief van providers om het te blocken of selectief de bandbreedte af te knijpen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:21 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer komt er een goede belfunctie in whatsapp. Soort skype?
Dit blijft tot nu toe uit....
Waarom dan? Whatsapp doet precies wat het moet doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
Tijd om over te stappen op MessageMe bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |