Ja, ms dat je me dan eindelijk eens wilt.quote:
Maar dat wil ik toch juist helemaal niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Here we go againMaar ok, dan leef je je leven toch lekker gefrustreerd, bitter en eenzaam?
Ze willen niet dat je je haar afknipt, dat lijkt me duidelijk.quote:
Jij had de lapo hoor, ik ging door het slotjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Godverdomme dikke stront door een rietje Pheno!
Maar daar zorg je wel voor, met die geweldige instelling van je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat wil ik toch juist helemaal niet?
Ja maar, ja maarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze willen niet dat je je haar afknipt, dat lijkt me duidelijk.
Ze zijn bang dat je lekker gek en spontaan gaat doen op de bank. Met een roseetje. In je onepiece. En terecht, schijnt. Hihihi.quote:
Dan maakt dat haar ook niet meer uit toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat je lekker gek en spontaan gaat doen op de bank. Met een roseetje. In je onepiece. En terecht, schijnt. Hihihi.
Owquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij had de lapo hoor, ik ging door het slotje
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat wil ik toch juist helemaal niet?
All is fair in love and chocolatequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Een paashaas van chocolade staart me aan. Probleem: die is niet van mij.
Ja, maar dan is de paashaas kapot.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ofwel... *pakt hoofd, bitchslapt een paar keer* GET A GRIP! BE A MAN!!!!!!!!!!
Off with his head!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Een paashaas van chocolade staart me aan. Probleem: die is niet van mij.
Ze treuren om het aanstaande heengaan van een vodka zuipende femme fatale.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan maakt dat haar ook niet meer uit toch?
In je maag gaat ie ook stuk!quote:
Zeikerdsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze treuren om het aanstaande heengaan van een vodka zuipende femme fatale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |