Tja, er wordt ook amper gehandeld.quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:21 schreef Maxbet het volgende:
Bitcoin hoeft niet te falen om Litecoin succesvol te laten zijn, ze kunnen prima naast elkaar bestaan.
In verhouding is de Litecoin (te) weinig waard momenteel, als de Bitcoin een stabielere waarde krijgt zou LTC wel eens makkelijk 10 a 15 keer duurder worden dan 80 cent
Op https://btc-e.com kun je LTC kopen voor bitcoins of dollars. Of de prijs redelijk is..., denk het wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef Neraice het volgende:
Waar koop je voor een redelijke prijs LTC?
Thanks. Gaat zeker via PayPal?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op https://btc-e.com kun je LTC kopen voor bitcoins of dollars. Of de prijs redelijk is..., denk het wel.
Nee met PayPal kun je heel moeilijk cryptocurrencies kopen , ik denk dat je het beste Bitcoins kunt kopen met iDeal op bitonic.nl of happycoins.nl en die dan bij Btc-e.com omruilen voor LTC.quote:
Jij wilt van de overheid af?quote:Op zondag 31 maart 2013 05:18 schreef Wouter_Drucker het volgende:
http://frozenlock.org/2013/03/30/bitcoin-revisited-bubble/
Ik weet niet hoe je dat uit die post haalt, maar JA.quote:
Ik weet precies wat dat is. Vroeg me alleen af hoe jij dacht dat ze het zouden doen. Markt beďnvloeden met flinke buys en sells lijkt mij effectiever.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ga maar eens zoeken op 51% attack, zoek de hashrate van bitcoin op en kijk wat asics kosten.
Niet uit die post, maar wel uit je commentquote:Op zondag 31 maart 2013 10:20 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat uit die post haalt, maar JA.
Alleen al economisch.![]()
http://smilingdavesblog.w(...)-decisive-one-liner/
Duh!![]()
We zijn alleen nog niet helemaal klaar om de overheid overbodig te maken, maar dat zal niet lang meer duren.
Weet ik niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:44 schreef Neraice het volgende:
[..]
Niet uit die post, maar wel uit je comment
Hoe doen we dat dan met politie, defensie, infrastructuur, publieke voorzieningen, uitkeringen, ambulance, brandweer en al die andere dingen?
Ik ben iig blij voor je dat zo'n zorgeloos leven hebt gehad.quote:
Het klopt (in zekere zin) maar waar haal je dat nou weer uit?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben iig blij voor je dat zo'n zorgeloos leven hebt gehad.
Elke vorm van zorg en hulp in Nederland is van de overheid, lijkt me vrij logisch. Je zou niet zonder een regering willen als je wist hoe hard je die nodig hebt. Vind het dus een vrij domme opmerking.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Het klopt (in zekere zin) maar waar haal je dat nou weer uit?
Dan heb jij andere ervaringen als ik. Ik heb inderdaad enorm veel hulp gehad van de overheid (overigens altijd ongevraagd en meestal gedwongen) en was een heel stuk beter af geweest zonder die 'hulp'.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Elke vorm van zorg en hulp in Nederland is van de overheid, lijkt me vrij logisch. Je zou niet zonder een regering willen als je wist hoe hard je die nodig hebt. Vind het dus een vrij domme opmerking.
Dat kan best, maar dan moeten we volgens jou alle hulpbehoevenden maar gewoon in de steek laten? Terug naar middeleeuwse taferelen? Een economie die instort doordat er geen protectionisme meer bestaat en geen EU e.d.?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Dan heb jij andere ervaringen als ik. Ik heb inderdaad enorm veel hulp gehad van de overheid (overigens altijd ongevraagd en meestal gedwongen) en was een heel stuk beter af geweest zonder die 'hulp'.
Ah lekkere discussie dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat kan best, maar dan moeten we volgens jou alle hulpbehoevenden maar gewoon in de steek laten? Terug naar middeleeuwse taferelen? Een economie die instort doordat er geen protectionisme meer bestaat en geen EU e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |