Kan je die foto op imgur.com zetten? Ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef µ het volgende:
Kreeg een foto van het artikel in de Volkskrant van een vriend.
Ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kan je die foto op imgur.com zetten? Ben ook benieuwd
briljant, je zit er echt diep in, hoeveel heb je voor dit setje moeten doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vet, heb er nog dik 1500 en mine ze ook nog
Holy shit, ik ben net begonnen, heb er pas 3.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vet, heb er nog dik 1500 en mine ze ook nog
Waar wil je hem downloaden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik krijg trouwens constant virusmeldingen als ik CGMiner probeer te dloaden, is dit iets om te negeren?
Hmm, daar heb ik hem ook vanaf, en geen melding gekregen, zou ook een betrouwbare bron moeten zijn..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/
quote:
Die vent is er nogal bij gebaat om de FUDden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]![]()
"More secure then gold and silver"
"Very few people understand how it works"
Wat een statements, dat gaat nog wat wordende bubble van het decennium.
Als je niet op de eerste doelt welke kritisch is heb je gelijk, bitcoin is gewoon onveilig. Elke overheid kan het omver leggen als ze zouden willen met nu nog een minimale investering.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef µ het volgende:
[..]
Die vent is er nogal bij gebaat om de FUDden.
Hoe zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als je niet op de eerste doelt welke critisch is heb je gelijk, bitcoin is gewoon onveilig. Elke overheid kan het omver leggen als ze zouden willen met nu nog een minimale investering.
Gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs heeft 63.70212864 LTC
Pure propaganda dit.quote:
Voor GPU mining maakt het niet zoveel uit, bij poolers cpu miner is de x64 wel een stuk sneller dan de 32 bits.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef Quotidien het volgende:
Miner aan de praat gekregen. Mine nu met zo'n 230MHash/s. Zou het iets uitmaken of ik de x82 versie heb ipv de x64?Nu maar kijken hoe het loopt.
Hoeveel zou het procentueel uitmaken? Want de verwachting was hier 250 MHash/s geloof ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Voor GPU mining maakt het niet zoveel uit, bij poolers cpu miner is de x64 wel een stuk sneller dan de 32 bits.
Bij GPU mining zo goed als niks, het is vooral belangrijk om je CPU niet 100% te belasten dan gaat het wel omlaag, anders niet. Bij GPU minen is het vooral belangrijk om je thread-concurrency en intensity goed te zetten al is het wat lastig om het maximale er uit te halen als je je pc ook nog werkbaar wil houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoeveel zou het procentueel uitmaken? Want de verwachting was hier 250 MHash/s geloof ik.
Wil er toch het maximale uithalen.![]()
Heb maar besloten om gewoon te minen als ik slaap of overdag als ik op school ben. Dan heb ik er verder geen gezeik mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:55 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Bij GPU mining zo goed als niks, het is vooral belangrijk om je CPU niet 100% te belasten dan gaat het wel omlaag, anders niet. Bij GPU minen is het vooral belangrijk om je thread-concurrency en intensity goed te zetten al is het wat lastig om het maximale er uit te halen als je je pc ook nog werkbaar wil houden
Pas maar op LTC is volatielquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Ravarian het volgende:
Wow bij LTC/BTC gaat LTC echt hard omhoog. Al ruim 20% sinds donderdagavond na de dip.
Edit: Ik koop er nog eens 1000.
Oef ja ik zie het. Op 14 maart zelfs boven de 0.015, ik koop er toch iets van 700. Ik ben ook redelijk vroeg begonnen met Bitcoins en dat heeft ook goed uitgepakt, dus wie weet..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Pas maar op LTC is volatielis al vaak zat boven de 0.01 geweest al heeft het nu wel wat meer kans gezien GPU mining meer oplevert bij LTC. LTC heeft echter nog niet de marktacceptatie die bitcoin heeft.
http://www.ltc-charts.com/ tot 6 maanden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Mender het volgende:
Zijn er ergens grafieken te vinden van LTC die verder terug gaan dan een paar dagen?
Nog iets meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef Ravarian het volgende:
[..]
http://www.ltc-charts.com/ tot 6 maanden.
Hoe ik het heb begrepen is het logischer om de grote exchanges aan te vallen door ze te spammen met micro transacties. Als ik die uitleg nog tegenkom post ik hem wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ga maar eens zoeken op 51% attack, zoek de hashrate van bitcoin op en kijk wat asics kosten.
Heb juist om die reden net litecoins gekocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Mij lijkt het duidelijk dat p2p currency de toekomst heeft. Het probleem is dat dat niet per se BTC hoeft te zijn.
Ik zat eraan te denken om één wallet pas over 2 jaar open te maken, maar het kan ook snel gaan hoor, kijk maar naar BTC in de afgelopen 3 maanden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Quotidien het volgende:
LTC, sja.. Als ik het goed begrijp is de kans er dus dat je er over een paar jaar dikke winst op maakt?
<quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Quotidien het volgende:
LTC, sja.. Als ik het goed begrijp is de kans er dus dat je er over een paar jaar dikke winst op maakt?
Ik ben ook vroeg met Bitcoins begonnen, toen maakte ik dezelfde gok als ik nu maak met LTC. Het voordeel is nu alleen dat ik met Bitcoins LTC kan kopen. En als BTC toch blijkt te falen stappen mensen misschien over op LTC en gaat de prijs daarvan weer omhoog..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om één wallet pas over 2 jaar open te maken, maar het kan ook snel gaan hoor, kijk maar naar BTC in de afgelopen 3 maanden.
Tja, er wordt ook amper gehandeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |