Maar kan je daar makkelijk je geld vandaan halen? Die fees zijn hoog toch?quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
Net 20 BTC gekocht voor ¤73,80/BTC op gox en direct weer verkocht voor ¤76,22003/BTC op btc24.
Valt mee hoor, ¤ 1,24 voor een SEPA withdrawal. Schijnt alleen ff te duren voor het weer op je rekening staat. Je kunt ook kiezen voor een "same day" withdrawal, maar dat kost ¤ 3,24 + 1% dus dat is niet echt interessant.quote:Op maandag 1 april 2013 13:33 schreef µ het volgende:
[..]
Maar kan je daar makkelijk je geld vandaan halen? Die fees zijn hoog toch?
Stelletje atheïstenquote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef Ravarian het volgende:
Pasen telt dus niet mee als weekend in Bitcoinworld
10k+ bitcoins @ $100quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Matty___ het volgende:
zijn al genoeg die tegen 100 willen verkopen als ik de grafiek goed interpreteer
Jawel hoor, dat was gisteren. Nederland is zo'n beetje het enige land ter wereld dat aan Tweede Paasdag doet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef Ravarian het volgende:
Pasen telt dus niet mee als weekend in Bitcoinworld
Ik heb er maar 63, maar dat is toch leuk als het straks $10/LTC isquote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Maxbet het volgende:
LTC ondertussen op $1.10
De groei van LTC gaat me eigenlijk te hard nu, wou er iets meer hoarden voordat ze vlucht opwaarts zou beginnen, but oh well.
Valt wel mee, toch? Binnen 1 BTC.quote:
Ik heb er maar 6quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb er maar 63, maar dat is toch leuk als het straks $10/LTC is
Weinig. Ongeveer zelfde software, zelfde ideeën. Litecoin is alleen sneller volgens mij.quote:Op maandag 1 april 2013 14:17 schreef Matty___ het volgende:
wat is nu het verschil tussen litecoin en bitcoin?
Litecoin probeert zilver te zijn als bitcoin goud isquote:Op maandag 1 april 2013 14:17 schreef Matty___ het volgende:
wat is nu het verschil tussen litecoin en bitcoin?
ja ok. proberen nog een keer early adaptor te zijn om te kunne cashen mocht het een keer wat wordenquote:Op maandag 1 april 2013 14:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Litecoin probeert zilver te zijn als bitcoin goud is
Het is vrijwel niks waard nog, maar als het meelift op bitcoin kan het meer worden
En, best belangrijk: LTC kan (nog) niet met ASICS gemined worden.quote:Op maandag 1 april 2013 14:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Litecoin probeert zilver te zijn als bitcoin goud is
Het is vrijwel niks waard nog, maar als het meelift op bitcoin kan het meer worden
Ja, eenmalig up, dat is niet volatiel.quote:
Hup en terug naar $98.quote:
Ja, nu wel.quote:
Waarom kan je niets kopen?quote:Op maandag 1 april 2013 14:32 schreef Neraice het volgende:
Ik kan niks kopen via btc-e. Kan iemand voor mij LTC kopen als ik diegene BTC stuur?
Je kan BTC op BTC-E zetten en daarvan LTC kopen..quote:Op maandag 1 april 2013 14:32 schreef Neraice het volgende:
Ik kan niks kopen via btc-e. Kan iemand voor mij LTC kopen als ik diegene BTC stuur?
Kijk even onderaan de pagina een paar seconden na je klikt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef Neraice het volgende:
Als ik op deposit druk gebeurt er niks, en ik heb geen email gekregen om mijn account te bevestigen.
btc-e.comquote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Waar koop ik Litecoins? Meer mensen die litecoins hebben?
Ik las gekochtquote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef Ravarian het volgende:
Lekker is dat.. Gisteren 850 LTC verkocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |