Upload het gelijk even danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef µ het volgende:
Kreeg een foto van het artikel in de Volkskrant van een vriend.
Ziet er goed uit.
Kan je die foto op imgur.com zetten? Ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef µ het volgende:
Kreeg een foto van het artikel in de Volkskrant van een vriend.
Ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kan je die foto op imgur.com zetten? Ben ook benieuwd
briljant, je zit er echt diep in, hoeveel heb je voor dit setje moeten doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vet, heb er nog dik 1500 en mine ze ook nog
Holy shit, ik ben net begonnen, heb er pas 3.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vet, heb er nog dik 1500 en mine ze ook nog
Waar wil je hem downloaden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik krijg trouwens constant virusmeldingen als ik CGMiner probeer te dloaden, is dit iets om te negeren?
Hmm, daar heb ik hem ook vanaf, en geen melding gekregen, zou ook een betrouwbare bron moeten zijn..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/
quote:
Die vent is er nogal bij gebaat om de FUDden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]![]()
"More secure then gold and silver"
"Very few people understand how it works"
Wat een statements, dat gaat nog wat wordende bubble van het decennium.
Als je niet op de eerste doelt welke kritisch is heb je gelijk, bitcoin is gewoon onveilig. Elke overheid kan het omver leggen als ze zouden willen met nu nog een minimale investering.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef µ het volgende:
[..]
Die vent is er nogal bij gebaat om de FUDden.
Hoe zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als je niet op de eerste doelt welke critisch is heb je gelijk, bitcoin is gewoon onveilig. Elke overheid kan het omver leggen als ze zouden willen met nu nog een minimale investering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |