Vergeet niet te vermelden dat hij ook kinderen heeft!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:11 schreef mootie het volgende:
Prive-omstandigheden als een man die verborgen moet houden dat hij vreemdgaat?
En dat zijn bal in zijn buik zit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij ook kinderen heeft!!
Waar? Laatste losse consult van 10 minuten dat ik gehad heb was rond de 25 euro.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:06 schreef Uberkullie het volgende:
Dat kan, van tevoren even aangeven dan boekt je huisarts geen consult en kunnen ze de rekening uitdraaien.
Los consult 10 minuten ¤9.
Dit moet een troll zijn...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:07 schreef DropVeter2012 het volgende:
Is dat mogelijk, dus zonder de afschriften zeg maar direct betalen, door prive-omstandigheden wil ik een geheime afspraak maken maar weet niet of dat in Nederland via omwegen kan?
Als iemand mij zsm daarmee zou kunnen helpen, bij voorbaat dank, het liefst een dokter die vanavond ter beschikking is!
Inderdaad. Net alsof je een afschrift krijgt van:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:22 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof een arts iets over jou mag vrijgeven
Straks opent zijn moeder de postquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:30 schreef starla het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof je een afschrift krijgt van:
1 HIV test, 50¤
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme
Als je dan al zo bang bent voor 'afschriften'.. Alle medische hulpverleners hebben geheimhoudingsplicht als je ze daarop wijst. Die mensen maken heus wel wat mee (ja, ook vreemdgangers), bovendien krijg je heus niet zo maar een afschrift in de bus "Ja, weet je nog die ene keer dat je met een andere chick lag te neuken en je bal vast kwam te zitten? Hier is de rekening...", gaat sowieso allemaal via de verzekering en als je niet wil dat iets via het thuisadres gaat moet je dat melden en gebeurt dat niet.
Verder:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks opent zijn moedervrouw de post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |