Duitsers?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef bijdehand het volgende:
VreemdgaanAls ik aan één soort mens een hekel heb...
Duitsers zijn awesomequote:
Ik was laatst ook vreemd gegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duitsers zijn awesomeVreemdgangers daarentegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik was laatst ook vreemd gegaan.Oh dacht al dat je je linkerhand bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ssssstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dacht al dat je je linkerhand bedoelde.
Het is een nieuwe methodequote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wij zijn de experts.
Vooral die tip van mono met een bezemsteel met tijgerbalsem. Ontken maar eens dat dat geen pro-tip is.
Mijn date was laatst ook niet blij met de restaurantrekening.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme
Als je dan al zo bang bent voor 'afschriften'.. Alle medische hulpverleners hebben geheimhoudingsplicht als je ze daarop wijst. Die mensen maken heus wel wat mee (ja, ook vreemdgangers), bovendien krijg je heus niet zo maar een afschrift in de bus "Ja, weet je nog die ene keer dat je met een andere chick lag te neuken en je bal vast kwam te zitten? Hier is de rekening...", gaat sowieso allemaal via de verzekering en als je niet wil dat iets via het thuisadres gaat moet je dat melden en gebeurt dat niet.
Verder:![]()
![]()
alsof niemand er achter komt wanneer hij in de badkamer blijft zitten en zijn bal afsterftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:35 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Hij, van mij mag iedereen het weten maar dat is het probleem in ieder geval niet, ik kan hem toch niet dwingen dat zo iedereen er achter komt.
bem jij bij hem dan? Of neemt hij zijn kids mee naar zijn vreemd-ga-wipquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:37 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen, echt niet, maar hij zegt dat je daar afschriften ofzo aan overhoudt. Daarnaast slapen zijn kinderen hier ook in het huis.
Whehehequote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:47 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met de huisartsenpost, alarmlijn van ze, en die zeiden dat eerst moest komen maar dat kan niet want zijn vrouw mag dus die afschriften niet zien. Dat heb ik niet gezegd, ook niet iets doorgegeven met mobiel gebeld, maar toen zei ze dat hij het warm moest maken dat het misschien los kon komen als ik er op sta dat er niemand komt, maar zij dat het gevaarlijk is voor z'n bal, als hij het te lang laat zitten. Ik denk dat ik gewoon een dokter bel, dan z'n kinderen maar wakker, beter kan ik er niet iets van maken.
Dank voor jullie hulp.
TS is lelijk en haar neukertje wil dat niemand erachter komt dat hij haar doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:33 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Nou, het voornaamste probleem is dat niemand mag weten wat er is gebeurd, geen afschrift, niets, maar ze komen er ook wel achter als zijn bal sterft, ik durf niets te doen en ik kan niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.
Gaat ook echt niet opvallen als die gast de komende dagen niet meer kan zitten en loopt alsof die een bolus van 10 kg in zijn broek heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef very het volgende:
[..]
TS is lelijk en haar neukertje wil dat niemand erachter komt dat hij haar doet
Ach, da's de prijs die hij betalen mag voor zijn actie.. Keer wat anders dan naar de Wallenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Gaat ook echt niet opvallen als die gast de komende dagen niet meer kan zitten en loopt alsof die een bolus van 10 kg in zijn broek heeft
Mocht die bal nog vastzitten dan kan die inmiddels wel afgeschreven worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef Maanvis het volgende:
is zijn bal nou afgestorven, is dit echt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |