Boeie gewoon neuke.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, het zijn GEEN mooie wenkbrauwen. Het zijn dikke vieze lelijke potloodstrepen. Ik weet dat over smaak niet te twisten valt, maar ik vind dit echt een mega dealbreaker en afknapper bij een vrouw
Je zit er niet ver vanaf inderdaad. Hoezo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Boeie gewoon neuke.
Jij bent zeker 30+?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:07 schreef Babela het volgende:
Ikzelf ben heel braaf met mijn brauwies hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen met fotoshoots teken ik ze ietwat bij.Priceless, een klaagtopic openen over iets wat je zelf ook doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw: het ziet er niet uit, shoot of niet![]()
Omdat je tegen die leeftijd waarschijnlijk meer eigenwaarde krijgt en niet meer elk lelijk mokkel hoeft te neuken om maar op te scheppen tegen je vrienden dat je hebt gescoordquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef Michielos het volgende:
Je zit er niet ver vanaf inderdaad. Hoezo?
Dit dus echt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Priceless, een klaagtopic openen over iets wat je zelf ook doet![]()
Btw: het ziet er niet uit, shoot of niet
ow zo ja. Gelukkig "voldoe" ik daar wel aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je tegen die leeftijd waarschijnlijk meer eigenwaarde krijgt en niet meer elk lelijk mokkel hoeft te neuken om maar op te scheppen tegen je vrienden dat je hebt gescoord
Dan is de drang om alles wat los en vast zit te neuken er wel vanaf dacht ik zo. Gelukkig nog geen last vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zit er niet ver vanaf inderdaad. Hoezo?
Mwah, zak over de getekende wenkbrauwkop, vlag in de hand en compleet uit elkaar trekken voor het vaderland. Alleen het moment dat je naast zo'n kaal voorhoofd wakker wordt, da's wel even schrikken ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow zo ja. Gelukkig "voldoe" ik daar wel aanIk spring nog liever van balkon dan met een met zulke wenkbrauwen te bangen
Gelukkig? Op mijn 16de was ik bezopen en werd ik wakker naast een nijlpaard van 400kg minimaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Dan is de drang om alles wat los en vast zit te neuken er wel vanaf dacht ik zo. Gelukkig nog geen last van.
Ja, de TS, zelf gepost op pagina 2:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
wacht even.. TS doet het zelf ook???
quote:
Het was toch best gezellig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gelukkig? Op mijn 16de was ik bezopen en werd ik wakker naast een nijlpaard van 400kg minimaalIk mag hopen dat je hier binnenkort last van krijgt, al is t maar voor je eigen bestwil
ik werd tot maanden daarna uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Er gaat niks boven volle niet-geëpileerde wenkbrauwen.
wat heb je nu danquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel... had ik maar zulke volle wenkbrauwen van mezelf.
pics ter bevestigingquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon wenkbrauwen die ik niet epileer. Kortom, lekker puur natuur.
Ter bevestiging van wenkbrauwen die gewoon puur zijn? Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:29 schreef Shalimar het volgende:
[..]
pics ter bevestiging
full body pic mag ook
kloptquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ter bevestiging van wenkbrauwen die gewoon puur zijn? Hahahahahaha.
full body pic kan ook zoals ik al vermeld hadquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zou niet weten waarom ik over wenkbrauwen zou moeten liegen.
Je vraagt het ook bloedserieus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:37 schreef Shalimar het volgende:
[..]
full body pic kan ook zoals ik al vermeld had
Na jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:37 schreef Shalimar het volgende:
[..]
full body pic kan ook zoals ik al vermeld had
Valide punt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:47 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Mooie ketting.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:48 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Wil je pic van mij?
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:
Dit zijn geepileerde wenkbrauwen, hoor.quote:
Valt me nu pas op. Ik zat ergens anders te kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zat nog even naar de foto van dit popje te kijken die al eerder in dit topic is geplaatst, maar kan iemand me uitleggen hoe dat zit met het gebied waar ik een cirkel omheen heb gezet? Het blijft me fascineren, maar kom er niet uit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Vraag het haar zelf:quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zat nog even naar de foto van dit popje te kijken die al eerder in dit topic is geplaatst, maar kan iemand me uitleggen hoe dat zit met het gebied waar ik een cirkel omheen heb gezet? Het blijft me fascineren, maar kom er niet uit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf:
Jij hebt haar weer op facebook hoor, ouwe hosselaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Die bitch zit me te stalken, ze is een gevaarlijke gekquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij hebt haar weer op facebook hoor, ouwe hosselaar.
Is de 1-na-laatste lil Kim?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren deze al langsgekomen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren deze al langsgekomen?
Nee, dat is niet lil kimquote:Op woensdag 3 april 2013 09:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Is de 1-na-laatste lil Kim?
Derde is wel erg mooi verder!
d'r bh past niet goed, dan krijg je datquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
BH zit te strak? zo moeilijk was het nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze draagt een te kleine BH om haar cup groter te laten lijken; niet echt nodig. Trucje van Raggel (al is dit een corset)quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vies viswijf, bah.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze draagt een te kleine BH om haar cup groter te laten lijken; niet echt nodig. Trucje van Raggel (al is dit een corset)
[ afbeelding ]
Zou motorboatenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze draagt een te kleine BH om haar cup groter te laten lijken; niet echt nodig. Trucje van Raggel (al is dit een corset)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf:
Mooi nepprofielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is net een carnavalsoutfit.quote:
Euhm TS is een vrouw?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Cremetje het volgende:
Maar mannen, jullie klagen nu over lelijke wenkbrauwen, nu Misschien voorbeelden van mooie wenkbrauwen,Hoe het wél...
moet....
Dan kan Ik het goede toepassen in het dagelijks leven..
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Cremetje het volgende:
Maar mannen, jullie klagen nu over lelijke wenkbrauwen, nu Misschien voorbeelden van mooie wenkbrauwen,Hoe het wél...
moet....
quote:
Je laat je mening/uiterlijk toch niet afhangen van wat mannen op fok?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Cremetje het volgende:
moet....
Vind dat de perfecte dikte. Heb je een voorbeeld van wat jij mooie wenkbrauwen vindt?quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oh nee, te dunne wenkbrauwen zijn dat joh, Fas.
quote:Op maandag 8 april 2013 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind dat de perfecte dikte. Heb je een voorbeeld van wat jij mooie wenkbrauwen vindt?
1 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |