En dat recht heb je gvdquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
straks lkkr hamburgers maken met smeltkaas, kklkkr vrind
adblockquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
Kan je op YouTube reclame uitschakelen als je een account ingelogd bent?
Dankje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Allebei goed, maar "kun" is netter.
Ja idd, ik snap die ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doen ze dan iets niet goed maar het is wel zo zielig
Sommige stagaires vraag ik me ook van af, waarom in godsnaam begin je hieraan.
Wutquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
bitterlemon maak mij reviewer op fokgames pls
Gebruik je chrome? Anders gewoon deze doen, hij werkt!quote:
Bitterlemon - Redactie Gamesquote:
Dan alquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje en dan ga ik slapen
Succes met je biertje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje en dan ga ik slapen
Ik moet morgen nog werkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan al
Hm ik heb weekend misschien neem ik er ook toch maar 1.
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Succes met je biertje!En slaap lekker
Nee, Safari, vind Safari veel handiger en fijner en gewoon beter dan Chrome. Is dat niet ook voor Safari danquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gebruik je chrome? Anders gewoon deze doen, hij werkt!
https://chrome.google.com(...)fepjocnamgkkbiglidom
Oh, ik dacht dat je je computer uit ging zetten, een biertje ging drinken en dan slapenquote:
Geeft niets jongenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je computer uit ging zetten, een biertje ging drinken en dan slapenVerkeerd begrepen.
Mijn tagje maakt me niet oppermachtig. Als je daadwerkelijk voor FOK!games wil gaan schrijven adviseer ik je Notorious_Roy een DM te sturen. Zonder "pls pls", als het even kan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitterlemon - Redactie Games
jij hebt wel wat invloed, ik wil gamcrew worden pls
pls
Nee, niet echt. Ik eet daar en dan ga ik weer terugquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja lekker naar Parijs, droombaan. Blijf je dan ook nog ff hangen in Parijs ofzo?
Dit misschien: http://safariadblock.com/quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, Safari, vind Safari veel handiger en fijner en gewoon beter dan Chrome. Is dat niet ook voor Safari dan
Hoe pas je wat aan? Je kritische stukjes?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil graag maatschappij kritische stukjes gaan schrijven voor FOK! hoe pask ik dit aan?
pak*quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe pas je wat aan? Je kritische stukjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |