En dat recht heb je gvdquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
straks lkkr hamburgers maken met smeltkaas, kklkkr vrind
adblockquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
Kan je op YouTube reclame uitschakelen als je een account ingelogd bent?
Dankje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Allebei goed, maar "kun" is netter.
Ja idd, ik snap die ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doen ze dan iets niet goed maar het is wel zo zielig
Sommige stagaires vraag ik me ook van af, waarom in godsnaam begin je hieraan.
Wutquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
bitterlemon maak mij reviewer op fokgames pls
Gebruik je chrome? Anders gewoon deze doen, hij werkt!quote:
Bitterlemon - Redactie Gamesquote:
Dan alquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje en dan ga ik slapen
Succes met je biertje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje en dan ga ik slapen
Ik moet morgen nog werkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan al
Hm ik heb weekend misschien neem ik er ook toch maar 1.
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Succes met je biertje!En slaap lekker
Nee, Safari, vind Safari veel handiger en fijner en gewoon beter dan Chrome. Is dat niet ook voor Safari danquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gebruik je chrome? Anders gewoon deze doen, hij werkt!
https://chrome.google.com(...)fepjocnamgkkbiglidom
Oh, ik dacht dat je je computer uit ging zetten, een biertje ging drinken en dan slapenquote:
Geeft niets jongenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je computer uit ging zetten, een biertje ging drinken en dan slapenVerkeerd begrepen.
Mijn tagje maakt me niet oppermachtig. Als je daadwerkelijk voor FOK!games wil gaan schrijven adviseer ik je Notorious_Roy een DM te sturen. Zonder "pls pls", als het even kan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitterlemon - Redactie Games
jij hebt wel wat invloed, ik wil gamcrew worden pls
pls
Nee, niet echt. Ik eet daar en dan ga ik weer terugquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja lekker naar Parijs, droombaan. Blijf je dan ook nog ff hangen in Parijs ofzo?
Dit misschien: http://safariadblock.com/quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, Safari, vind Safari veel handiger en fijner en gewoon beter dan Chrome. Is dat niet ook voor Safari dan
Hoe pas je wat aan? Je kritische stukjes?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil graag maatschappij kritische stukjes gaan schrijven voor FOK! hoe pask ik dit aan?
pak*quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe pas je wat aan? Je kritische stukjes?
Op maatschappijkritischestukjes.fok.nlquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil graag maatschappij kritische stukjes gaan schrijven voor FOK! hoe pask ik dit aan?
Een beetje creatief zijn en veel van maatschappij kritische stukjes afwetenquote:
Wie moet ik dan PM'en?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Op maatschappijkritischestukjes.fok.nl
sorry hipsterquote:
Dat lukt me welquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Een beetje creatief zijn en veel van maatschappij kritische stukjes afweten
quote:
Dan gaat het je vast wel lukkenquote:
Hallo!quote:
Dan moet je zo maar naar bed gaanquote:
Even op de boksbal beuken dan maarquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:
Dat is niet zo bestquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Kotsend het weekend in, ik ben officieel ziek.
Hoe kom je in godsnaam aan zo'n baantjequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uhh. Kaasverpakken, als bijbaantje best wel chill hoor.
Bedankt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Cheers mate!
Wij leveren alle soorten kaas voor de winkel man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zo'n baantje
Kaas verpakken in de zin van die grote ronde dingen verpakken? Of in sneetjes plakken om vervolgens de winkels in te denderen?
Dat is wel tof, connectiesquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij leveren alle soorten kaas voor de winkel man.
Vriend van mij heeft daar een belangrijke functie zodoende.
Stewiequote:
Pietzaquote:
Tja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is wel tof, connecties
Ik moet ook een baantje maar ben veel te lui daarvoor, ik zie mezelf dan zo chronisch depressief/chagrijnig worden
Beetje moe maar ja, wel okay thanks.quote:
negeren op WAquote:
Stahpquote:
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nog een leuke film gekeken?
Voor werk, niets bijzonders of leuks hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Check dit: https://bitonic.nl/
[..]
Ewa mattie
[..]
Goed goed,
Naar Parijs ja?
kquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ewa mattie
[..]
Goed goed,
Naar Parijs ja?
wat is er met bitonic, ben mobiel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ewa mattie
[..]
Goed goed,
Naar Parijs ja?
Waar heb jij last van?quote:
drugsquote:
Never mindquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat is er met bitonic, ben mobiel.
Heb je al nieuws over je werk?quote:
Welke?quote:
die ene waarvan je gek doetquote:
Hoe breng je die in?quote:
Oh, je hebt je kleine neusje niet kapot gesnoven he?quote:
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Never mindIs alweer opgelost volgens mij
[..]
Heb je al nieuws over je werk?
Ja, leuke info voor hier, dankjequote:
Oh dat is wel lekker kortaf danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee nog niet.
3 weken voor einde van contract. Ja of een nee.
Dan kwam er nogal wat uit tenzij het een klein emmertje isquote:
Was wel een overstatementquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kwam er nogal wat uit tenzij het een klein emmertje is
Beetje fijnstampen met je bbquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
via je bulls snapback en je beats![]()
Vergeet je jordans nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
via je bulls snapback en je beats![]()
*Steekt vinger op*quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker kortaf dan![]()
Wanneer begint je meivakantie dan?
Dan gaat dat hem sowieso niet worden pikquote:
Ga eens heel snel een paar Sennheisers halenquote:
Hyperboolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van overstatements? Wat is de correcte naam ervoor eigenlijk, ben het vergeten
Al gehad hiervoor, zijn kapot gegaan omdat dat snoer 5,5 meter lang wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens heel snel een paar Sennheisers halen
Welke had je danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al gehad hiervoor, zijn kapot gegaan omdat dat snoer 5,5 meter lang was
Geen idee, betaalde er 50 euro voor, die verkoper had nog wel het lef om te zeggen dat zo`n lang snoer HANDIG wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke had je dan
Zelfs de HD202 is al goed
Overstatement? Exaggeration?quote:
Je laten beinvloeden door verkopersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, betaalde er 50 euro voor, die verkoper had nog wel het lef om te zeggen dat zo`n lang snoer HANDIG was__
Exaggeration is gewoon Engels voor overdrijving tochquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overstatement? Exaggeration?
Geen idee joh
Dat zeg ik niet. Ik wilde sowieso al Sennheiser, vond het alleen nogal domme uitspraak van hemquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je laten beinvloeden door verkopers
Ik weet niet of er echt een woord voor is eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Exaggeration is gewoon Engels voor overdrijving toch
Ik denk hyperbool ja.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gaat dat hem sowieso niet worden pik
Lekkere beat hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij beats, maar fok, nee ..
Had dan gewoon de Sennheiser HD-25 II genomenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik wilde sowieso al Sennheiser, vond het alleen nogal domme uitspraak van hem
Natuurlijk wel, heb ze in klas 2 of 3 volgens mij allemaal uit mijn hoofd moeten lerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of er echt een woord voor is eigenlijk
Omdat ik niet eerder dan 2 mei wegga, heb nog wat `verplichtingen' hier thuisquote:
ongebalanceerde troep. Hurrdurr lekker bassquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkere beat hoorNiks mee.
de haters__
Those were the daysquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, heb ze in klas 2 of 3 volgens mij allemaal uit mijn hoofd moeten leren
Ja naja, deze ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had dan gewoon de Sennheiser HD-25 II genomen
Zit zo lekker
Had voor hetzelfde geld beter gekocht danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
de haters__
quote:
50% betalen voor een merkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
de haters__
Dat is een gebroken functiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
Stu, wat dom, dit is een hyperbool
[ afbeelding ]
Oh kutquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik niet eerder dan 2 mei wegga, heb nog wat `verplichtingen' hier thuis
Je geeft niet om goed geluidquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja, deze ookmaakt me eigenlijk ook niet uit ook welk merk het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ze zitten lekker, geluid is echt supergoed. Ik merkte wel verschil met andere oortjes.quote:
Ja mangquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je geeft niet om goed geluid
Beats zijn een abominationVerafschuwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je ook verantwoorden als je in een trainigsbroek met je airmax en snapback ergens op een bankje bier gaat zuipenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten lekker, geluid is echt supergoed. Ik merkte wel verschil met andere oortjes.
Jezus zo kansloos dat je je moet verantwoorden omdat je Beats koopt__
Het is gewoon een feit, verder niks met kansloos te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten lekker, geluid is echt supergoed. Ik merkte wel verschil met andere oortjes.
Jezus zo kansloos dat je je moet verantwoorden omdat je Beats koopt__
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ongebalanceerde troep. Hurrdurr lekker bass
Oh dat zal best wel, maarja dat doe je tegenwoordig voor zoveel merken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit, verder niks met kansloos te maken.
Je betaalt gewoon meer voor het merk, net als bij Apple, Starbucks etc
Niets laten merken van de merken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zal best wel, maarja dat doe je tegenwoordig voor zoveel merken.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets laten merken van de merken.
AFPLAKKEN AFPLAKKENquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ginoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Tears on the mausoleum floor
Blood stains the Colosseum doors
Lies on the lips of a priest
Thanksgiving disguised as a feast
Slaap lekkerquote:
Waar luister jij naar dan?quote:
''Hier wordt niet gefilmd''quote:
Ik moet huilen dat het niet doorgaat.quote:
Naar Cyprus gewoon YOLO tochquote:
Ja is kut manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet huilen dat het niet doorgaat.
Uhh, U2, Radiohead, R.E.M., Simple Minds, THE Scorpions.
Gewoon op bitcoins leven togquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Koffertje met geld meenemen dan
Wat bedoel je hiermee?quote:
Wat voor valuta is dat joh?quote:
cypriotische euro's, ja nu niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor valuta is dat joh?of ben je gewoon fucking rijk?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is kut mankan je geen weekje vrijnemen?
Moet je wel snel laten weten dan. Want ik weet niet of je dat Interrail-ticket nog last-minute kan bestellen.quote:
Hoezo heb je daar je geld staan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
cypriotische euro's, ja nu niet meer
Is goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel snel laten weten dan. Want ik weet niet of je dat Interrail-ticket nog last-minute kan bestellen.
oke je hebt me doorquote:
Succes met vomerenquote:
Ja lekker slim ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke je hebt me door![]()
de foto is van iemand op bitcointalk, die baalde dat ie het meerendeel van z'n centjes kwijt is nu (zie blocked)
Hoezo? ga je voor altijd weg ofzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
Wel zorgen dat Beyonce een beetje vertegenwoordigd blijft op dit forum he
Laat je je account ook blokkeren enzo?quote:
Nee want dan kan ik niet meer terugkomen, stel je voor dat ik morgen ergens tegenaanloop en er een topic over wil openenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je je account ook blokkeren enzo?
Oke tot morgen dan inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet meer terugkomen, stel je voor dat ik morgen ergens tegenaanloop en er een topic over wil openen
Welterustenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Doei jerry doei
Als je terug kom krijg ik 3 kratten bier.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik ben even mooi reisschemaatje aan het makendie ik ook ga aanhouden als ik alleen ga trouwens
Dag 1: Utrecht-Berlijnquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Wat betekent et cetera? Ja elektronische apparaten
Fucking hell. Hoe?!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Wat betekent et cetera? Ja elektronische apparaten
Wil je daar een wetenschappelijk antwoord voor of gewoon het simpele antwoord dat we een neukklimaat hebben in Nederland?quote:
Mag je zelf wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je daar een wetenschappelijk antwoord voor of gewoon het simpele antwoord dat we een neukklimaat hebben in Nederland?
Die is ook mooiquote:
Ok:quote:
Deze?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook mooiof bij al die vrouwen met die boerka`s
Arie, je was te laat, Godver de godverquote:
quote:
ok okquote:
Haha echt hequote:
Die blijft ook meesterlijk jaquote:
mwah, alleen grappig geweest als het echt wasquote:
die presentator was wel echt toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mwah, alleen grappig geweest als het echt was
jezus wat oud ditquote:
die post je best vaakquote:
quote:
My name is G-g-g-g-g-g-g-g-gquote:
Aw koetsjie koetsjiequote:
Whut seriously?quote:
Ja die ook inderdaad..quote:
Die herinner ik mij nog vaagjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die ook inderdaad..
En deze was ook van die tijd![]()
Zwijmel zwijmel zwijmel
23quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die herinner ik mij nog vaagjes.![]()
Hoe oud ben jij?
Haha taartentellerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat legt wel een beetje uit waarom je die nummers kent.Mijn taartenteller staat op 19.
O ja, zij liep overal rond met een stropdag om haar nek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha taartentellerNouja ik was 16 toen ik mijn eerste vriendin kreeg dus
![]()
Ik heb mijn eerste keer geschuifeld op Complicated van Avril Lavigne![]()
![]()
ik had wel vaker zoensessies op the curequote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha taartentellerNouja ik was 16 toen ik mijn eerste vriendin kreeg dus
![]()
Ik heb mijn eerste keer geschuifeld op Complicated van Avril Lavigne![]()
![]()
Skater Boyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, zij liep overal rond met een stropdag om haar nek.
Hm, ik ken dit niet echtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had wel vaker zoensessies op the cure[ afbeelding ]
Keek ik nooitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:
Wie moet bij dit lied ook aan Saved By The Bell denken?
quote:
Ik ken hem echt nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Teringjantje, The Cure niet kennen
Dit is hun bekendste
Doe dan Wannabequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |