Ja boeiend. Daar ga je niet dood van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou me te veel storen aan de spelfouten
Ik heb een zwak hartquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja boeiend. Daar ga je niet dood van.
Zeer hoog inderdaad, weer eens wat anders dan die sport mannetjes die overal om moeten janken.quote:
Deze vraag had ie ook gesteld als het 7-0 was geworden. Zo zielig chauvinistisch is Maijerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
'Was Wade vanavond mentaal de sterkste? '
Zet 3 dombo's in een studio en je krijgt dit gewauwel..quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze vraag had ie ook gesteld als het 7-0 was geworden. Zo zielig chauvinistisch is Maijer
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou me te veel storen aan de spelfouten
Die 2 anderen zijn ook een beetje de kneusjes van Nederlandse dartssportquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zet 3 dombo's in een studio en je krijgt dit gewauwel..
Achteraan sluiten!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
James WADE!!!!! Wint van michael van gerwen
Super Wadey!
Voor die autistische tokkie is het heel wat jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee het is een wereldprestatie om na een verloren partij voor de camera te verschijnen.
Het lukte Van Hanegem geruime tijd niet bij Utrecht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee het is een wereldprestatie om na een verloren partij voor de camera te verschijnen.
Inderdaad. Inhoudquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeer hoog inderdaad, weer eens wat anders dan die sport mannetjes die overal om moeten janken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, die doet dit omdat er geen enkele andere mongool is die darten wil presenteren.
Mwah, ik heb wel genoten van Thornton en Wade hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou het was niet zo'n lekker avondje darts he.
Die RTL7 site werkte bij mij niet vorige week..quote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond dus, te volgen via
www.rtl7darts.nl/live of andere websites waar we volgens de regels niet naar mogen linken.
Is het niet gewoon op de RTL site dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
DM me maar voor een stream van Darts als je belangstelling hebt
Mwah, Ik vind de Engelsen beter commentaar leveren. Het loopt ook wat voor, en ik kan er niet tegen als er bepaalde streams/zenders achterlopen met bepaalde dingen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet gewoon op de RTL site dan?
edit: ow, die werkte niet bij iedereen lees ik nu
Zolang het verschil niet te groot is valt de schade te overzienquote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Ik vind de Engelsen beter commentaar leveren. Het loopt ook wat voor, en ik kan er niet tegen als er bepaalde streams/zenders achterlopen met bepaalde dingen.
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het verschil niet te groot is valt de schade te overzien
Mijn stream is nog niet begonnenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
OF THE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
OF THE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
Ja die begon om precies 20.12quote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe laat begint die (eerste) wedstrijd precies, weet iemand dat?
quote:
Hij heeft teveel bier in z'n mik, denk ikquote:Op donderdag 4 april 2013 20:25 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Lewis, je bent nog niet veilig kerl
BARNEY ARMYquote:
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 20:34 schreef Monolith het volgende:
bah, ligt de livestream van rtl7 eruit?
De site wilde de eerste 3 keer niet laden. Inmiddels wel geladen, maar pauze dus?quote:
Nee, interview nuquote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De site wilde de eerste 3 keer niet laden. Inmiddels wel geladen, maar pauze dus?
Dat had ik ook, nu doet ie het vloeiend.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De site wilde de eerste 3 keer niet laden. Inmiddels wel geladen, maar pauze dus?
Voor mij Newton en Anderson.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef luckass het volgende:
Ik denk nog steeds dat Whitlock en Anderson eruit gaan
*deja vu heeftquote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
OF THE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |