Ja boeiend. Daar ga je niet dood van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou me te veel storen aan de spelfouten
Ik heb een zwak hartquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja boeiend. Daar ga je niet dood van.
Zeer hoog inderdaad, weer eens wat anders dan die sport mannetjes die overal om moeten janken.quote:
Deze vraag had ie ook gesteld als het 7-0 was geworden. Zo zielig chauvinistisch is Maijerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
'Was Wade vanavond mentaal de sterkste? '
Zet 3 dombo's in een studio en je krijgt dit gewauwel..quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze vraag had ie ook gesteld als het 7-0 was geworden. Zo zielig chauvinistisch is Maijer
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou me te veel storen aan de spelfouten
Die 2 anderen zijn ook een beetje de kneusjes van Nederlandse dartssportquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zet 3 dombo's in een studio en je krijgt dit gewauwel..
Achteraan sluiten!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
James WADE!!!!! Wint van michael van gerwen
Super Wadey!
Voor die autistische tokkie is het heel wat jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee het is een wereldprestatie om na een verloren partij voor de camera te verschijnen.
Het lukte Van Hanegem geruime tijd niet bij Utrecht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee het is een wereldprestatie om na een verloren partij voor de camera te verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |