SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zou me niks verbazen in elk gevalquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voetbalzone. Ik kon me al niet voorstellen dat het waar is.
Kan 'ie tenminste nieuwe schoenen kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zou me niks verbazen in elk geval. Al zal die voorzitter wel 60 miljoen ofzo willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. FC Pferde?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees ook al geruchten dat er Duitse clubs interesse hebben in Derk
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kan 'ie tenminste nieuwe schoenen kopen.Wat een paardenlul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een aankoop daar zou wel handig zijn, komt in de jeugd niet wat aan waar je volgend seizoen al op kunt rekenen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat iedereen het weet
[ afbeelding ]
Een aankoop is daar broodnodig. Alleen is die speler me niet echt opgevallen in de ELquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een aankoop daar zou wel handig zijn, komt in de jeugd niet wat aan waar je volgend seizoen al op kunt rekenen.
Meer dan handig idd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een aankoop daar zou wel handig zijn, komt in de jeugd niet wat aan waar je volgend seizoen al op kunt rekenen.
mij ook, die gast bleef gaan en had een kutkopquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aankoop is daar broodnodig. Alleen is die speler me niet echt opgevallen in de ELAlleen die linksback viel me op eigenlijk
En hij scoordequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mij ook, die gast bleef gaan en had een kutkop
Ik wil hem daar ook wel zien hoor. Alleen vinden sommige dat hij daar niet kan spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik pleit nog steeds voor Andersen als toekomstige rechtsbuiten
Waarom precies?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik pleit nog steeds voor Andersen als toekomstige rechtsbuiten
Voor Eendracht Combinatie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef MrStock het volgende:
die TT, waar kan EC nog meer voor staan dan?Volgens mij stel ik een domme vraag nu...
Europese Commissie, zie PSV topicquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef MrStock het volgende:
die TT, waar kan EC nog meer voor staan dan?Volgens mij stel ik een domme vraag nu...
Europese Comissiequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef MrStock het volgende:
Het is een rechtspoot en geen echte buitenspeler, linksbuiten dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil hem daar ook wel zien hoor. Alleen vinden sommige dat hij daar niet kan spelen.
Daar staat Fischer al.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is een rechtspoot en geen echte buitenspeler, linksbuiten dus.
Andersen verwacht ik op de plek van Fischer, Eriksen of de Jong. Andere posities zijn uitgesloten, hoe dat er volgend seizoen dus uitziet hangt van de verkopen af.quote:
Is ook niet echt een half heb ik gelezen, maar dat weet jij beter dan ik denkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andersen verwacht ik op de plek van Fischer, Eriksen of de Jong. Andere posities zijn uitgesloten, hoe dat er volgend seizoen dus uitziet hangt van de verkopen af.
Dat komt omdat hij 4-4-2 is gewend in Denemarken, hij moet zich aanpassen om als half in de punt naar achter te kunnen functioneren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet echt een half heb ik gelezen, maar dat weet jij beter dan ik denk. En ik ga er al vanuit dat de Jong en Eriksen worden verkocht eigenlijk
Dan halen ze Maher en een rechtsbuiten.
Oh, dat kan ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij 4-4-2 is gewend in Denemarken, hij moet zich aanpassen om als half in de punt naar achter te kunnen functioneren.
Dat plaatje van Cruijff met Jonk en Bergkampquote:
Djuricic is transfervrij toch? Maar die zie ik wel naar het buitenland gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef tammepiet het volgende:
Liverpool mag hem hebben.
Maher (cam) en Flip (lw) halen voor 15 en je bent baas.
Die vond zichzelf toch al niet bij Ajax passen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Djuricic is transfervrij toch? Maar die zie ik wel naar het buitenland gaan
Jij volgt echt weinig nieuws hé? Djuricic gaat al naar benficaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef tammepiet het volgende:
Liverpool mag hem hebben.
Maher (cam) en Flip (lw) halen voor 15 en je bent baas.
Liverpool gaat gewoon weer naar de echte top. Ze halen nu veel meer echte voetballers i.p.v. domme Engelse werkertjes. Al mogen ze in Engeland ook wel meer aan de jeugd doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:35 schreef CaasS het volgende:
Eriksen heeft wel wat weg van Bergkamp op die 3e foto. Liverpool lijkt me trouwens een prima club voor hem als tussenstap voor de echte top.
Niet transfervrij, praktisch 100% zeker naar Benfica inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Djuricic is transfervrij toch? Maar die zie ik wel naar het buitenland gaan
Voor 6 miljoen toch ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet transfervrij, praktisch 100% zeker naar Benfica inderdaad.
Is door Benfica en Heerenveen ontkracht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij volgt echt weinig nieuws hé? Djuricic gaat al naar benfica
Ja, hij moet nog rondkomen met Benfica.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is door Benfica en Heerenveen ontkracht.
Kijk anders gewoon een keer goed naar de wedstrijden, je Siem bash slaat nergens op.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijkt die Luuk soms met zijn TV op de kop?
[ afbeelding ]
die gozer is sowieso niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon een keer goed naar de wedstrijden, je Siem bash slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die gozer is sowieso niet serieus te nemen
Is sowieso niet de beste van Ajaxquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon een keer goed naar de wedstrijden, je Siem bash slaat nergens op.
je bent nog nat achter je oren, denk je nu echt dat je serieus wordt genomen?quote:
Jij denkt dat ik 11 ben. Dus jij bent ook niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je bent nog nat achter je oren, denk je nu echt dat je serieus wordt genomen?
Hier hebben we natuurlijk niets aan, vertel toch eens waarom je Siem niets vindt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is sowieso niet de beste van Ajax
Qua fysiek en doelpunten wel, precies zoals Luuk zegt. Luuk zegt niet dat hij er technisch ver bovenuit steekt of de beste speler van Ajax is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is sowieso niet de beste van Ajax
Omdat hij tekort komt in de kleine ruimte. Handelingssnelheid mist op het middenveld. De draaicirkel van een olietanker heeft, en technisch ook niet heel goed. In de spits vind ik hem dan weer minder als afmaker. Als 10 vind ik hem dan wel weer goed, maar dan wel achter een spits als Pantelicquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier hebben we natuurlijk niets aan, vertel toch eens waarom je Siem niets vindt?
Fysiek heb ik niks meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Qua fysiek en doelpunten wel, precies zoals Luuk zegt. Luuk zegt niet dat hij er technisch ver bovenuit steekt of de beste speler van Ajax is.
Met Siem in de spits hebben we vorig jaar genoeg goals gemaakt man, Siem hoeft in de spits van mij niet te scoren, is een soort kapstok/aanspeelpunt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij tekort komt in de kleine ruimte. Handelingssnelheid mist op het middenveld. De draaicirkel van een olietanker heeft, en technisch ook niet heel goed. In de spits vind ik hem dan weer minder als afmaker. Als 10 vind ik hem dan wel weer goed, maar dan wel achter een spits als Pantelic
Daar kan hij wel aardig uit de voeten ja. Maar is ook niet echt heel top. Maar vind jij hem als rechtshalf dan goed?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Siem in de spits hebben we vorig jaar genoeg goals gemaakt man, Siem hoeft in de spits van mij niet te scoren, is een soort kapstok/aanspeelpunt.
Ik heb hem het liefst in de spits, middenveld vind ik hem veel minder. Sigthorsson mag van mij wegrotten op de bank, ook al is het kapitaalvernietiging. Het is eerder dat je met sigthorsson naar puntverlies gaat. Met Siem of Hoesen in de spits ging/gaat het veel beter, er zit veel meer beweging in, zag je ook bij az ajax, toen viel hij uitstekend in.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan hij wel aardig uit de voeten ja. Maar is ook niet echt heel top. Maar vind jij hem als rechtshalf dan goed?
Als Siem maar verkocht wordt komende zomer. En dan volgend jaar met Serero en Maher spelen. Voor Serero kan ook Meleg of Schöne spelen danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem het liefst in de spits, middenveld vind ik hem veel minder. Sigthorsson mag van mij wegrotten op de bank, ook al is het kapitaalvernietiging. Het is eerder dat je met sigthorsson naar puntverlies gaat. Met Siem of Hoesen in de spits ging/gaat het veel beter, er zit veel meer beweging in, zag je ook bij az ajax, toen viel hij uitstekend in.
Hopelijk ziet Frank ook snel in dat Siem of Hoesen in de spits moet, het liefst hoesen in de spits, de jong op het middenveld. Siem doet het momenteel wel redelijk op het middenveld. Komende twee wedstrijden kun je experimenteren. Zie Pastoor & Bosz er niet voor aan om diep in te graven.
Liever Schöne dan Serero, zie eigenlijk de reden niet om Lasse zomaar te laten vallen terwijl hij al het hele seizoen uitstekend speeltquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Siem maar verkocht wordt komende zomer. En dan volgend jaar met Serero en Maher spelen. Voor Serero kan ook Meleg of Schöne spelen dan. Ik hoop dat Hoesen als afmaker nog iets beter wordt, dan wil ik hem ook wel graag in de spits zien. De laatste duels viel Kolbeinn me ook erg tegen, maar hij is als afmaker wel een goede als hij weer wat in vorm raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |