Zo begreep ik het eerst ook. Blijkt dat er helemaal geen gereedschap nodig is maar dat je gewoon kunt graven als je bovenop de schat staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:
Hoe kom ik aan schatkist gereedschap?
Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef eight het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om metaal te verkrijgen behalve via de shipbattles?
De schepen die er heel veel van hebben verslaan me telkens, de schepen die een kleine hoeveelheid bij zich hebben zeilen meestal in "konvooi" met een groot schip en de schepen die een 'gemiddelde' voorraad hebben zijn nauwelijks te vinden.
Ja, ik heb een aantal upgrades gedaan, echter heb ik deze wel verdeeld ipv een gedeelte heel krachtig te maken. Misschien dat het daarom zo moeizaam gaat. Die brigs kan ik aan maar die kom ik maar weinig tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.
Schooners zijn best goed te doen, maar een brig of frigate hebben wel meer aan boord natuurlijk. Heb je je schip geupgrade?
Ik heb de ketting-kanonnen volledig wat nog wel wil helpen, en mijn zij-kanonnen heb ik tot level 3. Verder nog een mortier wat ook goed van pas komt. Ook je vuurtonnen kunnen veel helpen als hij toevallig achter je aan komt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal upgrades gedaan, echter heb ik deze wel verdeeld ipv een gedeelte heel krachtig te maken. Misschien dat het daarom zo moeizaam gaat. Die brigs kan ik aan maar die kom ik maar weinig tegen.
Tegen een fregat verlies ik de strijd nog. Vannacht wel nog als laatste actie een kleine upgrade gedaan, moet nog kijken hoe dat uitpakt.
Tussen de verhaallijn door wel. Al zullen sommige gebieden nog niet toegankelijk zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:33 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk gewoon lekker varen waar jijzelf heen wil?
Ok cool dan ga ik nog even verderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:47 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tussen de verhaallijn door wel. Al zullen sommige gebieden nog niet toegankelijk zijn.
Ik ben zelfs soms uren op zee bezig. Daar ff naar toe varen en een eilandje checken op zoek naar schatten, kaarten, Animus fragmenten. En soms ff een aap uit de boom knallen.
Inmiddels heb ik ongeveer dezelfde set-up. Ik ben er nu ook achter wat ik fout had gedaan.. Ik zorgde er telkens voor dat mijn wanted-level niet te hoog kwamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de ketting-kanonnen volledig wat nog wel wil helpen, en mijn zij-kanonnen heb ik tot level 3. Verder nog een mortier wat ook goed van pas komt. Ook je vuurtonnen kunnen veel helpen als hij toevallig achter je aan komt.
En maak gebruik van die shots om ze te cripplen. In mijn geval schiet ik op de romp en krijg ik altijd 2 mogelijkheden om dat te doen. En dat helpt nogal, want zodra je dat hebt gedaan kan je weer opnieuw schieten met je normale kanonnen.
Ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef eight het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik ongeveer dezelfde set-up. Ik ben er nu ook achter wat ik fout had gedaan.. Ik zorgde er telkens voor dat mijn wanted-level niet te hoog kwamwaardoor ik moeite had om de juiste schepen te vinden. Laat je dat ongemoeid dan komen de goede schepen die je ook kunt verslaan vanzelf.
Ik heb nu in 2 uur tijd meer vorderingen gemaakt dan gisteren in 6 uur tijd.
Bedankt voor de tip, zo maar eens proberenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Michhas het volgende:
http://kotaku.com/tips-fo(...)lack-flag-1454257997
Hier staan trouwens wel wat handige en leuke dingen tussen
Is inderdaad erg vetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef TJV het volgende:
Ik vind het varen heerlijk, masten slopen met zo'n kettingkogel en vervolgens vol in dat schip varen. Hierrrrrrrr met die rum.
Ik heb er 16 en nog werd ik naar de haaien geschotenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat ik voor die Man O' Wars wel mijn boordkanonnen extra moet upgraden want damn, die dingen zijn groot. Maar even grinden voor metaal en geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |