Ik moet mezelf echt keihard tegenhoudenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
At least I'm alive!
Maar goed, volg het nieuws wel over AC 4 maar heb niet veel bijzonders toe te voegen dan af en toe een nieuw filmpje wat net op YouTube is gezet.
Ik heb nog geen pre-order geplaatst. Hier al wel mensen die dat gedaan hebben?
Maar maar... beeldjes <3quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef Evi_90 het volgende:
Die Black Chest Edition vind ik te duur, maar d'r zit wel veel in! Maar bij mij gaan die extra's zo de kast in.
Denk dat bij mij de gewone editie wordt. Of als ik 'm 2 dagen van te voren nog pre-order de special edition.
Mja, 't is wel geinig maar staat dan te verstoffen in de kast. Maar zaten ook van die canvasdoeken in. Die zijn wel cool.quote:
Inderdaad. En nu ik zo om me heen kijk. Ik heb helemaal geen ruimte voor zo'n beeldje. Vorig jaar had ik de Join or Die Editie en dat boekje en medallion liggen... ergens. No clue wherequote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Mja, 't is wel geinig maar staat dan te verstoffen in de kast. Maar zaten ook van die canvasdoeken in. Die zijn wel cool.
Ik wil zelf vaak maximaal ¤ 50,- voor nieuwe game uit te geven.
Ik vind het helemaal niks. Ik sla deze over. Jammer, ik heb de voorgande edities met veel plezier gespeeld.quote:
Heb hem toch net gepre-ordered. Als ik eens per jaar een collector's edition aanschaf...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef Evi_90 het volgende:
Die Black Chest Edition vind ik te duur, maar d'r zit wel veel in! Maar bij mij gaan die extra's zo de kast in.
Denk dat bij mij de gewone editie wordt. Of als ik 'm 2 dagen van te voren nog pre-order de special edition.
Ghehe ik wacht nog even tot naar m'n verjaardag binnenkort, even kijken wat ik dan krijg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hem toch net gepre-ordered. Als ik eens per jaar een collector's edition aanschaf...
Ik heb het 'geluk' dat The Last Of Us me eigenlijk niet zoveel interesseert. Kreeg gisteren trouwens al de schatkaart, alleen heb ik er nu tweequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ghehe ik wacht nog even tot naar m'n verjaardag binnenkort, even kijken wat ik dan krijg.![]()
Moet een beetje om de portemonnee denken want ik wil the last of us ook nog maar die vind ik te duur. En om die nou te gelijk met AC4 te bestellen...
Ik zou gewoon voor het verhaal beginnen bij 1, dan 2, dan Brotherhood en dan 3. Tegen de tijd dat je klaar ben zit je in elk geval goed voor deeltje 4.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef CruisinDen het volgende:
He AC-fans.
Vraagje;
Is het wat om gewoon in de reeks binnen te stormen dus nu bijvoorbeeld 3 te kopen en dan straks deze, 4? Of is het (voor de verhaallijn) beter om gewoon 1 en 2 eerst te spelen.
Ook vroeg ik me af of AC3, net als AC4, ook een open-world game is..
Thanks alvast
Nadat ik 1 en 2 in rap tempo uitgespeeld had (verhaallijn alleen) kon ik 3 voor een prikkie krijgen, heb dus brotherhood enzo overgeslagen. Toch bedankt voor het advies.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor het verhaal beginnen bij 1, dan 2, dan Brotherhood en dan 3. Tegen de tijd dat je klaar ben zit je in elk geval goed voor deeltje 4.
Slaan we revelations over?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor het verhaal beginnen bij 1, dan 2, dan Brotherhood en dan 3. Tegen de tijd dat je klaar ben zit je in elk geval goed voor deeltje 4.
Je hebt helemaal gelijk, die was ik vergeten. Wel uitgespeeld overigens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef Fritter het volgende:
[..]
Slaan we revelations over?Niet dat er veel aan revelations is te beleven maar het hoort wel bij de serie
Ik ook, op het maken van die 333 bommen na dan...... Ben een enorme fan ervan maar Revelations hadden ze nooit de moeite voor moeten doen om uit te brengenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:17 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, die was ik vergeten. Wel uitgespeeld overigens.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bommen heb gemaakt of gebruikt in dat spel, kwam te geforceerd over en het speelde prima zonder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:17 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik ook, op het maken van die 333 bommen na dan...... Ben een enorme fan ervan maar Revelations hadden ze nooit de moeite voor moeten doen om uit te brengen
Rook bommen, erg handig altijd. alleen in deel 3 waren ze nogal overbodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bommen heb gemaakt of gebruikt in dat spel, kwam te geforceerd over en het speelde prima zonder.
Ik vond die bommen wel leuk eigenlijk. Als je een giftige in een groep wachters gooide leverde dat leuke taferelen opquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bommen heb gemaakt of gebruikt in dat spel, kwam te geforceerd over en het speelde prima zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |