quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoe meer van die bekeerlingen zich als kanonnenvoer aandienen, hoe beter!
waarom zo`n haat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Rode_banaan het volgende:
Zo'n vieze kutaap zou je één keer per dag keihard op zijn bek moeten rossen.
Dat moet jij nodig zeggen, als slachtoffer van vroegtijdige religieuze hersenspoeling. Je weet zelf zo bar weinig; alleen datgene wat jou als kind met de paplepel is ingegoten.quote:
Dat iemand met religie groot gebracht wordt wil niet zeggen dat hij compleet is gehersenspoeld. Dat is egoistisch om te zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb twee fragmenten van 5 seconden bekeken. En op basis daarvan is duidelijk dat deze persoon rijp is voor de psychiatrische inrichting.
[..]
Dat moet jij nodig zeggen, als slachtoffer van vroegtijdige religieuze hersenspoeling. Je weet zelf zo bar weinig; alleen datgene wat jou als kind met de paplepel is ingegoten.
Ik vind het niet erg hoor, dat jouw kleine denkwereldje zich beperkt tot de indoctrinatie die "islam" heet, maar verwijt dan in vredesnaam anderen geen onwetendheid. Je zet jezelf ermee voor gek.
Ik heb nergens gezegd dat mensen die met religie zijn grootgebracht compleet gehersenspoeld zijn. Ik sprak specifiek De_Ilias aan. En daar heb ik zo mijn redenen voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat iemand met religie groot gebracht wordt wil niet zeggen dat hij compleet is gehersenspoeld. Dat is egoistisch om te zeggen.
Je kunt de onwetendheid van anderen zien als je zelf heel goed weet wat hij zegt daadwerkelijk betekent etc. Als iemand 1+1=3 rekent, en je claimt dat hij dus daarover onwetend is, dan zet jij jezelf niet voor gek.
Het is een bekend patroon. Het zijn doorgaans ook juist de ex-rokers die er de grootste moeite mee hebben als jij een peuk op steekt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:34 schreef Richestorags het volgende:
Ironisch gezien heb je van dit soort bekeerlingen vaak meer te vrezen dan van mensen die er al in zitten. Soort compensatiegedrag ofzo?
Bekend van de EO, heb je het programa de vijfde dag afgelopen woensdag niet gezien?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Monologo het volgende:
Bekend van de EO? Hij werkt daar ofzo?
Ik zie een man die nogal de weg kwijt is en gelooft een uitweg te hebben gevonden in een geloof. Het willen overtuigen van een ander is vooral het proberen zichzelf te overtuigen. Rare snuiter.
Waarop baseer jij deze aanname? Dat ik vroegtijdig ben "geindoctrineerd".quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb twee fragmenten van 5 seconden bekeken. En op basis daarvan is duidelijk dat deze persoon rijp is voor de psychiatrische inrichting.
[..]
Dat moet jij nodig zeggen, als slachtoffer van vroegtijdige religieuze hersenspoeling. Je weet zelf zo bar weinig; alleen datgene wat jou als kind met de paplepel is ingegoten.
Ik vind het niet erg hoor, dat jouw kleine denkwereldje zich beperkt tot de indoctrinatie die "islam" heet, maar verwijt dan in vredesnaam anderen geen onwetendheid. Je zet jezelf ermee voor gek.
Dank voor het delen, het zijn twee interessante videos.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef Bilal85 het volgende:
Bekend van de EO, heb je het programa de vijfde dag afgelopen woensdag niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |