Ik heb nooit iemand gemeet, niemand wil mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet hoe erg dat is, de vorige keer dat ik iemand meette die ik nog nooit gezien had was ook tel aat
[..]
Neehoor
Misschien zien zij jou niet als vriendquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou en het zijn toch mijn vrienden, dan mogen ze dat best vragen
Lul nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand gemeet, niemand wil mij![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
de laatste keer dat ik een fokker meette moest ik fucking nodig naar de wc
we waren op hoog catherijne en ik was op den duur zo erg verdwaald dat ik 15min heb omgelopen en in totaal een halfuur te laat was
dus VA, alvast sorry
awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
de laatste keer dat ik een fokker meette moest ik fucking nodig naar de wc
ik kon het niet inhouden dus ging eerst een wc zoeken voordat ik naar hem ging
we waren op hoog catherijne en ik was op den duur zo erg verdwaald dat ik 15min heb omgelopen en in totaal een halfuur te laat was
dus VA, alvast sorry
Serieus, dat me dat nu pas op valtquote:
Daar ben ik nu ook bang voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien zien zij jou niet als vriend
Niemand meet mij tochquote:
Of ze vinden je saai, maar zien je wel als vriend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook bang voor
[..]
Niemand meet mij toch
Neem initiatief danquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook bang voor
[..]
Niemand meet mij toch
Dat is zo een kut gevoelquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
deo onder je oksels doen als je net hebt geschoren
FEEST
Ja maar we weten nog niet watquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza binnenkort toch
iedereen gaat denken dat je mijn broertje bent
watquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Serieus, dat me dat nu pas op valt
Ik ga ze ontvrienden, eerst allemaal Whatsappgesprekken, en nu ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of ze vinden je saai, maar zien je wel als vriend.
Waarom blijf je dat dan ook doen? Dit verhaal lees ik elke week wel een keerquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is zo een kut gevoel
Maar beter dan na het scheren jezelf wassen met mint douchegel van axe
Dat is echt een hell
weetje hoe moeilijk met dit weerquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar we weten nog niet wat
Iedereen denkt dat ik je vriendje ben
Zou ik doen ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga ze ontvrienden, eerst allemaal Whatsappgesprekken, en nu dit
Achjo, je was toch ziek, zal vast niks ernstigs zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga ze ontvrienden, eerst allemaal Whatsappgesprekken, en nu dit
We gaan ook naar de dierentuinquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weetje hoe moeilijk met dit weer
lol
Dierentuin kan makkelijk maar jij meot zo nodig uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weetje hoe moeilijk met dit weer
lol
buuuuujrnquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza binnenkort toch
hahahahahaaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat dan ook doen? Dit verhaal lees ik elke week wel een keer
va en ik gaan al niet meer naar de dierentuin want ik ga uit en ben pas 8u thuis en dan slapen en klaarmaken impossibruquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We gaan ook naar de dierentuin(grapje slecht idee
)
Ik ben lang
welke?quote:
dude ik ben jarigquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dierentuin kan makkelijk maar jij meot zo nodig uit
dv en pizza zitten in een boomquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza binnenkort toch
Al te vaak gezien + ik wil zo slapenquote:
okquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Al te vaak gezien + ik wil zo slapen
O, maar dierentuin is niet echt heel speciaal tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
va en ik gaan al niet meer naar de dierentuin want ik ga uit en ben pas 8u thuis en dan slapen en klaarmaken impossibru
ja maar babyface
iel heppie hij is 3 jaar jongerquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dv en pizza zitten in een boom
k
u
s
s
e
n
neu-ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |