Sorry, wie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans bij Stijn.
En waarom zou ik daar kans bij willen maken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho, a.k.a. de Kleine Dominee.
Fittie gehad Kapo?quote:Langs een drukke weg in Tilburg is een omgebrachte man in een auto gevonden. De auto, met Pools kenteken, staat op een parkeerterrein aan de Veldhovenring, aan de rand van het centrum.
Een voorbijgangster meldde de politie rond 16.00 uur dat er een dode man in de auto lag. Agenten zagen al snel dat er sprake was van een misdrijf.
De identiteit van de dode is nog niet vastgesteld. De politie heeft schermen om de auto gezet voor onderzoek. De Veldhovenring is afgesloten.
aka De Mascotte aka de drifkikker aka feyenoorderquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho, a.k.a. de Kleine Dominee.
Je bent niet op zoek naar een boytoy?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En waarom zou ik daar kans bij willen maken?
toyboyquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent niet op zoek naar een boytoy?
Ben wel fan van madvillain gewordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
- Deltron 3030 - Deltron Event II
- Madvillain - Madvillainy 2
Beide dit jaar
2013
Oke.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
Fuuu, zou voor 10 eu sparebis gaan kanen vanavond bij een van de Beren maar gaat niet door.Nu nog een maaltijd zien te regelen.
Maximequote:
Dalton Collega's moeten dood.quote:
bij rtl? dan kijk je meer reclame manquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Caland het volgende:
Menno Buch gaat een nieuwe documentaireserie uitzenden vanuit de zwaarst beveiligde gevangenis in NL waar ook Mohammed B bijvoorbeeld zit. Vanavond op TV.
Zomaar, een tip van mij voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |