PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Dan ben ik nog aan het eten G, iets later tijd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aight. Geen idee, 6 uur ofzo? Wel met vier man anders kom je bij kut randoms
Nuketown denk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan vanavond ook wel mee Zombien? Welke map gaan jullie doen?
lolquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
Allemaal internethelden hier. Ik gedraag mij tenminste zoals irl.
Ok, misschien moet ik nog even naar de MM, laat wel wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nuketown denk.
Litmanen, hoelaat? Neem jij dan ook een van je matties mee. Pierrett wil vast wel
Nuketown heb ik dan weer niet of is die gratis ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nuketown denk.
Litmanen, hoelaat? Neem jij dan ook een van je matties mee. Pierrett wil vast wel
Die riese dan maar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nuketown heb ik dan weer niet of is die gratis ofzo?
Weet niet of Pierre vanavond thuis is zal hem eens telefoneren
Misschien koop ik wel even punten dan anders doen we Die Rise heb ik nog nooit gedaan. Heb vast wel iemand in mijn lijst die mee wil doen aangezien ik populair ben en pro.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die riese dan maar.
Nuketown is 400 punten
Ja sowiesoquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel even punten dan anders doen we Die Rise heb ik nog nooit gedaan. Heb vast wel iemand in mijn lijst die mee wil doen aangezien ik populair ben en pro.
Ik zit ook te kijken, kom ik alleen fifa 13 tegenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Zit even in me generations te kijken van Fifa op de webapp, zoveel goede spelers uit Fifa 10 en Fifa 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je niet zo gek maken johquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja tyf maar op met je toernooi, ik ga me niet de hele tijd laten beschuldigen van cheaten.
Ik heb geen zin in dit gebash de hele tijd
Pics!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Zit even in me generations te kijken van Fifa op de webapp, zoveel goede spelers uit Fifa 10 en Fifa 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de afgelopen dagen niet in de mood voor constant getroll neequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat je niet zo gek maken johHet is maar getroll.
Ongesteld?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen niet in de mood voor constant getroll nee
Nee 40 graden koorts, keelontsteking en 14 uur slaap sinds zondagquote:
Hmm dat is niet wat je wilt nee... Beterschap!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee 40 graden koorts, keelontsteking en 14 uur slaap sinds zondag
Doen! Dat werkt, heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand stuurt me een bericht met de vraag: "do you want me to duplicate one of your players? I got software on my laptop"
Hij dupliceerde 450k voor mij, dat was echt fantastischquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand stuurt me een bericht met de vraag: "do you want me to duplicate one of your players? I got software on my laptop"
Is het begin geweest van mijn IF imperium. Ik heb er nu 204quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
ik zei : doe maar if ter stegen. Toen zei ie niks meet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doen! Dat werkt, heb ik ook wel eens gedaan.
Was jij daarbij dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef Baje het volgende:
Las met de tampertopics terug. Wat een tijden
Dat moet je elke dag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even een nieuw gouden team hebben dat niet al te duur is.
Nee, ben al een paar dagen zonder nieuw gouden team.quote:
Rond welk topictitel zat dat? Heb daar niks van meegekregen, maar lijkt me wel grappig om over te lezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef Baje het volgende:
Las met de tampertopics terug. Wat een tijden
Rond nummer 15quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Rond welk topictitel zat dat? Heb daar niks van meegekregen, maar lijkt me wel grappig om over te lezen.
Er zijn er wel een hoop door bij gekomen iigquote:
ik had me toevallig een aantal dgen ervoor aangemeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop door bij gekomen iig
?quote:
okquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Baje het volgende:
[..]
ik had me toevallig een aantal dgen ervoor aangemeld
Met Fifa 11 had ik alle spelers aan iemand van fok weggegeven die nog een tijdje door wilde met Fifa 11. Ben de naam vergeten eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FIFA11 squad waarmee ik ben geëindigd
Nu doe je dat niet meer, want coins = geld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Fifa 11 had ik alle spelers aan iemand van fok weggegeven die nog een tijdje door wilde met Fifa 11. Ben de naam vergeten eigenlijk.
Toen Hunter echt goed was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FIFA11 squad waarmee ik ben geëindigd
http://wefut.nl/squad/533quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even een nieuw gouden team hebben dat niet al te duur is.
Kutformatie. IF Taarabt wil ik wel though.quote:
Dat speelt juist geniaal vooral Dembele op CFquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kutformatie. IF Taarabt wil ik wel though.
De coins die ik nu verkoop zijn over een half jaar waardeloosquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu doe je dat niet meer, want coins = geld.
Ik Ronaldo chop heel vaak met hem naar binnen en knal hem richting goal werkt perfectquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zou Taarabt altijd centraal zetten, niet echt een wide cam imo
Kijk eens op noobroom.comquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft er iemand een dvdrip van a good day to die hard?
Die links boven is zo lelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit even in m'n puushaccount te snuffelen.
Kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe ze uiteindelijk zijn geworden:
Die eerste is onleesbaar johquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit even in m'n puushaccount te snuffelen.
Kwam ik dit tegen:
Hoe ze uiteindelijk zijn geworden:
Hahaha ja hè.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die links boven is zo lelijk![]()
![]()
Uiteindelijk resultaat is wel![]()
De enige keer in m'n leven dat ik CR7 had.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige overgebleven bewijs
Ik heb een request, mag ik een Ronaldo lenen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog zoveel spelers in FUT11 maar een generations squad maken kan niet want als ik dan de link stuur krijg je een leeg squad te zienMaar ik sta open voor requests.
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een request, mag ik een Ronaldo lenen?
Ik heb 'm ook gemaakt in FUT.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog teams staan die ik op futhead gemaakt heb. Maar dat telt natuurlijk niet.
Ik weet nog die ene keer dat ik 7-0 won terwijl ik 8-0 wilde winnen. Heb er nog nachtmerries van dat het schot van Benz op de paal ging toen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
Waren wel leuke potjes tegen dat TOTY team van Pascal, vooral als ie boos werd
Boze Pascal
Waarom werd hij boos dan? Kan niet zijn omdat jij voorstond ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
Waren wel leuke potjes tegen dat TOTY team van Pascal, vooral als ie boos werd
Boze Pascal
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom werd hij boos dan? Kan niet zijn omdat jij voorstond ...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet nog die ene keer dat ik 7-0 won terwijl ik 8-0 wilde winnen. Heb er nog nachtmerries van dat het schot van Benz op de paal ging toen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 28-03-2013 om 17:01:44In-form Obama...90 Heading? http://t.co/L1oclJ5Hsc reageer retweet
Ik had toen TOTY Diego in een pakjequote:
Ik had TOTY Akinfenwa ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had toen TOTY Diego in een pakjeEn Akinfenwa
Mooie tijden!
De prijzen waren stukken lager. Ronaldo was een jaar geleden maar 600k waardquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef DePresident. het volgende:
Trouwens over die TOTY-teams van vorig jaar van jullie.
Waren de prijzen toen relatief laag, of hadden jullie gewoon ontiegelijk veel geld?
Allebei, we waren rijk doordat de bronze pack methode 10x beter werkte en de prijzen van de TOTY-spelers waren lager.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef DePresident. het volgende:
Waren de prijzen toen relatief laag, of hadden jullie gewoon ontiegelijk veel geld?
Met minder dan 4 miljoen tel je niet mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef DePresident. het volgende:
Als je die dit jaar wilt maken zul je nog heel wat af moeten traden Toefjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+10 Cheat:
[ afbeelding ]
wie is die italiaanse cdm van Juventus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+10 Cheat:
[ afbeelding ]
Hebben we het nou over FUT of?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met minder dan 4 miljoen tel je niet mee.
Gaast?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:13 schreef quer het volgende:
[..]
wie is die italiaanse cdm van Juventus?
Zonde dat ik daar niet veel van heb meegekregen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Allebei, we waren rijk doordat de bronze pack methode 10x beter werkte en de prijzen van de TOTY-spelers waren lager.
U serious?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:13 schreef quer het volgende:
[..]
wie is die italiaanse cdm van Juventus?
Of gewoon niks meer verkopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je die dit jaar wilt maken zul je nog heel wat af moeten traden Toefjes
Ik denk dat die Toty's dit jaar nog wat duurder gaan wordenquote:
Dat team van mij kostte toen 1.5 miljoen ofzo. Nu kan je daar net NIF Messi van halen als je gelukt hebt. NIF Messi in FUT12 was 300k ofzo en Ronaldo 400k.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef DePresident. het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog steeds de winstreeks met clubs
en de zus van marcel
Gelukkig was het geen Nederlandsquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef quer het volgende:
blij as weet niet wat 9,6 voor natuurkunde pw
Zelfs figuren zoals Bob hebben een team met Ronaldoquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
Zelfs ik heb toen een team gehad met Ronaldo ... of dat was de fifa daarvoor.
Wie is Bob?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfs figuren zoals Bob hebben een team met Ronaldo
fort minorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Rijst het volgende:
Slip back out of whack, at your best. It's a nightmare
En Julianquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat team van mij kostte toen 1.5 miljoen ofzo. Nu kan je daar net NIF Messi van halen als je gelukt hebt. NIF Messi in FUT12 was 300k ofzo en Ronaldo 400k.
[..]![]()
![]()
Ja volgenns mij wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft er hier iemand nog een Kamernet account waar nog berichten mee gestuurd kunnen worden?
Serieusquote:
Ik heb nog steeds medelijden met die jongen. Hij heeft wel een lekkere zus toch? Of was dat iemand anders?quote:
Djeetje toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds medelijden met die jongen. Hij heeft wel een lekkere zus toch? Of was dat iemand anders?
Klopt want die ene vriend ging dan bij hem xboxen en ondertussen zijn zus ketsen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds medelijden met die jongen. Hij heeft wel een lekkere zus toch? Of was dat iemand anders?
Ik weet de login gegevens niet, dan moet ik eerst achter de computer. Ga zo eten dus duurt nog wel even.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus? Zou ik die even mogen lenen
?
DM fotoquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje. Ik heb haar mogen toevoegen op facebook
Hoeft niet snel hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet de login gegevens niet, dan moet ik eerst achter de computer. Ga zo eten dus duurt nog wel even.
Spartak heeft hem voor 4,5 mil van Rubin gekochtquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef leoon. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Bocchetti van Spartak moskou? Op Futhead staat hij er wel als spelers van Spartak Moskou, op wefut niet. Terwijl op de markt beide er op staan.
Kan op google (lees: wikipedia van bocchetti) niet vinden dat hij verhuurd is ofzo?
Maar waarom zit hij niet in wefut.nl? Nu weet ik niet of het kanquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spartak heeft hem voor 4,5 mil van Rubin gekocht
gebrekkige site........quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar waarom zit hij niet in wefut.nl? Nu weet ik niet of het kan
Thanks voor de fotoquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb discretie beloofd.
Hij zit gewoon in wefut hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dank voor het toevoegenquote:
Stop, ik krijg weer spierpijn van het lachen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt want die ene vriend ging dan bij hem xboxen en ondertussen zijn zus ketsen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dit is lang niet het hele lijstje, had die tijdje terug gepost. Dat past niet eens op mijn schermquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij spaart blessures
Post eens de lijst het boek van Robben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij spaart blessures
Nee, ik kreeg alleen 1 bocchetti. Nu wel twee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je [ afbeelding ] ?
Had al gekeken, die is nog langer:quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post eens de lijst het boek van Robben.
Ik krijg er 3.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg alleen 1 bocchetti. Nu wel twee.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had al gekeken, die is nog langer:
[ afbeelding ]
Liever glasvezel dan aids.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef quer het volgende:
Waarom hebben ze glasvezel bij mij in de buurt
goedzo mien jongquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef quer het volgende:
blij as weet niet wat 9,6 voor natuurkunde pw
Niet zeuren, mijn huis kan maximaal 8mb/s ontvangen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef quer het volgende:
Waarom hebben ze glasvezel bij mij in de buurt
Liever geen glasvezel dan aidsquote:
Integendeel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef Blistering het volgende:
Is er een beetje een fatsoenlijke trade/markt op de pc?
Op het moment hebben we een 40mb/s internet verbinding maar als ik iets download of op speedtest haal ik maar 12-15mb/s ..quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet zeuren, mijn huis kan maximaal 8mb/s ontvangen.
Mooi, dan sla ik overquote:
Ach wij hebben glasvezel, nog is mijn internet kut omdat er hier ergens ind e buurt iets zit wat de draadloze verbinding verklootquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:45 schreef quer het volgende:
[..]
Op het moment hebben we een 40mb/s internet verbinding maar als ik iets download of op speedtest haal ik maar 12-15mb/s ..
De markt op de PC is echt zwaar verneukt en als je veel UT gaat doen zou ik er niet aan beginnen en hem lekker op de console halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef Blistering het volgende:
Spelen er hier eigenlijk mensen UT op de PC?Ik heb een controller waarmee ik Fifa kan spelen op de pc, maar twijfel nog of ik 't spel koop aangezien de meesten 't volgens mij echt op een console spelen. Is er een beetje een fatsoenlijke trade/markt op de pc?
Heb je wel eens een laptop of computer met een draadje verbonden? Wat is dan de snelheid?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach wij hebben glasvezel, nog is mijn internet kut omdat er hier ergens ind e buurt iets zit wat de draadloze verbinding verkloot
Donequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je ook nog de goede Espinoza toevoegen of niet?
Aan draad vroeger 80mb/s maar dat is lang geleden dat ik dat gecheckt had, met een door het hele huis lopende kabel van 25 meter die ik had gekocht omdat mijn draadloze ontvanger kapot wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een laptop of computer met een draadje verbonden? Wat is dan de snelheid?
Hmm, ik had gelezen dat als je de router op 5 Ghz zet ipv het gebruikele 2.4 Ghz je veel snelheidswinst ondervind aangezien de 5Ghz band veel minder word gebruikt 't is een ideequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach wij hebben glasvezel, nog is mijn internet kut omdat er hier ergens ind e buurt iets zit wat de draadloze verbinding verkloot
Ja ik heb alle mogelijke channels op mijn router al geprobeerd, maar dat werkte al nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef quer het volgende:
[..]
Hmm, ik had gelezen dat als je de router op 5 Ghz zet ipv het gebruikele 2.4 Ghz je veel snelheidswinst ondervind aangezien de 5Ghz band veel minder word gebruikt 't is een idee
Je hebt het goede gedaan, je moet alleen niet zeggen dat je het om die reden gedaan hebtquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef DuTank het volgende:
Even wat relatie gezeik droppen hier
Ik heb besloten niet naar 2 feesten te gaan, omdat mijn vriendin zich zorgen maakt over het feit of ik wel genoeg geld zal hebben voor een vakantie met ons tweeën. (dat scheelt me namelijk 200 euro ongeveer)
Nou zei ze dus dat ik niet laat merken dat ik van haar hou. Dus ik zei op een gegeven moment: maar ik ga niet naar die feesten, omdat ik weet dat jij dat fijn vindt, zodat ik (meer) geld heb voor onze vakantie.
Wordt ze helemaal pissig dat ze het mij niet verbied en dat ik gewoon moet doen wat me gelukkig maakt enzo.
Je bedoelt dat vrouwen dan toch wel denken dat je het doet, omdat je denkt dat je niet mag van haar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt het goede gedaan, je moet alleen niet zeggen dat je het om die reden gedaan hebt
Ze willen niet horen dat je iets gedaan hebt puur omdat zij dat zegt, je moet gewoon hetgene doen wat zij wil, maar dan 'uit jezelf'.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwen dan toch wel denken dat je het doet, omdat je denkt dat je niet mag van haar.
Idd lijkt wel of hij een jaar onder de bank heeft gelegenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook lelijk in vergelijking met die in de reclame
Of 30 jaar in de zee gelegen heeftquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd lijkt wel of hij een jaar onder de bank heeft gelegen
Waar ga je op kamers?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze willen niet horen dat je iets gedaan hebt puur omdat zij dat zegt, je moet gewoon hetgene doen wat zij wil, maar dan 'uit jezelf'.
Eindhoven, en ik ga maar in studentenhuis. Studio zoek ik wel als ik 23 ben, zonder huurtoeslag is deze shit gewoon te duur, geef ik dat geld liever aan iets anders uitquote:
Ja snap ik. Succes met zoekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik ga maar in studentenhuis. Studio zoek ik wel als ik 23 ben, zonder huurtoeslag is deze shit gewoon te duur, geef ik dat geld liever aan iets anders uit
Dankje, het zoeken zal wel snel lukken, alleen daarna al die kijkavonden afgaanquote:
Op 5GHz zal de range van het draadloze signaal wel afnemen, maar het is het proberen waard natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef quer het volgende:
[..]
Hmm, ik had gelezen dat als je de router op 5 Ghz zet ipv het gebruikele 2.4 Ghz je veel snelheidswinst ondervind aangezien de 5Ghz band veel minder word gebruikt 't is een idee
Ik dacht andersomquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
.
Maar draadloos is altijd beter dan bedraad.
? Als ik een draad bij mij op de kamer kon leggen zou ik het meteen doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op 5GHz zal de range van het draadloze signaal wel afnemen, maar het is het proberen waard natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou eerst gewoon proberen met een kabeltje aan de router. Je kunt vast wel een keer een laptop lenen als je er geen een hebt toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
? Als ik een draad bij mij op de kamer kon leggen zou ik het meteen doen.
Maar mijn router heeft geen 5 ghz functie zie ik
Ik heb een laptop?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou eerst gewoon proberen met een kabeltje aan de router. Je kunt vast wel een keer een laptop lenen als je er geen een hebt toch?
Ik dacht dat je m'n post had aangepast, maar ik heb 't echt zelf getypt.quote:
GJEquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
DIG / Wireless sneller dan wired ethernet?
Kijk vooral ook naar de sepo
bakkes houwe jonguhquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook lelijk in vergelijking met die in de reclame
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
DIG / Wireless sneller dan wired ethernet?
Kijk vooral ook naar de sepo
Valt het jou niet tegen dan? Ik heb verder niks tegen Olli ofzo, vind het een leuke reclamequote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat?
Moet ik u ff tandjes laten tuffen op eindje centraal of?
Ik vind hem nog steeds leuk eigenlijk. Wel heel anders dan die grote hoor, maar die kleine ziet er toch hetzelfde uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt het jou niet tegen dan? Ik heb verder niks tegen Olli ofzo, vind het een leuke reclame
Niet gezienquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk eigenlijk. Wel heel anders dan die grote hoor, maar die kleine ziet er toch hetzelfde uit?
btw PI
Dat is gewoon kansloosquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Fuszy het volgende:
kijk dit trouwens![]()
geniaal voor een knuffel
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Fuszy het volgende:
kijk dit trouwens![]()
geniaal voor een knuffel
Moeten al die mensen niet werken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Fuszy het volgende:
kijk dit trouwens![]()
geniaal voor een knuffel
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ben het weer eens volledig met #TeamUvT eens.
Tevens heb ik VAKANTIE![]()
![]()
Een van de voordelen van #TeamUVTquote:
Dan spoor je echt nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Fuszy het volgende:
kijk dit trouwens![]()
geniaal voor een knuffel
eckte havenarbeidersquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moeten al die mensen niet werken?
Zullen Feyenoord supporters zijn denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moeten al die mensen niet werken?
En als je hem hebt wat dan? Dan gooi je hem in je kamer en tja.. dan niks.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Ik was ook graag gegaan hoor. Het was dat ik een afstudeervoorlichting had. Anders had ik nu met een Olli kunnen knuffelen
als ik dit nu zie ben ik wel blij dat ik er niet was. Die dingen zijn alweer uitverkocht
Oh ja logisch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zullen Feyenoord supporters zijn denk ik.
Yepquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En als je hem hebt wat dan? Dan gooi je hem in je kamer en tja.. dan niks.
Aan z'n oren sabbelen als je verdrietig bent. Reken maar dan al die oortjes gesabbeld worden na 34 wedstrijden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en als je 3x je piemel erin gestopt hebt is dat ook wel weer leuk geweestquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en als je 3x je piemel erin gestopt hebt is dat ook wel weer leuk geweest
Ik ben op 4chan weleens threads daarover tegengekomen waar ik nog nachtmerries van hebquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]ik wachtte al op een reactie in deze trant.
Ik heb het eigenlijk liever niet omdat ik dat wachtwoord overal voor gebruik en ik dan andere wachtwoorden moet nemen. Kan je niet een nieuw account aanmaken op een ander email?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeft niet snel hoorZou al super chill zijn als je dat kon regelen
Ja wat heb jij liever... je eigen parkeerplaats in het centrum van Eindhoven wat schijnbaar miljoenen waard is of zon tering dik beest wat lijkt op VDM?quote:
Je moet betalen om berichten te kunnen sturen hequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk liever niet omdat ik dat wachtwoord overal voor gebruik en ik dan andere wachtwoorden moet nemen. Kan je niet een nieuw account aanmaken op een ander email?
Dan kies ik voor een goede beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat heb jij liever... je eigen parkeerplaats in het centrum van Eindhoven wat schijnbaar miljoenen waard is of zon tering dik beest wat lijkt op VDM?
Dat is toch geen keuze, ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan kies ik voor een goede beheersing van de Nederlandse taal.
Account kan je toch gratis aanmaken en per bericht moet je betalen ofzo? Dan maakt het toch niet uit of iemand een account heeft. Of hij moet er nog tegoed op hebben staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet betalen om berichten te kunnen sturen heDat is het probleem, daar heb ik geen zin in
![]()
Maar als je het liever niet hebt begrijp ik dat, jammer. Kan je het wachtwoord van die account niet veranderen dan?
Toch bedankt
Middelbare scholier, kan hij niks aan doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is toch geen keuze, ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Nee je moet 21 euro betalen voor een maand of 36 euro voor 3 maanden berichten kunnen sturenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Account kan je toch gratis aanmaken en per bericht moet je betalen ofzo? Dan maakt het toch niet uit of iemand een account heeft. Of hij moet er nog tegoed op hebben staan
Klopt. Betwijfel dan ook sterk of die jongen het in zich heeft om een academicus te worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Middelbare scholier, kan hij niks aan doen
_o_quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een van de voordelen van #TeamUVT![]()
Over 7 weken zomervakantie terwijl het nog sneeuwt
oh dan is dat veranderdquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee je moet 21 euro betalen voor een maand of 36 euro voor 3 maanden berichten kunnen sturen
academici tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt. Betwijfel dan ook sterk of die jongen het in zich heeft om een academicus te worden.
Ja volgens mij ook, maar ik heb geen idee meer hoe die heetquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh dan is dat veranderd. Je had toch nog een andere website? Volgens mij waren er iig twee
Kost moeite, ik ben lui dus neequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet betalen om berichten te kunnen sturen heDat is het probleem, daar heb ik geen zin in
![]()
Maar als je het liever niet hebt begrijp ik dat, jammer. Kan je het wachtwoord van die account niet veranderen dan?
Toch bedankt
http://www.kamertje.nl/quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar ik heb geen idee meer hoe die heet
Kan je niet via via iemand van je studentenvereniging iets regelen? En dan niet als in dispuutshuis maar gewoon een kamer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar ik heb geen idee meer hoe die heet
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat heb jij liever... je eigen parkeerplaats in het centrum van Eindhoven wat schijnbaar miljoenen waard is of zon tering dik beest wat lijkt op VDM?
¤170! Wel een binnenzwembad erin mag ik hopen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol, een heel huis huren voor onbepaalde tijd, 170 euro100M², jammer dat het in mofo Boekel is
Nee niet echt, want bij die huizen schuif je de hele tijd door, en er zijn niet echt onafhankelijke huizen, want dat is eigenlijk ook weer een dispuut op zich.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je niet via via iemand van je studentenvereniging iets regelen? En dan niet als in dispuutshuis maar gewoon een kamer.
Blijkbaar welquote:
Dat is zonde ja. Jammer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee niet echt, want bij die huizen schuif je de hele tijd door, en er zijn niet echt onafhankelijke huizen, want dat is eigenlijk ook weer een dispuut op zich.
Ja en ach, op zich moet ik me ergens wel binnen kunnen praten hoorquote:
Elk motorisch gestoord persoon kan dat.quote:
VDM en zijn roze poloquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Serieus als ik die foto's zie op zijn fobo dan kan hij nooit extreem dik zijn.
Emnes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Fifafan33 het volgende:
Weet iemand een goede goedkoper silver ST? onder de 10k graag
Gewoon een trui hoor.quote:
Agbonlahor is erg goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Fifafan33 het volgende:
Weet iemand een goede goedkope silver ST? onder de 10k graag
Ook baas.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon een trui hoor.
Ik heb ook nog wel roze shirts
Fobo, bokworstquote:
Bockworst danquote:
En wie is hetquote:
Haha het ziet er echt niet uit, maar het lukt hem welquote:
Castaignos, Elyounoussi, Cyriacquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Fifafan33 het volgende:
Weet iemand een goede goedkope silver ST? onder de 10k graag
Jammer, nu denkt iedereen dat ik homo ben.quote:
Je draagt roze, je bent dus ook homo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer, nu denkt iedereen dat ik homo ben.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je draagt roze, je bent dus ook homo.
quote:
Hetero roze is niet gayquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je draagt roze, je bent dus ook homo.
Causaal en verpaupering.. Dit heeft je moeder getyptquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/489734-omgebrachte-man-in-auto-tilburg.html
De verpaupering van alle steden waar ik verblijf. Zou er een causaal verband zijn?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Causaal en verpaupering.. Dit heeft je moeder getypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |