PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Dan ben ik nog aan het eten G, iets later tijd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aight. Geen idee, 6 uur ofzo? Wel met vier man anders kom je bij kut randoms
Nuketown denk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan vanavond ook wel mee Zombien? Welke map gaan jullie doen?
lolquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
Allemaal internethelden hier. Ik gedraag mij tenminste zoals irl.
Ok, misschien moet ik nog even naar de MM, laat wel wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nuketown denk.
Litmanen, hoelaat? Neem jij dan ook een van je matties mee. Pierrett wil vast wel
Nuketown heb ik dan weer niet of is die gratis ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nuketown denk.
Litmanen, hoelaat? Neem jij dan ook een van je matties mee. Pierrett wil vast wel
Die riese dan maar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nuketown heb ik dan weer niet of is die gratis ofzo?
Weet niet of Pierre vanavond thuis is zal hem eens telefoneren
Misschien koop ik wel even punten dan anders doen we Die Rise heb ik nog nooit gedaan. Heb vast wel iemand in mijn lijst die mee wil doen aangezien ik populair ben en pro.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die riese dan maar.
Nuketown is 400 punten
Ja sowiesoquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel even punten dan anders doen we Die Rise heb ik nog nooit gedaan. Heb vast wel iemand in mijn lijst die mee wil doen aangezien ik populair ben en pro.
Ik zit ook te kijken, kom ik alleen fifa 13 tegenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Zit even in me generations te kijken van Fifa op de webapp, zoveel goede spelers uit Fifa 10 en Fifa 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je niet zo gek maken johquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja tyf maar op met je toernooi, ik ga me niet de hele tijd laten beschuldigen van cheaten.
Ik heb geen zin in dit gebash de hele tijd
Pics!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Zit even in me generations te kijken van Fifa op de webapp, zoveel goede spelers uit Fifa 10 en Fifa 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de afgelopen dagen niet in de mood voor constant getroll neequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat je niet zo gek maken johHet is maar getroll.
Ongesteld?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen niet in de mood voor constant getroll nee
Nee 40 graden koorts, keelontsteking en 14 uur slaap sinds zondagquote:
Hmm dat is niet wat je wilt nee... Beterschap!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee 40 graden koorts, keelontsteking en 14 uur slaap sinds zondag
Doen! Dat werkt, heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand stuurt me een bericht met de vraag: "do you want me to duplicate one of your players? I got software on my laptop"
Hij dupliceerde 450k voor mij, dat was echt fantastischquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand stuurt me een bericht met de vraag: "do you want me to duplicate one of your players? I got software on my laptop"
Is het begin geweest van mijn IF imperium. Ik heb er nu 204quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
ik zei : doe maar if ter stegen. Toen zei ie niks meet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doen! Dat werkt, heb ik ook wel eens gedaan.
Was jij daarbij dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef Baje het volgende:
Las met de tampertopics terug. Wat een tijden
Dat moet je elke dag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even een nieuw gouden team hebben dat niet al te duur is.
Nee, ben al een paar dagen zonder nieuw gouden team.quote:
Rond welk topictitel zat dat? Heb daar niks van meegekregen, maar lijkt me wel grappig om over te lezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef Baje het volgende:
Las met de tampertopics terug. Wat een tijden
Rond nummer 15quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Rond welk topictitel zat dat? Heb daar niks van meegekregen, maar lijkt me wel grappig om over te lezen.
Er zijn er wel een hoop door bij gekomen iigquote:
ik had me toevallig een aantal dgen ervoor aangemeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop door bij gekomen iig
?quote:
okquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Baje het volgende:
[..]
ik had me toevallig een aantal dgen ervoor aangemeld
Met Fifa 11 had ik alle spelers aan iemand van fok weggegeven die nog een tijdje door wilde met Fifa 11. Ben de naam vergeten eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FIFA11 squad waarmee ik ben geëindigd
Nu doe je dat niet meer, want coins = geld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Fifa 11 had ik alle spelers aan iemand van fok weggegeven die nog een tijdje door wilde met Fifa 11. Ben de naam vergeten eigenlijk.
Toen Hunter echt goed was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FIFA11 squad waarmee ik ben geëindigd
http://wefut.nl/squad/533quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even een nieuw gouden team hebben dat niet al te duur is.
Kutformatie. IF Taarabt wil ik wel though.quote:
Dat speelt juist geniaal vooral Dembele op CFquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kutformatie. IF Taarabt wil ik wel though.
De coins die ik nu verkoop zijn over een half jaar waardeloosquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu doe je dat niet meer, want coins = geld.
Ik Ronaldo chop heel vaak met hem naar binnen en knal hem richting goal werkt perfectquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zou Taarabt altijd centraal zetten, niet echt een wide cam imo
Kijk eens op noobroom.comquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft er iemand een dvdrip van a good day to die hard?
Die links boven is zo lelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit even in m'n puushaccount te snuffelen.
Kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe ze uiteindelijk zijn geworden:
Die eerste is onleesbaar johquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit even in m'n puushaccount te snuffelen.
Kwam ik dit tegen:
Hoe ze uiteindelijk zijn geworden:
Hahaha ja hè.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die links boven is zo lelijk![]()
![]()
Uiteindelijk resultaat is wel![]()
De enige keer in m'n leven dat ik CR7 had.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige overgebleven bewijs
Ik heb een request, mag ik een Ronaldo lenen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog zoveel spelers in FUT11 maar een generations squad maken kan niet want als ik dan de link stuur krijg je een leeg squad te zienMaar ik sta open voor requests.
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een request, mag ik een Ronaldo lenen?
Ik heb 'm ook gemaakt in FUT.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog teams staan die ik op futhead gemaakt heb. Maar dat telt natuurlijk niet.
Ik weet nog die ene keer dat ik 7-0 won terwijl ik 8-0 wilde winnen. Heb er nog nachtmerries van dat het schot van Benz op de paal ging toen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
Waren wel leuke potjes tegen dat TOTY team van Pascal, vooral als ie boos werd
Boze Pascal
Waarom werd hij boos dan? Kan niet zijn omdat jij voorstond ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
Waren wel leuke potjes tegen dat TOTY team van Pascal, vooral als ie boos werd
Boze Pascal
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom werd hij boos dan? Kan niet zijn omdat jij voorstond ...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet nog die ene keer dat ik 7-0 won terwijl ik 8-0 wilde winnen. Heb er nog nachtmerries van dat het schot van Benz op de paal ging toen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 28-03-2013 om 17:01:44In-form Obama...90 Heading? http://t.co/L1oclJ5Hsc reageer retweet
Ik had toen TOTY Diego in een pakjequote:
Ik had TOTY Akinfenwa ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had toen TOTY Diego in een pakjeEn Akinfenwa
Mooie tijden!
De prijzen waren stukken lager. Ronaldo was een jaar geleden maar 600k waardquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:10 schreef DePresident. het volgende:
Trouwens over die TOTY-teams van vorig jaar van jullie.
Waren de prijzen toen relatief laag, of hadden jullie gewoon ontiegelijk veel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |