Zieke lower chestquote:
ass for daysquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem glutes
BBW?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jezus die hourglass. En thin with assets, goede jailbait.
Ja en ik zal wel niet verder gaan, want volgens mij weten jullie het inmiddels wel
Die skinny is cute, jammer van dat lichaamquote:
Dat is geen hourglass maar een pil, ik denk zelf dat ik die middelste ben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ik zal wel niet verder gaan, want volgens mij weten jullie het inmiddels wel
Minequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:20 schreef Jahr00n het volgende:
Van wie is dat chubby beentje in de OP?
Helemaal in het midden? Of midden van de bovenste rij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is geen hourglass maar een pil, ik denk zelf dat ik die middelste ben.
Ik kom ook wel ff langs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga woensdag met twee matties naar Big Ron toe bij B&F in Amersfoort. Nog meer mensen die gaan?
Die Amerikaanse pannenkoeken lijken mij ook erg lekker.quote:
Ertussenin denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helemaal in het midden? Of midden van de bovenste rij.
maar waar ligt de grens?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hourglass op die foto is uit proporties, man.
Die vind ik ook lelijk ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die linker zou ik hard knallen.quote:
kan je ook even vragen welke tanning spray hij gebruikt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kom ook wel ff langs.
Dan lijkt big Ron een midget.
haar benen staan wijd open waardoor het net lijkt alsof het buiten proporties isquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
met je pipa, broquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die linker zou ik hard knallen.
hoe haar benen ook staan ze blijven chubby en haar bovenlichaam wordt er niet groter opquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
haar benen staan wijd open waardoor het net lijkt alsof het buiten proporties is
Dat zie ik ja, en dat heb ik ook meegenomen in mijn eindoordeel. Echter is haar upper chest anorexisch en haar borsten zijn niet in de verhouding tot de rest van haar lichaam. Afgezien daarvan is er een minuscule mogelijkheid dat de foto een vertekend beeld geeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
haar benen staan wijd open waardoor het net lijkt alsof het buiten proporties is
Zij is toch niet chubby?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoe haar benen ook staan ze blijven chubby en haar bovenlichaam wordt er niet groter op
Borsten zijn idd wat klein.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zie ik ja, en dat heb ik ook meegenomen in mijn eindoordeel. Echter is haar upper chest anorexisch en haar borsten zijn niet in de verhouding tot de rest van haar lichaam. Afgezien daarvan is er een minuscule mogelijkheid dat de foto een vertekend beeld geeft.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zij is toch niet chubby?
[..]
Borsten zijn idd wat klein.
Ah zo. Ik dacht ff dat je aan het trollen was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]keek naar een andere, maar dat bovenlichaam is nog steeds blijven hangen in de kindertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |