Nee, ik hoorde alleen dat er gespangd werdquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef b2py het volgende:
[..]
hihi, Ik heb geen enkele Amsterdam genoemd en toch wist je waar ik het over had.
In het GANSE land? Nee!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:51 schreef b2py het volgende:
Stop de dienstregelingen, het sneeuwt in het ganse land!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het GANSE land? Nee!
[ afbeelding ]
Precies dat stuk dat een paar weken geleden volkomen insneeuwde.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het GANSE land? Nee!
[ afbeelding ]
Dat zegt OOK niemand ietsquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef greavy het volgende:
Het type wagen is hetzelfde waar HTRS nu mee rijdt.
Gespot! Die zag ik vanmiddag in Amersfoort. Mocht er met 40 omheen met mijn ICM'tjes!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:54 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die bulkwagen achter de loc draait niet meer mee.
Van Gansewinkel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen weet ook dat HRTS en HUSA hetzelfde zijn? Of toch niet maar dan weer anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van Gansewinkel.
Over dat bedrijf gesproken
Ik zag die loc ook vanmiddag, bij Amersfoort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HTRS staat voor Husa Transportation Railway Service: http://nl.wikipedia.org/wiki/Husa_Transportation_Railway_Servicequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen weet ook dat HRTS en HUSA hetzelfde zijn? Of toch niet maar dan weer anders?
Stout!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Klaasje, baas
FOK!taalgebruik op Somda: http://somda.nl/forum/5909/p442565/Ontwikkelingen+bij+VIRM/
Je bent op deze website geblokkeerd (IP ..........).quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Klaasje, baas
FOK!taalgebruik op Somda: http://somda.nl/forum/5909/p442565/Ontwikkelingen+bij+VIRM/
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Je bent op deze website geblokkeerd (IP ..........).
Je kunt geen gebruik meer maken van Somda.
Ben je van mening dat dit onterecht is, stuur dan een mail aan de webmaster (AT somda PUNT nl).
En wie moge dat dan zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef greavy het volgende:
Travelteq is een bedrijf die tassen ontwerpt
Daar is die Maarten van Biggelaar ofzo ook eigenaar van.
Nee echt scherp geprijsd hoor, met Thalys zou ik het nóóit voor ¤35,- enkele reis bijvoorbeeld kunnen doen!quote:Wat verstaat u onder scherpe prijzen?
Scherpe prijzen, zo rond de 100 euro enkele reis, in elk geval onder het huidige eersteklas tarief.
Oh. Maak dit dan wel even duidelijk en zit dit niet pas halverwege een lijst met "vragen en antwoorden die je aan jezelf stelt".quote:U zegt dat de treinen volledig eerste klas worden. Wat houdt dit precies in?
Onze gasten krijgen extra beenruimte, slaapstoelen, stilteruimte, in-train entertainment, films en spelletjes, supersnel internet, simpel maar goed eten, permanent schoongemaakte wc’s.
Lekker op tijd voor 2015.quote:Welk bedrijf levert/leaset de treinen aan Travelteq?
We zijn met Bombardier en Alstom in gesprek.
Infrabel en de Fransen zullen het natúúrlijk ook direct goed vinden.quote:Welke kwaliteitscontroles worden er op de treinen toegepast om Fyra-achtige praktijken te voorkomen?
Je moet voldoen aan alle internationale eisen. Wij zijn in gesprek met de ILT (Inspectie Leefomgeving en Transport) om officieel vervoerder te worden. Je moet dan voldoen aan alle eisen waar ook NS en Thalys aan voldoen. Ook zijn er gesprekken met ProRail.
Dat is geen antwoord op de vraag. Er staat 'wat', niet 'hoeveel'.quote:Wat zijn de criteria?
Er zijn wel 150 punten waar je aan moet voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |