"Het volk". Whehe.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh jee, weer zo'n zelfbenoemde elitair die neerkijkt op de mening van het volk.
Oh dat kan ook, dacht dat ik de OvJ net hoorde zeggen dat haar lichaam al verslapte zodra de BH om haar hals werd gelegd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo flauw gevallen toen ze besefte vermoord te worden? Hij heeft haar toch ook geprobeerd te wurgen, daar zal ze wel van buiten bewustzijn zijn geraakt. Zuurstofgebrek.
Inderdaad, je zou denken dat alles onderzitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch wel zien of ze ongesteld was, of niet?
Ben in ieder geval wel 'blij' dat ze flauw is gevallen toen ze besefte dat ze vermoord zou worden, dan heeft ze het in ieder geval niet helemaal mee hoeven maken
Nouja ook omdat ze helemaal inwendig is onderzocht op sporen van sperma enzo..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou denken dat alles onderzitOf ben ik de enige met dat probleem
Dat duurt wel even, hij heeft haar kort gewurgd en een beha is daar nou niet echt voor ontworpen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo flauw gevallen toen ze besefte vermoord te worden? Hij heeft haar toch ook geprobeerd te wurgen, daar zal ze wel van buiten bewustzijn zijn geraakt. Zuurstofgebrek.
Volgens mij zei hij dat ze in de laatste dagen van menstruatie zat en mogelijk kon hebben gedaan alsof ze een tampon droeg om hem zo 'af te schrikken'. Maar hij zei ook dat het mogelijk was dat een dier er mee aan de haal was gegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch wel zien of ze ongesteld was, of niet?
Ben in ieder geval wel 'blij' dat ze flauw is gevallen toen ze besefte dat ze vermoord zou worden, dan heeft ze het in ieder geval niet helemaal mee hoeven maken
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou denken dat alles onderzitOf ben ik de enige met dat probleem
Open een KLB-topic, vraag het daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
Alsnog. Waarom zo onevenredig veel aandacht voor deze zaak?
Om dezelfde reden als bij de zaak Natalee Holloway en de zaak Madeleine McCann.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
En nu wegwezen of ik maak er een melding van!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En nu wegwezen of ik maak er een melding van!
missing white-woman syndrome dus... Moet het publiek hier niet wat aan doen? De media heeft blijkbaar iets teveel macht...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als bij de zaak Natalee Holloway en de zaak Madeleine McCann.
Het komt omdat het gaat om een onschuldig, jong, blank meisje dat op een brute manier vermoord is in een hechte gemeenschap en waarvan de dader nooit is gevonden. Plus dat de vader heel actief in de media is geweest rond de zoektocht naar de dader en dat deze zaak geschikt was om het nieuwe DNA-onderzoek van de politie op te verrichten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom die onevenredige hoeveelheid aandacht voor deze zaak? Moorden gebeuren elke week/maand en er gaan er tig keer zoveel dood in Syrië elke dag of in Afrika. Komt het doordat ze blank is en een meisje + in een westers land woont (net zoals met Joran van der Sloot)? Dit wordt ook wel missing white woman syndrome genoemd. Of komt het doordat peter r de vrieszijn vuist diep in de anus van deze zaak heeft gestopt?
Probeer het eens uit, verkracht en vermoord een zwart meisje van 15 in een weiland, goed voor je onderzoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
missing white-woman syndrome dus... Moet het publiek hier niet wat aan doen? De media heeft blijkbaar iets teveel macht...
Nee.quote:
Mooi opgesomd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het komt omdat het gaat om een onschuldig, jong, blank meisje dat op een brute manier vermoord is in een hechte gemeenschap en waarvan de dader nooit is gevonden. Plus dat de vader heel actief in de media is geweest rond de zoektocht naar de dader en dat deze zaak geschikt was om het nieuwe DNA-onderzoek van de politie op te verrichten.
Ah hier spreekt de stem des volks!!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh jee, weer zo'n zelfbenoemde elitair die neerkijkt op de mening van het volk.
Voor een moord als deze zie ik liever een levenslange gevangenisstraf. Ook omdat hij zolang heeft gezwegen.quote:
Voor een moord uit 1999 is 20 jaar de maximale straf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef Confetti het volgende:
Voor een moord als deze zie ik liever een levenslange gevangenisstraf. Ook omdat hij zolang heeft gezwegen.
Maar levenslang voor een enkelvoudige moord is in Nederland zeer onwaarschijnlijk. Dat is maar één keer voorgekomen, en die man had een hoop meer op zijn kerfstok dan onze Jasper. De kans dat de rechter met de eis meegaat als het OM levenslang eist is nihil.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor een moord als deze zie ik liever een levenslange gevangenisstraf. Ook omdat hij zolang heeft gezwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |