Gewoon eerste trein terugnemen. Ligt er een beetje aan tot hoe laat je kan stappen in Utrecht natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
21:00 pas? Ik kan dan niet zo lang blijven, moet wel de trein terug kunnen pakken, anders krijg ik op mijn sodemieter van mijn ouders.
Gaan we nachtje doorhalen? Ik dacht gewoon ff paar uurtjes, eerst wat eten / drinken dan ff kroeg in en dan klaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon eerste trein terugnemen. Ligt er een beetje aan tot hoe laat je kan stappen in Utrecht natuurlijk.
Chimeids vind je niet in de kroeg, die vind je in de club.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gaan we nachtje doorhalen? Ik dacht gewoon ff paar uurtjes, eerst wat eten / drinken dan ff kroeg in en dan klaar.
dan ga je toch alleen mee naar de kroeg;)quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gaan we nachtje doorhalen? Ik dacht gewoon ff paar uurtjes, eerst wat eten / drinken dan ff kroeg in en dan klaar.
Nja, zet mij er maar bij. Ik verzin wel smoesje dat ik ga lasergamen en dan naar de film en dat ik dan de laatste trein heb gemist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Chimeids vind je niet in de kroeg, die vind je in de club.
crimineeltje hoor:pquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja, zet mij er maar bij. Ik verzin wel smoesje dat ik ga lasergamen en dan naar de film en dat ik dan de laatste trein heb gemist.
Aah de nostalgie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja, zet mij er maar bij. Ik verzin wel smoesje dat ik ga lasergamen en dan naar de film en dat ik dan de laatste trein heb gemist.
#YOLOquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we ganan echt hel emala naar de k k ouwequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik wil weten wat mijn limiet is. Ik heb ooit een keertje alcohol gedronken, 2 biertjes en iemand had beetje wodka in mijn cola gedaan (stiekem). Ik werd toen al beetje aangeschoten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
we ganan echt hel emala naar de k k ouwe
ah slaapplekkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef Tomatosalaat het volgende:
Scheert je vort uit mijn Domstad autistentuig
Hoe jong ben je dan wel niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik wil weten wat mijn limiet is. Ik heb ooit een keertje alcohol gedronken, 2 biertjes en iemand had beetje wodka in mijn cola gedaan (stiekem). Ik werd toen al beetje aangeschoten.
Hoe moet ik dat ooit uitleggen aan mijn huisgenoten: 'Hoi, dit is haan33 van FOK! en hij gaat nu je huis verbouwen'quote:
mensen die haan niet kennenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ooit uitleggen aan mijn huisgenoten: 'Hoi, dit is haan33 van FOK! en hij gaat nu je huis verbouwen'
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:46 schreef Zapato het volgende:
De kans dat dit doorgaat is echt zo minimaal dat het bijna niet significant is.
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef madeliefff het volgende:
ik moet zo weg! ben er vanaaf niet meer , we horen t wel als er nog meer mensen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |