Estate planningquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:23 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Zo, dat was mij wel een dagje estateplanning zeg:o
wat een ingewikkeld vak...:(
jammer manquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ai, beetje jammerlijk dat tentamen
Wat dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Behoorlijk anders van aard dan de oude tentamens. Behoorlijk theoretische vragen ook.quote:
het is heel leuk, maar je moet wel de logica begrijpen:(. Helaas is geen logica te bespeuren.quote:
Dat is dan ook de kunst erachter. Al is vermogensstructurering wel toffer dan estate.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
het is heel leuk, maar je moet wel de logica begrijpen:(. Helaas is geen logica te bespeuren.
bijv de successiewet. latente IB 6.26 %....we hebben toch een idiote wetgever
Ja, hier noemen ze dat ook " estate planning".quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is dan ook de kunst erachter. Al is vermogensstructurering wel toffer dan estate.
Ik heb overigens nog geen erfrecht of successie gehad dus heb bij estateplanning niet zoveel te zoekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, hier noemen ze dat ook " estate planning".
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
het is heel leuk, maar je moet wel de logica begrijpen:(. Helaas is geen logica te bespeuren.
bijv de successiewet. latente IB 6.26 %....we hebben toch een idiote wetgever
Erfrecht/successie is heel erg leuk om te doen!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog geen erfrecht of successie gehad dus heb bij estateplanning niet zoveel te zoeken
Ja, maar dat is blijkbaar een fout van de wetgever. Dat moet blijkbaar 25 procent zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.
Tof! Wat voor titel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.
Vandaag m'n cijfer voor Straf(proces)recht gekregen: een 7. Gezien de geringe voorbereidingstijd die ik ervoor had, ben ik aardig tevreden.
Nu maar eens de bende aanvragen en beëdigd worden. Nog een titel erbij, yay.
Strafprocesrecht gehaald? En wat voor titel levert dat op?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaag m'n cijfer voor Straf(proces)recht gekregen: een 7. Gezien de geringe voorbereidingstijd die ik ervoor had, ben ik aardig tevreden.
Nu maar eens de bende aanvragen en beëdigd worden. Nog een titel erbij, yay.
Een gevoelsmatige: naast fiscaal en notarieel, nu ook advocatuur. Het blijft natuurlijk allemaal mr. / LLMquote:
Wat wil je erbij doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben trouwens echt blij dat een tweede studie volgen goedkoper wordtBiedt mogelijkheden voor een dubbele bachelor volgend jaar
Linkje naar wat die trol nou precies van plan is?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben trouwens echt blij dat een tweede studie volgen goedkoper wordtBiedt mogelijkheden voor een dubbele bachelor volgend jaar
Respectquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een gevoelsmatige: naast fiscaal en notarieel, nu ook advocatuur. Het blijft natuurlijk allemaal mr. / LLM
Hoeveel goedkoper precies?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |