goed hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef Elmo76 het volgende:
KD, ik heb het vermeld achter je naam, goed?! Als je er iets anders achter wil of niks, dan roep maar!
Verder nog wijzigingen voor de OP?!
Oh wat heerlijk meid! Je krijgt een blob!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:37 schreef Limone het volgende:
Ik ben zwanger! Van een blob met een hartje![]()
![]()
![]()
Ik was een beetje in paniek geraakt, met de vorige ervaring in mijn achterhoofd. Dus nog voordat ik om de stoel lag, moest ik al heel hard janken![]()
De echoscopiste schrok daar wel een beetje van en heeft vervolgens heel erg haar best gedaan om mij gerust te stellen. Gelukkig kwam al heel snel onze baby heel duidelijk in beeld. Het hartje klopte duidelijk en ook z'n armenstompjes waren goed te zien. wat bijzonder zeg!
Vanwege die huilbui en de vorige ervaring mag ik volgende week al weer terugkomen voor een echo ter geruststelling![]()
![]()
Smiley overkill? Ik ben blij man!
Ja ja, een beetje een late meld van mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Suikertante het volgende:
Behalve Wolk ook Piekie LLM zie ik nu!
XM ik hoop dat je nu lekker even slaapt, en dat de harde buiken weer afnemen straks
Ja, met een heel lief paaskuikentje erinquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, een paasei is hartstikke leuk toch?![]()
![]()
En gaven ze een schatting van het gewicht van je kindje nu? Of bij de geboorte 7 pond?
Mooi gemiddeld meisje paaskuikentje dan toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, met een heel lief paaskuikentje erin![]()
Nu ongv. 7 pond al, volgens de vk zou daar gemiddeld nog zo'n 150 gram bijkomen tot de uitgerekende datum.
Goed bezig! Hopelijk dient de grote schoonmaak zich zo niet aan tijdens de plechtigheidquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, glas sap, 3 koppen thee and counting![]()
![]()
En straks natuurlijk een receptie na de trouwplechtigheid, dus komt vast goed vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |