PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ook kut als je de CV op je kamer hebtquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Altijd leuk..CV kapt ermee en dat ding is op de kamer van een huisgenoot. En die is op vakantie en vergeten de sleutel achter te laten..
Hij komt sowieso niet voorbij CS als Feyenoord kampioen zou worden hoe druk het zal zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij bent een kneus omdat je je zo laat opwinden over dat feestje dat er niet komt
Intrappen zijn deurquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Altijd leuk..CV kapt ermee en dat ding is op de kamer van een huisgenoot. En die is op vakantie en vergeten de sleutel achter te laten..
Ze kwamen hier laatst voor onderhoud van de CV alles leuk en aardig, drie uur later is dat ding stukquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Haha idd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet voorbij CS als Feyenoord kampioen zou worden hoe druk het zal zijn
is op zolder, apart hok en ding is best stil. Maar nu dus maar een deur slopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook kut als je de CV op je kamer hebt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Een vriend van mij heeft daar ooit aan meegedaan. Deed het bijzonder goed, was een leuke aflevering. Het komt eigenlijk bijna nooit tot zo'n date, die wijven staan daar gewoon om gezien te worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb alle Take me outs tot nu toe straks ook even zitten kijken, maar wat een mensen weer zegDie vent uit Lieshout
En allemaal mensen uit andere RTL programma's natuurlijk, en volgens mij stond Amanda uit de Gouden kooi er ook tussen.
Maar Veer is wel
Dat valt dan nog meequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is op zolder, apart hok en ding is best stil. Maar nu dus maar een deur slopen
En toch is die Jan Kooiman best gevat soms, vind je niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb alle Take me outs tot nu toe straks ook even zitten kijken, maar wat een mensen weer zegDie vent uit Lieshout
En allemaal mensen uit andere RTL programma's natuurlijk, en volgens mij stond Amanda uit de Gouden kooi er ook tussen.
Maar Veer is wel
Klopt, zoals die Britt toenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daar ooit aan meegedaan. Deed het bijzonder goed, was een leuke aflevering. Het komt eigenlijk bijna nooit van zo'n date echter, die wijven staan daar gewoon om gezien te worden.
doet hij dat nu ook alquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch is die Jan Kooiman best gevat soms, vind je niet?
In mijn vriendengroep is Jan Kooiemans echt een begrip voor een mongool, maar ik heb net al op de groepswhatsapp gegooid dat hij dat programma wel echt leuk doetquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch is die Jan Kooiman best gevat soms, vind je niet?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, zoals die Britt toenWillen op deze manier een tv carriere maken.
Er staan serieus echt maar 4 of 5 leuke dames tussenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, zoals die Britt toenWillen op deze manier een tv carriere maken.
Die opmerking tegen dat meisje aan wie hij vroeg waar Papua Nieuw-Guinea lagquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep is Jan Kooiemans echt een begrip voor een mongool, maar ik heb net al op de groepswhatsapp gegooid dat hij dat programma wel echt leuk doet
Sws heb je een beter resultaat via datingsites of speeddaten dan daar in een programmaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staan serieus echt maar 4 of 5 leuke dames tussen
Ruim de helft staat er voor zichzelf (maar is nog te dom om te poepen), een kwart zoekt een man, maar is ordinair, lelijk en/of dom. Hou je een betrekkelijk kleine selectie over waar je het mee moet stellen
Maar hij had er dus geen date aan overgehouden, terwijl hij er 2 meeneemt? Kan me dit wel herinneren ergens vaag btwquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was ever vergeten dat hij gewoon op YouTube staat. Nog wel een grappige aflevering.
Ik vond er maar 1 leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staan serieus echt maar 4 of 5 leuke dames tussen
Ruim de helft staat er voor zichzelf (maar is nog te dom om te poepen), een kwart zoekt een man, maar is ordinair, lelijk en/of dom. Hou je een betrekkelijk kleine selectie over waar je het mee moet stellen
Ja kun je bij mij kopen 150 euroquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Is er inmiddels al een betrouwbare autobuyer voor fifa 13?
Was dat die daarna zij als hij niet zo schriel was? Ik dacht even dat je oppervlakkig was maar gelukkig zet je dat rechtquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die opmerking tegen dat meisje aan wie hij vroeg waar Papua Nieuw-Guinea lag
Nee volgens mij niet. Wel beetje vaag contact gehouden ofzo. Die 'indoor spa' is overigens van het fitnesstentje aan de overkant en die "vrienden op de bank" zijn gewoon z'n huisgenoten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij had er dus geen date aan overgehouden, terwijl hij er 2 meeneemt? Kan me dit wel herinneren ergens vaag btw
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja kun je bij mij kopen 150 euro
Die ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat die daarna zij als hij niet zo schriel was? Ik dacht even dat je oppervlakkig was maar gelukkig zet je dat recht?
En jij een echte cheaterquote:
Ja dat was idd grappigquote:
Staat genoteerd, dankquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef Rijst het volgende:
Lampard is goed dit jaar. Beter dan Gerrard.
Niks mis om met cheaten verder te komen in de gamequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij een echte cheater
[..]
Ja dat was idd grappigHij is soms wel een beetje gemaakt hoor, en probeert soms geforceerd grappig te doen
Dat met die uitspraak van If you can Search you can Find vond ik dan wel weer grappig
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb je nog op weinig nuttigs hier kunnen betrappen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niks mis om met cheaten verder te komen in de game
ben dat doelloze getrade wel een beetje zat,
Heel veel mis mee, want jij bent dus een van de mensen die de markt verneukt voor mensen zoals ons.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niks mis om met cheaten verder te komen in de game
ben dat doelloze getrade wel een beetje zat,
Ja beetje vraagje100 gedrag ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb je nog op weinig nuttigs hier kunnen betrappen.
- Weet iemand of er vandaag nog een HH komt?
- Heeft hier iemand een auto buyer?![]()
![]()
Allemaal voorvochtquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja beetje vraagje100 gedrag dit
Eerder maagzuurquote:
Gerrard viel mij ook heel erg tegen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef Rijst het volgende:
Lampard is goed dit jaar. Beter dan Gerrard.
Makkelijk toch, hier wat vragen ipv googelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb je nog op weinig nuttigs hier kunnen betrappen.
- Weet iemand of er vandaag nog een HH komt?
- Heeft hier iemand een auto buyer?![]()
![]()
Meer iemand die het zat is dat de markt verneukt is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel veel mis mee, want jij bent dus een van de mensen die de markt verneukt voor mensen zoals ons.
Optyfen met dit soort kansloos gedrag
Zoals ik al zei: het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Makkelijk toch, hier wat vragen ipv googelen
Ik geloof dat ik verder op t forum wel behoorlijk mn bijdrage geleverd heb om dat te mogen
Gerrard was idd echt poepquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gerrard viel mij ook heel erg tegen.
Hoe gaat het hier met de mensen die nu packs openen?
Misschien trade je dan met de verkeerde spelersquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meer iemand die het zat is dat de markt verneukt is.
if you can't beat them, join them.
Klagen dat de markt verneukt isquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een zwakke instelling.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zeiden NSB-ers ook in 40-45quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En jij was zon verklede gast?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wel beetje vaag contact gehouden ofzo. Die 'indoor spa' is overigens van het fitnesstentje aan de overkant en die "vrienden op de bank" zijn gewoon z'n huisgenoten.
Ik heb hem er alleen nooit op kunnen betrappen dat hij claimde een nuttige bijdrage te leverenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb me zo kapot gelachen om die vraagje100 hierEerst een domme vraag stellen, voor de 100ste keer, en daarna boos worden als mensen geen antwoord willen geven
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klagen dat de markt verneukt is
Ik ben toevallig nog steeds op zoek naar een martkcrash
Nee want wij waren allemaal sukkels en no-lifers en hij had wel wat beters te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem er alleen nooit op kunnen betrappen dat hij claimde een nuttige bijdrage te leveren
Ook al van die sappige memmen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
'
Pots, het kan dus nog veel erger![]()
Het erge is dat ik dus speciaal mijn telefoon gepakt heb om dit plaatje te kunnen bekijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
'
Godver wat een lekker ding die moeder van jequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
'
Komt omdat er zo'n groot verschil zit in hoeveelheid er van zijn. Er zijn echt ziek veel Cazorla's terwijl er na al die maanden FUT nog steeds maar een klein aantal Messi's is. De verhoudingen liggen een beetje scheef, vergeleken bij vorige edities.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van golds zijn best wel laag als je ziet dat Cazorla 3k ofzo is. Het maakt gold packs openen voor mij niet echt aantrekkelijk
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dus speciaal mijn telefoon gepakt heb om dit plaatje te kunnen bekijken
Laat ik hier maar lering uit trekken
Heujquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver wat een lekker ding die moeder van je
Zoek voor de grap eens naar SIF Cazorla's. Ze zijn op 2 handen te tellen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt omdat er zo'n groot verschil zit in hoeveelheid er van zijn. Er zijn echt ziek veel Cazorla's terwijl er na al die maanden FUT nog steeds maar een klein aantal Messi's is. De verhoudingen liggen een beetje scheef, vergeleken bij vorige edities.
Deur al gesloopt ?quote:
Ja maar dat is toch iets andersquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoek voor de grap eens naar SIF Cazorla's. Ze zijn op 2 handen te tellen.
Sommige non-shiny silvers zijn zeldzamer dan IFsquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt omdat er zo'n groot verschil zit in hoeveelheid er van zijn. Er zijn echt ziek veel Cazorla's terwijl er na al die maanden FUT nog steeds maar een klein aantal Messi's is. De verhoudingen liggen een beetje scheef, vergeleken bij vorige edities.
nopequote:
Dat heeft meer te maken met mensen die die non-shinys gewoon discarden omdat ze denken dat hij niks waard isquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige non-shiny silvers zijn zeldzamer dan IFs
Ssst DS, niet alles verklappenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige non-shiny silvers zijn zeldzamer dan IFs
Geen raam aan zijn kamer ?quote:
Dat is ook zo maar ook zijn ze heel zeldzaam in packs. Verder letten sommige mensen niet op of ze kennen die spelers nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met mensen die die non-shinys gewoon discarden omdat ze denken dat hij niks waard is
Nee, ik noem geen namenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ssst DS, niet alles verklappen
Jij gebruiktquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wil er nog iemand Tennisballen?Ibood is echt ver afgezakt
In mijn laatste posts staan er niet heel veelquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij gebruiktecht veel teveel
!
Jupquote:
Je gebruikt hem wel elke postquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In mijn laatste posts staan er niet heel veel
Helemaal niet, in nog geen 50 procent van mijn posts vandaagquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gebruikt hem wel elke post
Slaat totaal nergens op
Koop gewoon een formatiekaartjequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 CB die ik in mijn team heb is nooit in mijn formatie op de markt
niet eentje die ik zonder gevaar voor eigen leven lan bereiken. Maar fuck it, ben vanaf morgen toch een paar dagen naar mijn moeder. Iemand anders mag het oplossenquote:
Niks is duurder dan 4,8kquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik een wat duurdere formatie
Als het een CB is, kan een oranje formatie niet? Of is hij te chemistry gevoelig?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heeft hij 8 chemquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als het een CB is, kan een oranje formatie niet? Of is hij te chemistry gevoelig?
coins genoegquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad met een oranje formatiequote:
Ik heb (veel) meer dan 1.5 miljoen maar ik doe daar inderdaad moeilijk overquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je bijna 1.5 miljoen en dan ga je moeilijk doen over een formatie kaartje
Jah vind ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je bijna 1.5 miljoen en dan ga je moeilijk doen over een formatie kaartje
Koop gewoon dat kaartje en stel je niet aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb (veel) meer dan 1.5 miljoen maar ik doe daar inderdaad moeilijk over
keeper met oranje formatie en 2landgenoten uit andere league is ook 8 chem. Zelfde voor een back.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad met een oranje formatieAlleen met rode
Helder licht dat je bentquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok ik koop de goedkoopste op de markt en daarna koop ik een formatie kaartje
Soms kun je op deze manier nog winst maken ook
5 links van de 4, dus dat zal wel dan jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn CB linkt met de GK (van dezelfde club) en de LB (zelfde league + nationaliteit) maar toch heeft hij 8 chem in een oranje formatie. Ik heb het nog getest op wefut
Dat doe ik eigenlijk altijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok ik koop de goedkoopste op de markt en daarna koop ik een formatie kaartje
Soms kun je op deze manier nog winst maken ook
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet eentje die ik zonder gevaar voor eigen leven lan bereiken. Maar fuck it, ben vanaf morgen toch een paar dagen naar mijn moeder. Iemand anders mag het oplossen
- Ronaldoquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ds2 wel een miljoentje of 10 minimaal heeft met al die tijd die hij in smleno'en stopt?
Nee, jij hebt meer trade profitquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ds2 wel een miljoentje of 10 minimaal heeft met al die tijd die hij in smleno'en stopt?
En dan heeft ie IF Lukaku en al die teams allemaal ook nogquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind wel even een goedkope formatiekaart met mijn AB
[..]
Nee, jij hebt meer trade profit
dat snap ik echt niet..pak je dan zo weinig per speler? Of doe je toch iets verkeerd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind wel even een goedkope formatiekaart met mijn AB
[..]
Nee, jij hebt meer trade profit
Snap dan ook niet waarom je het spel verkocht hebt er is zoveel meer dan UTquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef Fuszy het volgende:
Soms mis ik fifa wel een beetje![]()
af en toe een potje doen was wel chill. Nu zou ik terug moeten gaan naar fifa 10, waar alles nog eenvoudig was. Fifa 12 had ik ook verkocht11 nooit gekocht.
Ik pak niet veel winst per speler maar als ik heel vaak die spelers koopt en verkoopt maak ik toch nog wel redelijke winst. Maar ik geef ook wel eens iets uit aan packs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet..pak je dan zo weinig per speler? Of doe je toch iets verkeerd?
Carriere is fucking saai en H2H ging ook enorm slechtquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap dan ook niet waarom je het spel verkocht hebt er is zoveel meer dan UT
ik heb.3 miljoen excl.. teams maar al sinds dit kalenderjaar geen seconde gehandeld..daarvoor ook alleen startkapitaal bij elkaar gehandeld+ discard if's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk tenminste dat hij meer trade profit heeft maar ik heb hem niet in mijn lijst. Ik kwam laatst wel een Immers van hem tegen op de markt
Carriere gaat inderdaad wel snel vervelen dat gaat helemaal nergens over, ik speel ook vaker clubs,2v2 en gewoon met vrienden op de bank met een biertje erbijquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Carriere is fucking saai en H2H ging ook enorm slecht
Ik heb in het begin niet spelers gekocht omdat ik wist dat ze duurder gingen worden, dat had ik eigenlijk wel moeten doen. Wel had ik in het begin heel veel winst door bronze packs toen 150 BIN nog werkte en ik had toen veel meer goede deals dan nu. Verder heb ik de laatste tijd weinig SMLENO's meer en ik handel minder door die potjes met de random teams.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb.3 miljoen excl.. teams maar al sinds dit kalenderjaar geen seconde gehandeld..daarvoor ook alleen startkapitaal bij elkaar gehandeld+ discard if's.
Toch geen nut. PSV gaat failliet doeiquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Langerer tekent voor 4 jaar bij PSVIn ieder geval duidelijkheid, en een man die er een leuke voetbalvisie op nahoudt. Afwachten wat dat kan betekenen voor de jeugd.
Zo'n duur team en dan Robben op 7 chemquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt wel fijnRobben 7 chem werkt prima.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch geen nut. PSV gaat failliet doei
Alsof dat zoveel uitmaakt. En veel betere RM's zijn er niet in de BPLquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n duur team en dan Robben op 7 chem
Net of je verschil merkt tussen 7 en 9 chem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n duur team en dan Robben op 7 chem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
IF Mata is een prima optie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel uitmaakt. En veel betere RM's zijn er niet in de BPL
Hij had wel heel veel humor, jammer dat ze dat niet gezien hebbenquote:
dan moet het wel een FOK!ker zijn. Alleen FOK!kers hebben datquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie onder het filmpje
Dan is er nog een reactie die zijn moeder natuurlijk heeft geschreven over dat hij een piem0l van 25 centimeter heeft.
[ afbeelding ]
Beste reactie onder het filmpje
Electrollic Artsquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daily gold pack.. Sahin 1 dag na zijn IF
En dat terwijl AA en Nep zijn IF beide uit een 5k pack haalden, Nep deed het alleen tijdens de serie en AA niet.quote:
Haha ja had ik gezien inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat terwijl AA en Nep zijn IF beide uit een 5k pack haalden, Nep deed het alleen tijdens de serie en AA niet.
74 peesquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
Lekker veel IF's van Janmaat op de markt, lekker goedkoop wordt hij
komt omdat hij slecht isquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
Ik volg eigenlijk alleen Nepquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de afleveringen van vandaag ook al gezien?
Ik weet niet of hij zegt dat hij hem ook in die serie had maar dat is dan wel de nieuwste ja. Hij heeft zijn Torres Nilo daarin nog niet verkochtquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik volg eigenlijk alleen NepMaar bedoel je de aflevering waarin Nep zegt dat AA ook een IF Sahin heeft? Hij zegt dus dat AA die ook heeft in de serie, maar in de comments zeggen mensen dan dat AA 'm juist in een reguliere pack opening heeft en dus niet in de Pack Persistance serie?
Daarom zijn er ook heel veel IF's van Mertensquote:
Tja..matige pace, mega brakke workrates en een veel beter en goedkoper alternatief met UP Van Rhijn..quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
En heeft ie nou door dat ie gewoon 4k ofzo oplevert? Want hij zegt dat ze "probably a bit more than discard value" zijn en noemt alleen Sahin en Cambiasso als "definately more than discard value".quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zegt dat hij hem ook in die serie had maar dat is dan wel de nieuwste ja. Hij heeft zijn Torres Nilo daarin nog niet verkocht
Het spijt me voor alle keren dat ik je belachelijk heb gemaakt omdat je zat te klagen over je koude zolder. Karma heeft me geraaktquote:
Nee, dat heeft hij niet doorquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En heeft ie nou door dat ie gewoon 4k ofzo oplevert? Want hij zegt dat ze "probably a bit more than discard value" zijn en noemt alleen Sahin en Cambiasso als "definately more than discard value".
Feit is wel dat beide spelers niet echt interessant zijn voor mensen die niet PSV of Feyenoord supportenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook heel veel IF's van Mertens
Daarom SMLENOquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet door
Eerlijk gezegd had ik het ook niet door gehad als ik hem niet kende.
Ik heb SIF Mertens wel gebruiktquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Feit is wel dat beide spelers niet echt interessant zijn voor mensen die niet PSV of Feyenoord supporten
SIF Mertens is best baas trouwens hoorEn kan zomaar zijn dat IF Janmaat ook baas is, maar gezien de stats en workrates kun je inderdaad beter UP van Rhijn pakken...
Die zijn niet IF en zullen dat ook nooit worden.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Leuk laatste potje gisteren trouwens...5-0 voor bij rust. Toen pauzeerde hij vlak na rust. Stuurt hij eerst een voice message "Now whatch this, you fuck". Toen nam hij nog een pauze, flipte mijn verbinding en lag mijn internet plat. Log net in en zie dat hij ook nog "Bye bye internet" heeft gestuurd
Leuk laatste potje gisteren trouwens...5-0 voor bij rust. Toen pauzeerde hij vlak na rust. Stuurt hij eerst een voice message "Now whatch this, you fuck". Toen nam hij nog een pauze, flipte mijn verbinding en lag mijn internet plat. Log net in en zie dat hij ook nog "Bye bye internet" heeft gestuurd
hahah lekker voor je.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Dat is ook niet liefquote:
Wat een treurigheid zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen doen. Alleen bij de mensen die achterin rond gaan tikken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wtf![]()
Via zijn xbox gewoon jouw internet verbinding platleggen, waar gaat dit heen
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zit hier in de openbare bieb. En het is hier letterlijk een gekkenhuis. Wtf..
Er loopt hier een vrouw rond die iedereen "succes" aan het wensen is. En ze vroeg of ik een hapje van d'r boterham wilde die ze net bij de Hema heeft gehaald, want ja het is tenslotte bijna pasen en dan moet je echt met anderen delen.
Oh en de hele bieb weet nu ook dat ze vanavond rode kool met een gestampte aardappel gaat eten.
"Weet je hoe een GESTAMPTE AARDAPPEL (hier schreeuwt ze nog harder) heet in het Engels? Een MASH potatoe. MASH. Leuk woord he?"
Echt wtf :/
Ik kan er ook niets aan doen dat hij niet kan spellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een treurigheid zeg
Het is "watch" trouwens.
En als je onterecht aan het verliezen bent, als hij sweaty speelt, als hij alle ballen mee krijgt, als...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen doen. Alleen bij de mensen die achterin rond gaan tikken.
Nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
Mooi, alles achterelkaar door rammen met dit kut team
In een voice message jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat hij niet kan spellen
Even wachten, ik doe hem zo aanquote:
Tuurlijk kun je daar wel wat aan doen. Hem daar gewoon netjes op attenderen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat hij niet kan spellen
kut, hier kan ik me niet uit lullenquote:
waar de fuck zit je danquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef DannyDeko het volgende:
Een andere kerel heeft een keiharde discussie met zichzelf. "Ja kijk dan joh!" - "Ja doe ik toch droplul!"Echt te mooi, net een komedieshow.
Zo kom ik alleen nooit aan studeren toe.
Bij ons flippen ze al als je een tas mee naar binnen neemt joh, laat staan dat dit soort mongolen zo lang de kans krijgen om raar te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef DannyDeko het volgende:
Een andere kerel heeft een keiharde discussie met zichzelf. "Ja kijk dan joh!" - "Ja doe ik toch droplul!"Echt te mooi, net een komedieshow.
Openbare bieb in Delft.quote:
Guidetti en van Bommel deden het ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
Dat ene jochie die sssh doetdie speelt teveel fifa
2:51quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
Dat ene jochie die sssh doetdie speelt teveel fifa
Blijkbaar is dit normale kost hier. Medewerkers kijken er alleen lachend naar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij ons flippen ze al als je een tas mee naar binnen neemt joh, laat staan dat dit soort mongolen zo lang de kans krijgen om raar te doen
Van Skizzy Mars is ie beter.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zit hier in de openbare bieb. En het is hier letterlijk een gekkenhuis. Wtf..
Er loopt hier een vrouw rond die iedereen "succes" aan het wensen is. En ze vroeg of ik een hapje van d'r boterham wilde die ze net bij de Hema heeft gehaald, want ja het is tenslotte bijna pasen en dan moet je echt met anderen delen.
Oh en de hele bieb weet nu ook dat ze vanavond rode kool met een gestampte aardappel gaat eten.
"Weet je hoe een GESTAMPTE AARDAPPEL (hier schreeuwt ze nog harder) heet in het Engels? Een MASH potatoe. MASH. Leuk woord he?"
Echt wtf :/
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Openbare bieb in Delft.
Deze man is zich nu aan het afvragen waarom die geen vrouw kan worden. Z'n beste argument tot nu toe is dat ie een te grote adamsappel heeft.
Die 2de penalty drukte ik niet eens ergens op, ik wachtte af, valt jouw spelerquote:
Haha, dat gebeurt zo vaak met de AIquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 2de penalty drukte ik niet eens ergens op, ik wachtte af, valt jouw speler![]()
Ja toen je aan het skillen was had ik er veel moeite mee, 2de helft was ook zeker minstens gelijkwaardig, miss was je wel beter.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, dat gebeurt zo vaak met de AIDat ene goalte van mij was wel fijn
Mcgeady spin tussen 2 man door
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Alonso gehaald, die gaan we even uittesten, die lijkt me wel baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
word al duidelijker waarom Ronaldinho IF zo duur isquote:
Ja dunnoquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf gebeurde er met die rode kaart, dat heb ik gemist ?
Ja idd, aggie is zo makkelijk weg te sturen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dunnoach, maakt niets uit
Die pace is wel ridicuul, daar kan ik gewoon niets tegen doen.
GG
vind hem sowieso 1 van de leukere yters om filmpjes van te kijkenquote:
Ok, nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil eerst tegen VDM een potje
Ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat er moet staan, want je puush is niet zo goed.
Ja, klopt falende puushquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat er moet staan, want je puush is niet zo goed.
Die is van buitencategorie, daar vergelijkt niemand zichzelf mee natuurlijkquote:
Ik ook. Dat Zweedse (?) accentje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind hem sowieso 1 van de leukere yters om filmpjes van te kijken
Dat is de internet aanval tussen Nederlandse spam site en Amerikaanse anti-spammers.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Rijst het volgende:
Laatste tijd kom ik echt veel laggers tegen. Net ook 77e minuut tot de 90 duurde gewoon 20 minutenOf het ligt aan de EA servers.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Rijst het volgende:
Laatste tijd kom ik echt veel laggers tegen. Net ook 77e minuut tot de 90 duurde gewoon 20 minutenOf het ligt aan de EA servers.
quote:
RM UP Candreva, ga je geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Pas 2 potjes mee gespeeld, maar stel dat de 6 chem Eto'o bullshit blijkt te zijn bij mij. Is het dan niet een idee om daar Falcao en IF Jackson in de spits te knallen ofzo?
Daar krijg je sowieso geen spijt van. Falcao en Jackson zijn briljant.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Pas 2 potjes mee gespeeld, maar stel dat de 6 chem Eto'o bullshit blijkt te zijn bij mij. Is het dan niet een idee om daar Falcao en IF Jackson in de spits te knallen ofzo?
Jij 27 of Vdm?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
27 schoten tegen 7 en dan 1-2 winnen en ook nog een paar keer goed wegkomen omdat Elia een paar kansen mist
Ik vond Viergever ook maar slecht toen ik hem in mijn silverteam hadquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:55 schreef vandermar het volgende:
DS
Zijn aanvallers zijn ook veel te snel, Viergever laat continue zijn man lopen
Ze kunnen 'm beter Weggever noemen in FUT.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Viergever ook maar slecht toen ik hem in mijn silverteam had
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze kunnen 'm beter Weggever noemen in FUT.
twitter:VI_nl twitterde op donderdag 28-03-2013 om 15:59:30OFFICIEEL - Het EK 2020 zal worden gehouden in 13 steden verspreid over Europa | Speelsteden worden in 2014 bekend [via @Zizouology] reageer retweet
Ik dacht dat al bekend was johquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
Niceetwitter:VI_nl twitterde op donderdag 28-03-2013 om 15:59:30OFFICIEEL - Het EK 2020 zal worden gehouden in 13 steden verspreid over Europa | Speelsteden worden in 2014 bekend [via @Zizouology] reageer retweet
niet officieelquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat al bekend was joh
3x werd een schot al gekraakt voordat ik kon schietenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 2e wedstrijd tegen VDM werd 2-2, het was wel spannend en ik kwam 2x terug van een achterstand. Ik raakte vlak voor tijd nog de paal met BenitezEn die misser van Hooper in het begin
Is goed, hopelijk ben ik nu wat effectieverquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen wij meteen doen DS?
Miss ga ik dit team wel houden, moet wel wat tweaken aan de verdediging maar verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap er ook niks vanquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
Ik open bronze packs om moraal kaartjes en fitness te krijgen. En natuurlijk met de hoop op een goeie speler:
Matip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je snapt dat die Braziliaan duur is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Behalve tegen jou heb ik nog tegen niemand lag gehad grapjasquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
TT's connectie is zo!
Daarom gebruikt hij die emotie zo vaak
Je vergeet de:quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve tegen jou heb ik nog tegen niemand lag gehad grapjas
Orly?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat die Braziliaan duur is.
Zonet ook heel even tegen mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve tegen jou heb ik nog tegen niemand lag gehad grapjas
quote:
Ik stond eindelijk een keer 1-3 voor en na de 2-3 ging het ineens laggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS, zullen we de wedstrijd opnieuw doen zonder lag een keer?
Dequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst al cheaten met de draw, nu ook nog bij de potjes :")!
Dat was expres mongool. Twee traantjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
De- smiley is moeilijker dan je denkt he.
Ik heb schijt, ik kap ermeequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moeten we dit nu mee laten tellen of niet?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja tyf maar op met je toernooi, ik ga me niet de hele tijd laten beschuldigen van cheaten.
Ik heb geen zin in dit gebash de hele tijd
Aight. Geen idee, 6 uur ofzo? Wel met vier man anders kom je bij kut randomsquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
vandermar wanneer gaan we zombies doen? Heb zelfs die mappack gehaald
Jij die altijd loopt te janken dat Thorb een internetheld is, en dat vervolgens zelf ook de hele tijd zit te doenquote:
Ik zit toch maar te kutten jongen. Alsof ik serieus denk dat je een lagswitch hebt. Gast wat is dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij die altijd loopt te janken dat Thorb een internetheld is, en dat vervolgens zelf ook de hele tijd zit te doenTof hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |