Ik heb al veel te lang geen foto's gedumpt.
Allereerst het uitzicht dat ik elke avond heb :
![BlackieSlaapt-2.jpg]()
Als ze binnenkomt, dan gaat ze zich eerst zitten wassen in de vensterbank, en soms loopt ze dan door naar het mandje op het plankje boven de TV om daar veilig buiten bereik van de heren te gaan liggen doezelen. Maar zodra ik op de bank ga zitten, daalt ze af en gaat op het andere eind van de bank liggen.
Ze heeft zich duidelijk op mijn werk-ritme ingesteld, ergens na het ontbijt vertrekt ze, en is dan rond half 7 weer in de buurt. Gisteren was ze ook 's ochtends weggegaan, en omdat ik vanaf huis werkte, ging ik af en toe kijken of ze in de buurt was, zonder resultaat, en ook toen ik even boodschappen ging doen heb ik haar niet gezien. Toen ik om 6 uur naar beneden ging, geen Blackie. Ik heb toen de afwas gedaan, en was van plan om voordat ik dan voor mezelf ging koken nog even rond te kijken. Maar dat was al niet nodig, want tegen het eind van de afwas zag ik Cayok, die op de klimconstructie lag, plotseling erg aandachtig naar buiten kijken, dus ik hoefde alleen maar de deur op een kier te zetten om haar binnen te laten. Ze is trouwens vannacht weer binnen gebleven, en kort na 7 uur vanochtend weer vertrokken.
Afgelopen zaterdag heb ik definitief het kattenluik in haar oude huis gesloten, en de laatste accessoires meegenomen : etensbakje, klim-/slaappaal en kussentje.
De klim-/slaappaal is door alle vier mijn jongens bijna onmiddelijk gebruikt om hun nagels te scherpen, dat zal alles te maken hebben met het geur-markeren. Pepe heeft ook geprobeerd erop te gaan liggen slapen, maar het ding is meer gemaakt voor een poesje van onder de 4 kg dan een dikke kater van boven de 5 kg :
![PepeKlimpaal.jpg]()
Het kussentje heb ik op tafel gelegd, en is razend populair bij Cayok en Chester, terwijl Cayok toch niet zo snel meer bij een van de andere jongens gaat liggen :
![CayokChesterKussen-1.jpg]()
![CayokChesterKussen-2.jpg]()
Chester ligt ook nog steeds wel in het mandje dat op tafel staat, maar soms wil hij languit liggen, en dat lukt hem ook wel :
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 31-12-2023 19:40:23 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.