quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
dus wat voor vlees?
en kom niet aan met worst want dat had ik ook gisteren
Als je het zo zegt klinkt het wel fucking ranzig jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mannelijk geslachtsorgaan in je mond nemen
Het is een vrouwenwerkjequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel fucking ranzig ja
Net als ongesteld zijn, zwanger zijn, kind eruit persen, enzo enzo enzoquote:
Wij hebben het ook zwaar, stel je voor dat je niemand hebt om je worst te etenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Net als ongesteld zijn, zwanger zijn, kind eruit persen, enzo enzo enzo
HET IS GVD NIET MAKKELIJK JA
als je gaat klagen over je bestaan als vrouw en de nadelen die het teweeg brengt ga je maar weg naar de feministen slowchatquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Net als ongesteld zijn, zwanger zijn, kind eruit persen, enzo enzo enzo
HET IS GVD NIET MAKKELIJK JA
daar zijn de hoeren voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij hebben het ook zwaar, stel je voor dat je niemand hebt om je worst te etenDAT IS OOK NIET MAKKELIJK JA
![]()
![]()
Dan heb je ook geen zelfrespectquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar zijn de hoeren voor
Ach sommige mensen vinden het gewoon nodig om hun behoeftes eerder te uiten op het moment dat zij dit niet op de normale weg kunnen gaan ze naar iemand die van seks haar werk maakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen zelfrespect
Weetquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme ik bedoel gewoon worst die je kan eten
ho ho ho, je kan het ook gewoon doen omdat het kan of omdat je het geprobeerd wil hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach sommige mensen vinden het gewoon nodig om hun behoeftes eerder te uiten op het moment dat zij dit niet op de normale weg kunnen gaan ze naar iemand die van seks haar werk maakt.
tsja zulke mensen heb je nou eenmaal.
seks met een hoer is imo niks anders dan seks met een vrouw die je ook normaal kan krijgen blablablaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:25 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ho ho ho, je kan het ook gewoon doen omdat het kan of omdat je het geprobeerd wil hebben
de ervaring op zich en de ervaring van de hoerquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks met een hoer is imo niks anders dan seks met een vrouw die je ook normaal kan krijgen blablabla
je hebt ervaring?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
de ervaring op zich en de ervaring van de hoer
wieso?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:32 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
nee, maar dat is logisch
lijkt mij anders als je een hoer neukt dan je vriendin of een one night standquote:
Seks met jezelf doe je op gevoel, muziekje erbij, berenknuffel, potje jam, en gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef Taexon het volgende:
Seks met een hoer doe je zonder gevoel, net als met een ONS vaak het geval is.
Met je vriend/vriendin is wat intiems en doe je met gevoel.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Seks met jezelf doe je op gevoel, muziekje erbij, berenknuffel, potje jam, en gaan.
daarom hoor ik jouw muziek hier helemaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Seks met jezelf doe je op gevoel, muziekje erbij, berenknuffel, potje jam, en gaan.
Waarom stond de muziek zo hard?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom hoor ik jouw muziek hier helemaal
en die van jou ook inderdaad jongeman.quote:
Ja maar dat was een geintje van hemquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en die van jou ook inderdaad jongeman.
Zei peter dat nou ook dat als jij ging rukken ofzo de tv opeens harder ging?
om je gekreun te dempenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dat was een geintje van hem
Zie niet in waarom die dan harder moet ditdat
dat scheelt, ik ook niet gelukkigquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet
Naw was nooit betrapt tijdens het rukken gelukkig
jij rukt nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat scheelt, ik ook niet gelukkig
Maar je bent een vrouwquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik heb ook behoeftes enzo
geyl hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, die vingeren jeweet
Nouja, ik val op vrouwen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij weet toch ook niet of het geil is dat mannen rukken of wel dan
nou precies, dan weet ik toch niet of vrouwen die vingeren geil zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik val op vrouwen hoor
Ik welquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou precies, dan weet ik toch niet of vrouwen die vingeren geil zijn
en wat betekent het of bedoel je dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik moest weten wat dubbele punt r betekent
ja diequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat betekent het of bedoel je deze?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je er een stijfje van ja?
GElukkig ben ik echt serieusquote:
oh sorryquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GElukkig ben ik echt serieus
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maja hii, maja hoe, maja hah, maja haha
Jeroen?quote:
ik snapte hem pas na 4x lezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maja hii, maja hoe, maja hah, maja haha
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snapte hem pas na 4x lezen
ey dushiquote:
prof. oak xdxdquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat allon 'oak' betekent in het hebreeuws ofzo?
Ja, natuurlijk weet ik dat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat allon 'oak' betekent in het hebreeuws ofzo?
nurtquote:
oh okayquote:
post zelf eens doorquote:
Ja sneller danquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat ben ik nu aan het doen dan?
Doe ik toch, niet huilenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan moet jij ook sneller posten.
nietesquote:
heul niet gquote:
quote:
quote:
Die verdient echt een nobel, wowquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mentaal gestoorde gek noemde iemand mij
ja wat betekend datquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die verdient echt een nobel, wow
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet ik nietquote:
wat een boefjequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
neequote:
Ouders zijn streng enzoquote:
Niet hatenquote:
heul nietquote:
stoerquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ga stiekem en blijf toch niet zo lang
stiekem kan niet in zeelandquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ga stiekem en blijf toch niet zo lang
Mijn UI heeft niets met 1940 te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ijj hebt zon raar teken op je UI die mij doet terug denken aan 1940
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stoer
Ik zou alleen gaan als jij kwam maar ja ouders vinden dat niet goed
nee maar het lijkt zo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn UI heeft niets met 1940 te maken.
zwarte piet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik niet sommige mensen hier haten sommige niet, maar blijf altijd zwarte piet
wat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik niet sommige mensen hier haten sommige niet, maar blijf altijd zwarte piet
Zeeland?quote:
nee ik ga al naar de meet in zeelandquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik zat te rijmen niet=piet
Maar jij gaat zeker ook niet
maar dat is toch niet op de zelfde datum?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee ik ga al naar de meet in zeeland
jijquote:
1 aprilquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op welke datum was het ook alweer
11 meiquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op welke datum was het ook alweer
I know right?quote:
gewoon skypen zoquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I know right?![]()
Ik moet wel tc'en met jullie oke?
Echte bazen vinden Dave Grohl ook een baasquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echte bazen vinden Dave Grohl ook een baas![]()
is goedquote:
dat is toch de uitvinder van grohlschquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echte bazen vinden Dave Grohl ook een baas![]()
jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is toch de uitvinder van grohlsch
Leukkkquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Over 10 minuten naar werk #struggles
leukmannnquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sims 3 zonder uitbreidingen
haha meer hele huishoudens naar je toe halen en die laat je weer verhuizen als je al het geld hebtquote:
vieserikquote:
ik las dildoquote:
Ja ik ga altijd mannen bij zoveel mogelijk vrouwen laten neuqen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Kunnen ze vreemdgaan in de sims? Wat realistisch
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
egt vies van je hoor JRRY egt ieuwl
hahahahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ga altijd mannen bij zoveel mogelijk vrouwen laten neuqen.
die dekenquote:
Ja lekker warmquote:
Kaddenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lekker warmen de kat is er ook
Ik wilde bijna vragen of ik er bij mocht, maar realiseerde toen pas hoe fout dat klonkquote:
Soms vraag ik me af of mensen me echt mogen, of dat ze me alleen aardig vinden door mijn Usernamequote:
Je mag er wel bij hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of ik er bij mocht, maar realiseerde toen pas hoe fout dat klonk
Beide tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen me echt mogen, of dat ze me alleen aardig vinden door mijn Username![]()
Alles goed?
jajaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Beide toch
Ja gaat goed. Straks ff wat eten en dan werkenJij nog plannen voor vanavond?
Nee echt. Soms vind ik je stront irritantquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jaja
Klinkt leuken alleen op mijn kamer FOK!ken obviously
![]()
HAHAHAHAHAHA WAT GRAPPIGquote:
quote:
Je snapt de humor echt nog steeds niet, hè?*quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je snapt de humor echt nog steeds niet he?
Je impliceert dat er humor is?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je snapt de humor echt nog steeds niet he?
ojaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee we gaan zo toch tc doen met iedereen
Ik neem wel wat mee als ik erbij kom liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
gvd ik wil niet uit bed om te eten. Ik wil gewoon in bed liggen
http://tinychat.com/jngscquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja toch, zometeen, is er al tc?
Doe datquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem wel wat mee als ik erbij kom liggen
mijn jaar voorwaardelijk is gewijzigd in een jaar gevangenis straf omdat een van de 4 leerkrachten opnieuw aangifte heeft gedaan. nu moet ik in hoger beroep en kijken hoe dit aflooptquote:
WOWquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn jaar voorwaardelijk is gewijzigd in een jaar gevangenis straf omdat een van de 4 leerkrachten opnieuw aangifte heeft gedaan. nu moet ik in hoger beroep en kijken hoe dit afloopt
Moet je dan letterlijk naar een detentiecentrum?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn jaar voorwaardelijk is gewijzigd in een jaar gevangenis straf omdat een van de 4 leerkrachten opnieuw aangifte heeft gedaan. nu moet ik in hoger beroep en kijken hoe dit afloopt
Waarom had je sowieso voorwaardelijk?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja zwaarste jeugdgevangenis van nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je dan letterlijk naar een detentiecentrum?
omg jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.realdutchfood.com/UserFiles/Images/Large/e29_61.jpg
opstootje gehad met wat leerkrachtenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom had je sowieso voorwaardelijk?
for reals?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja zwaarste jeugdgevangenis van nederland
quote:
Leraren zijn irritant, maareh...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
opstootje gehad met wat leerkrachten
ja ik maak geen grapjesquote:
feestquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Leraren zijn irritant, maareh...
kort samengevat ik moest de school uit, wou voordat ik ging mijn spullen uit de klas halen toen pakten 4 leraren mij vast daardoor werd ik agressief heb ik een leerkracht onderuitgehaald en 2 keer geschopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Leraren zijn irritant, maareh...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kort samengevat ik moest de school uit, wou voordat ik ging mijn spullen uit de klas halen toen pakten 4 leraren mij vast daardoor werd ik agressief heb ik een leerkracht onderuitgehaald en 2 keer geschopt.
lees stukje omhoog, als je het hele verhaal wil weten stuur ik je wel een DMquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
pannenkoek. vertel nog eens wat je hebt gedaan dan. ik heb het gemist
Oke stuur maar dm danquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lees stukje omhoog, als je het hele verhaal wil weten stuur ik je wel een DM
Wat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kort samengevat ik moest de school uit, wou voordat ik ging mijn spullen uit de klas halen toen pakten 4 leraren mij vast daardoor werd ik agressief heb ik een leerkracht onderuitgehaald en 2 keer geschopt.
het is te lang voor DM word een PM denk ikquote:
Stuur dan die PM die je naar mij stuurde door naar sof.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het is te lang voor DM word een PM denk ik
Oke ik moet wel zo werken, dus lees het misschien laterquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het is te lang voor DM word een PM denk ik
Waar was jij vanmiddag dan als je nog moet werkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik moet wel zo werken, dus lees het misschien later
ja heb ik gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Stuur dan die PM die je naar mij stuurde door naar sof.
Nijmegenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waar was jij vanmiddag dan als je nog moet werken
naja er is verder niks mis, maar dit komt echt als een klapquote:
studiekeuzetest uitslagquote:
Ahja dat snap ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
naja er is verder niks mis, maar dit komt echt als een klap
Vertel ik vanavond welquote:
Nee nuquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Vertel ik vanavond welmoet nu werken doei
Werksequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ga je doen danquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens gaan
Spreek je vanavond
Koningin?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
NEE DE KONINGIN HAAR WOORDEN BOVEN ALLES.
doen wat jij leuk vindquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
Morgen helemaal niks, nu is er de keuze: lekker lang FOK!ken en #1 staan in de dagcijfers, of een film kijken, of naar vrienden die naar een kutcafé gaan waar ik liever niet kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |