Dank je. Er zitten aardig wat avond en weekend uurtjes in ja. Soms tot 12 u snachts bezig geweest...quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:21 schreef JaqenHghar het volgende:
Wauw![]()
Ik denk dat ik later maar in Zweden ga wonen
De huisprijsquote:
Inderdaad. Het huis Is 9m breed en de aanbouw ook ongeveer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Tinos85 het volgende:
Wow wat een uitbouw als je dat zo naast het huis ziet! Goed bezig en blijf ons op de hoogte houden!
Wat een mooi land ook
Dank je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Red_85 het volgende:
Niks schaamteloos en laf op knopje tvp drukken. Gewoon een 'tvp' posten uit respect.
15.000 voor zo'n uitbreiding.. In NL heb je daar net aan een dakkapelletje voor...
Thanks!quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:52 schreef Molo het volgende:
Holy shit! Helden! Wat een klus! Gaaf hoor!
Dan nog.. Zo'n giga uitbreiding, geen geld.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:31 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dank je!
15.000 wordt wss 18.000 inclusief alle ramen en inclusief de dubbele garage die We volgend jaar gaan neer zetten aan de andere kant van het huis.
We hebben ook geen lening ofzo dus het geld wat We over houden iedere maand kopen we materiaal van. Helaas studeert vriendin nog dus Is dat niet gigantisch veel (1 salaris) maar genoeg om op ons tempo Door te kunnen blijven gaan.
We wonen in Örebro län. Iets onder Karlskoga. Vlakbij de bossen en vele merenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan nog.. Zo'n giga uitbreiding, geen geld.
Welke provincie/Lan staat het eigenlijk?
Nette prijs. Het is dan ook normaal dat normale mensen een normaal huis kunnen betalen. Alleen Nederland wijkt daarin flink af...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Fladderaar666 het volgende:
Prachtig huis hebben jullie daar! Vriendin van me woont in Östra Ringstad, dat is ook vlakbij Karlstad en zij zijn daar nu een nieuw huis aan het bouwen. Volgens mij kostte dit in totaal nog geen 50.000 euro omgerekend
Niet verkeerd. Lekker rustig.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
We wonen in Örebro län. Iets onder Karlskoga. Vlakbij de bossen en vele meren
Die palen, ronde, heb je die moeten laten heide?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
We wonen in Örebro län. Iets onder Karlskoga. Vlakbij de bossen en vele meren
Klopt. Huizen gaan hier voor 40.000 euro en als je dat niet kunt "betalen" kun je nog altijd een appartement kopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nette prijs. Het is dan ook normaal dat normale mensen een normaal huis kunnen betalen. Alleen Nederland wijkt daarin flink af...
Nee, dat noemen ze hier Plintar.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die palen, ronde, heb je die moeten laten heide?
Inderdaad. Hebben rust, ruimte en natuur.quote:
O, dan zullen de meeste huizen daar dan wel onderkelderd zijn denk ik me?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:40 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze hier Plintar.
Gewoon een diep genoeg gat in de grond (vorstgrens ligt hier op ongeveer 1.6m diep). Daar dan beetje isolatie, steentjes (grus) in gooien en dan kartonnen gietvorm vullen met beton.
Zo zijn er hier vroeger heel veel huizen gebouwd en worden regelmatig huis uitbreidingen zo gemaakt.
Onze zitten zo'n 2m onder de grond.
Klopt. Vrij veel huizen hebben een volledige kelder, net zoals ons huis.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
O, dan zullen de meeste huizen daar dan wel onderkelderd zijn denk ik me?
Zoveel is dat dan niet meer als die 1,6 mtr !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |