Beter laat dan nooitquote:Op maandag 29 december 2014 09:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mooi topic, jammer dat ik het nu pas zie.
Rust? Nee, ik moet wel wat te doen hebben he. Maar komende dagen even binnen verder want buiten vriezen mijn handen er vanafquote:Op maandag 29 december 2014 09:13 schreef stommie77 het volgende:
Nu ff rust dus? Wanneer verwacht je weer verder te kunnen? Wat een verschil maakt zo n uitbouw! Wat een ruimte krijg je er dan bij!
Fijn uiteinde en mogelijk komen we over een aantal maanden eens bij je meuten! ;-).
Wij moeten nog en jullie schieten al lekker op.....vergelijkbaar huis. Erg leuk!
Stockholm is helaas wat duurder ja...quote:Op maandag 29 december 2014 08:57 schreef Heremeteit het volgende:
Mooi huis! In Stockholm kosten ze wat meer helaas. Jammer dat ik geen klusser ben, anders had ik je kunnen helpen als mede Neder-Zweed![]()
Een vriend vraagt me weleens om hulp als iets gesloopt moet worden maar nooit bij opbouwen
Herkenbaar! Wij hebben dus ook in de meeste ruimtes en de trap zeil liggen waar (al even gespiekt) een hopelijk prachtige houten vloer/trap ligt!quote:Rust? Nee, ik moet wel wat te doen hebben he. Maar komende dagen even binnen verder want buiten vriezen mijn handen er vanaf![]()
Op de planning staat een trap waarvan al het verf + gelijmde vinyl eraf moet...![]()
Lol, kom daar maar eens om in NL. Ik vond eerlijk gezegd dat de tekeningen er ook een beetje uitzagen alsof het in paint o.i.d. is getekend, no offensequote:Volgens mij zijn er niet veel echte eisen in Zweden. Toen ik voor bouwaanvraag ging (bygglov) bij de gemeente (kommun) zei die kerel mij, ach, het is jouw huis, je kunt het maken zoals je wilt.![]()
Ik heb voor mijn aanbouw ook geen technische of bouwkundige keuring of iets dergelijks. Moet alleen na afloop een handtekening onder het papiertje zetten dat ik het heb nagekeken en dat het inorde is.![]()
Wat is er nou mooier dan gewoon een huis mogen bouwen op eigen grond?quote:Op maandag 29 december 2014 10:47 schreef Zonnekoning het volgende:
Ergens is het wel relaxt dat je zo wordt vrijgelaten, maar de regels hier in Nederland hebben wel tot gevolg dat er een goede kwaliteit en bruikbare amper woningen worden gebouwd. Althans, dat is het idee..
Ook IT, als je wil kan ik via pm wel vertellen welk bedrijf maar dat soort dingen zet ik toch liever niet publiek neerquote:Op maandag 29 december 2014 09:33 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Stockholm is helaas wat duurder ja...![]()
Wat doe je voor werk in Stockholm als ik vragen mag?
Dank je. De zonsondergang was idd erg mooi...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef Molo het volgende:
Wat je mini noemt!
Gaaf zeg! En wat een enorm huis wordt het!
En jaloers op je zonsondergangprachtig
Tof hoor, veel tijd in die omgeving doorgebracht. Jullie leven mijn droom.quote:
Nee geen storm hier, in het zuiden van Zweden was er wel storm.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:39 schreef john2406 het volgende:
Hoe is het daar met de wind hebben jullie ook zoveel wind bijna storm daar?
Euhm, niet waar wij zitten hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef Postbus100 het volgende:
En hoe is het met het aantal daguren? Lijkt me dat je er 's winters maar 4 ofzo hebt?
Veel tijd doorgebracht?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tof hoor, veel tijd in die omgeving doorgebracht. Jullie leven mijn droom.
Lees vol belangstelling mee.
Niet zo spannend hoor. Iedere jaar een maand op vakantie daar. Varmland..quote:
leuk! Ik zou absoluut niet meer terug willen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 05:26 schreef Lyrebird het volgende:
Interessant topic. Al dat hout, zo'n enorme woning en de natuur geven mij de verhuiskriebels. Er zijn misschien mogelijkheden om in Finland (ik weet het, dat is geen Zweden) aan de slag te gaan. Toch maar eens over na gaan denken.
Had maar een steenwagen geregeld...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef Virus3000 het volgende:
ongeveer 6 ton stenen in emmers hebben verplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |