abonnement Unibet Coolblue
pi_125073559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb een tijd een EMG in een Squir strat gehad... Mijn conclusie was: De gitaar is gemaakt voor bepaalde elementen, wees voorzichtig met wat je er in steekt ;).

Het geluid werd er niet veel beter op, al kan dat natuurlijk ook aan de gitarist in kwestie gelegen hebben :X.

Al ben ik nu nog steeds reuze blij met mijn 3 passieve single-coils in mijn Red Special :P
Die Burns Tri-Sonic elementen in de RS zijn inderdaad om te smullen! Wát een output hebben die pick-ups zeg :)
Maar ik vind éigenlijk dat je ze moet vervangen met Adesons want dan heb je het nóg meer Red Special dan hij al Red Special is :') haha.

(Sustain in de RS is trouwens echt waanzinnig, en die tremolo laat de gitaar bijna nooit ontstemmen. mede door de locking tuners)
pi_125073766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Die Burns Tri-Sonic elementen in de RS zijn inderdaad om te smullen! Wát een output hebben die pick-ups zeg :)
Maar ik vind éigenlijk dat je ze moet vervangen met Adesons want dan heb je het nóg meer Red Special dan hij al Red Special is :') haha.
Je weet dat Brian op zijn back-ups ook de Tri-Sonics heeft... Tcoh?
quote:
(Sustain in de RS is trouwens echt waanzinnig, en die tremolo laat de gitaar bijna nooit ontstemmen. mede door de locking tuners)
Hmm... Dan moet die van mij toch echt een keer een onderhoudsbeurt... Toon houden is nou niet echt een feature, atm. Maar dat kan ook aan de snaren liggen, die zitten er al veel te lang op.
pi_125073944
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je weet dat Brian op zijn back-ups ook de Tri-Sonics heeft... Tcoh?

[..]

Hmm... Dan moet die van mij toch echt een keer een onderhoudsbeurt... Toon houden is nou niet echt een feature, atm. Maar dat kan ook aan de snaren liggen, die zitten er al veel te lang op.
Brian heeft in z`n back-ups ook de Tri-Sonics, maar wel die van Adeson.. die zijn namelijk precies gemaakt met het schema van z`n eigen originele pups uit "The Old Lady " Dus die klinken nog wat accurater dan de Burns Tr-Sonics.

Ik dénk dat de gitaar een afstelbeurtje nodig heeft, weet niet hoe lang je hem hebt? Maar die van mij heb ik in 1,5 jaar tijd zeker 8x laten afstellen, en op het laatst zelfs moeten herfretten :') (Schijnt een zwak punt te zijn die frets van de RS) En nouja.. Als je tremolo het niet lekker doet kan je dat ook altijd laten nakijken :D
pi_125074039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Brian heeft in z`n back-ups ook de Tri-Sonics, maar wel die van Adeson.. die zijn namelijk precies gemaakt met het schema van z`n eigen originele pups uit "The Old Lady " Dus die klinken nog wat accurater dan de Burns Tr-Sonics.

Ik dénk dat de gitaar een afstelbeurtje nodig heeft, weet niet hoe lang je hem hebt? Maar die van mij heb ik in 1,5 jaar tijd zeker 8x laten afstellen, en op het laatst zelfs moeten herfretten :') (Schijnt een zwak punt te zijn die frets van de RS) En nouja.. Als je tremolo het niet lekker doet kan je dat ook altijd laten nakijken :D
Geen idee hoe lang ik hem al heb eigenlijk... Zeker al een jaar of 5/6. Nog nooit een beurt gehad :D :+. Tremelo doet het goed, echter houd de gitaar zijn toon niet meer.

Wat houdt het herfretten eigenlijk in? Ik heb namelijk niet het idee dat er iets mis zou zijn met mijn frets...
pi_125074404
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang ik hem al heb eigenlijk... Zeker al een jaar of 5/6. Nog nooit een beurt gehad :D :+. Tremelo doet het goed, echter houd de gitaar zijn toon niet meer.

Wat houdt het herfretten eigenlijk in? Ik heb namelijk niet het idee dat er iets mis zou zijn met mijn frets...
Als de gitaar z`n toon niet meer houd dan heeft ie een afstelbeurt nodig, dan zingt ie weer alsof Brian voor je speelt :)

Herfretten houd in (Volgens mij... pin me er niet op vast) dat ze al je frets vervangen met nieuwe frets. Maar het kan ook zijn dat ze gewoon je frets bij veilen of hoe ze dat dan ook doen :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:20:47 #281
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_125075487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als de gitaar z`n toon niet meer houd dan heeft ie een afstelbeurt nodig, dan zingt ie weer alsof Brian voor je speelt :)

Herfretten houd in (Volgens mij... pin me er niet op vast) dat ze al je frets vervangen met nieuwe frets. Maar het kan ook zijn dat ze gewoon je frets bij veilen of hoe ze dat dan ook doen :')
Je frets bijvijlen kan natuurlijk altijd, maar herfretten is inderdaad echt het vervangen van de frets.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_125080699
bijvijlen kan toch niet? je vijlt er toch alleen maar stukjes vanaf?
pi_125081198
Even tussendoor, voor het geval ik met de band opeens wat dingen moet gaan vervoeren ga ik zodra ik m`n praktijk examen heb gehaald een auto kopen waar geen hond in gezien wil worden maar ze daarom juist heel goedkoop zijn (En een JTD blok is rete betrouwbaar)

Een Fiat Multipla :D
pi_125086348
Weten jullie waar ik bandleden kan vinden (site ofzo)? want na 4 maanden heeft mijn band nog steeeds geen drummer }:|
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:26:06 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125086882
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef BMTH182 het volgende:
Weten jullie waar ik bandleden kan vinden (site ofzo)? want na 4 maanden heeft mijn band nog steeeds geen drummer }:|
Nee, wij zoeken al eeuwen een bassist. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:27:14 #287
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125086981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Braddie het volgende:
Even tussendoor, voor het geval ik met de band opeens wat dingen moet gaan vervoeren ga ik zodra ik m`n praktijk examen heb gehaald een auto kopen waar geen hond in gezien wil worden maar ze daarom juist heel goedkoop zijn (En een JTD blok is rete betrouwbaar)

Een Fiat Multipla :D
Ik ken iemand met een Multipla die juist veel problemen heeft gehad met de motor. :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_125089653
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, wij zoeken al eeuwen een bassist. ;(
Maar er zijn miljoenen bassisten maar 0 drummers die ik ken :'(
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:06:44 #289
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_125089860
Vandaag gekocht! Zeer blij mee! Blijkbaar komt er eens in de zoveel tijd een Ibanez-mannetje naar Rockpalace in Den Haag die gitaren afsteld enzovoort, dus de action, intonation etc is perfect! Zoals je misschien kan zien heb ik er strap-locks op gezet en ik ga binnenkort de kill-switch naar een button verranderen.
(Bonuspunten voor de gene die kan zeggen waar de poster aan de linker kant van is!)

Ibanez RGIR20FE-BK (Iron Label-series):
Basswood body
3-piece Wizard maple/bubinga neck
Rosewood fretboard
24 Jumbo thomann frets
1x EMG60/81 humbucker pickups
Killswitch
Gibraltar Standard bridge
Cosmo Black hardware





En de achterkant (van internet)
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:07:07 #290
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_125089888
dubbel
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:20:34 #291
20720 brother52
Dus..........
pi_125090860
Nice :Y
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_125093854
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ken iemand met een Multipla die juist veel problemen heeft gehad met de motor. :P
Oh, lekker dan... ook een diesel toevallig?
pi_125097984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef iAvani het volgende:
Vandaag gekocht! Zeer blij mee! Blijkbaar komt er eens in de zoveel tijd een Ibanez-mannetje naar Rockpalace in Den Haag die gitaren afsteld enzovoort, dus de action, intonation etc is perfect! Zoals je misschien kan zien heb ik er strap-locks op gezet en ik ga binnenkort de kill-switch naar een button verranderen.
(Bonuspunten voor de gene die kan zeggen waar de poster aan de linker kant van is!)

Ibanez RGIR20FE-BK (Iron Label-series):
Basswood body
3-piece Wizard maple/bubinga neck
Rosewood fretboard
24 Jumbo thomann frets
1x EMG60/81 humbucker pickups
Killswitch
Gibraltar Standard bridge
Cosmo Black hardware

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de achterkant (van internet)
[ afbeelding ]
^O^
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125098534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef iAvani het volgende:
Vandaag gekocht! Zeer blij mee! Blijkbaar komt er eens in de zoveel tijd een Ibanez-mannetje naar Rockpalace in Den Haag die gitaren afsteld enzovoort, dus de action, intonation etc is perfect! Zoals je misschien kan zien heb ik er strap-locks op gezet en ik ga binnenkort de kill-switch naar een button verranderen.
(Bonuspunten voor de gene die kan zeggen waar de poster aan de linker kant van is!)

Ibanez RGIR20FE-BK (Iron Label-series):
Basswood body
3-piece Wizard maple/bubinga neck
Rosewood fretboard
24 Jumbo thomann frets
1x EMG60/81 humbucker pickups
Killswitch
Gibraltar Standard bridge
Cosmo Black hardware

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de achterkant (van internet)
[ afbeelding ]
Die Ibanezzen zijn scheurmonsters! Very nice.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_125098649
Sinds vandaag is het officieel, ik mag me nu ook eindelijk bij de elite voegen.

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 10 april 2013 @ 00:24:17 #296
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_125098686
quote:
17s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef The_Dean het volgende:
Sinds vandaag is het officieel, ik mag me nu ook eindelijk bij de elite voegen.

[ afbeelding ]
Haha bazen foto!

Plaatje van de hele gitaar?
pi_125098719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef iAvani het volgende:

[..]

Haha bazen foto!

Plaatje van de hele gitaar?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 10 april 2013 @ 00:26:25 #298
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_125098754
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef The_Dean het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aight! Slapping that bass
pi_125098833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:26 schreef iAvani het volgende:

[..]

Aight! Slapping that bass
Slappen? Laten we dat maar niet doen :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 10 april 2013 @ 00:31:34 #300
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_125098894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Slappen? Laten we dat maar niet doen :D
Hoezo niet? =D

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')