quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik? Nee, hij heeft u tot driemaal toe verloochend!"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik? Nee, hij heeft u tot driemaal toe verloochend!"
Iemand die ik ken is er heen vanavond en die moest er volgens mij niet eerder zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het nu een beetje sneeuwt, zag je ook bij Anita, dus ik denk dat dit een uur geleden is opgenomen ofzo.
Jaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat het koud is maar ik hoop dat Jezus zijn shirt uittrekt.
Omdat Jezus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Eenskijken het volgende:
waarom kijken alleen vrouwen? ik voel me ongemakkelijk
Omdat de mannen die wel kijken niet mee durven te posten. Dat maakt jou een beetje een held.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Eenskijken het volgende:
Nee maar het kruisdragen en alles rondom de hofvijver is volgens mij wel livequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand die ik ken is er heen vanavond en die moest er volgens mij niet eerder zijn?
Maar ik zal het navragen!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n_id=288381481237582
Ik zie al 4 andere mannen posten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Eenskijken het volgende:
Ah en Berget zong haar 'Als de liefde niet bestond' toen het kruis daar aan kwam, dus dat was dan ook gewoon live op dat moment. Vandaar dat ze die misser er niet uit konden halen. Het was er niet minder emotioneel om trouwensquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar het kruisdragen en alles rondom de hofvijver is volgens mij wel live
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
We krijgen in ieder geval z'n kruis te zien, da's al heel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |