abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 maart 2013 @ 03:58:45 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124595859
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124595890
Ga eens slapen met je bolle buik!
Wilde zelf niet openen, dat zou valsspelen zijn :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 05:19:25 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124595907
gelukkig kan XM niet slapen :D

Bijna klaar PUff?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:14:20 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124596583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh *kwartje valt* :')
:P

quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Laureline het volgende:
En Vik, verhuisd las ik? Dus geen kans op ontmoetingen bij onze AH meer? En uit elkaar met Mark :o ? Ik zag jullie altijd als twee stokoude figuren nog samen op de bank zitten, weer zo'n perfect stel uit elkaar :P .
:Y Sorry to burst your bubble :P Hij komt nog wel langs hoor :P
Niet meer actief op Fok!
pi_124596595
Morning!

Nog 1 dagje werken en dan lang weekend O+

Hoe is t XM?
Be someone that makes you happy
pi_124596605
:O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_124596705
Goedemorgen! B-)

O: bakje Turkse yoghurt met muesli
T: 2 kiwi's, appel
L: 2 zuurdesemcrackers, bakje zelfgemaakte tonijnsalade
T: bakje wortel/komkommer/paprika, boterham pindakaas
D: shepherds pie II (draadjesvlees/groente/aardappelpuree)
T: kwark met rode vruchten en wat nootjes
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:26:03 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124596714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:25 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen! B-)

O: bakje Turkse yoghurt met muesli
L: 2 zuurdesemcrackers, bakje zelfgemaakte tonijnsalade
T: bakje wortel/komkommer/paprika, boterham pindakaas
D: shepherds pie II (draadjesvlees/groente/aardappelpuree)
T: kwark met rode vruchten en wat nootjes
Mooi lijstje :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_124596719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi lijstje :Y
Thanks, ik doe m'n best! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_124596877
Op naar wat hopelijk het laatste tentamen van mijn master is! :o
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_124596905
Goedemorgen!
Loveli, ik heb 1 keer een nieuwjaarsduik gedaan in Scheveningen en dat doe ik nooit meer. Ik ga de zee niet meer in als ie onder de 19 graden is. Mij te koud. B-)

Planning:
O: 3 gebakken eieren met ontbijtspek
L: Ik denk iets met broccoli en zoete aardappels en vlees/vis/vega
T: ? Ik denk iets van mn eigen baksels. :P
S: uurtje kickfit
D: bak kwark met frambozen.
T: nog iets van mn eigen baksels. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124596919
Succes Chico!

Goede lijst GB.

Eneco :( zo maar weer bellen :r

Bijna week vrij en verhuizen *O*
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:42:40 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124596951
Mijn lijstje maar even. Bedenk me net dat ik brood vergeten ben, maar heb nog drie bth en twee kapjes, dus dat gaat nét goed komen :P.

O: Brinta
T: banaan
L: twee bth kaas, twee bth ham
T: kiwi
T: bth pindakaas
S: 30 min. crosstrainer, 26 min. wandelen/hardlopen
T: appel
D: strikjespasta met veggies

Overigens moet ik idioot veel naar het toilet sinds ik verhuisd ben. Meerdere keren per nacht. Heel irritant, want het is al zo koud. Snap er niets van, want ik drink niet meer dan ik deed toen ik in Den Haag woonde :?
Niet meer actief op Fok!
pi_124597034
Amazon is gemeen. Ze sturen me een mailtje waar zeker 5 kookboeken in staan die ik wil hebben. Waaronder Bread van Paul Hollywood.
Maar ik ga ze niet bestellen! B-)
nu iig niet!
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:48:04 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Amazon is gemeen. Ze sturen me een mailtje waar zeker 5 kookboeken in staan die ik wil hebben. Waaronder Bread van Paul Hollywood.
nu iig niet!
:D Zalando stuurt mij ook mails met de nieuwe Espritcollectie en jurkjes die lijken op jurkjes die ik besteld heb :').
Niet meer actief op Fok!
pi_124597083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D Zalando stuurt mij ook mails met de nieuwe Espritcollectie en jurkjes die lijken op jurkjes die ik besteld heb :').
Leuk he?! :D
Mijn vriend zat een keer te vertellen dat ze gewoon al je klikken kunnen volgen op een website. Volledig logisch natuurlijk, maar ook best eng eigenlijk. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124597103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn vriend zat een keer te vertellen dat ze gewoon al je klikken kunnen volgen op een website. Volledig logisch natuurlijk, maar ook best eng eigenlijk. :D
Ja, dat is dus ook niet helemaal foolproof, want ik krijg telkens een jurkje te zien wat ik al lang besteld heb! O+ :D
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:51:57 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Klopt :Y. Maar goed, ergens vind ik het wel handig, omdat op het moment dat ik kijk de nieuwste jurkjes vaak al uitverkocht zijn in mijn maat. Nu blijf ik iig op de hoogte. Moet mezelf wel iets meer in bedwang houden, dat wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 08:56:38 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124597176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje maar even. Bedenk me net dat ik brood vergeten ben, maar heb nog drie bth en twee kapjes, dus dat gaat nét goed komen :P.

O: Brinta
L: twee bth kaas, twee bth ham
T: kiwi
T: bth pindakaas
S: 30 min. crosstrainer, 26 min. wandelen/hardlopen
T: appel
D: strikjespasta met veggies

Overigens moet ik idioot veel naar het toilet sinds ik verhuisd ben. Meerdere keren per nacht. Heel irritant, want het is al zo koud. Snap er niets van, want ik drink niet meer dan ik deed toen ik in Den Haag woonde :?
Misschien eens urine inleveren bij de dokter? Klinkt als een blaasontsteking.

Ik ben bang dat ik er ook weer een te pakken heb maar ben te lui om naar de dokter te gaan :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:01:11 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Misschien eens urine inleveren bij de dokter? Klinkt als een blaasontsteking.

Ik ben bang dat ik er ook weer een te pakken heb maar ben te lui om naar de dokter te gaan :')
Echt? :o Heb verder nergens last van ofzo. Zal eens googlen.
Niet meer actief op Fok!
pi_124597250
De blaasontsteking die ik een keer had, deed zo verschrikkelijk veel pijn dat ik echt wel wist dat er iets aan de hand was. >:O
Zijn er ook blaasontstekingen die geen pijn doen dan? :?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:03:06 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597270
Ja, dat vraag ik me dus ook af, want dr. Google zegt dat het wel pijn doet en dat er maar een beetje uit komt. Dat is bij mij niet zo. Misschien toch onderhuidse verhuisstress ofzo? Ik ben gewend maximaal één keer per nacht wakker te worden, omdat ik moet plassen, maar vannacht ben ik toch wel een keer of drie eraf geweest.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 09:04:42 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124597295
Nee hoor het hoeft echt niet altijd pijn te doen. Ik heb er zo'n 3 per jaar dus ik weet helaas waar ik het over heb -O- De ene keer doet het schreeuwend pijn maar de andere keer nauwelijks, hoewel ik altijd wel een beetje last heb. Die kleine plasjes is ook niet waar trouwens.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:04:58 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597303
Nu ik erover nadenk, drink ik nog wel een paar koppen thee vlak voor het slapen gaan. Dit zou het probleem wel kunnen zijn...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:05:25 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597311
Nou ja, ik kijk het nog even aan. Moet binnenkort toch voor een ander kwaaltje heen, dus zal het dan meteen even vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_124597312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik erover nadenk, drink ik nog wel een paar koppen thee vlak voor het slapen gaan. Dit zou het probleem wel kunnen zijn...
I think we have a winner! *O* :D
Doe wat je niet durft.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 09:05:36 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124597314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Dat zou het wel verklaren ja :D
pi_124597380
Hoi XM!
Succes Chico!

Planning voor vandaag:
O: 250 ml sojamelk + 50 gram havermout + bosvruchten
L: maaltijdsalade
T: appeltje
D: uit eten in Rotje: voor, hoofd, na, hopelijk hebben ze lekkere vis :9
pi_124597381
Wakker worden van een reeds klussende schoonvader :D hij heeft er zin in!
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:09:34 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597385
quote:
3s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

I think we have a winner! *O* :D
:P Dan doe ik het vanavond niet, eens kijken of ik vannacht beter slaap :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_124597511
:W XMert

Ribkarbo :9

Anna, dan hoop ik toch op goede zeer vette vis anders mag er nog wel wat bij vandaag gok ik ;)

Van een paar kopjes thee moet je niet meermaals naar de WC 's nachts :') tenminste, dat hoort niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 09:17:26 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124597530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:

Anna, dan hoop ik toch op goede zeer vette vis anders mag er nog wel wat bij vandaag gok ik ;)

Van een paar kopjes thee moet je niet meermaals naar de WC 's nachts :') tenminste, dat hoort niet...
Oh jawel hoor! Ik moet er 's nachts ook wel 3x uit om naar de WC te gaan als ik voor het slapen gaan drink. Niet iedere blaas is hetzelfde he ;) Uberhaupt kunnen mannen het vaak langer ophouden dan vrouwen. Mijn vriend gaat hooguit 3x per dag naar de WC, ik een stuk of 20 _O-
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:17:29 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124597532
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:42 schreef Viking84 het volgende:

Klinkt gek, maar probeer het eens met warme sokken als je gaat slapen of een extra dekentje op bed. De kans is groot dat je dan doorslaapt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_124597568
quote:
nu iig niet!
ik heb bread van hollywood, en gebruik hem eigenlijk niet. hebben?
pi_124597582
quote:
nu iig niet!
ah, nevermind. Ik heb how to bake.....
pi_124597602
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:

Ja het ziet er een beetje karig uit he? T's werken niet zo bij mij, dan blijf ik eten - en dan niet omdat ik honger heb. Misschien eens proberen om5 kleinere porties te eten ipv 3 grote units.
pi_124597632
Oh, en goeiemorgen slankies! Vandaag nog hard werken, morgen iets minder hard werken, en dan denk ik helemaal niet meer werken totdat ik woensdag in SF ben! *O* *O* *O*
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:22:58 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124597647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt gek, maar probeer het eens met warme sokken als je gaat slapen of een extra dekentje op bed. De kans is groot dat je dan doorslaapt.
Sokken gaan we doen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_124597680
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sokken gaan we doen ^O^.
sexy!
pi_124597718
*O* jagar
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:21 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja het ziet er een beetje karig uit he? T's werken niet zo bij mij, dan blijf ik eten - en dan niet omdat ik honger heb. Misschien eens proberen om5 kleinere porties te eten ipv 3 grote units.
Het lijkt inderdaad niet substantieel nee... Ligt er ook beetje aan wat er door de maaltijdsalade gaat natuurlijk. Maaltijdsalade met portie gebakken aardappels en 1 of 2 kipfiletjes vult meer dan een bordje ijsbergsla met tomaat en een augurkje :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_124597743
¡Hola!

Gisteren:

O: 1x geroosterd pitten en zaden brood met boter en jam
T: groentensoep
T: roggecracker met mayo, sambal en rauwkost
L: rijst met groenten en ei
T: yoghurt met diepvriesfruit muesli
S: hardlopen
T: wodka, gemengde noten
D: witlof met ham en kaas uit de oven. kliekje paddestoelenpasta, coleslaw, stukje rundstoofvlees
T: halve plak 30+ kaas
Kcals 1757

Vandaag
O: gekookt eitje, 1x geroosterd zaden en pittenbrood met dun boter en jam, 2 cappuccino's
T: groentensoep
L: rijst met groenten en ei
T: yoghurt met muesli
T: roggecracker met mayo, sambal, rauwkost
T: wodka, gemengde noten
D: witlof ham/kaas, rundergehaktballetjes
pi_124597889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah, nevermind. Ik heb how to bake.....
Die ligt hier naast me! :D
Tnx anyway. :)
Doe wat je niet durft.
pi_124597890
Netjes in t gareel hoor Co! Ik heb altijd een week een kater als ik terugkom van vakantie :P

Gister lesje bodyshape gedaan.. iets te fanatiek geloof ik :')
Die chick liet ons ruim 10 minuten squatten! Ook lekker van die langzame erbij.
Ik heb nu wel buns of steel natuurlijk B-)
pi_124597916
Foto's! :7

:') ik ben trouwens helemaal aan de pita's verslaafd geraakt, vanavond i.p.v. bruine bonen met spek word het weer pita's met kipfilet :9 ( :o V1z die bruine bonen verruild voor iets anders)
Vanmorgen dus al even de kipfilet in blokjes gesneden en in de marinade gezet :)
pi_124598031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Foto's! :7

:') ik ben trouwens helemaal aan de pita's verslaafd geraakt, vanavond i.p.v. bruine bonen met spek word het weer pita's met kipfilet :9 ( :o V1z die bruine bonen verruild voor iets anders)
Vanmorgen dus al even de kipfilet in blokjes gesneden en in de marinade gezet :)
Echte huisman :P

Als er ooit een tijd komt dat ik foto's van mn ass ga maken, ben jij de eerste!

Die bodyshape vrouw had me trouwens een strak lijf... keihard sixpack! Vind ik dan toch niet zo mooi...
pi_124598060
Laag vetpercentage dus. Ik vind het ook niet mooi.
Spieren zien is mooi, maar een beetje vet eroverheen maakt het een stuk mooier. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_124598063
Ken je fajitas v1z? Kip en bonen!

Weer thuis, ben bijna op de helft :s)
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:42:55 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124598118
Hai vanuit het ziekenhuis. Zie Facebook. Nog geen drama's, maar het gaat ff wat minder.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124598203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:26 schreef V1z0R het volgende:
*O* jagar

[..]

Het lijkt inderdaad niet substantieel nee... Ligt er ook beetje aan wat er door de maaltijdsalade gaat natuurlijk. Maaltijdsalade met portie gebakken aardappels en 1 of 2 kipfiletjes vult meer dan een bordje ijsbergsla met tomaat en een augurkje :P
Ik had gister met linzen! Van de ap!
Worry is a misuse of imagination
pi_124598220
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:34 schreef Nallie het volgende:
Netjes in t gareel hoor Co! Ik heb altijd een week een kater als ik terugkom van vakantie :P

Gister lesje bodyshape gedaan.. iets te fanatiek geloof ik :')
Die chick liet ons ruim 10 minuten squatten! Ook lekker van die langzame erbij.
Ik heb nu wel buns of steel natuurlijk B-)
Buns of steel :9

Ik had de eerste dagen ook een jetlag van jewelste en ik blééf maar brood eten. Ik heb het toegestaan tot en met het weekend en nu ben ik pas sinds maandag goed bezig, dus het is nog vers. Maar het gaat wel soepel ja! Geen trek ook echt. Als ik zin heb in zoet neem ik nu een klein bakje yoghurt met 20 gram van die Dorset muesli. En als zin in hartig, een bakje groentensoep. Werkt vooralsnog prima.
pi_124598262
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hai vanuit het ziekenhuis. Zie Facebook. Nog geen drama's, maar het gaat ff wat minder.
Bedrust! Hopelijk blijft kukident nog even plakken. :*
pi_124598272
quote:
Oh! Sterkte! :* Hou hem nog even on board!
pi_124598299
:{ beterschapjes XM

Ik volg dat ook net van Fratz... :{
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Echte huisman :P

Als er ooit een tijd komt dat ik foto's van mn ass ga maken, ben jij de eerste!

Die bodyshape vrouw had me trouwens een strak lijf... keihard sixpack! Vind ik dan toch niet zo mooi...
Die ga ik onthouden O-) :9
En eens wat betreft te mager, moet wel wat zachts aan een vrouw blijven zitten...

Tip Billy: niet de Ceaser salade van de Jumbo nemen! Die dressing er van smaakte naar pislauwe kots :r
pi_124598333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had de eerste dagen ook een jetlag van jewelste en ik blééf maar brood eten. Ik heb het toegestaan tot en met het weekend en nu ben ik pas sinds maandag goed bezig, dus het is nog vers. Maar het gaat wel soepel ja! Geen trek ook echt. Als ik zin heb in zoet neem ik nu een klein bakje yoghurt met 20 gram van die Dorset muesli. En als zin in hartig, een bakje groentensoep. Werkt vooralsnog prima.
Die dorset muesli is echt zalig, ontbijt ik elke ochtend mee zo ongeveer! :@ :D Ik heb wel de super high fibre muesli 8-)
pi_124598556
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die dorset muesli is echt zalig, ontbijt ik elke ochtend mee zo ongeveer! :@ :D Ik heb wel de super high fibre muesli 8-)
:Y Ja, lekker inderdaad! Ik heb die met extra veel noten. Ze hebben allemaal een ongeveer vergelijkbaar aantal kcal, behalve de granola met honing. Maar dat zal wel meer cruesli zijn.

Het is wel flink duurder dan de goedkope muesli's, maar die vind ik echt niet lekker. Bovendien eet ik het als tussendoortje, dus dan heb ik niet te veel muesli per keer en doe ik best lang met zo'n pak.
pi_124598575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef conleche het volgende:

[..]

^O^ ben je inmiddels alweer herenigd met Koek?

Sterkte XM!
  donderdag 28 maart 2013 @ 10:02:21 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124598664
quote:
Geen facebook, maar sterkte XM.
pi_124598794
sterkte, XM!

Na SF moet ik ook echt weer in het gareel komen. Ik merk dat ik moeite heb met strenger voor mezelf zijn wanneer ik hard werk. Ik heb ook al lang niet meer gesport. Morgen maar weer eens een rondje hardlopen, denk ik!
pi_124598872
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Bedrust! Hopelijk blijft kukident nog even plakken. :*
:D!

Dit :*
Ja doei.
pi_124598928
Sterkte XM!

En voor chico succes vandaag ^O^

En lang leve 24 kitchen :')
pi_124598933
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

^O^ ben je inmiddels alweer herenigd met Koek?

Sterkte XM!
Nee, vanavond pas! De nieuwe scharrel van mijn ex wilde Koek niet meenemen afgelopen zondag. :+ :')
pi_124599337
De trut :{w
pi_124599356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:26 schreef V1z0R het volgende:
^^ hij past bijna in je jaszak!
  donderdag 28 maart 2013 @ 10:29:16 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124599420
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^ hij past bijna in je jaszak!
:D

*mental image van Co die rondje rent met Koekie in de jaszak* O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_124599698
Lijstje:

O: havermout met dadels en banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh met kipfilet, salade van 2 tomaten/kikkererwten en surimi
T: dubbele rijstwafel met pindakaas
S: half uur cardio
D: onbeperkt sushi :9
T: ? wellicht iets bij de film
pi_124599822
Ook hier nog even sterkte XM!

Ik ben de laatste tijd (voor mijn doen) echt goed bezig, hoppa! *O* Niet dat ik al aan het afvallen ben ofzo, maar mijn conditie gaat wel vooruit, en ik eet gewoon netjes zonder al teveel troep. Dus, dat is mooi :)

Henk, nog even een late reactie op laatst: fijn dat jij je niet al te druk maakt! En kan me voorstellen dat het inderdaad wel e.e.a. verklaart :Y

Verder heb ik niet echt bijgelezen, ben de laatste tijd wat minder op fok te vinden. Meer met andere dingetjes bezig (waaronder allerlei dingetjes om fysiek sterkte/conditioneel beter te worden. Niet eens de hele dag sporten, maar wel zorgen dat ik bezig ben, ipv alleen op m'n kont zitten).
pi_124599903
Goedemorgen O+

Nog steeds ziek :'). Tot half 11 slapen en iets beter voelen *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen!
Loveli, ik heb 1 keer een nieuwjaarsduik gedaan in Scheveningen en dat doe ik nooit meer. Ik ga de zee niet meer in als ie onder de 19 graden is. Mij te koud. B-)

Planning:
O: 3 gebakken eieren met ontbijtspek
L: Ik denk iets met broccoli en zoete aardappels en vlees/vis/vega
T: ? Ik denk iets van mn eigen baksels. :P
S: uurtje kickfit
D: bak kwark met frambozen.
T: nog iets van mn eigen baksels. :P
henk kap nu eens met al die baksels eten!!!
pi_124600031
Hahahahhaha, sorry Perr! :D
Ik zal zo een foto posten van de baksels, verder zal ik me gedragen vandaag. B-)

Ook mooi, ik mag geen bloed (of eigenlijk plasma) meer geven dankzij dat gat. :o
Doe wat je niet durft.
pi_124600145
Ben je thuis Perr? Beterschapjes!
pi_124600159
Ja natuurlijk ben je thuis, want je gaat natuurlijk niet tot half elf op kantoor zitten slapen :P
pi_124600187
Goed bezig Coco!
pi_124600401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahahhaha, sorry Perr! :D
Ik zal zo een foto posten van de baksels, verder zal ik me gedragen vandaag. B-)

Ook mooi, ik mag geen bloed (of eigenlijk plasma) meer geven dankzij dat gat. :o
En wat is dat met die eieren met spek de hele tijd? Dit lijkt wel een ik moet aankomen regime, waar jij mee bezig bent!

/streng
pi_124600413
Het klinkt wel heel aanlokkelijk, anna :D :z
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ook hier nog even sterkte XM!

Ik ben de laatste tijd (voor mijn doen) echt goed bezig, hoppa! *O* Niet dat ik al aan het afvallen ben ofzo, maar mijn conditie gaat wel vooruit, en ik eet gewoon netjes zonder al teveel troep. Dus, dat is mooi :)

Henk, nog even een late reactie op laatst: fijn dat jij je niet al te druk maakt! En kan me voorstellen dat het inderdaad wel e.e.a. verklaart :Y

Verder heb ik niet echt bijgelezen, ben de laatste tijd wat minder op fok te vinden. Meer met andere dingetjes bezig (waaronder allerlei dingetjes om fysiek sterkte/conditioneel beter te worden. Niet eens de hele dag sporten, maar wel zorgen dat ik bezig ben, ipv alleen op m'n kont zitten).
^O^
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:03:01 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124600421
XMert, meh! Kukident mag voorlopig nog niet naar buiten idd, maar gelukkig leek dat mee te vallen toch? :o

Coco, goed bezig *O* Ik zit tijdens werk grotendeels op mn gat, mwehe :+ Tijd voor sta-bureaus :P Voel je je al fitter?
pi_124600449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:55 schreef anna82 het volgende:
Goed bezig Coco!
¡Datte!
pi_124600477
Planning:
O: 3 bth (1x chorizo, 1x kaas, 1x tevredenheid)
L: courgette koekjes met *iets* (heb niet meer zoveel in de koelkast! Misschien is de zalm in de vriezer nog goed...)
T: bakje yoghurt met geweekte abrikozen
B: uurtje wandelen
D: broccolisoep met aardappel erin en creme frache
pi_124600539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

En wat is dat met die eieren met spek de hele tijd? Dit lijkt wel een ik moet aankomen regime, waar jij mee bezig bent!

/streng
Dat is een ontbijt van 400 calorieen waar ik het uren op uithou! :D
En amper carbs en alvast 24 gram eiwit naar binnen gewerkt.
Hoeveelheid vet hebben we het niet over. :P
Zo slecht is dat toch niet? :?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:09:30 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124600611
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

/streng
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_124600688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is een ontbijt van 400 calorieen waar ik het uren op uithou! :D
En amper carbs en alvast 24 gram eiwit naar binnen gewerkt.
Hoeveelheid vet hebben we het niet over. :P
Zo slecht is dat toch niet? :?
Nou, icm die baksels is het gewoon niet heel erg gezond. Veel te veel vet op zo'n dag en je eet wel carbs, dus het is niet als bij low carb dat het dan niet aanzet. Ik vind het helemaal niks je lijstje, sorry.
pi_124600898
quote:
Ik heb ook ontbeten met eieren *O* Komt dat even goed uit :+ :s)

Thanks trouwens! Ik ben ook blij dat het eindelijk de goede kant opgaat. Heb laatst een drinkkan (?) gekocht, die gevuld met water en een heel ietsiepietsie beetje grenadine siroop, en dat staat dan lekker al ijskoud klaar in de koelkast. Dus probeer zoveel mogelijk dat te drinken :Y
pi_124600997
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, icm die baksels is het gewoon niet heel erg gezond. Veel te veel vet op zo'n dag en je eet wel carbs, dus het is niet als bij low carb dat het dan niet aanzet. Ik vind het helemaal niks je lijstje, sorry.
Ik ben het wel eens :@

Daarnaast wijst steeds meer onderzoek uit dat je wellicht een verzadigd gevoel kunt krijgen van zo veel proteinen, maar dat je nieren er op de lange termijn niet happy van worden. Ohw well... De waarheid zal wel ergens in het midden liggen :P
pi_124601017
Eieren zijn op zich goed! Maar spek is dan nergens voor nodig. Als je niet low carbt kan je wel wat meer eiwitten nemen, dan voel je je eerder en langer verzadigd, maar je moet dan niet overdrijven met vetten. En als er nu de rest van de dag wel allemaal gezonde dingen op het programma stonden......maar 2x ook nog baksels, het is too much.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 11:23:14 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124601018
Freelanceklus in the pocket :o Een blog over gezondheid, 4x in de week :s)

Sterkte XM :* Weet niet wat er precies aan de hand is maar hopelijk valt het allemaal mee. Wanneer ben je uitgerekend eigenlijk?
pi_124601052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef MaJo het volgende:

Sterkte XM :* Weet niet wat er precies aan de hand is maar hopelijk valt het allemaal mee. Wanneer ben je uitgerekend eigenlijk?
Leuk, wat ga je doen dan?
pi_124601085
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk wat de baksels betreft. :@
Gelukkig eet ik er zelf altijd maar een heel klein beetje van en doneer ik de rest aan mensen in mijn omgeving. :p

Het goede nieuws is iig dat ik al ruim een week geen drop meer heb gegeten. :)
Doe wat je niet durft.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 11:25:21 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124601086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik weet nog niet precies hoe het zit maar in ieder geval bloggen over gezondheid, 4x in de week (wel vaak :o)
pi_124601119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef conleche het volgende:
Eieren zijn op zich goed! Maar spek is dan nergens voor nodig. Als je niet low carbt kan je wel wat meer eiwitten nemen, dan voel je je eerder en langer verzadigd, maar je moet dan niet overdrijven met vetten. En als er nu de rest van de dag wel allemaal gezonde dingen op het programma stonden......maar 2x ook nog baksels, het is too much.
True! Tis ook geen plantaardig vet, dat is wel goed in de ochtend.

Ik verbaas me ook wel eens over dat vele gebak. Het is echt niet zo dat als je veel blijft sporten, alle negatieve effecten van suikers en bloem ineens opgeheven worden.
pi_124601184
Ik vind dat als je over het algemeen goed eet, dat je dan best wel baksels mag eten/maken. Volgens mij is het wel iets waar Henk heel blij van wordt namelijk.
En sporten zorgt er wel voor dat je die stoffen beter als brandstof kan gebruiken volgens mij.

Anyhow, alles met mate enzo. Maar je moet er vooral ook wel blij van worden :D
pi_124601187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, gaat ze 4x in de week bloggen over gezondheid :Y

/flauw :')
pi_124601258
Lijst vandaag:

O: 500ml yoghurt (mager) met bran flakes en wat gedroogd fruit
T: 2 gekookte eitjes
L: vers volkoren/granenbrood met philadelphia ofzo
D: we gaan wrsch Indiaas eten, maar neem wat met veel groenten en weinig room, en alleen naan, geen rijst. Biertje erbij, natuurlijk.

B is vloertegels uit de badkamer slopen.
Ja doei.
pi_124601265
Beterschap Perr! Hoop dat t snel overgaat.
Dat is handig Coco, maar wat dronk je anders dan, zonder die kan?
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:30:15 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601271
quote:

Leuk! Voor een bekend blogje? Ik ken namelijk wel een aantal bloggers in die richting via mijn werk :+
pi_124601287
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef the85mc het volgende:

Dit! :*
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:30:46 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601300
Oe ja meer water drinken zou ik ook moeten doen. Maar thee is net zo goed toch? En ik O+ thee!
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 11:31:15 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124601310
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, gaat ze 4x in de week bloggen over gezondheid :Y

/flauw :')

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Leuk! Voor een bekend blogje? Ik ken namelijk wel een aantal bloggers in die richting via mijn werk :+
Nope niet bekend, voor een site die opleidingen aanbiedt in de gezondheidssector. Als ik aan de slag ga zal ik het wel DMen aan de geïnteresseerden :)
pi_124601315
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef the85mc het volgende:
Dat is handig Coco, maar wat dronk je anders dan, zonder die kan?
Frisdrank, of fruitdrank, of chocomelk/yogho.
En melk, maar melk drink ik nog steeds, bij lunch en/of ontbijt. Koffie drink ik overigens niet.

Nou ja, en nu dus beter :)
pi_124601322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit! :*
O+ de liefde!
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:32:11 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601349
Ah leuk MaJo!

Had ik over ons zieke vogeltje heengelezen! Beterschaap :* </dierentuin>
pi_124601410
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En melk, maar melk drink ik nog steeds, bij lunch en/of ontbijt. Koffie drink ik overigens niet.

Ik had laatst chocomelk gehaald (de light variant :+ (alle anderen waren op)) maar toen ik de eerste slok nam begreep ik weer waarom ik geen chocomelk moet kopen :')
Pak heeft het nog geen 5 minuten volgehouden, maar godsamme wat is die troep lekker :9~
pi_124601416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah leuk MaJo!

Had ik over ons zieke vogeltje heengelezen! Beterschaap :* </dierentuin>
Ik ook overheen gelezen. Beterschap!! :*
pi_124601429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik had laatst chocomelk gehaald (de light variant :+ (alle anderen waren op)) maar toen ik de eerste slok nam begreep ik weer waarom ik geen chocomelk moet kopen :')
Pak heeft het nog geen 5 minuten volgehouden, maar godsamme wat is die troep lekker :9~
Ja man, vind ik ook veel te lekker!
pi_124601473
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Nallie het volgende:
Ik vind dat als je over het algemeen goed eet, dat je dan best wel baksels mag eten/maken. Volgens mij is het wel iets waar Henk heel blij van wordt namelijk.
En sporten zorgt er wel voor dat je die stoffen beter als brandstof kan gebruiken volgens mij.

Anyhow, alles met mate enzo. Maar je moet er vooral ook wel blij van worden :D
Het gaat niet alleen om het verbranden van kcals, maar ook om de stoffen die je binnen krijgt. Dat Henk er blij van wordt heeft ook deels te maken met diezelfde suikers. Er niets mis met bakken en eten, maar ontkennen dat suikers en bloem niet zo goed voor je zijn, omdat je het er toch wel weer af loopt vind ik dan een groot contrast.
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:35:38 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124601479
quote:

Kun je mooi bloggen over veggiecredits :P Leuk, gefeli! :Y.

Ik vraag me wel af wat die baksels van HPKW dan zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_124601492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dan is dit wel een stuk beter. En je ziet of je niet te weinig drinkt.
Ik heb geen flauw idee of ik genoeg drink eigenlijk. Denk het wel.
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:36:24 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja man, vind ik ook veel te lekker!
Net als Yoki! :9

Laatst in supermarkt:
"Ik wil nog een sapje mee!"
Trollface-vriendje wijst naar Yoki.
"NoOoOoOoOOOOoooo!"

:')

Laatst ook geniaal lekkere smoothie gekocht van Innocent, met kokosmelk en ananas enzo! :9 Maar men, wat is die meuk duur!
pi_124601523
Eens met An, ik hoor te vaak dat mensen denken dat ze omdat ze veel sporten, of dun zijn, maar alles kunnen eten wat ze willen.

Daarnaast geeft Henk al heel lang aan dat ze wil afvallen, maar blijft wel taart eten, dat past niet echt bij het doel :)

Verder:

Baksels :9~
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:37:56 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124601539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Laatst in supermarkt:
"NoOoOoOoOOOOoooo!"

Laatst ook geniaal lekkere smoothie gekocht van Innocent, met kokosmelk en ananas enzo! :9 Maar men, wat is die meuk duur!
Had 'ie ook een mutsje op? O+

Beterschap Perr!

Ik vind vier keer p/w bloggen ook best vaak. Zou bang zijn dat m'n inspiratie opdroogde :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_124601556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Laatst in supermarkt:
"NoOoOoOoOOOOoooo!"

Kokos en ananas zijn een gouden combi :9
pi_124601557
Pow news van gisteren, dat item van Jumbo _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Kokos en ananas zijn een gouden combi :9
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:38:51 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Beterschap Perr!

Ik vind vier keer p/w bloggen ook best vaak. Zou bang zijn dat me inspiratie opdroogde :@.
me :o

...

*sprakeloos* :'(

Oh en geen mutsje! Niet eens! :P
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 11:39:10 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124601578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je mooi bloggen over veggiecredits :P Leuk, gefeli! :Y.

Ik vraag me wel af wat die baksels van HPKW dan zijn.
Haha zat ik al aan te denken ja :P

quote:

[..]

Beterschap Perr!

Ik vind vier keer p/w bloggen ook best vaak. Zou bang zijn dat me inspiratie opdroogde :@.
Ik vind het ook vaak :o Maar er is altijd wel weer nieuws over gezondheid dus genoeg te schrijven denk ik :)
pi_124601582
quote:

[..]

Beterschap Perr!

Vik!!!!
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:39:43 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124601597
Ik kreeg een waarschuwings-DM van DaD, maar het is al te laat, zie ik :'(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:41:01 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601632
quote:
11s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Vik!!!!
Ik lees het woord erachter dan ook standaard met een andere intonatie in m'n hoofd :D "mijn inspiratie" klinkt in m'n hoofd heel anders dan "me inspiraasie" :') :+

Ach ja ik doe ook een boel fout denk ik :+ Maar bij Vik schrik ik altijd een beetje :') _O-
pi_124601638
quote:
11s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een waarschuwings-DM van DaD, maar het is al te laat, zie ik :'(.
Als het een troost is, ik had laatst tijdens Skype chat dat er een is doorheen glipte ipv eens. Ik was er een uur van ontdaan.
pi_124601644
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:38 schreef Perruche het volgende:
Pow news van gisteren, dat item van Jumbo _O-

[..]

[ afbeelding ]

Ik blender het toch liever zelf :@
pi_124601662
:o

Vik... Terug de hoek in jij! }:|
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:43:17 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601710
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Als het een troost is, ik had laatst tijdens Skype chat dat er een is doorheen glipte ipv eens. Ik was er een uur van ontdaan.
Trollbrain!
Ik doe altijd samenstellingen verkeerd, 'ervan uit gaan', dat soort fratsen oO<
pi_124601732
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik lees het woord erachter dan ook standaard met een andere intonatie in m'n hoofd :D "mijn inspiratie" klinkt in m'n hoofd heel anders dan "me inspiraasie" :') :+

Ach ja ik doe ook een boel fout denk ik :+ Maar bij Vik schrik ik altijd een beetje :') _O-
Dat dus! Ben eigelijk wel opgelucht dat het vik ook kan overkomen :+
pi_124601742
Je kunt denk ik veel inspiratie hier uit de topics opdoen. Er komt hier vanalles voorbij in discussies: lowcarb, paleo, rawfood, plofkip, veggies etc etc. al is 4x pw wel vaak. 1 of 2 keer zou beter zijn.
Had iemand trouwens keuringsdienst gezien van vorige week?
Als je een vanilleijsje likt, dan lik je eigenlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 11:45:02 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124601775
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Je kunt denk ik veel inspiratie hier uit de topics opdoen. Er komt hier vanalles voorbij in discussies: lowcarb, paleo, rawfood, plofkip, veggies etc etc. al is 4x pw wel vaak. 1 of 2 keer zou beter zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies :Y Er komt genoeg nieuws langs. En ja ik heb die uitzending gezien _O-
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:45:34 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124601795
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat dus! Ben eigelijk wel opgelucht dat het vik ook kan overkomen :+
:D :+ :')
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:47:04 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124601845
quote:
SPOILER
Wel een kek woord, lijkt wel nep-Latijn!

Beveranus ad tempus vitae.
pi_124601858
quote:
SPOILER
Ja dat scheen dus wel mee te vallen. Overigens eet je met worst ook darm, eten mensen in china varkenssnuit en hanenpoten, en zitten er in rode M&M's geplette schildluizen. Dus tja.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel een kek woord, lijkt wel nep-Latijn!
pi_124601866
Ik had laatst een mooie op kantoor. Daar moest iedereen een taaltoets indergaan. Beetje generaliseren omdat er een paar niet kunnen schrijven. Bij 90% goed hoefde je geen online opfriscursus te doen. Alles er onder wel. Haal ik 89 :')

Beetje onzin, want mijn rapporten gaan foutloos naar de opdrachtgever, omdat ik na het schrijven check wat ik fout heb gedaan. Maar goed, het is niet anders :+
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:48:29 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124601891
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef An24 het volgende:
Ik had laatst een mooie op kantoor. Daar moest iedereen een taaltoets indergaan. Beetje generaliseren omdat er een paar niet kunnen schrijven. Bij 90% goed hoefde je geen online opfriscursus te doen. Alles er onder wel. Haal ik 89 :')

Beetje onzin, want mijn rapporten gaan foutloos naar de opdrachtgever, omdat ik na het schrijven check wat ik fout heb gedaan. Maar goed, het is niet anders :+
:D wat voor taaltoets was dat dan? D's en t's of meer?
Niet meer actief op Fok!
pi_124601911
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat scheen dus wel mee te vallen. Overigens eet je met worst ook darm, eten mensen in china varkenssnuit en hanenpoten, en zitten er in rode M&M's geplette schildluizen. Dus tja.

[..]

Maar dan weet je het dat je het eet. Nu doen ze net alsof hun neus bloedt..
pi_124601937
Secondelang, minutenlang... Gewoon geen touw aan vast te knuppen :{w
pi_124601976
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:49 schreef the85mc het volgende:

[..]

Maar dan weet je het dat je het eet. Nu doen ze net alsof hun neus bloedt..
Hoezo? Hoeveel mensen weten dat er schildluis in zit. En wat is er nu weer erg aan, dat spul is zo door allerlei molens gehaad dat je echt niet merkt dat het daarvandaan komt hoor :').
pi_124601992
En straks blijken die zwarte stukjes geen vanillestokjes te zijn, maar bevertarrels >:)
Mgoed, ik eet de eerste weken geen vanille meer door mijn eigen praatjes..
pi_124602016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D wat voor taaltoets was dat dan? D's en t's of meer?
Grammatica, spelling, verkeerde samenstellingen....eigenlijk alles wel. Maar ook veel foute dingen. Ik kan het even niet meer voor me halen, maar van die mooie zinnen met super ouderwetse woorden die niemand meer gebruikt. Of het woord welke voor die of dat gebruiken. Ik vind dat fout....het systeem dus niet :+ Welke..... Brrr :r
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:52:35 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124602018
Allemaal veganist worden, jongens, dan komt alles goed! :P
Niet meer actief op Fok!
pi_124602048
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:52 schreef the85mc het volgende:
En straks blijken die zwarte stukjes geen vanillestokjes te zijn, maar bevertarrels >:)
Mgoed, ik eet de eerste weken geen vanille meer door mijn eigen praatjes..
Oh echt wat een onzin :').

Ik ga ff chillen en douchen, moest net 10x niezen en ben nu buiten adem :D _O-
pi_124602054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het verbranden van kcals, maar ook om de stoffen die je binnen krijgt. Dat Henk er blij van wordt heeft ook deels te maken met diezelfde suikers. Er niets mis met bakken en eten, maar ontkennen dat suikers en bloem niet zo goed voor je zijn, omdat je het er toch wel weer af loopt vind ik dan een groot contrast.
Dat doe ik ook niet. Ik weet dat het niet gezond is om heel vaak taart te eten, maar zo vaak eet ik dan ook geen taart of andere baksels! En als ik het eet, dan is het een klein stukje.
Het beeld wat hier lijkt te heersen is dat ik dagelijks baksels eet. En dat is echt niet zo. :D

Daarnaast eet ik meer dan genoeg "goede" dingen, drink ik zelden alcohol en krijg ik echt al mijn voedingsstoffen wel binnen. Naast soms een stukje taart oid. Gewoon omdat ik het lekker vind en ik het ontzettend leuk vind om te maken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_124602069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
Secondelang, minutenlang... Gewoon geen touw aan vast te knuppen :{w
Dat! Nederlands is raar! Sorry Vik :+
pi_124602147
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet. Ik weet dat het niet gezond is om heel vaak taart te eten, maar zo vaak eet ik dan ook geen taart of andere baksels! En als ik het eet, dan is het een klein stukje.
Het beeld wat hier lijkt te heersen is dat ik dagelijks baksels eet. En dat is echt niet zo. :D

Daarnaast eet ik meer dan genoeg "goede" dingen, drink ik zelden alcohol en krijg ik echt al mijn voedingsstoffen wel binnen. Naast soms een stukje taart oid. Gewoon omdat ik het lekker vind en ik het ontzettend leuk vind om te maken. :)
Ohw, ik zeg ook niet dat jij ontkent hoor. Was meer algemeen dat veel mensen veronderstellen dat het zo werkt.

Maar persoonlijk zou ik in deze situatie, omdat je wilt afvallen (en omdat je fezond wilt zijn), baksels voor het weekend en dan 1 keer bewaren. Volgens mij eet je wel meer dan dat.
pi_124602446
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw, ik zeg ook niet dat jij ontkent hoor. Was meer algemeen dat veel mensen veronderstellen dat het zo werkt.

Maar persoonlijk zou ik in deze situatie, omdat je wilt afvallen (en omdat je fezond wilt zijn), baksels voor het weekend en dan 1 keer bewaren. Volgens mij eet je wel meer dan dat.
Geloof me, zo vaak bak ik niet. :)
Heb het er hooguit vaak over. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124602473
Ik eet alleen taart die zelfgemaakt is (en daar vallen de eeuwige monchoutaarten niet onder *O*), dus het is maar goed dat ik geen grote bak-hobby heb.
pi_124602606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:07 schreef anna82 het volgende:
Ik eet alleen taart die zelfgemaakt is (en daar vallen de eeuwige monchoutaarten niet onder *O*), dus het is maar goed dat ik geen grote bak-hobby heb.
Ach, mijn omgeving is over het algemeen erg blij met mijn hobby. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124602627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Geloof me, zo vaak bak ik niet. :)
Heb het er hooguit vaak over. :D
Over baksels praten is ook leuk O+

Ik zit er nu de hele dag naar te kijken, maar vreemd genoeg krijg ik nog geen zin om te bakken ;(
pi_124602701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, mijn omgeving is over het algemeen erg blij met mijn hobby. :D
De collega's van Freud ook.

Minder tof detail: ''ach, die gasten eten toch alles!'' En dank Freud :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:26:45 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124603090
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:14 schreef An24 het volgende:

[..]

De collega's van Freud ook.

Minder tof detail: ''ach, die gasten eten toch alles!'' En dank Freud :')
Aanvulling: "DUS moeten ze culinair opgeleid worden met kwaliteit" B-) </positivo>
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:27:27 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124603123
Vandaag schreeuwende spierpijn in schouders, rug en buikspieren trouwens :D Ik voel me een (ietwat gammele) eindbaas :7
pi_124603448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag schreeuwende spierpijn in schouders, rug en buikspieren trouwens :D Ik voel me een (ietwat gammele) eindbaas :7
No pain, no gain! 8-)

Daar googlede ik op en toen kreeg ik allemaal bodybuilder plaatjes :')
pi_124603528
Ik heb last van m'n kuiten! Denk omdat ik die tijdens stress aanspan :P
pi_124603699
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook met name blij van het bakken op zich. En ongelukkig zijn omdat je alleen maar gezond 'moet' eten < blij zijn door af en toe te zondigen (dus niet onbeperkt shit eten, maar jezelf af en toe verwennen)
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:02:53 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124604175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

No pain, no gain! 8-)

Daar googlede ik op en toen kreeg ik allemaal bodybuilder plaatjes :')
pi_124604307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook met name blij van het bakken op zich. En ongelukkig zijn omdat je alleen maar gezond 'moet' eten < blij zijn door af en toe te zondigen (dus niet onbeperkt shit eten, maar jezelf af en toe verwennen)
Ik snap het :Y

Mijn lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, blauwe bessen
L: cracker met roomkaas en komkommer en een kom kippensoep
T: als ik trek krijg, nog geen idee
S: douchen :+
D: witlof ham kaas en aardappelpuree

Wil morgen eigenlijk heel even naar kantoor om 'afscheid' te nemen van mijn opleidingsdeelnemers, dus ik moet er nog wat bij eten :%
pi_124604311
pi_124604334
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bears, beets, Battlestar Gallactica!
pi_124604407
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik snap het :Y

Mijn lijstje:
-onzinlijstje-

Wil morgen eigenlijk heel even naar kantoor om 'afscheid' te nemen van mijn opleidingsdeelnemers, dus ik moet er nog wat bij eten :%
je gaat je niet beter voelen door nauwelijks iets te eten enzo, lijkt me :?
pi_124604430
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :'( :D
pi_124604641
Vizke, ik heb mijn leven gebeterd:

L: salade + twee boterhammen met ei, tomaat, kaas + kwark

Over no pain, no gain: ik keek gister naar de Ameriaanse versie van Obese. En ik werd gewoon een beetje emotioneel van de vrouw die zichzelf halveerde binnen 9 maanden (op een dieet van 1500 kcal per dag). En de presentator >>>>> W. van Dijk.
pi_124604720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef anna82 het volgende:
Vizke, ik heb mijn leven gebeterd:

L: salade + twee boterhammen met ei, tomaat, kaas + kwark

Over no pain, no gain: ik keek gister naar de Ameriaanse versie van Obese. En ik werd gewoon een beetje emotioneel van de vrouw die zichzelf halveerde binnen 9 maanden (op een dieet van 1500 kcal per dag). En de presentator >>>>> W. van Dijk.
Volgens mij was die zondag op rtl4, echt heel knap. :Y
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:20:51 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124604745
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgens mij was die zondag op rtl4, echt heel knap. :Y
Ook gezien :Y. Prachtige vrouw was het ook :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_124604767
^O^ anna :)

Als ik aan iemand een ongegronde hekel heb is het wel Wendy van Dijk :r
pi_124604837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef V1z0R het volgende:

Zeker in Obese vind ik haar verschrikkelijk, met dat botox hoofd :r
pi_124604867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef V1z0R het volgende:

^^

En Linda de Mol.
Ja doei.
pi_124604881
Gedeelde haat is dubbele haat ofzo? :D
Ik vind Wendy van Dijk ook verschrikkelijk. :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:25:55 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124604982
Ik heb niets tegen Wendy van Dijk, maar ik kijk dan ook nooit naar programma's waar zij in zit :P Dat scheelt allicht B-)
Niet meer actief op Fok!
pi_124605020
Ik vind Wendy er zo oud uitzien :? Zo bruin, veel rimpels en van die "zakjes" onder haar ogen....
pi_124605053
Ik zou echt bang zijn dat ik W. van Dijk zou breken als ze mij zo'n heerlijk welgemeende knuffel zou geven.
pi_124605090
Net als Natas van Rene, die ziet er ook serieus oud uit.
pi_124605264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:28 schreef anna82 het volgende:
Net als Natas van Rene, die ziet er ook serieus oud uit.
Die doet dan weer geen botox zo te zien. Wel knap dat je dat volhoudt, als je zoveel rimpels hebt!
pi_124605265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

je gaat je niet beter voelen door nauwelijks iets te eten enzo, lijkt me :?
Ben al blij dat ik iets naar binnen krijg :')
pi_124605291
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Die doet dan weer geen botox zo te zien. Wel knap dat je dat volhoudt, als je zoveel rimpels hebt!
Het komt door teveel zonnebank!
Hoe zou Barbie er over 5 jaar uitzien?
Doe wat je niet durft.
pi_124605338
quote:
3s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het komt door teveel zonnebank!
Hoe zou Barbie er over 5 jaar uitzien?
pi_124605352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:+
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:44:13 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124605571
Nog een parel O+

pi_124605688
O: 1 ring ananas met 250gr Griekse yoghurt
L: 80gr studentenhaver met 250gr Griekse yoghurt
D: 100gr volkorenpasta met 100gr rundergehakt in tomato frito

Zo kom ik vandaag wel door :) Dat i.c.m. een vorm van IF, want mijn eetperiode is dikwijls van 10:00-18:00 uur. Daar buiten alleen water, slapen doet de rest.

Voorheen zag het er anders uit...

O: 4 volkoren boterhammen met pindakaas en jam
T: 40gr studentenhaver (voorheen rijstwafels en/of koek/snoep)
L: 4 volkoren boterhammen met pindakaas en jam
T: 40gr studentenhaver (voorheen rijstwafels en/of koek/snoep)
D: 150gr normale pasta met meer gehakt in tomato frito

Voordeel: ik heb langer een voldaan gevoel, dus ik kan alle tussendoortjes makkelijker laten staan. Bij het avondeten eet ik nog mooi wat ik wil, alleen dan een variatie (producten met complexe koolhydraten i.p.v. enkelvoudige koolhydraten) En toen ik eenmaal brood eruit gooide was broodbeleg ook niet meer nodig. En waarom een handjevol studentenhaver opeten als tussendoortje als het ook prima in de Griekse yoghurt te mixen valt? Afijn.. zo heb ik inmiddels over de jaren gezien stapje voor stapje veranderingen doorgevoerd.

Van brood naar volle Griekse yoghurt eten. (maar als ik soep eet 's avonds pak ik er wel brood bij. Be it stokbrood bij tomatensoep of roggebrood met spek bij snert)
Van witte rijst/pasta naar zilvervliesrijst en volkorenpasta eten.
Van naar tussendoortjes hunkeren, niet meer naar tussendoortjes taaien.
Van veel frisdranken drinken en af en toe een biertje naar nog slechts water drinken en geen bier.

Wat fitness mij niet wist te brengen (want ik hield het gewoon niet vol, na zes maanden conditie opbouwen en op een plateau arriveren was de motivatie gewoon weg) wist het sleutelen aan mijn eetpatroon wel te brengen. Al die jaren woog ik 82/83kg bij 1,75m en nu nog grofweg 70/71kg *O* Maar dat kan beter [/Becel] Het liefste eindig ik stabiel op 67,5kg (streefgewicht) Daarvoor zal ik mijn luie ik wel aan het sporten moeten krijgen, dus dat gaat nog wat worden :@
mag het weten
pi_124605887
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:47 schreef Joosie200 het volgende:
O: 1 ring ananas met 250gr Griekse yoghurt
L: 80gr studentenhaver met 250gr Griekse yoghurt
D: 100gr volkorenpasta met 100gr rundergehakt in tomato frito

Zo kom ik vandaag wel door :) Dat i.c.m. een vorm van IF, want mijn eetperiode is dikwijls van 10:00-18:00 uur. Daar buiten alleen water, slapen doet de rest.

dat heet crashen. Doe normaal.

Welkom.
Ja doei.
pi_124606163
Hi joosie, waar is je broccoli?
pi_124606230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:00 schreef Perruche het volgende:
Hi joosie, waar is je broccoli?
En dit.

Tevens heet dit topic Gezond slank, niet ongezond/crashend slank.
Ja doei.
pi_124606255
pi_124606269
:D!
Ja doei.
pi_124606271
Wendy van Dijk is IRL ook echt een bitch. /totzoverdemededelingen

Joosie, welkom. Wat me nu helemaal duidelijk is, of je man of vrouw bent. Je porties zijn zo klein dat het voor mannen en vrouwen veel te weinig is.
pi_124606276
Vers brood ligt voor de tweede rijs, zo de oven maar 's voorverwarmen :9
Ja doei.
pi_124606457
Ik was wat aan het uitzoeken over bootverzekeringen en de bootverzekering is rond. Binnenkort ben ik dus bootverhuurmaatschappij :7 _O-
pi_124606537
Oh trouwens Joosie, aan je postgeschiedenis te zien ben je man. Dus je icoontje klopt bij jou dus wel.
Maar ok, dan eet je helemaal erg weinig. Probeer als man in ieder geval boven de 2000 kcal te eten met groenten en fruit. Dus niet alleen studentenhaver.
pi_124606647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat heet crashen. Doe normaal.

Welkom.
Dank. Definieer normaal, dat is afhankelijk van je eigen referentiekader. Als ik nu een actieve baan heb die een zekere inspanning vereist en/of flink sport. Ja, dan is het handiger om meer te eten, simpelweg omdat je meer energie verbruikt en dus nodig hebt. Maar wanneer je een kantoorbaan hebt straks? En dus weinig lichamelijke inspanning hoeft te geven? Verder is dit 1 dag. Goed, ontbijt/lunch hou ik gelijk, met avondeten wissel ik. Het lijkt me hoe dan ook een stuk beter dan wat ik als eetpatroon aanhield jaren geleden.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef the85mc het volgende:
Wendy van Dijk is IRL ook echt een bitch. /totzoverdemededelingen

Joosie, welkom. Wat me nu helemaal duidelijk is, of je man of vrouw bent. Je porties zijn zo klein dat het voor mannen en vrouwen veel te weinig is.
Man. (zie icoontje naast mijn nick) Meer eten is misschien wel gezonder ja, maar dat hangt af wat je wilt bereiken. Kijk, als ik nu tot doel had gespierder te worden, ja dan moet ik flink meer eten en flink meer krachttraining doen. Maar wanneer ik juist gewicht kwijt wil raken, dan is het toch handig als ik daarbij niet op een knorrige maag de dag door kom? Want dat triggert nu net het snaaien en grijpen naar snoep/koek/chips. En tegelijkertijd over de hele linie mijn inname beperk, zonder dat het niet vol te houden valt. Als ik het bij het voedingscentrum invoer geeft dat 1550kcal aan. Via menig bmr-calculators komt er bij lage activiteit een BMR uit van 1750kcal. Wat is er mis met x-kcal onder je BMR te gaan zitten?
mag het weten
pi_124606790
Ik geloof dat mijn tentamen goed ging *O*. Sowieso gehaald, misschien zelfs met overtuiging. Woei :D.

Joosie, bereken je onderhoud eens? BMR is heel leuk, maar dat is alleen al nodig om je organen draaiend te houden. Om een halve kilo per week af te vallen (ongeveer, ruwweg bladibla) ga je 500 kcal onder je ónderhoud zitten. Bij veel sport is je onderhoud makkelijk 1000 hoger dan je BMR.
pi_124606808
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dank. Definieer normaal, dat is afhankelijk van je eigen referentiekader. Als ik nu een actieve baan heb die een zekere inspanning vereist en/of flink sport. Ja, dan is het handiger om meer te eten, simpelweg omdat je meer energie verbruikt en dus nodig hebt. Maar wanneer je een kantoorbaan hebt straks? En dus weinig lichamelijke inspanning hoeft te geven? Verder is dit 1 dag. Goed, ontbijt/lunch hou ik gelijk, met avondeten wissel ik. Het lijkt me hoe dan ook een stuk beter dan wat ik als eetpatroon aanhield jaren geleden.

[..]

Man. (zie icoontje naast mijn nick) Meer eten is misschien wel gezonder ja, maar dat hangt af wat je wilt bereiken. Kijk, als ik nu tot doel had gespierder te worden, ja dan moet ik flink meer eten en flink meer krachttraining doen. Maar wanneer ik juist gewicht kwijt wil raken, dan is het toch handig als ik daarbij niet op een knorrige maag de dag door kom? Want dat triggert nu net het snaaien en grijpen naar snoep/koek/chips. En tegelijkertijd over de hele linie mijn inname beperk, zonder dat het niet vol te houden valt. Als ik het bij het voedingscentrum invoer geeft dat 1550kcal aan. Via menig bmr-calculators komt er bij lage activiteit een BMR uit van 1750kcal. Wat is er mis met x-kcal onder je BMR te gaan zitten?
Als man 1750 BMR, dat kan, al is het erg laag. Maar je ligt niet de hele dag in bed te vegeteren of wel? Dus meer dan je BMR eten is niet erg. Ter vergelijking, mijn BMR is ongeveer 2000, en met een beetje beweging/sport zit mijn behoefte op zo'n 3000kcal. Ik eet normaal zo rond de 2500kcal.
pi_124606893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat mijn tentamen goed ging *O*. Sowieso gehaald, misschien zelfs met overtuiging. Woei :D.

Joosie, bereken je onderhoud eens?
Onderhoud is volgens diezelfde calculator ~2100kcal.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als man 1750 BMR, dat kan, al is het erg laag. Maar je ligt niet de hele dag in bed te vegeteren of wel? Dus meer dan je BMR eten is niet erg.
Nee, beetje in mijn bed blijven liggen is zonde van mijn tijd :D Acht uur slapen vind ik prima, heerlijk op zijn tijd om zelfs wat langer te slapen. Maar voor de rest ben ik liever druk met andere dingen zoals achter de computer zitten, gamen, lezen, fotograferen e.d.
mag het weten
pi_124607011
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Onderhoud is volgens diezelfde calculator ~2100kcal.

[..]

Nee, beetje in mijn bed blijven liggen is zonde van mijn tijd :D Acht uur slapen vind ik prima, heerlijk op zijn tijd om zelfs wat langer te slapen. Maar voor de rest ben ik liever druk met andere dingen zoals achter de computer zitten, gamen, lezen, fotograferen e.d.
Je BMR is dus als je totaal niet beweegt. Als je loopt, fietst enzo dan ga je dus al snel meer verbruiken. Dan lijkt 2100 me nog steeds een lage schatting maar ok. Stel dat je dan 1800 kcal wil eten. Dat haal je nu lang niet met je huidige lijstje.
pi_124607034
Daglijstje:
N handje pinda's, appel
O bakje yoghurt met muesli
---
L griesmeelpap met appel en kaneel
B naar de stad lopen, cadeautje zoeken voor jarige kennis
D eten in de kroeg wegens de verjaardag van kennis
N ?
pi_124607231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef the85mc het volgende:

[..]
Dat haal je nu lang niet met je huidige lijstje.
Dat klopt. Maar zoals gezegd, mijn lijstje staat niet in beton gebeiteld. Dus als ik op bezoek ben en ik krijg ergens gebak/snoep voorgeschoteld neem ik echt wel wat. Maar ik kan me nu bedwingen, wat eerder nauwelijks te doen viel. Kortom: afhankelijk van de situatie die dag kan er makkelijk wat bij komen en dat is niet erg, want dat is een vrij in te vullen marge. En oh: qua groente: komkommer/tomaat pretty please! Of boerenkool stamppot, soep is ook goed voor een portie groente. Bietensalade is ook yum. Maar er zijn zat gerechten die ik groentenloos opeet ja. Ben nu eenmaal geen groenteliefhebber, fruit is een ander verhaal.
mag het weten
pi_124607259
komkommer = water. Tomaten idem.
Ja doei.
pi_124607271
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:47 schreef Joosie200 het volgende:
O: 1 ring ananas met 250gr Griekse yoghurt - 337
L: 80gr studentenhaver met 250gr Griekse yoghurt - 728
D: 100gr volkorenpasta met 100gr rundergehakt in tomato frito - 600 excl tomaten

Kom ik heel snel even op 1665 kcal/dag (aldus caloriechecker.nl want die rekenen best veel voor volle griekse yoghurt en studentenhaver). En heel weinig verse groentes, geen vers fruit (ananas uit blik telt niet meer als fruit, dat is gewoon suiker). Als je elke dag hetzelfde eet (ongeveer) vermoed ik dat je met dit voedingspatroon flink wat voedingsstoffen gaat missen.

Oh en tomaten/komkommer zijn toch vooral water. Doe broccoli :D.
pi_124607415
Nou...

Komkommer blijkt best wel awesome te wezen! :o Vol B-vitamines, C, ijzer, calcium, magnesium, fosfor, kalium...
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:36:44 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124607427
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kom ik heel snel even op 1665 kcal/dag (aldus caloriechecker.nl want die rekenen best veel voor volle griekse yoghurt en studentenhaver). En heel weinig verse groentes, geen vers fruit (ananas uit blik telt niet meer als fruit, dat is gewoon suiker). Als je elke dag hetzelfde eet (ongeveer) vermoed ik dat je met dit voedingspatroon flink wat voedingsstoffen gaat missen.

Oh en tomaten/komkommer zijn toch vooral water. Doe broccoli :D.
Doe de broccoli! Dudududuuuuh...

pi_124607438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
Nou...

Komkommer blijkt best wel awesome te wezen! :o Vol B-vitamines, C, ijzer, calcium, magnesium, fosfor, kalium...
En het is vies :')

:@
Ja doei.
pi_124607448
Behalve in tzaziki :9
Ja doei.
pi_124607477
Ik snap het niet zo goed Joosie. Als man van 1,75m die 70 kg weegt en je wil afvallen? Met zo'n gewicht kun je toch niet te dik zijn? Ik bedoel het niet vervelend ofzo, maar je lijkt me al best wel licht voor je lengte.
pi_124607487
k0mkommer is niet vies. Op een boterham met pindakaas en sambal bv is het heul lekker.
pi_124607493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En het is vies :')

:@
Oh nee ik vind komkommer superlekker. In mexico kan je ook" agua de pepino" nemen, zo lekker :9
pi_124607523
Er zijn weinig dingen die ik echt niet lekker vind, komkommer is echter een van de dingen die er gewoon niet zo goed in gaan. Jammer wel :') maarjaaaa.
Ja doei.
pi_124607530
Komkommer O+
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:41:59 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124607655
Ik vind komkommer niet vies, maar er zit ook niet echt smaak aan. Zou dus nooit een komkommer uit het vuistje weg krijgen. Vind het wel goed te eten op een boterham 'gezond' en in tzaziki idd :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_124607737
Komkommer O+ ideaal voor de nutteloze trek :@
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:44:11 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124607766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh nee ik vind komkommer superlekker. In mexico kan je ook" agua de pepino" nemen, zo lekker :9
Pepino's zijn toch deze dingen? :o Die hadden we vroegah wel eens, smaakte wel ongeveer als komkommer :D
pi_124607884
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Pepino's zijn toch deze dingen? :o Die hadden we vroegah wel eens, smaakte wel ongeveer als komkommer :D
In spanje zijn pepinos gewoon komkommers...
pi_124608028
Komkommer! :9 Vooral in de zomer eet ik er veel van, beetje extra vocht kan dan geen kwaad.
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:53:56 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124608140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

In spanje zijn pepinos gewoon komkommers...
Ah ik raakte al in verwarring na mn google images search :D

Ik heb brood met makreel, omnomnom! Gaat best redelijk hier met eten weer :Y
pi_124608274
Ik had verwacht dat m'n laidback eten en drinken aanpak extra kilo's zou opleveren, maar blijft gewoon gelijk :7
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:00:55 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124608381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik had verwacht dat m'n laidback eten en drinken aanpak extra kilo's zou opleveren, maar blijft gewoon gelijk :7
Dat scheelt! Hoe gaat het met jouw sporten trouwens? ^^
pi_124608453
:') is wel eens beter geweest... 2x per week red ik nog wel

Straks als het vrouwvolk de rokjes weer uit de kast gehaald hebben komt de motivatie wel weer terug (hoop ik) :)
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:07:47 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124608607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef V1z0R het volgende:

Straks als het vrouwvolk de rokjes weer uit de kast gehaald hebben komt de motivatie wel weer terug (hoop ik) :)
Oh maar 2x per week is toch nog best heel netjes! *O* Je hebt het er geloof ik nie zo vaak over, dus was nieuwsgierig :D Ik post volgens mij bijna iedere keer dat ik naar de sportschool ga :')

En tevens :')! :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:10:23 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124608716
quote:

Niet meer actief op Fok!
pi_124608862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh maar 2x per week is toch nog best heel netjes! *O* Je hebt het er geloof ik nie zo vaak over, dus was nieuwsgierig :D Ik post volgens mij bijna iedere keer dat ik naar de sportschool ga :')

En tevens :')! :P
Ja maar gaat niet zoals ik wil :{ progressie is er uit en knie hapert...
Hoe meer ik er aan denk hoe vervelender dus heb het er weinig over :P

Maar jij bent ook spannend aan het doen nu met je nieuwe sportschool en lesjes en zulks ;)
pi_124609194
Door stabiliteitsproblemen in de knie moest ik heel veel gaan fietsen. En bij toen kwam ik erachter dat dat eigenlijk best leuk is. Is het ook bij jou iets in die richting? Ik merk nog steeds dat met bijvoorbeeld squatten ik niet helemaal tot de max durf te gaan.
pi_124609491
Kon iemand hier in Sage journals voor fulltexts? :)
pi_124609523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef Nallie het volgende:
Kon iemand hier in Sage journals voor fulltexts? :)
Welk artikel moet je hebben?
Ja doei.
pi_124609569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welk artikel moet je hebben?
DM O+
pi_124609855
quote:

Ik hoor net op de radio dat het tot eind april koud gaat blijven.
pi_124609917
Fuck de radio. :(
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:43:25 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124609938
Bah. Ze hadden fudge in de aanbieding bij de lidl. En nu heb ik een half zakje op.
Dat maakt de dag

O. Roggebrood met boter, melkbrood met boter
L. Tosti kaas, dubbele boterham filet americain
T. 100 gram fudge

In de planning
D. Gulash
pi_124609976
Het wordt wel droog en zonnig en een graad of 10, ook wel ok :) Zolang het voor mei maar warm wordt :P
pi_124610150
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:42 schreef conleche het volgende:
^^

Hopelijk krijgen we dan wel een 7 jaar durende zomer O+
pi_124610162
quote:
^^ :X
pi_124610171
Eind april ben ik jarig, dan wil ik graag zon en warmte als cadeautje! O+
pi_124610178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik hoor net op de radio dat het tot eind april koud gaat blijven.
:{

Naja, als het goed is word m'n ouya vandaag verstuurd, vermaak ik me wel binnen :7
pi_124610202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Eind april ben ik jarig, dan wil ik graag zon en warmte als cadeautje! O+
Is er nog iemand eerder jarig dan jij?
pi_124610226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ikke, 19 april.
pi_124610227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij Co, als ik het goed onthouden heb! :D

edit: Ja dus. w/
pi_124610237
Weekje voor Co ben ik jarig :)
pi_124610256
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef V1z0R het volgende:
Weekje voor Co ben ik jarig :)
Nou, als jij de weergoden dan even je verlanglijstje stuurt! O+
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:52:58 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124610304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Ze hadden fudge in de aanbieding bij de lidl. En nu heb ik een half zakje op.
Dat maakt de dag

T. 100 gram fudge

In de planning
D. Gulash
Lidl in Duitsland schijnt nog beter te zijn dan die in NL, vind jij dat ook? :)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:54:42 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124610355
Ik wens voor de verjaardag van V1 een enorme lange warme zomer die dan ook begint *O*

Worstenbroodjes maken (de finale :') :D ) http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1333642
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:56:39 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124610413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lidl in Duitsland schijnt nog beter te zijn dan die in NL, vind jij dat ook? :)
Groente en fruit zij er goedkoper, maar er worden andere producten aangeboden. Ook heel veel a-merken. Of je het beter vindt hangt vooral af van wat je eet.
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:58:03 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124610479
Lijst:
O: kwark en vla
T's: cup a soup tomaat, halve komkommer, halve paprika, 250 gr wortel, cappuccino
L: 2 boterhammen met 1 tartaar en gegrilde groent met wat curry en mayo, beker melk, kom romige kerriesoep met kip
T: volkoren bol met een zoute haring en boter, peer, 2 appels, paar druiven, paar dropjes, blokje choco
D : Hele bloemkool, varkenfiletlapje met champignons en ui, peperroomsaus
T: kom naturel chips, cola-berenburg
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:01:44 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124610632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wens voor de verjaardag van V1 een enorme lange warme zomer die dan ook begint *O*

Worstenbroodjes maken (de finale :') :D ) http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1333642
:Y.

En ik vind dat de zomer dit jaar tot november moet duren om te compenseren voor deze kou :6. Al klagen we dan vast weer over de hitte :').

Ik moet ergens voor 30 juni ook nog een keer met de familie naar Dierentuin Emmen, dus hoop dat het wel een béétje warmer wordt voor die tijd.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:05:43 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124610762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:Y.

En ik vind dat de zomer dit jaar tot november moet duren om te compenseren voor deze kou :6. Al klagen we dan vast weer over de hitte :').

Ik moet ergens voor 30 juni ook nog een keer met de familie naar Dierentuin Emmen, dus hoop dat het wel een béétje warmer wordt voor die tijd.
Leuk!
Wij gaan naar Burgers Zoo halverwege april en dan 2 nachtjes in hotel Papendal *O*
Buh, dan is het dus nog steeds koud ')
pi_124610899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, als jij de weergoden dan even je verlanglijstje stuurt! O+
Ik weet niet of ze nog wel naar mij luisteren :@
pi_124611122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^

Vanmiddag gaan Coen en Sander op 3fm de zomer afdwingen!
Ja doei.
pi_124611241
Ik geloof dat ik aan het leren ben mijn grenzen aan te geven - en dat niet iedereen daar blij van wordt. Nou ja kan niet iedereen plezieren.
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:18:14 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124611284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef Probability het volgende:
Ik geloof dat ik aan het leren ben mijn grenzen aan te geven - en dat niet iedereen daar blij van wordt. Nou ja kan niet iedereen plezieren.
*O* goedzo... hier doe je iig mij wel plezier mee
pi_124611474
En ik snap dat gezeik op het weer nooit zo. Het is nu eenmaal zo niets aan te doen..
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:24:07 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124611504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^

GoT toch? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_124611566
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

*O* goedzo... hier doe je iig mij wel plezier mee
Ja al moet ik nog wel even leren omgaan met de mensen die dachten dat ik zo perfect/streberig etc ben dus wel dachten dat ik het hele project zou trekken.
Of vinden dat ze jouw tijd kunnen indelen. Etc etc etc
pi_124611612
En heel veel boze/teleurgestelde mensen - maar dat valt feitelijk ook wel mee.

Stiekem ben ik ook maar onzeker :P
pi_124611619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef Probability het volgende:
En ik snap dat gezeik op het weer nooit zo. Het is nu eenmaal zo niets aan te doen..
Waarom denk je dat ik zo loop te jakkeren in de auto en al die beesten vreet? Opwarmen die aarde! }:|
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:27:59 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124611691
Lieflijk kou-tafereeltje dan maar? O+

Door een van m'n nieuwe favo tekenaars, Nidhi Chanani :D
pi_124611824
quote:
12s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik zo loop te jakkeren in de auto en al die beesten vreet? Opwarmen die aarde! }:|
Door global warming wordt west europa kouder :{w Maar ik zal jullie verder niet vermoeien met klimaatmodellen etc.

Goed bezig Probi! Als mensen denken dat jij een streber bent gaan sommigen in de luie modus en schuiven ze werk op jou af. Goed dat je dit doet!
pi_124612000
Dat is een theorie ja.. verder is het ook gewoon zo dat dit ongeveer op deze manier eens in de 50 jaar gebeurt, alleen is het dan op andere data kouder en warmer :)
Dus hierna 49 jaar geen koude maarten meer *O*
pi_124612622
god er komt echt niets uit mijn handen. ik hou echt niet van ziek zijn!
pi_124612797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Dat maakt de dag

T. 100 gram fudge

In de planning
D. Gulash
ik heb net twee bokkepootjes op. De laatste, geimporteerd uit NL. Heb ze al heeel lang bewaard. Er zaten ook maar zes in het pakje, daar ben ik eigenlijk wel trots op.

Zo, thuis verder werken. Op kantoor was het zo zielig, iedereen naar huis en paasdagen, en jagärtrut nog aan het werk...
pi_124612935
"Functie: Stuardes" :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:06:41 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124613396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
"Functie: Stuardes" :')
Geboren als Stuart, nu Stuardes :Y
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:11:37 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124613580
Ben alleen thuis dus vreetbui ligt op de loer. Bij de winkel heb ik echt alle chips, koekjes, slagrooms, chocolades, broodjes e.d. bekeken maar heb niks meegenomen.
Nu niet zoveel in huis en het is te koud om naar buiten te gaan...
/strong
pi_124614088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

GoT toch? :P
:Y O+
pi_124615989
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

:Y O+
WINTER IS COMING
pi_124616011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef conleche het volgende:

[..]

WINTER IS COMING
7 years of winter, toch? oh nee...

Ik heb net een nieuwe sjaal gekocht, even een blokje om na 2 dagen binnen zitten :D
pi_124616045
Amsterdam, 28 maart 2013?

pi_124616339
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Amsterdam, 28 maart 2013?

[ afbeelding ]
Jon Snow! :9 Maar doe eerst die jarenlange zomer maar ;)
pi_124616663
Maandag is dat het eerste wat ik ga doen, de nieuwe GoT kijken :D
  Vis een optie? donderdag 28 maart 2013 @ 19:02:50 #257
70532 loveli
N
pi_124617084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:26 schreef V1z0R het volgende:
^^

Rest waarop ik wilde reageren bijna vergeten. *O* SF van Jag, :* voor XM en kukident, welkom nieuwe, beterschap zieken, beetje slecht eten is te compenseren met sport en dierlijk vet is niet per definitie slechter dan plantaardig. *stop*
crap in = crap out
pi_124617289
KOEKIE CAN BE HER ANY MINUTE NOW

oh, nog capslock. Nou, dat is toepasselijk eigenlijk!
pi_124617351
quote:
3s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef conleche het volgende:

*;
pi_124617511
Ietwat gewijzigd lijstje

O: yoghurt met muesli
L: 2 zuurdesem crackers met zelfgemaakte tonijnsalade
T: wortel/komkommer/paprika, volk. boterham gekookt ei/mayo/tuinkers
D: shepherds pie (zal rond 8 uur zijn)
T: handje amandelen?
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:22:50 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124617885
Omg Jamie Oliver met z'n 15 minute meals op tv in de sportschool. Nu wil ik zijn garnalencocktail met tomatenbrood maken :9
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:23:45 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124617928
Ja ik had niet genoeg brandstof voor en na het sporten, dus doe maar vier beschuiten met jam bij mijn lijstje :')
Niet meer actief op Fok!
pi_124619063
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Omg Jamie Oliver met z'n 15 minute meals op tv in de sportschool. Nu wil ik zijn garnalencocktail met tomatenbrood maken :9
Zn boek ligt voor 17,50 in de English Bookstore op de Kalverstraat :).
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:06:20 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124619589
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zn boek ligt voor 17,50 in de English Bookstore op de Kalverstraat :).
15 minute meals book, bedoel je? Mijn zus wil me nog iets geven voor in m'n nieuwe huis. Kan ik dat boek wel vragen :)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:33:23 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124620960
Op de bank zitten, schoongedoucht met een cola-berenburg in mijn eentje met kaarsjes in afwachting van het kerst paasverhaal
  Vis een optie? donderdag 28 maart 2013 @ 20:35:33 #266
70532 loveli
N
pi_124621066
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef An24 het volgende:

Opfriscursus op niveau? Betrap mezelf er vaker dan me lief is op dat ik niet alles meer goed weet, zit ook te denken over een cursus fatsoenlijk NL om m'n niveau te bewaren.
crap in = crap out
pi_124621209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Opfriscursus op niveau? Betrap mezelf er vaker dan me lief is op dat ik niet alles meer goed weet, zit ook te denken over een cursus fatsoenlijk NL om m'n niveau te bewaren.
Dat weet ik nog niet, ben nog niet begonnen :+
pi_124621482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Op de bank zitten, schoongedoucht met een cola-berenburg in mijn eentje met kaarsjes in afwachting van het kerst paasverhaal
Wij hebben het ook net even opstaan (het is natuurlijk wel in m'n stadje he :P ), maar ik verslikte me net in een stukje tofu van het lachen omdat ik die groep overdreven blij lachende mannen die achter Jezus aanliep qua gedrag precies op die mannen uit The Bachelorette vond lijken (Ah, quilting! Great! Awesome! * high fives* ).
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:49:58 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124621736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
dat maar dan met een dekentje, een kat, thee en geen kaarsjes :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:52:26 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124621861
GeZumbaat! En nu buikpijn-bwurk dus (nog?) geen avondeten.

Was wel leuk, wel minder high impact helaas... Maar kon zijn omdat instructrice ergens last van had dus die kon niet voluit. Dus denk later nog es zien!
pi_124622004
Ik heb drop gekocht :o
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:57:08 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124622060
Stoer van je Maria... trots op je *O*

Perr :o gekocht??
Had het gestolen mensch :D

Het sneeuwt :')
pi_124622335
Zo, benen getraind en zo klaar als een klontje :+

Lijstje:

O: havermoutpap met frambozen, amandelen en whey
T: rijstwafels met ei
L: 1/2 bak kwark
T: geroosterde speltboterham met gravad lax :9
D: aardappeltjes, gehakt, ketchup
S: fitness
T: gewokte rijst met groenten en vis
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:16:36 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124623099
Jullie sporters! O+

Had chips gekocht.. nog van een merk ook :o
Dus Perr, jij bent niet de enige 'vreemde' :D
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 21:17:50 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124623162
Lijstje:

O: Banaan, koffie verkeerd
T: Appel
L: Salade met zalm, glas bloedsinaassappelsap
T: Twee boterhammen met vlokken
D: Chili con carne met appelmoes

Ben niet ontevreden :)
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:19:22 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124623251
Dan moet je wel heel veel Chili hebben gehad.
VAnavond nog wat groente (gevulde tomaat, augurk/ham, zuivel?)
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 21:23:06 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124623483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan moet je wel heel veel Chili hebben gehad.
VAnavond nog wat groente (gevulde tomaat, augurk/ham, zuivel?)
Flinke portie :Y Ik kom op 1750 calorieën. Misschien neem ik nog wat druiven :9
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:23:50 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124623525
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Flinke portie :Y Ik kom op 1750 calorieën. Misschien neem ik nog wat druiven :9
Top.. lekker druiven! Suikerbommen zijn het maar wel lekker.
pi_124623584
Shit we hebben alweer gefrituurd.
pi_124623704
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wij hebben het ook net even opstaan (het is natuurlijk wel in m'n stadje he :P ), maar ik verslikte me net in een stukje tofu van het lachen omdat ik die groep overdreven blij lachende mannen die achter Jezus aanliep qua gedrag precies op die mannen uit The Bachelorette vond lijken (Ah, quilting! Great! Awesome! * high fives* ).
:+

Ik heb er niet veel mee, maar ik vind het toch tof opgezet. Kijk hem ff af :P
pi_124624159
Ik heb gewoon castle opstaan :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_124624214
quote:
3s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef conleche het volgende:

*O* *O* *O* *O*

O+ Heb je hem erg gemist? O+
pi_124624488
quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;( ;( ;( ;(

Ik wil mijn nieuwe drop dead gorgeous rode jurk aan.
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:41:13 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124624730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan doe je hem aan en maak je een foto :D
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:44:20 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124624949
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

ik ook!
Niet meer actief op Fok!
pi_124624999
Met de verwarming thuis aan. :Y

Vandaag ook niet veel productiefs uit mijn handen gekomen... tussen ziek en half ziek in. -O-

Beterschap aan de zieken. :)

Zo lekker naar bed. O+
pi_124625425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Frituren is het probleem niet. :P
Heb je het ook opgegeten?
En indien ja: was het lekker? :)
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Mufasa208 het volgende:
Met de verwarming thuis aan. :Y

Vandaag ook niet veel productiefs uit mijn handen gekomen... tussen ziek en half ziek in. -O-

Beterschap aan de zieken. :)

Zo lekker naar bed. O+
Beterschap!
Ook voor de andere zieken. Tip van Flip: uitzieken! Niet te veel en te snel willen doen, want dat gaat niet werken. :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:57:16 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124625775
Alles uit de frituur is lekker!
Frikandellen, kippenvleugels, halve kippen, kroketten, patatjes, berenklauw, schnitzels, hamburgers, karbonades enzo
pi_124626495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donder dat ding gewoon weg.

En ik ben je moeder niet, maar je eet crap, structuur aanhouden lijkt moeilijk.
Helaas is een ruggegraat niet te implanteren ;)

Dus de vraag is: wat ga je nou concreet anders doen?

/My 2 cents
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:11:41 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124626605
roggebrood met haring O+
Straks verse nootjes van de markt en daarna nog wat chips :')

Zo
pi_124626775
Werd net op de bank wakker. Wordt lastig opnieuw in slaap vallen straks.
Keek net naar buiten en de maan heeft een aparte kleur, lijkt wel een koperen bal.
Heb honger en dorst nu maar weet niet zo goed waarin.
Beetje onsamenhangend verhaal wat ik typ nu geloof ik. Ik ga maar verder slapen denk ik.
pi_124626793
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

/My 2 cents
~O> ~O>
pi_124626881
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef the85mc het volgende:
Werd net op de bank wakker. Wordt lastig opnieuw in slaap vallen straks.
Keek net naar buiten en de maan heeft een aparte kleur, lijkt wel een koperen bal.
Heb honger en dorst nu maar weet niet zo goed waarin.
Beetje onsamenhangend verhaal wat ik typ nu geloof ik. Ik ga maar verder slapen denk ik.
We zijn het van je gewend.
Welterusten.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:24:06 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124627278
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

/My 2 cents
Ik heb hem ook weggemikt, de optie niet meer hebben is makkelijker :Y En nu eten we gewoon heel af en toe frietjes van de snackbar, die zijn toch lekkerder :+

Buikpijn lijkt minder, dus heb een bakje hangop met vruchtjes gegeten. Morgen eet ik wel weer netjes een D.
pi_124627457
So, uitgewerkt. Nog even op de bank, en dan slapen. Morgen nog even werken, en dan drievdagen weekend. Zin in!
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:32:14 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124627694
Vervelend Maria... tût op buikje.

Nog even doorzetten Jager, vrije dagen zullen zoet zijn
pi_124627883
Hey Co en Viking :W

Wat is er met XM dan, ik heb geen facebook?

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: salade van gegrilde groenten (courgette, rode ui, champignons, aubergine), peterselie, zoete aardappel, geitenkaas en olijfolie. 2 vlk boterham met roomboter
T: vlk boterham smeerkaas
D: 2 kaiserbroodjes met tartaar, pancetta, ui, mayo en curry
T: 4 paaseitjes

Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei; pecannoten
L: broodje pom, broodje kerrie-kip
D: tomaten/lente-ui/muntsalade; papadams met munt-koriander yoghurt; kip tikka masala met rijst
T: yoghurt-ijs; wijn, pecannoten en?
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:35:58 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124627895
Oe jaaa ik ben maandag ook vrij! O+

*O* Lang weekend ftw! Morgen nog even een hektische dag :+
pi_124629678
Indiaas was geweldig lekker. Ook heerlijk gewoon genoeg gegeten, niets teveel, gewoon verzadigd en met een lekker gevoel naar huis. Omnomnom. Zo lekker vroeg slapen en om half 8 weer wakker zodat we om 8 uur bij de bouwmarkt kunnen zijn!
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:41:57 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124630987
Fijn dat je zo lekker in je flow zit Mo *O*
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:42:19 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124630996
En dan nu............. chips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')