quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Laureline het volgende:
En Vik, verhuisd las ik? Dus geen kans op ontmoetingen bij onze AH meer? En uit elkaar met Mark? Ik zag jullie altijd als twee stokoude figuren nog samen op de bank zitten, weer zo'n perfect stel uit elkaar
.
Mooi lijstjequote:Op donderdag 28 maart 2013 08:25 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen!![]()
O: bakje Turkse yoghurt met muesli
T: 2 kiwi's, appel
L: 2 zuurdesemcrackers, bakje zelfgemaakte tonijnsalade
T: bakje wortel/komkommer/paprika, boterham pindakaas
D: shepherds pie II (draadjesvlees/groente/aardappelpuree)
T: kwark met rode vruchten en wat nootjes
Thanks, ik doe m'n best!quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Amazon is gemeen. Ze sturen me een mailtje waar zeker 5 kookboeken in staan die ik wil hebben. Waaronder Bread van Paul Hollywood.
Maar ik ga ze niet bestellen!
nu iig niet!
Leuk he?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zalando stuurt mij ook mails met de nieuwe Espritcollectie en jurkjes die lijken op jurkjes die ik besteld heb
.
Ja, dat is dus ook niet helemaal foolproof, want ik krijg telkens een jurkje te zien wat ik al lang besteld heb!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk he?!
Mijn vriend zat een keer te vertellen dat ze gewoon al je klikken kunnen volgen op een website. Volledig logisch natuurlijk, maar ook best eng eigenlijk.
Kloptquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk he?!
Mijn vriend zat een keer te vertellen dat ze gewoon al je klikken kunnen volgen op een website. Volledig logisch natuurlijk, maar ook best eng eigenlijk.
Misschien eens urine inleveren bij de dokter? Klinkt als een blaasontsteking.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje maar even. Bedenk me net dat ik brood vergeten ben, maar heb nog drie bth en twee kapjes, dus dat gaat nét goed komen.
O: Brinta
T: banaan
L: twee bth kaas, twee bth ham
T: kiwi
T: bth pindakaas
S: 30 min. crosstrainer, 26 min. wandelen/hardlopen
T: appel
D: strikjespasta met veggies
Overigens moet ik idioot veel naar het toilet sinds ik verhuisd ben. Meerdere keren per nacht. Heel irritant, want het is al zo koud. Snap er niets van, want ik drink niet meer dan ik deed toen ik in Den Haag woonde
Echt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien eens urine inleveren bij de dokter? Klinkt als een blaasontsteking.
Ik ben bang dat ik er ook weer een te pakken heb maar ben te lui om naar de dokter te gaan
I think we have a winner!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik erover nadenk, drink ik nog wel een paar koppen thee vlak voor het slapen gaan. Dit zou het probleem wel kunnen zijn...
Dat zou het wel verklaren jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik erover nadenk, drink ik nog wel een paar koppen thee vlak voor het slapen gaan. Dit zou het probleem wel kunnen zijn...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
I think we have a winner!![]()
Oh jawel hoor! Ik moet er 's nachts ook wel 3x uit om naar de WC te gaan als ik voor het slapen gaan drink. Niet iedere blaas is hetzelfde hequote:Op donderdag 28 maart 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
XMert
Ribkarbo
Anna, dan hoop ik toch op goede zeer vette vis anders mag er nog wel wat bij vandaag gok ik
Van een paar kopjes thee moet je niet meermaals naar de WC 's nachtstenminste, dat hoort niet...
Klinkt gek, maar probeer het eens met warme sokken als je gaat slapen of een extra dekentje op bed. De kans is groot dat je dan doorslaapt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet ik idioot veel naar het toilet sinds ik verhuisd ben. Meerdere keren per nacht. Heel irritant, want het is al zo koud. Snap er niets van, want ik drink niet meer dan ik deed toen ik in Den Haag woonde
ik heb bread van hollywood, en gebruik hem eigenlijk niet. hebben?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Amazon is gemeen. Ze sturen me een mailtje waar zeker 5 kookboeken in staan die ik wil hebben. Waaronder Bread van Paul Hollywood.
nu iig niet!
ah, nevermind. Ik heb how to bake.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
nu iig niet!
Ja het ziet er een beetje karig uit he? T's werken niet zo bij mij, dan blijf ik eten - en dan niet omdat ik honger heb. Misschien eens proberen om5 kleinere porties te eten ipv 3 grote units.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
XMert
Ribkarbo
Anna, dan hoop ik toch op goede zeer vette vis anders mag er nog wel wat bij vandaag gok ik
Van een paar kopjes thee moet je niet meermaals naar de WC 's nachtstenminste, dat hoort niet...
Sokken gaan we doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar probeer het eens met warme sokken als je gaat slapen of een extra dekentje op bed. De kans is groot dat je dan doorslaapt.
Het lijkt inderdaad niet substantieel nee... Ligt er ook beetje aan wat er door de maaltijdsalade gaat natuurlijk. Maaltijdsalade met portie gebakken aardappels en 1 of 2 kipfiletjes vult meer dan een bordje ijsbergsla met tomaat en een augurkjequote:Op donderdag 28 maart 2013 09:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja het ziet er een beetje karig uit he? T's werken niet zo bij mij, dan blijf ik eten - en dan niet omdat ik honger heb. Misschien eens proberen om5 kleinere porties te eten ipv 3 grote units.
Die ligt hier naast me!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, nevermind. Ik heb how to bake.....
Echte huismanquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Foto's!ik ben trouwens helemaal aan de pita's verslaafd geraakt, vanavond i.p.v. bruine bonen met spek word het weer pita's met kipfilet
(
V1z die bruine bonen verruild voor iets anders)
Vanmorgen dus al even de kipfilet in blokjes gesneden en in de marinade gezet
Ik had gister met linzen! Van de ap!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:26 schreef V1z0R het volgende:
jagar
[..]
Het lijkt inderdaad niet substantieel nee... Ligt er ook beetje aan wat er door de maaltijdsalade gaat natuurlijk. Maaltijdsalade met portie gebakken aardappels en 1 of 2 kipfiletjes vult meer dan een bordje ijsbergsla met tomaat en een augurkje
Buns of steelquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:34 schreef Nallie het volgende:
Netjes in t gareel hoor Co! Ik heb altijd een week een kater als ik terugkom van vakantie
Gister lesje bodyshape gedaan.. iets te fanatiek geloof ik
Die chick liet ons ruim 10 minuten squatten! Ook lekker van die langzame erbij.
Ik heb nu wel buns of steel natuurlijk
Bedrust! Hopelijk blijft kukident nog even plakken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hai vanuit het ziekenhuis. Zie Facebook. Nog geen drama's, maar het gaat ff wat minder.
Oh! Sterkte!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hai vanuit het ziekenhuis. Zie Facebook. Nog geen drama's, maar het gaat ff wat minder.
Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Echte huisman
Als er ooit een tijd komt dat ik foto's van mn ass ga maken, ben jij de eerste!
Die bodyshape vrouw had me trouwens een strak lijf... keihard sixpack! Vind ik dan toch niet zo mooi...
Die dorset muesli is echt zalig, ontbijt ik elke ochtend mee zo ongeveer!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Buns of steel
Ik had de eerste dagen ook een jetlag van jewelste en ik blééf maar brood eten. Ik heb het toegestaan tot en met het weekend en nu ben ik pas sinds maandag goed bezig, dus het is nog vers. Maar het gaat wel soepel ja! Geen trek ook echt. Als ik zin heb in zoet neem ik nu een klein bakje yoghurt met 20 gram van die Dorset muesli. En als zin in hartig, een bakje groentensoep. Werkt vooralsnog prima.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die dorset muesli is echt zalig, ontbijt ik elke ochtend mee zo ongeveer!![]()
Ik heb wel de super high fibre muesli
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Buns of steel
Ik had de eerste dagen ook een jetlag van jewelste en ik blééf maar brood eten. Ik heb het toegestaan tot en met het weekend en nu ben ik pas sinds maandag goed bezig, dus het is nog vers. Maar het gaat wel soepel ja! Geen trek ook echt. Als ik zin heb in zoet neem ik nu een klein bakje yoghurt met 20 gram van die Dorset muesli. En als zin in hartig, een bakje groentensoep. Werkt vooralsnog prima.
Geen facebook, maar sterkte XM.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bedrust! Hopelijk blijft kukident nog even plakken.
Nee, vanavond pas! De nieuwe scharrel van mijn ex wilde Koek niet meenemen afgelopen zondag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef Nallie het volgende:
[..]ben je inmiddels alweer herenigd met Koek?
Sterkte XM!
quote:
henk kap nu eens met al die baksels eten!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen!
Loveli, ik heb 1 keer een nieuwjaarsduik gedaan in Scheveningen en dat doe ik nooit meer. Ik ga de zee niet meer in als ie onder de 19 graden is. Mij te koud.
Planning:
O: 3 gebakken eieren met ontbijtspek
L: Ik denk iets met broccoli en zoete aardappels en vlees/vis/vega
T: ? Ik denk iets van mn eigen baksels.
S: uurtje kickfit
D: bak kwark met frambozen.
T: nog iets van mn eigen baksels.
En wat is dat met die eieren met spek de hele tijd? Dit lijkt wel een ik moet aankomen regime, waar jij mee bezig bent!quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahahhaha, sorry Perr!
Ik zal zo een foto posten van de baksels, verder zal ik me gedragen vandaag.
Ook mooi, ik mag geen bloed (of eigenlijk plasma) meer geven dankzij dat gat.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ook hier nog even sterkte XM!
Ik ben de laatste tijd (voor mijn doen) echt goed bezig, hoppa!Niet dat ik al aan het afvallen ben ofzo, maar mijn conditie gaat wel vooruit, en ik eet gewoon netjes zonder al teveel troep. Dus, dat is mooi
Henk, nog even een late reactie op laatst: fijn dat jij je niet al te druk maakt! En kan me voorstellen dat het inderdaad wel e.e.a. verklaart
Verder heb ik niet echt bijgelezen, ben de laatste tijd wat minder op fok te vinden. Meer met andere dingetjes bezig (waaronder allerlei dingetjes om fysiek sterkte/conditioneel beter te worden. Niet eens de hele dag sporten, maar wel zorgen dat ik bezig ben, ipv alleen op m'n kont zitten).
Dat is een ontbijt van 400 calorieen waar ik het uren op uithou!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat is dat met die eieren met spek de hele tijd? Dit lijkt wel een ik moet aankomen regime, waar jij mee bezig bent!
/streng
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat is dat met die eieren met spek de hele tijd? Dit lijkt wel een ik moet aankomen regime, waar jij mee bezig bent!
/streng
Nou, icm die baksels is het gewoon niet heel erg gezond. Veel te veel vet op zo'n dag en je eet wel carbs, dus het is niet als bij low carb dat het dan niet aanzet. Ik vind het helemaal niks je lijstje, sorry.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een ontbijt van 400 calorieen waar ik het uren op uithou!
En amper carbs en alvast 24 gram eiwit naar binnen gewerkt.
Hoeveelheid vet hebben we het niet over.
Zo slecht is dat toch niet?
Ik heb ook ontbeten met eierenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:10 schreef Perruche het volgende:
Henk je doet wel iets goed:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-trek-in-avond.html
Ik ben het wel eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, icm die baksels is het gewoon niet heel erg gezond. Veel te veel vet op zo'n dag en je eet wel carbs, dus het is niet als bij low carb dat het dan niet aanzet. Ik vind het helemaal niks je lijstje, sorry.
Leuk, wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef MaJo het volgende:
Freelanceklus in the pocketEen blog over gezondheid, 4x in de week
Sterkte XMWeet niet wat er precies aan de hand is maar hopelijk valt het allemaal mee. Wanneer ben je uitgerekend eigenlijk?
Je hebt helemaal gelijk wat de baksels betreft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, icm die baksels is het gewoon niet heel erg gezond. Veel te veel vet op zo'n dag en je eet wel carbs, dus het is niet als bij low carb dat het dan niet aanzet. Ik vind het helemaal niks je lijstje, sorry.
Ik weet nog niet precies hoe het zit maar in ieder geval bloggen over gezondheid, 4x in de week (wel vaakquote:
True! Tis ook geen plantaardig vet, dat is wel goed in de ochtend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef conleche het volgende:
Eieren zijn op zich goed! Maar spek is dan nergens voor nodig. Als je niet low carbt kan je wel wat meer eiwitten nemen, dan voel je je eerder en langer verzadigd, maar je moet dan niet overdrijven met vetten. En als er nu de rest van de dag wel allemaal gezonde dingen op het programma stonden......maar 2x ook nog baksels, het is too much.
Leuk! Voor een bekend blogje? Ik ken namelijk wel een aantal bloggers in die richting via mijn werkquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef MaJo het volgende:
Sterkte XMWeet niet wat er precies aan de hand is maar hopelijk valt het allemaal mee. Wanneer ben je uitgerekend eigenlijk?
Dit!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef the85mc het volgende:
Beterschap Perr! Hoop dat t snel overgaat.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, gaat ze 4x in de week bloggen over gezondheid
/flauw![]()
Nope niet bekend, voor een site die opleidingen aanbiedt in de gezondheidssector. Als ik aan de slag ga zal ik het wel DMen aan de geïnteresseerdenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk! Voor een bekend blogje? Ik ken namelijk wel een aantal bloggers in die richting via mijn werk
Frisdrank, of fruitdrank, of chocomelk/yogho.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef the85mc het volgende:
Beterschap Perr! Hoop dat t snel overgaat.
Dat is handig Coco, maar wat dronk je anders dan, zonder die kan?
Ik had laatst chocomelk gehaald (de light variantquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Frisdrank, of fruitdrank, of chocomelk/yogho.
En melk, maar melk drink ik nog steeds, bij lunch en/of ontbijt. Koffie drink ik overigens niet.
Nou ja, en nu dus beter
Ik ook overheen gelezen. Beterschap!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah leuk MaJo!
Had ik over ons zieke vogeltje heengelezen! Beterschaap</dierentuin>
Ja man, vind ik ook veel te lekker!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik had laatst chocomelk gehaald (de light variant(alle anderen waren op)) maar toen ik de eerste slok nam begreep ik weer waarom ik geen chocomelk moet kopen
Pak heeft het nog geen 5 minuten volgehouden, maar godsamme wat is die troep lekker
Het gaat niet alleen om het verbranden van kcals, maar ook om de stoffen die je binnen krijgt. Dat Henk er blij van wordt heeft ook deels te maken met diezelfde suikers. Er niets mis met bakken en eten, maar ontkennen dat suikers en bloem niet zo goed voor je zijn, omdat je het er toch wel weer af loopt vind ik dan een groot contrast.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Nallie het volgende:
Ik vind dat als je over het algemeen goed eet, dat je dan best wel baksels mag eten/maken. Volgens mij is het wel iets waar Henk heel blij van wordt namelijk.
En sporten zorgt er wel voor dat je die stoffen beter als brandstof kan gebruiken volgens mij.
Anyhow, alles met mate enzo. Maar je moet er vooral ook wel blij van worden
Kun je mooi bloggen over veggiecreditsquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef MaJo het volgende:
Ja, dan is dit wel een stuk beter. En je ziet of je niet te weinig drinkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Frisdrank, of fruitdrank, of chocomelk/yogho.
En melk, maar melk drink ik nog steeds, bij lunch en/of ontbijt. Koffie drink ik overigens niet.
Nou ja, en nu dus beter
Net als Yoki!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja man, vind ik ook veel te lekker!
Had 'ie ook een mutsje op?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Net als Yoki!![]()
Laatst in supermarkt:
"Ik wil nog een sapje mee!"
Trollface-vriendje wijst naar Yoki.
"NoOoOoOoOOOOoooo!"
Laatst ook geniaal lekkere smoothie gekocht van Innocent, met kokosmelk en ananas enzo!Maar men, wat is die meuk duur!
Kokos en ananas zijn een gouden combiquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Net als Yoki!![]()
Laatst in supermarkt:
"Ik wil nog een sapje mee!"
Trollface-vriendje wijst naar Yoki.
"NoOoOoOoOOOOoooo!"
Laatst ook geniaal lekkere smoothie gekocht van Innocent, met kokosmelk en ananas enzo!Maar men, wat is die meuk duur!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Kokos en ananas zijn een gouden combi
mequote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had 'ie ook een mutsje op?
Beterschap Perr!
Ik vind vier keer p/w bloggen ook best vaak. Zou bang zijn dat me inspiratie opdroogde.
Haha zat ik al aan te denken jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je mooi bloggen over veggiecreditsLeuk, gefeli!
.
Ik vraag me wel af wat die baksels van HPKW dan zijn.
Ik vind het ook vaakquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beterschap Perr!
Ik vind vier keer p/w bloggen ook best vaak. Zou bang zijn dat me inspiratie opdroogde.
Vik!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beterschap Perr!
Ik lees het woord erachter dan ook standaard met een andere intonatie in m'n hoofdquote:
Als het een troost is, ik had laatst tijdens Skype chat dat er een is doorheen glipte ipv eens. Ik was er een uur van ontdaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een waarschuwings-DM van DaD, maar het is al te laat, zie ik.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:38 schreef Perruche het volgende:
Pow news van gisteren, dat item van Jumbo
[..]
[ afbeelding ]
Trollbrain!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het een troost is, ik had laatst tijdens Skype chat dat er een is doorheen glipte ipv eens. Ik was er een uur van ontdaan.
Dat dus! Ben eigelijk wel opgelucht dat het vik ook kan overkomenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik lees het woord erachter dan ook standaard met een andere intonatie in m'n hoofd"mijn inspiratie" klinkt in m'n hoofd heel anders dan "me inspiraasie"
![]()
![]()
Ach ja ik doe ook een boel fout denk ikMaar bij Vik schrik ik altijd een beetje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Je kunt denk ik veel inspiratie hier uit de topics opdoen. Er komt hier vanalles voorbij in discussies: lowcarb, paleo, rawfood, plofkip, veggies etc etc. al is 4x pw wel vaak. 1 of 2 keer zou beter zijn.
Had iemand trouwens keuringsdienst gezien van vorige week?
Als je een vanilleijsje likt, dan lik je eigenlijkPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt genoeg nieuws langs. En ja ik heb die uitzending gezien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat dus! Ben eigelijk wel opgelucht dat het vik ook kan overkomen
Je kunt denk ik veel inspiratie hier uit de topics opdoen. Er komt hier vanalles voorbij in discussies: lowcarb, paleo, rawfood, plofkip, veggies etc etc. al is 4x pw wel vaak. 1 of 2 keer zou beter zijn.
Als je een vanilleijsje likt, dan lik je eigenlijkWel een kek woord, lijkt wel nep-Latijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beveranus ad tempus vitae."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als je een vanilleijsje likt, dan lik je eigenlijkJa dat scheen dus wel mee te vallen. Overigens eet je met worst ook darm, eten mensen in china varkenssnuit en hanenpoten, en zitten er in rode M&M's geplette schildluizen. Dus tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel een kek woord, lijkt wel nep-Latijn!![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef An24 het volgende:
Ik had laatst een mooie op kantoor. Daar moest iedereen een taaltoets indergaan. Beetje generaliseren omdat er een paar niet kunnen schrijven. Bij 90% goed hoefde je geen online opfriscursus te doen. Alles er onder wel. Haal ik 89![]()
Beetje onzin, want mijn rapporten gaan foutloos naar de opdrachtgever, omdat ik na het schrijven check wat ik fout heb gedaan. Maar goed, het is niet anders
Maar dan weet je het dat je het eet. Nu doen ze net alsof hun neus bloedt..quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat scheen dus wel mee te vallen. Overigens eet je met worst ook darm, eten mensen in china varkenssnuit en hanenpoten, en zitten er in rode M&M's geplette schildluizen. Dus tja.
[..]
Hoezo? Hoeveel mensen weten dat er schildluis in zit. En wat is er nu weer erg aan, dat spul is zo door allerlei molens gehaad dat je echt niet merkt dat het daarvandaan komt hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar dan weet je het dat je het eet. Nu doen ze net alsof hun neus bloedt..
Grammatica, spelling, verkeerde samenstellingen....eigenlijk alles wel. Maar ook veel foute dingen. Ik kan het even niet meer voor me halen, maar van die mooie zinnen met super ouderwetse woorden die niemand meer gebruikt. Of het woord welke voor die of dat gebruiken. Ik vind dat fout....het systeem dus nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]wat voor taaltoets was dat dan? D's en t's of meer?
Oh echt wat een onzinquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:52 schreef the85mc het volgende:
En straks blijken die zwarte stukjes geen vanillestokjes te zijn, maar bevertarrels![]()
Mgoed, ik eet de eerste weken geen vanille meer door mijn eigen praatjes..
Dat doe ik ook niet. Ik weet dat het niet gezond is om heel vaak taart te eten, maar zo vaak eet ik dan ook geen taart of andere baksels! En als ik het eet, dan is het een klein stukje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het verbranden van kcals, maar ook om de stoffen die je binnen krijgt. Dat Henk er blij van wordt heeft ook deels te maken met diezelfde suikers. Er niets mis met bakken en eten, maar ontkennen dat suikers en bloem niet zo goed voor je zijn, omdat je het er toch wel weer af loopt vind ik dan een groot contrast.
Dat! Nederlands is raar! Sorry Vikquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
Secondelang, minutenlang... Gewoon geen touw aan vast te knuppen
Ohw, ik zeg ook niet dat jij ontkent hoor. Was meer algemeen dat veel mensen veronderstellen dat het zo werkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik weet dat het niet gezond is om heel vaak taart te eten, maar zo vaak eet ik dan ook geen taart of andere baksels! En als ik het eet, dan is het een klein stukje.
Het beeld wat hier lijkt te heersen is dat ik dagelijks baksels eet. En dat is echt niet zo.
Daarnaast eet ik meer dan genoeg "goede" dingen, drink ik zelden alcohol en krijg ik echt al mijn voedingsstoffen wel binnen. Naast soms een stukje taart oid. Gewoon omdat ik het lekker vind en ik het ontzettend leuk vind om te maken.
Geloof me, zo vaak bak ik niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw, ik zeg ook niet dat jij ontkent hoor. Was meer algemeen dat veel mensen veronderstellen dat het zo werkt.
Maar persoonlijk zou ik in deze situatie, omdat je wilt afvallen (en omdat je fezond wilt zijn), baksels voor het weekend en dan 1 keer bewaren. Volgens mij eet je wel meer dan dat.
Ach, mijn omgeving is over het algemeen erg blij met mijn hobby.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:07 schreef anna82 het volgende:
Ik eet alleen taart die zelfgemaakt is (en daar vallen de eeuwige monchoutaarten niet onder), dus het is maar goed dat ik geen grote bak-hobby heb.
Over baksels praten is ook leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geloof me, zo vaak bak ik niet.![]()
Heb het er hooguit vaak over.
De collega's van Freud ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, mijn omgeving is over het algemeen erg blij met mijn hobby.
Aanvulling: "DUS moeten ze culinair opgeleid worden met kwaliteit"quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:14 schreef An24 het volgende:
[..]
De collega's van Freud ook.
Minder tof detail: ''ach, die gasten eten toch alles!'' En dank Freud
No pain, no gain!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag schreeuwende spierpijn in schouders, rug en buikspieren trouwensIk voel me een (ietwat gammele) eindbaas
Ik bedoelde ook met name blij van het bakken op zich. En ongelukkig zijn omdat je alleen maar gezond 'moet' eten < blij zijn door af en toe te zondigen (dus niet onbeperkt shit eten, maar jezelf af en toe verwennen)quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het verbranden van kcals, maar ook om de stoffen die je binnen krijgt. Dat Henk er blij van wordt heeft ook deels te maken met diezelfde suikers. Er niets mis met bakken en eten, maar ontkennen dat suikers en bloem niet zo goed voor je zijn, omdat je het er toch wel weer af loopt vind ik dan een groot contrast.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
No pain, no gain!![]()
Daar googlede ik op en toen kreeg ik allemaal bodybuilder plaatjes![]()
Ik snap hetquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook met name blij van het bakken op zich. En ongelukkig zijn omdat je alleen maar gezond 'moet' eten < blij zijn door af en toe te zondigen (dus niet onbeperkt shit eten, maar jezelf af en toe verwennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |