Haha. Inderdaad! Hoe lang zit ie nu helemaal in die bus? Twintig minuten ofzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je zo'n beetje de complete Verenigde Staten als 1 plek wil omschrijven, denk ik dat je toch maar even een bosatlas voor je komende verjaardag moet vragen.
Noord-Amerika is een betere omschrijving dan VS voor Into The Wildquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je zo'n beetje de complete Verenigde Staten als 1 plek wil omschrijven, denk ik dat je toch maar even een bosatlas voor je komende verjaardag moet vragen.
Al gezien, was wel interesting.quote:
Dan telt vrijwel elke film wel. Gezien veel films zich afspelen op aarde. Dat is ook een plaats.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Seam het volgende:
Memento speelt zich toch ook niet af in 1 plek![]()
Of telt Sin City dan ook, omdat het in 1 stad afspeelt
Haha, ja. Behoorlijk slechte tips hier (sommige dan).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan telt vrijwel elke film wel. Gezien veel films zich afspelen op aarde. Dat is ook een plaats.
En het dan veranderen in dit.quote:
ieuwww waarom zou je dat doen :/quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
IK HEB MIJN MOEDER GEBEFT! HET WAS LEKKER
Hoe oud ben jij? 12? Je mag die film nog niet eens zien, joh. Triest kleutertje.quote:
pech ik heb hem toch wel gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? 12? Je mag die film nog niet eens zien, joh. Triest kleutertje.
Wow. Stoer zeg! Ben echt onder de indruk van een kutkindje dat weet hoe ie een film moet downloaden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef vigen98 het volgende:
15 biatch >=] en
[..]
pech ik heb hem toch wel gezien
youtubequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wow. Stoer zeg! Ben echt onder de indruk van een kutkindje dat weet hoe ie een film moet downloaden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |