http://www.loi.nl/hogeschool/actie/index.htmquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef Santello het volgende:
Ik kan enkel deze actie vinden : http://loi.nl/actie/index.htm
Dat is een andere tab.
TS, heb je de studie voor een heel jaar vooruit betaald of betaal je maandelijks? Als het 2e het geval is, dan duurt het nog wel ff voor je de Tab ontvangtquote:De Galaxy Tab wordt toegestuurd als de inschrijving definitief is en het collegegeld van het eerste jaar is voldaan. Betaal je in maandelijkse termijnen dan ontvang je de Galaxy Tab nadat twee maandtermijnen collegegeld zijn voldaan.
Op dat formulier stond dat dat apparaat komt als je de eerste 2 termijnen betaalt, ik betaal het overigens in 1x, ben ik er gelijk vanaf, wel een rib uit je lijfquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:23 schreef Paardlants het volgende:
Actievoorwaarden:
[..]
TS, heb je de studie voor een heel jaar vooruit betaald of betaal je maandelijks? Als het 2e het geval is, dan duurt het nog wel ff voor je de Tab ontvangt
Zal hetzelfde zijn hoor dat verzendenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:52 schreef KNAK het volgende:
Eerder werd 140 al geboden wat ik wel een prima prijs vind, dat inclusief case,
Daar de doos niet aanwezig is wil ik er wel 130 van maken, en in geval van opsturen de kosten delen..
Een onlangs via V&A verpatste iPod in formaat sigarendoosje heeft me 6,50 gekost, Voor die Tab dan denk ik minimaal het dubbele. Afhalen kan ook uiteraard en geniet ook stiekem de voorkeur. (daar mn bubbelplastic op en ook duur is
)
Die beschadiging is te verwaarlozen. Ik weet niet eens hoe ik dat in beeld moet brengen daar ze ook bij daglicht zo goed als niet te zien zijn. Je zou het kunnen vergelijken met zo een scuffje als waar de iphone 5 nieuw uit de doos mee te maken heeft gehad,.. Ik denk dat een eventuele koper heel goed zn best moet doen wil het hem opvallenquote:Op maandag 2 juni 2014 08:00 schreef Scrat_ched het volgende:
Zoals je zelf al aangeeft is hij een jaar oud, gebruikt en licht beschadigd. Maar de case zit er idd. wel bij. Ik wil je wel halverwege tegemoet komen voor 115 euro, kom ik hem dinsdag eind van de middag in levende lijve ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |