SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit arrest heet KalimijnenJA!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha, dus je had liever de boekenbon gezien?![]()
link? misschien bedoelen we een anderequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia niet. En nee, dat is niet betrouwbaar maar nu even wel.![]()
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rechterlijke_uitspraken_(Nederland)#section_2quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
link? misschien bedoelen we een andere
Bij burgerlijk procesrecht![]()
Hangt van een hoop omstandigheden af. Volgens de Commissie is de steun aan PSV van Eindhoven niet rechtmatig, Veendam zou onder art 107 lid 2 sub d WVEU kunnen vallen bij gebrek aan een concurrent.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:55 schreef SaulGoodman het volgende:
Mag een gemeente nou wel of geen voetbalclub redden?![]()
Haha ja weet je ook wat het inhoudt, of heb je het speciaal voor mij opgezocht want ik moet hem weten voor mijn tentamen morgen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rechterlijke_uitspraken_(Nederland)#section_2
Bij burgerlijk procesrecht
En het heet gewoon Kalimijnen![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom nu niet verder dan level 33
Kutspel is 't ook.![]()
![]()
Ik heb 'm van Wikipedia hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha ja weet je ook wat het inhoudt, of heb je het speciaal voor mij opgezocht want ik moet hem weten voor mijn tentamen morgen!
En het heet gewoon Kalimijnen![]()
![]()
Ik zit mobiel, dus nu mag 't even.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als jurist raad ik je aan wikipedia niet als bron te gebruiken![]()
Hoe nemen jullie eigenlijk oefententamens door?
Ik ben daar altijd zo laks ineerst het antwoord lezen en dan de vraag
misschien moet ik het andersom gaan doen![]()
Ik ga dat artikel later vandaag eens onder de loep nemen. Wat hekel ik de unie toch, niet vanwege deze omstandigheid overigens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt van een hoop omstandigheden af. Volgens de Commissie is de steun aan PSV van Eindhoven niet rechtmatig, Veendam zou onder art 107 lid 2 sub d WVEU kunnen vallen bij gebrek aan een concurrent.![]()
Misschien wel een ideetje inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
Misschien wel handig ja. Anders weet je toch niet wat voor antwoord je geeft?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wel een ideetje inderdaadMisschien verklaart dit wel mijn 6'enquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wel handig ja. Anders weet je toch niet wat voor antwoord je geeft?![]()
Had je in het eerste jaar ook allemaal zessen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Misschien verklaart dit wel mijn 6'en![]()
Niet allemaal, maar wel een paar jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had je in het eerste jaar ook allemaal zessen?
Voor staats 1a, JVA, ARW, elementaire bestuurskunde () EIP en bestuurs 1
Maar toen deed ik er echt vrij weinig aan bij bepaalde vakken![]()
Dit boeit me niet eens genoeg een volledige reactie over te tquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
TCHOCK HET IS VWEU VERDOMME
Nu heb ik je al Wv, en WVEU zien posten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: