SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinkin Bout You, a song by Frank Ocean on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door tuut-chips op 28-03-2013 17:05:16 ]
wie ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
Die Topic meid is gaar. Tijd voor een andere.
een dag zonder bobber is een dag goed geleefdquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is bobber al vrij?
Ik wil bobber terug
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
Tevens ben ik van mening dat Shaderon verwoest moet worden
Gewoon kennismakenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben David, hoi. 16 jaar en kom uit utrecht.
Doei.
Ja is vlakbij en heb ze nog niet eerder live gezienquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga je heen? Wel leuk altijd
wadisdatquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef d4v1d het volgende:
root@vps1473:~# uptime
23:21:15 up 165 days, 7:27, 1 user, load average: 0.08, 0.03, 0.05
165 dagen
Als ik even een spotify kaart van 10 euro ergens kan fixen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef tuut-chips het volgende:
Vanaf nu hoort het topicnummer in Spotify en niet YouTube.
er is gewoon een gratis versiequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik even een spotify kaart van 10 euro ergens kan fixen.
nice!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef d4v1d het volgende:
root@vps1473:~# uptime
23:21:15 up 165 days, 7:27, 1 user, load average: 0.08, 0.03, 0.05
165 dagen
staan wel wat goede pics inquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
VOrig topic ga ik niet eens terug lezen, wel nog 0p 6!
Oeh, bij ons op school loopt er zo veel rond zeg, vooral 5 havo, lopen er echt allemaal als sletjes bijquote:
paypal maak je in 10 minutenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. AH hier heeft alleen van ¤30.. en ik ben te lui voor paypal.
ik heb al paypal maar er staat geen geld op.. en ing en paypal willen niet heel lief tegen elkaar doenquote:
Is ook het enige goede aan dat dingquote:
Oh ik heb ing en paypal en maak het gewoon over met money2quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb al paypal maar er staat geen geld op.. en ing en paypal willen niet heel lief tegen elkaar doen
Minecraft spelen zou helpenquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:06 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer verdien je een topic hoofdje trouwens? *geen idee hoe ik dat hartje smiley doe op mobiel dus dit is een mooie plaatsvervanger*
Nee joh gewoon aan plex (=mineraalwater) vragen hahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
op de FOK! server? Ik speel namenlijk wel dagelijks MC, en ik lul hier ook mee
ik heb, uit mijn hoofd, er al iets van 120 uur in de server opzittenquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:35 schreef shaderon het volgende:
Met base vs base speelden de meeste echt zeker 5 uur of meer per dag. Was ziek
here here.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef tuut-chips het volgende:
Vanaf nu hoort het topicnummer in Spotify en niet YouTube.
Er wordt ook heel veel in billen geknepen en lastig gevallen op scholen in de randstad las ik laatst in de krant, beetje roepen ze het over zich zelf af. uitlokkingen door je als een slet te kledenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oeh, bij ons op school loopt er zo veel rond zeg, vooral 5 havo, lopen er echt allemaal als sletjes bij![]()
om een week daarna weer terug te komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het ineens indiehipsterswag om je fb te verwijderen?
? Doet zn username wel eer aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:39 schreef MineraalWater het volgende:
Hahaha ik krijg net een PM
[ afbeelding ]
Ik had hem een warning gegeven op het forum voor shit posting omdat jij alleen maar asdf postte. Toen kreeg ik dit. Word vervolgdquote:
Kijk, die shit bedoelde ik gister nou. Datzelfde heb je op pipetobacco met jochies en mannetjes die the Hobbit hebben gezien en nu allemaal een gandalfpijp willen roken. Liefst film-replica's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Bleh. Wicked edge wordt ineens overspoeld door van die kuikentjes die "the brotherhood" joinen met hun scheermesje. Die kruipen echt langs de schaduw van mn irritatie.
Dat heb je overal wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk, die shit bedoelde ik gister nou. Datzelfde heb je op pipetobacco met jochies en mannetjes die the Hobbit hebben gezien en nu allemaal een gandalfpijp willen roken. Liefst film-replica's.
En dan foto's posten van zichzelf met een baard terwijl ze cheap-ass kuttabak roken en een lelijke kutpijp in hun bek houden en fantasy kutboeken lezen terwijl ze aan de realiteit en de eigen sociale tekortkomingen proberen te ontsnappen door lid van een "verheven" community te worden.
Ja kan ik wel doen hoor, Maar heb daar voortaan gewoon minder tjid voor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders stel ik voor dat iedereen vanaf top-20 zo'n hoofdje kan aanvragen (al moet Plex dan wel zin hebben om het te maken, anders paint ik nieuwe hoofdjes wel).
Voorkom je ook vervuiling mee en wordt er geen onnodige moeite gestoken in hoofdjes voor mensen die vervolgens wegblijven.
zostraks even DMquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen hoor, Maar heb daar voortaan gewoon minder tjid voor.
Ik moet ook nog naar die mindmap kijken. Maar ik snapte niet helemaal wat je bedoelde met je laatste DM wat daar over ging.
Alrightquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
zostraks even DM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ook een hoofdje of kom ik daarvoor niet aanmerking?
nja, top-20 lijkt mij wel redelijk. Jij staat atm #22, dus dat komt deze maand wel goed. Als Plex idd geen tijd heeft paint ik het wel, hou daar rekening mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
quote:
Waar kun je die ranking zien?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nja, top-20 lijkt mij wel redelijk. Jij staat atm #22, dus dat komt deze maand wel goed. Als Plex idd geen tijd heeft paint ik het wel, hou daar rekening mee.
Verschrikkelijk.quote:
Oke tof!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
check de spoiler die ik postte
maar jij bent een xbox gamertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor pc is dat beter. Leuker.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik heb zelf nog geen servertje draaien in mn thuisnetwerk, misschien een keertje doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is ook het enige goede aan dat ding![]()
Disk I/O en netwerk zijn rete trage, en het heeft 256MB ram.. maarja, dat is genoeg om als backup server te dienen
Waneer ga je weer 3XA reviews maken!?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen servertje draaien in mn thuisnetwerk, misschien een keertje doen
Joah maar de max. tijdspanne is een jaar. Moet je dus per jaar doen dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke tof!
Kun je dat ook ergens zien voor heel gam ofzo? vroeger kwamen die wel eens langs meen ik.
Maar kan ik die lijst zelf vinden of moet je dat ergens vragen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joah maar de max. tijdspanne is een jaar. Moet je dus per jaar doen dan.
Staat in de spoiler die ik postte helemaal onderaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kan ik die lijst zelf vinden of moet je dat ergens vragen?
waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen servertje draaien in mn thuisnetwerk, misschien een keertje doen
beetje hypocriet ben je wel. Je bent enkel eerder dan dat tuig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
heb je op pipetobacco met jochies en mannetjes die the Hobbit hebben gezien en nu allemaal een gandalfpijp willen roken. Liefst film-replica's.
Maar ik rook voor de smaak, niet voor de lifestyle. Zit desnoods in mijn werkkloffie na de tijd onder genot van een glaasje water te roken, daar moet dat volk bijlange na niks van hebben. Die moeten er echt whisky en nette kleding bij hebben. Dat tuig rookt niet voor de tabak maar omdat het 'stylish' is om pijp te roken. En dan liefst een pijp die een beroemdheid rookte.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
beetje hypocriet ben je wel. Je bent enkel eerder dan dat tuig.
Generaliseren die handel, klopt dat het gehypet wordt maar echt niet allemaal. niet volledig gelezen. iig je klinkt nu al veel genuanceerder.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar ik rook voor de smaak, niet voor de lifestyle. Zit desnoods in mijn werkkloffie na de tijd onder genot van een glaasje water te roken, daar moet dat volk bijlange na niks van hebben. Die moeten er echt whisky en nette kleding bij hebben. Dat tuig rookt niet voor de tabak maar omdat het 'stylish' is om pijp te roken. En dan liefst een pijp die een beroemdheid rookte.
Ik vinnet erg leuk om nieuwe leden te zien, maar de 'hipster-pijprokers' verpesten het een beetje voor de rest.
je ziet wel verschil in medium.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Generaliseren die handel, klopt dat het gehypet wordt maar echt niet allemaal.
Seems Legitquote:
Hij heeft hem ook wel ver in zon mond zie ik nu!quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
zo rook je zo'n rechte pijp geeneens, die moet je gewoon in je klauwen houden. Als je dat in je bek wilt laten hangen, neem dan een full bent pijp zoals dit.
Als je die straight pijp zo in je mond houdt moet je zo hard bijten om hem stil te houden dat je de stem (zwart einde) bijtsporen geeft.
Even quote-alerten,quote:
SPOILER: Edit: Deze is verneukt.. Lees maar terug op pagina 2 anders.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 10:22:51 ]
Persies. Niks tegen nieuwe pijprokers, maar liever geen imagorokersquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook wel ver in zon mond zie ik nu!
kan gebeurenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhm, gewoon die rijst in de stoomoven, kip in de pan en chicken tonight erdoor en dan laten sudderen.
Iets te lang op het vuur laten staan.
Waarom die hamburgers dan? Ragout is dan toch gewoon genoeg? zit toch vlees in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vorige keer dat ik kookte was mijn mams ook niet te spreken over mijn kookkunsten. Wtf is er mis met rijst en ragout en wat hamburgers?
gewoon omdat ik zin in hamburgers had. als groente de rijst erbij, droge rijst is oneetbaar vandaar de ragoutquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom die hamburgers dan? Ragout is dan toch gewoon genoeg? zit toch vlees in.
als pasen en pinksteren op één dag vallen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waneer ga je weer 3XA reviews maken!?
Nooitquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op één dag vallen!
dat is aanstaande zondag, wist je dat niet... pinksteren hebben ze verplaatst i.v.m. de crisis, de werkgevers wilde men niet teveel dagen vrij geven..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op één dag vallen!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
Vrijdag moet ik gewoon werken, Niets goede vrijdag.
Volgensmij zit jij dat gewoon elke dag??quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:31 schreef d4v1d het volgende:
Vrijdag zit ik gewoon thuis druk bezig te fappen. Niets goede vrijdag
Ssst.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij zit jij dat gewoon elke dag??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 13:52:53 ]
"Werken"quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Spoiler gerne er zitten hier mensen te werken.
Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Werken"maargoed, staat in spoiler nu
Fotograferen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Komt dus straks een man hier praten over dingen die ik leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met autisme en langzaam bezig om weer op een school te beginnen.. Moeten ze eerst weten wat ik leuk vind
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Fotograferen.
Ik had wel gelijk dus dat je thuis zat.
jij, die man of school heeft autisme?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Komt dus straks een man hier praten over dingen die ik leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met autisme en langzaam bezig om weer op een school te beginnen.. Moeten ze eerst weten wat ik leuk vind
Wat een zieke gif bleghquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
jij, die man of school heeft autisme?
TRIPLE BAAS!quote:
Slaat nergens op nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef MineraalWater het volgende:
Net iemand: Ja ik ga 2x I7 kopen en moederboard die 2 CPU's aan kan. Ik vraag: Waarom? Daar heb jij toch geen fuck aan tenzij jij veel gaat renderen wat je toch niet doet.
Zegt hij: Just for the fuck of it.___
infinite is leuk gedaan, maar ik vind em nog redelijk makkelijk... en dat is nogal wat, als ik dat zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
Infinite uitgespeeld. Wat een grote mindfuck.Meer zeg ik niet.
Dat is snel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind deze scene iig veel toffer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Fucking tof. Zeker helemaal door spelen.
ik ook netquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILER: infiniteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als die man hem in elkaar slaat is het auwtisme.
Om 9gag repost tegen te gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom die reddit dinges erbij?
Daarom,quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom irc?
Daar heb ik nou nooit aan kunnen wennen.
Ja maar waarvoor dan? Iets speciaals of gewoon een chat lokaal voor iedereen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daarom,
Ik weet eigenlijk niet waaromGewoon omdat het zo is
Gewoon voor iedereen, zit ook nog een webchat bij waarvia je kan webcammenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor dan? Iets speciaals of gewoon een chat lokaal voor iedereen?
Milfsquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon voor iedereen, zit ook nog een webchat bij waarvia je kan webcammenmaar daar zitten zo gemiddeld de 40 jarige huismoeders, daar houd ik me niet mee bezig
quote:heb een vraag
kan jij miranda het zelf geven als wat ik almaal kan met de chat en
op ijsselstadfm room
schijnbaar wilt die gast dat je dezelfde rechten aan miranda geeft als hij heeft...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef d4v1d het volgende:
Kreeg ik laatst deze vraag van een chatter in mijn mail.. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat de vraag nou is
[..]
internet relay chat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is je IRC dan? effe joinen ghiheih
hey haal jij eens lanfcraft, morde, lorre en berend weg uit de OP plaatjes, wil je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef tuut-chips het volgende:
wie zijn al deze nieuwe mensen ga uit mijn sc alsjeblieft
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een fucking mooi plaatjes zijn dat trouwens
nou zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet deze er maar in
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef tuut-chips het volgende:
wie zijn al deze nieuwe mensen ga uit mijn sc alsjeblieft
kwaliteitspaint heurquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet deze er maar in
[ afbeelding ]
sup..quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je hebt wel een verhoudingsgewijs lange penis gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sup..
she wants it badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sup..
Die Orka is dus een bovengemiddelde fokker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check for your wallet and car keys afterwards.quote:
ik heb hem reeds uitgespeeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
Wow.
Bioshock.
Elke stap die ik zet is wel wallpaper waardig.
Met GTA V erbij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:07 schreef Curlbrah het volgende:
mensen download dat bioshock spelletje eens, GOTY wat mij betreft
quote:Minecraft best verkochte Xbox Live Arcade game ooit
Notch, de ontwikkelaar van Minecraft, zal zichzelf nog regelmatig in zijn arm knijpen. Minecraft breekt records en breekt wetten, een op het oog redelijk simpele Indie game is uitgegroeid tot grootste Xbox Live Arcade titel. De game is meer dan 6 miljoen keer over de digitale toonbank gegaan.
Minecraft neemt het stokje over van Castle Crashers, dat hiervoor de best verkochte Xbox Live Arcade titel was.
http://www.anandtech.com/show/6858/the-razer-edge-reviewquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Curlbrah het volgende:
achja.. metacritic, iedereen kan er posten.
ook zo wat mensen die de game een 5 gaven omdat bepaalde dingen zoals saves e.d. niet werkten.. beetje jammer dat dit alleen voorkomt met bepaalde pirated versies._!
Wat een lomp ding zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.anandtech.com/show/6858/the-razer-edge-review
Wat vin je van dit ding waarde Shaderon?
Stuk beter dan Vledder en de Cock ( met COOCCCKKK)quote:
Ay precies ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat een lomp ding zeg![]()
Dan kun je beter een game laptop kopen voor die 1400 $
Dat is je ingame minecraft skinquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Maar dat design van zo'n hoofdje hoe kies je dat?
PC gamennn voor de 1542643753e keer. Kwak die witte lompe doos uit het raam, en ga eens een echte machine gebruiken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Maar dat design van zo'n hoofdje hoe kies je dat?
jup!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
PC gamennn voor de 1542643753e keer. Kwak die witte lompe doos uit het raam, en ga eens een echte machine gebruiken.
Ik zit nu op een laptop machien met integrated video ding! Die witte doos gaat er alleen uit als er een nieuwe binnen komt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
PC gamennn voor de 1542643753e keer. Kwak die witte lompe doos uit het raam, en ga eens een echte machine gebruiken.
Intel Core i7 3970X ¤ 999,87quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Intel Core i7 3970X ¤ 999,87
CPU-koelers Corsair Hydro Series H100i ¤ 109,25
Geheugenmodules 2x Corsair Dominator Platinum 16GB DDR3-2666 CL10 quad kit ¤ 897,44
Moederborden ASUS Rampage IV Extreme/BF3 -
Videokaarten 3x Sapphire Radeon HD 7970 Toxic 6GB ¤ 1.838,28
Harddisks/SSD's 4x Samsung 840 Series Pro 512GB ¤ 1.762,96
Harddisks/SSD's 2x Hitachi Deskstar 7K4000 4TB ¤ 600,44
Optische drives LG BH16NS40 ¤ 79,74
Behuizingen Cooler Master Cosmos II Black ¤ 327,21
Voedingen Enermax Platimax 1500W ¤ 341,56
Monitoren 3x Dell UltraSharp U3011 ¤ 3.168,39
PC speakersets Edifier S730 ¤ 379,58
Toetsenborden Razer BlackWidow Ultimate ¤ 130,57
Muizen Logitech G700 Wireless Gaming Mouse
iemand heeft de duurste dingen op een site aangeklikt en hier neer gesmetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Intel Core i7 3970X ¤ 999,87
CPU-koeler Corsair Hydro Series H100i ¤ 109,25
Geheugenmodules 2x Corsair Dominator Platinum 16GB DDR3-2666 CL10 quad kit ¤ 897,44
Moederbord ASUS Rampage IV Extreme/BF3 -
Videokaarten 3x Sapphire Radeon HD 7970 Toxic 6GB ¤ 1.838,28
Harddisks/SSD's 4x Samsung 840 Series Pro 512GB ¤ 1.762,96
Harddisks/SSD's 2x Hitachi Deskstar 7K4000 4TB ¤ 600,44
Optische drive LG BH16NS40 ¤ 79,74
Behuizingen Cooler Master Cosmos II Black ¤ 327,21
Voeding Enermax Platimax 1500W ¤ 341,56
Monitoren 3x Dell UltraSharp U3011 ¤ 3.168,39
PC speakerset Edifier S730 ¤ 379,58
Toetsenbord Razer BlackWidow Ultimate ¤ 130,57
Muis Logitech G700 Wireless Gaming Mouse
Nieuw logo zou jou UI moeten worden dan wordt het een succes denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef shaderon het volgende:
ja ik heb hier zo alle ceo's, ff de laatste dingen bespreken voor de launch en daarna nog ff naar holly
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nieuw logo zou jouw UI moeten worden dan wordt het een succes denk ik.
alsof ik ¤40.000 ga neertellen voor een pc. Daar koop je een prima 911 turbo 2e hands voor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
iemand heeft de duurste dingen op een site aangeklikt en hier neer gesmeten
wat vind jij van die nieuwe ochtend lungo van nespressoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:13 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
alsof ik ¤40.000 ga neertellen voor een pc. Daar koop je een prima 911 turbo 2e hands voor.
goed te doen tbh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wat vind jij van die nieuwe ochtend lungo van nespresso
Ik heb hem inderdaad geleend van het internetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
de mensen hier die claimen bioshock te hebben gespeeld hebben dat heul niet op steam.. stelletje pirates.
Om te drinken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:19 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
waarvoor hij bedoelt is, vind ik hem geschikt.
Meestal voor een kopje 'S ochtends. Meestal die blauwe of groene lungo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:22 schreef vogelkooi het volgende:
wc door te spoelen, vind hem te waterig en saai.
Check ook /r/ABDLquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef MineraalWater het volgende:
ohh nu weet ik waar aldie die brony pics vanaf heeft.
http://imgur.com/a/bliFd
Was dat met die fiets?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:31 schreef d4v1d het volgende:
Verveelde me dus ik ging De rijdende rechter terugkijken.. serieus, wat een fucking zeiksnol zat daar
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Celebs without teeth.
wie legt er dan ook nog ¤30+ neer voor games in deze crisis..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
de mensen hier die claimen bioshock te hebben gespeeld hebben dat heul niet op steam.. stelletje pirates.
gaat erom dat ik bored benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
een plaatje kun je met een programma in 3 klikken in minecraft zetten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |