SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Rockiejj op 27-03-2013 23:00:36 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wooop wooopquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker, laat die MacBook maar komen
Gelukkig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
sorry rockiej ik kan mij gewoon niet inhouden met trollen hier.
ik ga nou echt stoppen
How to lose a guy in ten daysquote:
heb ik altijd tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
nu heb je weer aandacht voor mij ;s
hamtaroquote:
die is nog best leukquote:
Ik dacht ohnee, nu gaat fokit weer wat zeggen over mijn filmkeuzequote:
dat is tegen de grondwetquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom heeft deze SC geen verzameling van UI's van de vaste users?
DAt mag niet van Conflictquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Nee hoor, soms zijn zulke films wel okequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht ohnee, nu gaat fokit weer wat zeggen over mijn filmkeuze
dat mag nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Dear John is gewoon een zielige filmquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zijn zulke films wel okeMoet alleen niet `te'' worden, Dear John is daar een goed voorbeeld van
![]()
Kliekje blablaquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat dat fucking niet-uitnodigend is.
quote:
quote:
Origineel ideequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Op IMDB vinden ze hem niet eens zo slecht en dat zegt wat voor dit soort filmsquote:
Ik kijk nooit op imbdquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op IMDB vinden ze hem niet eens zo slecht en dat zegt wat voor dit soort films
How to Lose a Guy in 10 Days (2003) - IMDbquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op IMDB vinden ze hem niet eens zo slecht en dat zegt wat voor dit soort films
Bijna elke SC heeft dat, daarom vroeg ik het. Het is geen suggestie, laat staan een originele. Dat heb ik ook wel door.quote:
en de OP zou volstaan met hamtaro UI'squote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bijna elke SC heeft dat, daarom vroeg ik het. Het is geen suggestie, laat staan een originele. Dat heb ik ook wel door.
Je hebt ook wel gelijk hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bijna elke SC heeft dat, daarom vroeg ik het. Het is geen suggestie, laat staan een originele. Dat heb ik ook wel door.
Hamtaro.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en de OP zou volstaan met hamtaro UI's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei niet dat ik hem niet kon vindenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
How to Lose a Guy in 10 Days (2003) - IMDb
Beter zoeken schat
Ohquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik hem niet kon vinden
Ik zei dat ze hem neit eens slecht vinden
Stom liedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
i love the way you make me feel i love it i love it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |