quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]![]()
ik vind het dada(isme) overigens ook wel tof
Lucebert die in koningsmantel en met een kroon op zijn hoofd een poëzieprijs in ontvangst wil gaan nemen puur om de boel te kloten
Jij bent welkomquote:
Glimlachend teruggelezenquote:
Maar ik had serieus je dm`s gemistquote:
Ik ken je niet?quote:
je weet hoe ik benquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja meteen ook alles geloven inderdaad
Sorry doesjiequote:
Voor jou ben ik 2 gay 2 functionquote:
Jij verspreid leugensquote:
Hoinquote:
Oke dan.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry doesjie
[..]
Voor jou ben ik 2 gay 2 function
ohkee ik weet niet wat dat betekentquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry doesjie
[..]
supquote:
ik ging bijna huilenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry doesjie
[..]
hoiquote:
Je moeders tetten zitten ook aardig verspreidt.quote:
Dat hij voor jou een uitzondering maaktquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ohkee ik weet niet wat dat betekent
goed goed. Jij?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeders tetten zitten ook aardig verspreidt.
verspreid*quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder is dood, maar ik heb er tenminste geen 2quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ohja dat zei je inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn moeder is dood, maar ik heb er tenminste geen 2
Vond hij grappigquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet echtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet, maar dat komt wel
Zin in scheikunde morgen?
Wat ga je allemaal krijgen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
niet echt
Ik denk dt ik t wel maar kan maar tijdens de toets snap ik t niet meer
kom chillen bij rijkers danquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
kom panna knock out doen arnhem zuid, nu
Tuurlijk wel. Jij interrailtquote:
iets met additiereacties, peptidebindingen, polymeren, esthers enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal krijgen?
Het lukt je wel
ik toch niet :S: Squote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef ThePast het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon zeggen als je homo bent hoor
met jamiequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Iedere paastafel wordt jammie
Gaat je wel lukken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
iets met additiereacties, peptidebindingen, polymeren, esthers enzo
Niet zo moeilijk. Een peptide, was dat geen NH binding?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
iets met additiereacties, peptidebindingen, polymeren, esthers enzo
Eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe helemaal niks met Pasenik zie Pasen enkel als een excuus om bergen chocola op te vreten
Ik om met een paashaas outfit naar de supermarkt te gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe helemaal niks met Pasenik zie Pasen enkel als een excuus om bergen chocola op te vreten
Goed topic 10/10quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it: ONZ / Wij FOK!ers zijn allemaal voor FEIJENOORD!
En P_P in een konijnenpakquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik om met een paashaas outfit naar de supermarkt te gaan
En Sinterklaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor valentijnsdag
uh zo kan je t ook zien denk ik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Een peptide, was dat geen NH binding?
Het begint te dagen. Aminozuren, geketend. Met een peptidebinding ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uh zo kan je t ook zien denk ik?
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het begint te dagen. Aminozuren, geketend. Met een peptidebinding ja.
kakkerlakken .. iellquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it: ONZ / Wij FOK!ers zijn allemaal voor FEIJENOORD!
gvd ik haat die broden deze weekquote:
Je vroeg of je welkom was he? Beetje jammer deze reactiequote:
met een gat in je kont om pizza in schapenpak tegen te komen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou de slagroom op een al lekkere taart zijn jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met een gat in je kont om pizza in schapenpak tegen te komen?
Voorlopig geen feestje op de Coolsingel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vroeg of je welkom was he? Beetje jammer deze reactie
Nee kut Aboutalebquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voorlopig geen feestje op de Coolsingel.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou de slagroom op een al lekkere taart zijn ja
Niet zo in hokjes plaatsen, wie weet is het wel een hele aardige man. Mongool is ie zeker niet.quote:
konijnenpak*quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet zo eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met een gat in je kont om pizza in schapenpak tegen te komen?
laat me raden jij bent een feyenoorder?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vroeg of je welkom was he? Beetje jammer deze reactie
Niemand komt aan Coolsingeltje!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zo in hokjes plaatsen, wie weet is het wel een hele aardige man. Mongool is ie zeker niet.
wageningen hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef ThePast het volgende:
[..]
Dicht bij els en heteren. Maar ik denk niet dat Zetten gelderland je iets zegt ?
Nee. Maar als je zeven karren van die broden binnen krijgt en je kunt er maar drie kwijt in je koelcel dan is dat wel kut. En elke keer als je ze net hebt ingepakt. willen al die mensen dat je het brood voor ze snijdt. Want die broden worden ongesneden verkocht, tenzij de klant dat wel wilt.quote:
In hart en nierenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef ThePast het volgende:
[..]
laat me raden jij bent een feyenoorder?
Nog minder dan mijquote:
Ja maar om hem dan direct over een kam te scheren met de mongolen, vind ik beetje ondoordacht en stom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand komt aan Coolsingeltje!
Ohnee het was Maaskantje..
dan ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog minder dan mijEcht
Ik haat mijn internet
Ongesneden? Ik pak ze altijd gesneden hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Maar als je zeven karren van die broden binnen krijgt en je kunt er maar drie kwijt in je koelcel dan is dat wel kut. En elke keer als je ze net hebt ingepakt. willen al die mensen dat je het brood voor ze snijdt. Want die broden worden ongesneden verkocht, tenzij de klant dat wel wilt.
16URfMWmiBPd15sqpUNGXxgrVF6o1KUJLNquote:
ok man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar om hem dan direct over een kam te scheren met de mongolen, vind ik beetje ondoordacht en stom.
heeft het niet ook te maken met het vermogen van je pc?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog minder dan mijEcht
Ik haat mijn internet
Zijn speciale broden. die in dat witte papier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ongesneden? Ik pak ze altijd gesneden hoor![]()
Ken ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Zijn speciale broden. die in dat witte papier.
Geen idee. Denk het niet, Daar zit het wel goed mee namelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heeft het niet ook te maken met het vermogen van je pc?
Ja echt wel. Ik heb vandaag gewerkt van 7-18. gvdquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ken ik niet.
OK maar is het hard werken enzo?
WAT EEN STOMME LOGICA MANMENSCHquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA EN STRAKS MAAK IK RUZIE DAN VIND IK JE AARDIG HOER
het was toch al 100%? hoe kan je anders aan LB hebben gestuurd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog minder dan mijEcht
Ik haat mijn internet
JA DAT IS MIJN LOGICAquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WAT EEN STOMME LOGICA MANMENSCH
pff ok ik weet genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb vandaag gewerkt van 7-18. gvd
heeft ie nog niet gedaan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het was toch al 100%? hoe kan je anders aan LB hebben gestuurd?
Heb je geen school?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb vandaag gewerkt van 7-18. gvd
Wagabiebquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wageningen heeft een kut bibliotheek grgr
(wanneer meeten)
Ik ben eind november gestopt met mn opleidingquote:
Ja ik menstrueer daar ok altijd, eerste verdieping in die rare rode dingen, zorgen dat de kindjes je zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Wagabiebik kom daar dagelijks om mijn kennis van zaken te verbreden , want kennis = macht en masturberen
als jij een snorretje het gegroeid?
Koopclub. Al zitten er wel paar spelers bij die ik kan waarderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ik ben een vitessenaar, dus nog geen eens een ajacied
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef ThePast het volgende:
[..]
zozo welke school dan?
Je werkt niet toevallig bij mac heteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een baan bij de mac zou sociale zelfmooord betekenenWedergekeerd om supersof te dienen en begeren
Heb ik nog nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het was toch al 100%? hoe kan je anders aan LB hebben gestuurd?
ik denk nu komt er een dikke hanplek , nee hoor een bieb.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Wagabiebik kom daar dagelijks om mijn kennis van zaken te verbreden , want kennis = macht en masturberen
als jij een snorretje het gegroeid?
waarom eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik nog nietMaar moet nog gebeuren
Vind ik grappigquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef Tjacka het volgende:
hahahaassahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaahahaa
psv gaat failliet
ligt daar bezaait met tamponsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik menstrueer daar ok altijd, eerste verdieping in die rare rode dingen, zorgen dat de kindjes je zien.
Over een paar jaar dus, oke.
waarom menstrueer jijquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik menstrueer daar ok altijd, eerste verdieping in die rare rode dingen, zorgen dat de kindjes je zien.
Over een paar jaar dus, oke.
Ach, ze mag zelfs niks kopen dus naja, zo duur is het niet.quote:
Allonquote:
HAHAHA MIJN VRIENDEN KENNEN JOU HAHAHA IK HEB JE GEVONDENquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ligt daar bezaait met tampons
HAHAHAHA
ja daarom had ik 2 bioscoopbonnen gestuurd, blijkt haar familie alleen van bollywood-films te houdenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ze mag zelfs niks kopen dus naja, zo duur is het niet.
VAquote:
quote:
quote:Allon (אלון) is a Hebrew language word meaning "oak tree"
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja daarom had ik 2 bioscoopbonnen gestuurd, blijkt haar familie alleen van bollywood-films te houden
Dan past dat preciesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allon (אלון) is a Hebrew language word meaning "oak tree"
Ja fuck my lifequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja daarom had ik 2 bioscoopbonnen gestuurd, blijkt haar familie alleen van bollywood-films te houden
hoe heten je vrienden en waarom komen ze mij nooit gedag zeggen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHA MIJN VRIENDEN KENNEN JOU HAHAHA IK HEB JE GEVONDEN
zoveel liefde, VA is blij?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
professor oak is dus bijna hetzelfde?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
professor oak is dus bijna hetzelfde?
Catfightquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
De katten zijn elkaar aan het uitdagen hier
Ja ze voetbalden wel eens met je, maar ze wonen in een ander deel van Wageningen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
hoe heten je vrienden en waarom komen ze mij nooit gedag zeggen?
Ik ben zeer blij jaquote:
dit klinkt zo fout he '' ze voetbalden wel eens met je''quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ze voetbalden wel eens met je, maar ze wonen in een ander deel van Wageningen.
gigolo hihihihihihhquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij ja
Krijg met een paar weken al extra uurtjesNiet heel veel maar dan komen we uit op 20 in totaal per week.
Plus dat ik mezelf ga prostituren bij mijn collega's voor als ze vervanging willen
kom maar met namen hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ze voetbalden wel eens met je, maar ze wonen in een ander deel van Wageningen.
Niet voor seks hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik heb ze vast en zeker allemaal gepanneerdquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef ThePast het volgende:
[..]
dit klinkt zo fout he '' ze voetbalden wel eens met je''
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet voor seks hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Weet niet of dat magquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
kom maar met namen hoor
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet voor seks hoorJa dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
ja rich boy money gangquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij ja
Krijg met een paar weken al extra uurtjesNiet heel veel maar dan komen we uit op 20 in totaal per week.
Plus dat ik mezelf ga prostituren bij mijn collega's voor als ze vervanging willen
Daarom vroeg je of ik panna kwam doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik heb ze vast en zeker allemaal gepanneerd
quote:
zonder sleutelquote:
BL, baas, held, mierenneuker, schatjequote:
ja nog steedsquote:
kom danquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef ThePast het volgende:
[..]
Daarom vroeg je of ik panna kwam doen
LB, bazin, heldin, supersopper, skatjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BL, baas, held, mierenneuker, schatje
stuuuuuuquote:
Stuwiequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB, bazin, heldin, supersopper, skatje
Hoe gaat iequote:
ja sorryquote:
Niet slecht. Moet nog 2 dagen werken maar dan ben ik 2 weken vrijquote:
mn kaiserbroodje jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kan ik nou ook zo'n caisser worden dan?
Nicequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet slecht. Moet nog 2 dagen werken maar dan ben ik 2 weken vrij
Alles kits?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles kits?Alles okay. How are you today mate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weet ik, je bent ook niet aantrekkelijk.
Rot op als het je niet zint.quote:
Mina? het is toch Tjacka?quote:
Het is een leuke UIquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja met de tijd mee!
En Hamtaro is gewoon tof!
Oefquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TR gemachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rot op als het je niet zint.
Jouw UI heeft trouwens iets vreemds..
jij ook niet dus dat scheeltquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij ja
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij ook niet dus dat scheelt
Chips en jeetje mina zijn scheldwoorden die hard aankomen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef ThePast het volgende:
[..]
Die scheldwoorden werden gebruikt voordat ik geboren was thought
HOE WEET JE DAT?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij ook niet dus dat scheelt
Want?quote:
mensenkinderen wanneer ben jij geboren dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef ThePast het volgende:
[..]
Die scheldwoorden werden gebruikt voordat ik geboren was thought
Lies, they're all lieees!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT?
BL WAT IS DEZEN
Ik weet veelquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT?
BL WAT IS DEZEN
Je mag niet mensen buitensluiten in een scquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want?
Ik zeg alleen dat je niet op alles commentaar hoeft te leveren!
Of ging het over je UI?
Waar staat dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag niet mensen buitensluiten in een sc
Ja met die woorden moet je niet zomaar lopen fokken hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chips en jeetje mina zijn scheldwoorden die hard aankomen.
Mijn vriendin had gisteravond een cumbek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die heeft een cumback, geen comeback.
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach man, daar weet jij niets vanaf
Rechterhand ≠ vriendin.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mijn vriendin had gisteravond een cumbek.
Zeker, laat die MacBook maar komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |