SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
Ga naar http://stalkdice.oscarmike.com/, join de server en knife een DICE dev.
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ergens een midden tussen BC2 en BF3 zou mooi zijn, unlocks per classe specifiek en per wapensoort bijvoorbeeld.
Commander rose/squadleader opties zou fijn zijn, vooral het planten van waypoints en dergelijke is ERG welkom.
Battlelog gaat een gegeven zijn en ondanks alle scepsis die ik erop had moet ik zeggen dat het prima werkt.Maar probleem is, dat de meeste filters gewoon raar zijn. Als ik Hardcore doe 64 en RUSH krijg ik bij elke refresh andere servers en als ik rush wegdoe maar gewoon 64 man krijg ik weer andere servers waar andere rush server bijv.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef JK het volgende:
Zonder Battlelog had ik BF3 al heel lang niet meer gespeeld. Juist die stats maken het verslavend. Ja, ik ben een stats-hoer.
Maargoed.. speculaties... eerst maar eens zien wat ze over de multiplayer gaan zeggen.
En BF2/2142 had ook een soort van battlelog, alleen dan ingame. Ook vond ik de server browsing beter. Ik vind het principe battlelog niet erg, maar liever ingame en een wat betere server browser die álle servers laat zien die er zijn.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Waarom heb ik bijna geen servers in mijn lijst? Ik ik alle expansions en kan volgens mij nergens een update downloaden ofzo. Iemand enig idee?![]()
Reset je filter eens, gewoon van voor af aan beginnen. Alles leegmaken en dan refreshen. De lijst wordt ook langer naarmate je naar beneden scrollt. Laat niet meteen alles zien.![]()
Hij wordt langer ja, maar als ik vervolgens selecteer op population krijg ik niet alles waar mensen inzitten boven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef JK het volgende:
Reset je filter eens, gewoon van voor af aan beginnen. Alles leegmaken en dan refreshen. De lijst wordt ook langer naarmate je naar beneden scrollt. Laat niet meteen alles zien.AFCA
Misschien zijn er ook wel teveel servers...
Net even gelachen, metro 64, halverwege ingestapt. No explosive server (10x leuker) en dan met een M16 met 6x scope erop, underslung rail en daar een M26 Slug aan gehangen. Die lui werden gek, begonnen zelfs in het Frans op me te schelden. 27-2, niet slecht om halverwege in het spel er mee naar binnen te komen. Moet ik vaker doen, ondanks dat de M26 niets meer voorstelt, is er bijna geen bulletdrop met deze config blijkbaar.![]()
In BF2 liet hij gewoon 3000 servers zien hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef JK het volgende:
Misschien zijn er ook wel teveel servers...
Net even gelachen, metro 64, halverwege ingestapt. No explosive server (10x leuker) en dan met een M16 met 6x scope erop, underslung rail en daar een M26 Slug aan gehangen. Die lui werden gek, begonnen zelfs in het Frans op me te schelden. 27-2, niet slecht om halverwege in het spel er mee naar binnen te komen. Moet ik vaker doen, ondanks dat de M26 niets meer voorstelt, is er bijna geen bulletdrop met deze config blijkbaar..
AFCA
maar dat was ingame dit gaat via je browserquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In BF2 liet hij gewoon 3000 servers zien hoor.
laad jij maar is een pagina 3000 servers plus lay-out enzo![]()
Jij fokt ook met alle topics volledig doorlopend per subforum?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In BF2 liet hij gewoon 3000 servers zien hoor.
Filter, bitch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Nu maar hopen dat die lensflare ook wordt weggehaald. En die blauwe filter, een van mijn grootste ergernissen aan BF3volgens mij was NIEMAND er positief over.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
http://bf3.realmware.co.uk/colour-tweaker/faqquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu maar hopen dat die lensflare ook wordt weggehaald. En die blauwe filter, een van mijn grootste ergernissen aan BF3volgens mij was NIEMAND er positief over.
Alstu!
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Daar word je voor gebanned hehquote:
quote:Nee. Ook niet voor FXAA injectors.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ah oké, even verder over in gelezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Nee. Ook niet voor FXAA injectors.
had alleen gehoord over die bans toen ik het niet speelde dus keek er niet verder naar.
never mind, werkt al niet meer sinds endgame update. Sorry!
Anders Danoc1's FXAA injector gebruiken.
[ Bericht 49% gewijzigd door DoofenSchmirz op 28-03-2013 12:42:10 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Nog mensen hier die later dit jaar wanneer de release daar is als een speer de nieuwe BF4 gaan kopen?
Gezien de trailer krijg ik steeds meer het gevoel dat de MOH/MWA/WOW series of hoe het allemaal heten en de BF series ( de laatsten vooral) steeds meer naar elkaar toe groeien. Ik bedoel daarmee vooral het feit dat er zoveel city maps zijn waar het gebruik van tanks,pantservoertuigen steeds meer naar de achtergrond wordt gedrongen,iets dat je toch veel minder had in bijvoorbeeld BF2.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 12:40:58 ]![]()
Ik wacht eerst af tot er meer bekend wordt gemaakt, vooral over de multiplayer. Ook doe ik sws geen pre-order zolang ik de systeemeisen niet weet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen hier die later dit jaar wanneer de release daar is als een speer de nieuwe BF4 gaan kopen?
Gezien de trailer krijg ik steeds meer het gevoel dat de MOH/MWA/WOW series of hoe het allemaal heten en de BF series ( de laatsten vooral) steeds meer naar elkaar toe groeien. Ik bedoel daarmee vooral het feit dat er zoveel city maps zijn waar het gebruik van tanks,pantservoertuigen steeds meer naar de achtergrond wordt gedrongen,iets dat je toch veel minder had in bijvoorbeeld BF2, en het meer
En dat van die tanks naar de achtergrond enzo kan je nog niet zeggen vind ik. In bf3 zat wat dat betreft een goede balans imo. En over de multiplayer van bf4 is nog nauwelijks wat bekend, dus hier kan je eigenlijk nog geen zinnig woord over zeggen![]()
![]()
Eerst multiplayer zien, dan pas oordelen voor mij.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Maar dat is geen garantie, dat kan nog komen .. je wordt sowieso na verloop van tijd gekicked als je het gaat gebruiken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Nee. Ook niet voor FXAA injectors.
![]()
Restriction kick ja en daarbij krijg ik die ook niet aan de praat. Heb het simpeler opgelost.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Maar dat is geen garantie, dat kan nog komen .. je wordt sowieso na verloop van tijd gekicked als je het gaat gebruiken.
Apart kleurenprofiel in mijn monitor gemaakt. Effe switchen als ik BF start en PRESTO! Niks geen injectors en andere kul.
Nuh, daar vind ik het net wat te battlefield 3.5 voor. Plus ik heb pas net alle DLC's van 3 gehaald en in combinatie met CS:GO heb ik dan voorlopig genoeg te schieten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Ik pik hem, met oog op de waarschijnlijke snelheid waarmee ze vanaf nu nieuwe BF's gaan uitpoepen, denk ik pas ergens veel later op als er al wat DLC's uit zijn.Conscience do cost.![]()
M26 is toch nog best dodelijk? Hij is niet meer glitched, maar in CQ veeg ik nog steeds gangen leeg met dat ding, gewoon buckshot.. 1shot kill op romp op normal, mits dichtbij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef JK het volgende:
Moet ik vaker doen, ondanks dat de M26 niets meer voorstelt, is er bijna geen bulletdrop met deze config blijkbaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jeff89 op 28-03-2013 14:51:44 ]![]()
Ik koop waarschijnlijk wel, als is het maar om de diversiteit van nieuwe levels. Als een nieuw spel even duur is als een verzameling DLC dan is dat even interessant IMO.
Wel ga ik deze keer beter op de koopjes letten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
720 uurquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoeveel uur heb je er wel niet inzitten?
![]()
![]()
Zelfs met hele dagen gamen ga ik day niet snel bereiken...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Blijkbaar. Maar met 6x scope en underslung en dan een sluground er in zonder bulletdrop, heb je de grootste pret. Gewoon snipers op afstand killen, maar meestal heb je wel 2 slugs nodig. Maar die schiet jij sneller af dan een sniper z'n 2e kogel kan laden (tenzij het een semiauto-sniper is)quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
M26 is toch nog best dodelijk? Hij is niet meer glitched, maar in CQ veeg ik nog steeds gangen leeg met dat ding, gewoon buckshot.. 1shot kill op romp op normal, mits dichtbij.![]()
Drone strike is een killstreak net zoals de Swarm in CoD die iedereen dood vermoord.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
neeee niet nog meer richting CoD -___-quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Drone strike is een killstreak net zoals de Swarm in CoD die iedereen dood vermoord.![]()
HardcoreHardcore no map
![]()
Belonend voor sniperkneuzen en ninja's die toch nooit het objective spelen en zich aftrekken op hun aantal kills.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vast niet. Zou een heel slechte zet zijn, en ik denk dat DICE dat zelf ook wel kan bedenken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:55 schreef very het volgende:
[..]
Drone strike? WTF?
Geen killstreaks toch zeker?![]()
Denk dat we gewoon de UAV's weer terug gaan zien.. Wel slecht weer: direct uitbreidingen aankondigen..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:55 schreef very het volgende:
[..]
Drone strike? WTF?
Geen killstreaks toch zeker?![]()
Was met BF3 precies hetzelfde, met Back 2 Karkandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon de UAV's weer terug gaan zien.. Wel slecht weer: direct uitbreidingen aankondigen..![]()
![]()
Voordat we ook maar iets gezien hadden had men al aangegeven dat men minstens zoveel DLC in de pijplijn had als met bf3.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Denk dat we gewoon de UAV's weer terug gaan zien.. Wel slecht weer: direct uitbreidingen aankondigen..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hardcore is de shit. Normal is poep. Oh ik ren lekker deze straat over, boeie, ik moet toch 23124 geraakt worden. Drop wel een medkit als ik er ben. Kan ik weer met halve godmode rondstruinen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:40 schreef Catkiller het volgende:
HardcoreHardcore no map
![]()
Belonend voor sniperkneuzen en ninja's die toch nooit het objective spelen en zich aftrekken op hun aantal kills.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Net zo goed als dat jij precies hetzelfde kan doen en ook zo vaak geraakt moet worden. En een medkit gooien is niet nodig hoor, die health komt vanzelf terug. Liever dat het uit zichzelf terug komt voor iedereen dan dat mensen die assault spelen een nog groter voordeel hebben zoals in hardcore.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hardcore is de shit. Normal is poep. Oh ik ren lekker deze straat over, boeie, ik moet toch 23124 geraakt worden. Drop wel een medkit als ik er ben. Kan ik weer met halve godmode rondstruinen.
Dat er 10 man op een berg kunnen liggen met hun sniper zonder suppressor en je ze wel kan spotten maar dat het geen fuck uit maakt omdat er geen 3d spotting is en geen minimap heb ik meer problemen mee dan dat iemand 10 kogels kan absorberen. En ondertussen hoeven die clows maar 1 kogel raak te schieten om je uit de weg te helpen, iets wat in normal tenminste skills vereist in de vorm van een heatshot.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo goed als dat jij precies hetzelfde kan doen en ook zo vaak geraakt moet worden. En een medkit gooien is niet nodig hoor, die health komt vanzelf terug. Liever dat het uit zichzelf terug komt voor iedereen dan dat mensen die assault spelen een nog groter voordeel hebben zoals in hardcore.
Dat er 10 man op een berg kunnen liggen met hun sniper zonder suppressor en je ze wel kan spotten maar dat het geen fuck uit maakt omdat er geen 3d spotting is en geen minimap heb ik meer problemen mee dan dat iemand 10 kogels kan absorberen. En ondertussen hoeven die clows maar 1 kogel raak te schieten om je uit de weg te helpen, iets wat in normal tenminste skills vereist in de vorm van een heatshot.![]()
non-hardcore is voor noobsPeople assume too much.![]()
You're doing it wrong...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo goed als dat jij precies hetzelfde kan doen en ook zo vaak geraakt moet worden. En een medkit gooien is niet nodig hoor, die health komt vanzelf terug. Liever dat het uit zichzelf terug komt voor iedereen dan dat mensen die assault spelen een nog groter voordeel hebben zoals in hardcore.
Dat er 10 man op een berg kunnen liggen met hun sniper zonder suppressor en je ze wel kan spotten maar dat het geen fuck uit maakt omdat er geen 3d spotting is en geen minimap heb ik meer problemen mee dan dat iemand 10 kogels kan absorberen. En ondertussen hoeven die clows maar 1 kogel raak te schieten om je uit de weg te helpen, iets wat in normal tenminste skills vereist in de vorm van een heatshot.
Hoe frustrerend dat ook kan zijn, er bestaat zoiets als chat en teamspeak om dat soort problemen op te ruimen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn
http://www.greenmangaming(...)ooter/battlefield-4/
BF4 pre-order voor ¤52.77, inclusief DLC bonus![]()
Ik kijk tussen beta en release wel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga inderdaad ook eerst sws de bèta spelen, voordat ik eventueel een pre-order plaatsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kijk tussen beta en release wel![]()
![]()
Ja een paar nadelen van hardcore opnoemen om zo de hele mode af te kraken. Je kan voor beide zoveel voor- en nadelen opnoemen. Ik vind hardcore realistischer door de damage en dus leuker. Nou is er helemaal niks realistisch aan BF3 natuurlijk, maar ik vind het wel fijn dat ik bijvoorbeeld 3 dudes kan neerhalen als ik van achter kom en niet bij elke vijand moet herladen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat er 10 man op een berg kunnen liggen met hun sniper zonder suppressor en je ze wel kan spotten maar dat het geen fuck uit maakt omdat er geen 3d spotting is en geen minimap heb ik meer problemen mee dan dat iemand 10 kogels kan absorberen. En ondertussen hoeven die clows maar 1 kogel raak te schieten om je uit de weg te helpen, iets wat in normal tenminste skills vereist in de vorm van een heatshot.
Afgezien van het feit dat snipers belachelijk makkelijk te spotten zijn door die hele flare van hun scope, ze jou moeilijk kunnen raken als je beweegt in plaats van te campen, er verschillende manieren zijn om te verberen zoals liggen en smokes, je teamspeak hebt of chat en dat je ook gewoon op ze kan schieten als assault of support aangezien wapens belachelijk accuraat zijn op elke afstand, vind ik je klacht nogal overtrokken. Overigens zijn er vaak ook maar een paar snipers in een map en je kan ze makkelijk 'flanken'. Semi-automatische snipers zijn dan weer een ander verhaal. Verschrikkelijke dingen, eerste en enige wat ik zou bannen als ik een eigen server had.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ja vooral om te zien of mijn rigje de boel kan draaien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook eerst sws de bèta spelen, voordat ik eventueel een pre-order plaatsIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dat ook ja. Ik verwacht dat ik hem wel kan draaien op medium ofzo, maar eerst maar eens testen dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja vooral om te zien of mijn rigje de boel kan draaien.![]()
Wacht wel tot vlak voor de release, kan je hem waarschijnlijk wel ergens voor ongeveer 35 euri oppikken, net als met bf3.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef rubbels het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn
http://www.greenmangaming(...)ooter/battlefield-4/
BF4 pre-order voor ¤52.77, inclusief DLC bonusIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Vorige zomer een nieuwe bak gebouwd, op sommige dingen vind ie BF3 al zwaar, maar meestal gewoon soepeltjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:29 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ik verwacht dat ik hem wel kan draaien op medium ofzo, maar eerst maar eens testen dan.
Ik verwacht eigenlijk incrementele verbeteringen, sommige models kunnen met minimale aanpassing van BF3 naar BF4 gezet worden als ik het zo bekijk.
Wel denk ik dat de performance iets soepeler is door verdere optimalisatie. BC2 had een beroerd lopende beta maar eindproduct liep als boter, BF3 liep ook uitstekend na een haperende beta, maar bleef veel eisen.
Als je kijkt naar die andere grote franchise van EA met grafisch geweld, Crysis, dan zie je wat een nagenoeg zelfde engine met twee jaar technische ontwikkeling kan doen. Crysis 2 liep al soepel voor het geweld wat het bracht tot je alle bellen en lampen aanzette, Crysis 3 loop zo mogelijk nog efficienter.
Ik hoop iig dat het soepel blijft lopen met huidige tophardware want ik mag van mezelf pas in 2015 weer nieuwe onderdelen kopen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Laten we hopen dat het soepeler gaat lopen allemaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vorige zomer een nieuwe bak gebouwd, op sommige dingen vind ie BF3 al zwaar, maar meestal gewoon soepeltjes.
Ik verwacht eigenlijk incrementele verbeteringen, sommige models kunnen met minimale aanpassing van BF3 naar BF4 gezet worden als ik het zo bekijk.
Wel denk ik dat de performance iets soepeler is door verdere optimalisatie. BC2 had een beroerd lopende beta maar eindproduct liep als boter, BF3 liep ook uitstekend na een haperende beta, maar bleef veel eisen.
Als je kijkt naar die andere grote franchise van EA met grafisch geweld, Crysis, dan zie je wat een nagenoeg zelfde engine met twee jaar technische ontwikkeling kan doen. Crysis 2 liep al soepel voor het geweld wat het bracht tot je alle bellen en lampen aanzette, Crysis 3 loop zo mogelijk nog efficienter.
Ik hoop iig dat het soepel blijft lopen met huidige tophardware want ik mag van mezelf pas in 2015 weer nieuwe onderdelen kopen.
Wat voor CPU en GPU heb je er nu in zitten dan?![]()
Ik vind dat ze juist hier iets missen. Co-op heeft zoveel potentie imo. Helaas hebben ze het echt slecht uitgevoerd in bf3 met name het missen van chatfunctie en save points.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:38 schreef dennis3d het volgende:
Geen co-op.
http://bf4central.com/2013/03/no-co-op-in-battlefield-4/
Premium voor BF4.
http://bf4central.com/2013/03/battlefield-4-premium-subscription/![]()
Ach, leuk voor even. Heb het wel gespeeld maar 1 level was niet te doen als je met randoms moet spelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik vind dat ze juist hier iets missen. Co-op heeft zoveel potentie imo. Helaas hebben ze het echt slecht uitgevoerd in bf3 met name het missen van chatfunctie en save points.![]()
Laat ze maar lekker werken aan de MP!![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik vind dat ze juist hier iets missen. Co-op heeft zoveel potentie imo. Helaas hebben ze het echt slecht uitgevoerd in bf3 met name het missen van chatfunctie en save points.Co-op vind ik net zo als SP laat het eruit gewoon alleen MP en dan wordt dat een stuk beter.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ach, leuk voor even. Heb het wel gespeeld maar 1 level was niet te doen als je met randoms moet spelen![]()
Laat ze maar lekker werken aan de MP!![]()
Ben het wel met je eens, co-op/sp was enorm slecht uitgevoerd, maar het heeft wel potentie. Als je ervoor gaat, moet je het ook goed doen en niet met een klote product aankomen als in bf3.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
[..]
Co-op vind ik net zo als SP laat het eruit gewoon alleen MP en dan wordt dat een stuk beter.
Maar, ik denk niet dat sp ooit weg zal gaan, omdat ze gameplay nodig hebben op die conferenties om die mensen op te geilen met hun nieuwe engine. Dat gaat iets lastiger met alleen multiplayer videobeelden denk ik.![]()
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:08 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, co-op/sp was enorm slecht uitgevoerd, maar het heeft wel potentie. Als je ervoor gaat, moet je het ook goed doen en niet met een klote product aankomen als in bf3.
Maar, ik denk niet dat sp ooit weg zal gaan, omdat ze gameplay nodig hebben op die conferenties om die mensen op te geilen met hun nieuwe engine. Dat gaat iets lastiger met alleen multiplayer videobeelden denk ik.![]()
En toen smeet ik per abuis mijn complete BF3 directory weg.
Effe 28 gig downloaden. brb
hoe de neuq is dat je gelukt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Effe 28 gig downloaden. brb![]()
![]()
Volgende keer dan maar even dit instellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Effe 28 gig downloaden. brb
http://www.instantfundas.(...)rom-deletion-in.html![]()
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:52 schreef nodig het volgende:
Ga ik met ps3 premium ook de beta mogen spelen op PC?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gewoon de single-player-story-mode-whatever coop speelbaar maken. Ik kan er nog steeds niet bij waarom ze juist dat aspect hebben genegeerd. Ik denk dat dat alleen maar de leukheid van de 'single player' spekt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:08 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, co-op/sp was enorm slecht uitgevoerd, maar het heeft wel potentie.Conscience do cost.![]()
1,5 uur wachten, boeiend.quote:
Het filteren op volle/niet volle/bepaald aantal spelers heeft hier invloed opquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Maar probleem is, dat de meeste filters gewoon raar zijn. Als ik Hardcore doe 64 en RUSH krijg ik bij elke refresh andere servers en als ik rush wegdoe maar gewoon 64 man krijg ik weer andere servers waar andere rush server bijv.Ik kan met mijn huidige systeem gewoon alt-tabben...quote:En BF2/2142 had ook een soort van battlelog, alleen dan ingame. Ook vond ik de server browsing beter. Ik vind het principe battlelog niet erg, maar liever ingame en een wat betere server browser die álle servers laat zien die er zijn.Je kunt met PS3 premium ook geen PC premium gamen. Jij mag gewoon op je PS3/4 gaan spelen als beta, maar voor die anderhalve dag extra tijd zou ik me geen zorgen maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Heeft u dit uit betrouwbare bron of heeft u het in de glazen bol gezien?i7-3770K met een GF680(GTX).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef rubbels het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het soepeler gaat lopen allemaal.
Wat voor CPU en GPU heb je er nu in zitten dan?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoezo anderhalve dag? Beta van BF3 was 12 dagen los?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het filteren op volle/niet volle/bepaald aantal spelers heeft hier invloed op
[..]
Ik kan met mijn huidige systeem gewoon alt-tabben...
[..]
Je kunt met PS3 premium ook geen PC premium gamen. Jij mag gewoon op je PS3/4 gaan spelen als beta, maar voor die anderhalve dag extra tijd zou ik me geen zorgen maken.
[..]
i7-3770K met een GF680(GTX).![]()
Je "voordeel" van Premium, MoH en weet ik het was twee dagen. Stay with me. Pay attention.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo anderhalve dag? Beta van BF3 was 12 dagen los?Dat denk ik ook. En ik denk echt dat ie soepeler loopt dan BF3 zelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan ga je BF4 makkelijk draaien denk ikI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dus premium krijgt 2 dagen eerder toegang tot beta dan dat je pre-ordert of MOH hebt? Waar leesde gij dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je "voordeel" van Premium, MoH en weet ik het was twee dagen. Stay with me. Pay attention.
[..]
Dat denk ik ook. En ik denk echt dat ie soepeler loopt dan BF3 zelf.![]()
wat de neuk heb je allemaal mee draaien dat hij soms drops heeft... ik met mijn gtx550 ti draai op max probleemloosquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je "voordeel" van Premium, MoH en weet ik het was twee dagen. Stay with me. Pay attention.
[..]
Dat denk ik ook. En ik denk echt dat ie soepeler loopt dan BF3 zelf.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Drops zitten hem vooral in drukke scenes waarin meerdere lagen achter elkaar gerenderd worden (meervoudige beeldvullende explosies ineens. Verder draait hier alles strak 60-70FPS.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:53 schreef Convict het volgende:
[..]
wat de neuk heb je allemaal mee draaien dat hij soms drops heeft... ik met mijn gtx550 ti draai op max probleemloosI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo leuk man, jets.Heb nu eindelijk wat dingen unlocked, missles etc. Dat maakt het echt veeeeel leuker. Alleen met de gun is het wel erg moeilijk vind ik. Wat is trouwens de beste manier om een missle te laten raken?
![]()
Ik ben niet zo'n top piloot met muis en tobo, maar locken, wachten, als ie niet zelf flarea kopt 1 raket afvuren, wachten tot zijn counters uit schieten, blijven volgen en dan nummer 2 afvuren, eventueel is nr 1 dan bijgevuld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:56 schreef Anonyappelmous het volgende:
Zo leuk man, jets.Heb nu eindelijk wat dingen unlocked, missles etc. Dat maakt het echt veeeeel leuker. Alleen met de gun is het wel erg moeilijk vind ik. Wat is trouwens de beste manier om een missle te laten raken?
Wel had ik onlangs een rondje waar ik steeds met 90 punten kill assists had maar uiteindelijk maar 2 vliegtuigen echt zelf had gepakt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Begrijpelijk en logisch alleen ben ik bijvoorbeeld erg benieuwd of ook in BF4 geen commander optie zit,iets dat ik toch miste in BF3.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:42 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af tot er meer bekend wordt gemaakt, vooral over de multiplayer. Ook doe ik sws geen pre-order zolang ik de systeemeisen niet weet.
En dat van die tanks naar de achtergrond enzo kan je nog niet zeggen vind ik. In bf3 zat wat dat betreft een goede balans imo. En over de multiplayer van bf4 is nog nauwelijks wat bekend, dus hier kan je eigenlijk nog geen zinnig woord over zeggen![]()
Dice zegt dat die 17 min gameplay trailer een pre alpha was en geen demo dus dat het nog verbeterd wordt.
Dan zou het nog beter eruit komen te zien dus![]()
![]()
Als ze de SP nou eens laten zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:57 schreef dennis3d het volgende:
Dice zegt dat die 17 min gameplay trailer een pre alpha was en geen demo dus dat het nog verbeterd wordt.
Dan zou het nog beter eruit komen te zien dusI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja inderdaad heb liever een mp filmpje maarja je ziet toch de graphics van het spel een beetjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als ze de SP nou eens laten zitten.![]()
![]()
Zonde van de tijd idd, ik heb de SP van BF3 nog niet eens gespeeldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als ze de SP nou eens laten zitten.![]()
![]()
eerste paar missies, maar bleek meer een techdemo dan echt boeiend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:59 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zonde van de tijd idd, ik heb de SP van BF3 nog niet eens gespeeldI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF3 staat er weer op en eindelijk werkt fraps mee met capturen.
Daarstraks een mortier spammer ge-executeerd.
Heeft iemand wat linkjes naar toffe fragmovies trouwens? Even wat inspiratie opdoen voor vanavond
Conscience do cost.![]()
Doe je met muis? Wat onhandig, ik gebruik pijltjestoetsen, voelt heel natuurlijk aan. Maar dat is inderdaad wel een goede tactiek ja! Maar hoelang moet je wachten nadat zijn counters zijn afgeschoten voordat je de 2e moet schieten? Oftewel voor hoelang werken die counters?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n top piloot met muis en tobo, maar locken, wachten, als ie niet zelf flarea kopt 1 raket afvuren, wachten tot zijn counters uit schieten, blijven volgen en dan nummer 2 afvuren, eventueel is nr 1 dan bijgevuld.
Wel had ik onlangs een rondje waar ik steeds met 90 punten kill assists had maar uiteindelijk maar 2 vliegtuigen echt zelf had gepakt
Ja, en vaak springen ze eruit, ook heel irritant.![]()
En zo hoort het. Ook leuk om in de buurt te zitten en zelf een mortiergranaat op z'n bakkes laten ontploffen. Jammergenoeg kan je geloof ik niet kniven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
BF3 staat er weer op en eindelijk werkt fraps mee met capturen.
Daarstraks een mortier spammer ge-executeerd.![]()
Volgens mij kan je nu wel een mortar-noob kniven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef JK het volgende:
[..]
En zo hoort het. Ook leuk om in de buurt te zitten en zelf een mortiergranaat op z'n bakkes laten ontploffen. Jammergenoeg kan je geloof ik niet kniven.
Toch niet
[ Bericht 9% gewijzigd door BugWorks op 30-03-2013 15:11:39 ]![]()
Ging je dood?
Ik vind het ook nog steeds stom dat ze in de RU Base bij Metro dat hoekje waar je kan snipen niet hebben aangepakt qua onzichtbare muur. Dit soort foutjes zaten er vanaf de release al in en worden er gewoon niet uitgehaald omdat ze te druk zijn met DLC te verzinnen voor BF4.![]()
Nog niet geprobeerd. Wat proberen te zoeken via Google. Maar nergens iets gevonden dat je een knife-takedown kan doen, maar wel kan schaden (en uiteindelijk doden) door een paar keer te raken met je knife.quote:![]()
Klopt, maar ik doel meer op het dog tag afpakken. Dat lukt helaas niet, lukt misschien in BF4 wel, waar er ook een fatsoenlijke commo rose komt, of een battle recorder... maar achteraf zal dat ook wel weer niet. Of dat je fatsoenlijk kan locken op voertuigen en deze niet steeds verspringt naar andere voertuigen die in de buurt staan waar niemand in zit (dacht trouwens dat dit al eens gefixt was, maar in de laatste patch is het weer terug). Jaja, zeiksnor is weer aanwezig.![]()
![]()
http://www.youtube.com/playlist?list=PLEB59C987E34F864Bquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef ems. het volgende:
Heeft iemand wat linkjes naar toffe fragmovies trouwens? Even wat inspiratie opdoen voor vanavondThe Older I Get, The Better I Was![]()
http://bf4central.com/2013/03/battlefield-4-radeon-hd-7990/
Maar het kan ook op een kaar van 250 Dollar![]()
![]()
Ik maak me geen zorgen met mijn kaartquote:Op zondag 31 maart 2013 12:18 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/03/battlefield-4-radeon-hd-7990/
Maar het kan ook op een kaar van 250 Dollar
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Dit is mischien de release date.
http://bf4central.com/201(...)ate-october-29-2013/
En ga weg met je extra focus op SP
http://bf4central.com/201(...)nt-in-battlefield-4/![]()
Extra focus door geen co-op te maken, wie de fuck zegt dat het ten koste gaat vd multiplayer.quote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef dennis3d het volgende:
Dit is mischien de release date.
http://bf4central.com/201(...)ate-october-29-2013/
En ga weg met je extra focus op SP
http://bf4central.com/201(...)nt-in-battlefield-4/![]()
Nou en rot op met de SP slaat toch nergens op.quote:Op maandag 1 april 2013 17:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Extra focus door geen co-op te maken, wie de fuck zegt dat het ten koste gaat vd multiplayer.![]()
Waarom? er zijn best wel mensen die de SP wel spelen. Het is niet dat de multiplayer eruit gesloopt is, dus waarom door blijven zeuren dat er een SP in zit? Dan speel je die toch gewoon niet?quote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou en rot op met de SP slaat toch nergens op.![]()
Nee gewoon geen SP dan besteden ze meer tijd aan de MP zodat je minder bugs hebquote:Op maandag 1 april 2013 17:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Waarom? er zijn best wel mensen die de SP wel spelen. Het is niet dat de multiplayer eruit gesloopt is, dus waarom door blijven zeuren dat er een SP in zit? Dan speel je die toch gewoon niet?![]()
![]()
Meer tijd aan iets besteden wil niet zeggen dat er minder bugs inzitten. Bugs blijf je namelijk altijd houden.quote:Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee gewoon geen SP dan besteden ze meer tijd aan de MP zodat je minder bugs heb![]()
Geen co-op? Dat is best gay.. Ik heb me juist met de co-op nog wel aardig vermaakt, op hardmode met vrienden.. Ik had ook alle co-op unlocks al vóór ze de requirements daarvoor met een factor 10 omlaag haaldequote:Op maandag 1 april 2013 17:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Extra focus door geen co-op te maken, wie de fuck zegt dat het ten koste gaat vd multiplayer.![]()
![]()
Ja maar als je er meer tijd aan besteed heb je kans dat ze minder izjn.quote:Op maandag 1 april 2013 18:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Meer tijd aan iets besteden wil niet zeggen dat er minder bugs inzitten. Bugs blijf je namelijk altijd houden.![]()
Vond het ook wel leuk, maarja in dat artikel staat het toch echtquote:Op maandag 1 april 2013 18:03 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Geen co-op? Dat is best gay.. Ik heb me juist met de co-op nog wel aardig vermaakt, op hardmode met vrienden.. Ik had ook alle co-op unlocks al vóór ze de requirements daarvoor met een factor 10 omlaag haalde.
Je hebt ook kans dat er meer zijn, is gewoon speculatie.quote:Op maandag 1 april 2013 18:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar als je er meer tijd aan besteed heb je kans dat ze minder izjn.![]()
Natuurlijk spelen we die niet.. De BF3 SP is ook nauwelijks gespeeld als ik het goed inschat. Dus waarom toch voor de sequel toch weer zovel nadruk leggen op een gamemode die niet/nauwelijks gespeeld gaat worden, terwijl ze die tijd en middelen ook gewoon in de MP kunnen stoppen? En de mensen die de SP wel spelen die schaffen dan maar 'n game aan die daar voor bedoelt is ofzo..quote:Op maandag 1 april 2013 17:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Waarom? er zijn best wel mensen die de SP wel spelen. Het is niet dat de multiplayer eruit gesloopt is, dus waarom door blijven zeuren dat er een SP in zit? Dan speel je die toch gewoon niet?![]()
Ik heb de SP gespeeld toen mijn internet het niet deedquote:Op maandag 1 april 2013 18:06 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Natuurlijk spelen we die niet.. De BF3 SP is ook nauwelijks gespeeld als ik het goed inschat. Dus waarom toch voor de sequel toch weer zovel nadruk leggen op een gamemode die niet/nauwelijks gespeeld gaat worden, terwijl ze die tijd en middelen ook gewoon in de MP kunnen stoppen? En de mensen die de SP wel spelen die schaffen dan maar 'n game aan die daar voor bedoelt is ofzo..
Er was een poll op de BF4 site en mischien 10 procent van de mensen kozen voor de SP waar ze op zaten te wachten en de rest MP![]()
![]()
Ik heb 3 missies SP gespeeld bij vlagen van verstandsverbijsteringquote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik heb de SP gespeeld toen mijn internet het niet deed
Er was een poll op de BF4 site en mischien 10 procent van de mensen kozen voor de SP waar ze op zaten te wachten en de rest MPKan je trouwens wel SP spelen zonder internet? Gaat Origin/Battlelog dan niet zeiken?
![]()
Alsof de poll een goed meetmoment is, natuurlijk kiest iedereen MP boven SP, wil niet zeggen dat ze nie allemaal SP zullen overslaan...quote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik heb de SP gespeeld toen mijn internet het niet deed
Er was een poll op de BF4 site en mischien 10 procent van de mensen kozen voor de SP waar ze op zaten te wachten en de rest MP![]()
Nee die gaat dan verassend in offline modequote:Op maandag 1 april 2013 18:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb 3 missies SP gespeeld bij vlagen van verstandsverbijsteringKan je trouwens wel SP spelen zonder internet? Gaat Origin/Battlelog dan niet zeiken?
![]()
![]()
Als deze topicreeks een beetje een gemiddeld beeld geeft van de BF3 spelers heeft de helft of meer van de spelers de SP niet aangeraakt.. En andersom gesteld, ik denk dat als er géén SP in de game zou zitten, 95% van de spelers hem alsnog had aangeschaft.quote:Op maandag 1 april 2013 18:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Alsof de poll een goed meetmoment is, natuurlijk kiest iedereen MP boven SP, wil niet zeggen dat ze nie allemaal SP zullen overslaan...![]()
Rot zelf op. Ik speel de SP met liefde....en als ik die uit heb ga ik pas beginnen met multiplay.quote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou en rot op met de SP slaat toch nergens op.People assume too much.![]()
Hoe is dit trollen?quote:People assume too much.![]()
Heb je bad company 1 en 2 gespeeld?quote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou en rot op met de SP slaat toch nergens op.
De sp daarvan was echt serieus goed. Beetje jammer dat ze het wat hebben verknald met 3 maargoed.
Ik hoop dat dit weer het niveau bc 1 word. Dat was een hele goeie sp.
Verder was de coop van bf3 beter dan de sp. Heb iig meer plezier gehad van de coop dan die sp. Wel jammer dat ze die mode dus nu schrappen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Staat er al een jet nerf op de agenda of andere changes? Of is dice nu full bf4I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik zou maar uit gaan van het laatste...quote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef Convict het volgende:
Staat er al een jet nerf op de agenda of andere changes? Of is dice nu full bf4![]()
ik vrees dat het over is met de pret.quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef JK het volgende:
Staan er nog double xp dagen op de agenda of stoppen ze daar ook per direct mee?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
We zullen zien. Als ze nu BF3 al als een baksteen laten vallen, dan weet je wat ze met BF4 doen als BF5 uit komt over 2 jaar.![]()
Dit zijn helaas hele foute ontwikkelingenquote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef JK het volgende:
We zullen zien. Als ze nu BF3 al als een baksteen laten vallen, dan weet je wat ze met BF4 doen als BF5 uit komt over 2 jaar.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Waarom een jet nerf ?quote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef Convict het volgende:
Staat er al een jet nerf op de agenda of andere changes? Of is dice nu full bf4
Zijn nog hartstikke zwak tegen tanks en inf..![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Waarom een jet nerf ?
Zijn nog hartstikke zwak tegen tanks en inf..
Het is zo je moet minimaal 2x je rocket pods leeg en raak schieten voor dat een tank weg is...quote:![]()
Zoals het hoort dus. Tanks zijn veel te makkelijk kapot te krijgen door geoefende vliegers...quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is zo je moet minimaal 2x je rocket pods leeg en raak schieten voor dat een tank weg is...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
1x is genoeg voor een dissable.... gun salvo erbij als het net niet lukt tijdens je eerste drop eropquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is zo je moet minimaal 2x je rocket pods leeg en raak schieten voor dat een tank weg is...
jets domineren helaas de airmaps.
een pro in een tank valt nog te counteren of een pro in een minibird/attack heli... een pro jet heeft vrij spel. semi noob heeft trouwens ook vrij spel in een jet tegen alles behalve enemy jetsI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Vrijdagavond even een klein uurtje gespeeld met een collega en wat settings veranderd.
Ik heb 10 minuten non-stop met een heli gevlogen zonder te eindigen als een vuurbal.
Vliegen naar een CP, landen, capturen en weer wegwezen.
For good measure een heli bestookt met kogels die vervolgens ging landen tussen de bomen.
Sneaky half boven hem gehangen en toen hij weer opsteeg, meteen uit de lucht geknald.
Inverted Y as werkt heerlijk!
[ Bericht 0% gewijzigd door DoofenSchmirz op 02-04-2013 15:52:45 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Je speelt wel met toetsenbord en muis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Vrijdagavond even een klein uurtje gespeeld met een collega en wat settings veranderd.
Ik heb 10 minuten non-stop met een heli gevlogen zonder te eindigen als een vuurbal.
Vliegen naar een CP, landan, capturen en weer wegwezen.
For good measure een heli bestookt met kogels die vervolgens ging landen tussen de bomen.
Sneaky half boven hem gehangen en toen hij weer opsteeg, meteen uit de lucht geknald.
Inverted Y as werkt heerlijk!![]()
Yup.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Je speelt wel met toetsenbord en muis?
Ik merk overigens dat ik met Conquest veel beter mee kom met de rest dan bv met Rush.
Veel meer punten te halen op die manier.
Met het gemiddelde Rush potje kom ik niet boven de 3-4K totaal.
Half potje Conquest en kassa! 8000+
Voor een hoop mensen niet veel, maar ik was er blij mee.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Yup.
Ik merk overigens dat ik met Conquest veel beter mee kom met de rest dan bv met Rush.
Veel meer punten te halen op die manier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het gemiddelde Rush potje kom ik niet boven de 3-4K totaal.
Half potje Conquest en kassa! 8000+
Voor een hoop mensen niet veel, maar ik was er blij mee.
Ik bak er helemaal niks van, dat vliegen... Niet met toetsenbord+muis, niet met joystick en neit met controller
En dat met die punten heb ik ook precies
Speel Rush nooit voor de punten, alleen omdat ik het gewoon een leuke mode vind![]()
![]()
Ik ben eerst 5 minuten op hoogte gebleven en mezelf geleerd een rondje te "strafen". Als je dat doorhebt, en geen spastische arm hebt, is de rest vrij simpel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Ik bak er helemaal niks van, dat vliegen... Niet met toetsenbord+muis, niet met joystick en neit met controller
Speel Rush nooit voor de punten, alleen omdat ik het gewoon een leuke mode vind
Ik maak nog weleens een verkeerde beweging, maar ik stort niet meteen neer.
Zoek een lege server ofzo om te oefenen.
Alleen die jets..........Pfff..
*BRRRT* BRRRRRRRRRRRRT*quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik ben eerst 5 minuten op hoogte gebleven en mezelf geleerd een rondje te "strafen". Als je dat doorhebt, en geen spastische arm hebt, is de rest vrij simpel.
![]()
Toch is het een stuk lastiger dan het lijkt om heli's neer te halen, vooral omdat jets in verhouding zoveel sneller zijn. Heb je 'n heli eindelijk lekker op de korrel, ben je d'r alweer voorbij.. (ik ben sowieso niet echt een jet-master)
![]()
Het is moeilijk om goed te worden in jets. DICE doet er weinig aan om je beter te maken (denk aan tutorials, training, oid). Je begint vanaf nul en wordt vaak in een arena gegooid die vol zit met lvl100 gastenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Speel Rush nooit voor de punten, alleen omdat ik het gewoon een leuke mode vind.
Als je bochten maakt, probeer 300-310 snelheid aan te houden. Dit is de optimale snelheid om de kortste bochten te maken. In dogfights MOET je leren om je vijand uit te schakelen met je gun.
Gewoon uren draaien en tutorials volgen op youtube. Gebruik een controller oid.![]()
Kan je je snelheid ergens zien dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef damirovic het volgende:
[..]
Het is moeilijk om goed te worden in jets. DICE doet er weinig aan om je beter te maken (denk aan tutorials, training, oid). Je begint vanaf nul en wordt vaak in een arena gegooid die vol zit met lvl100 gasten.
Als je bochten maakt, probeer 300-310 snelheid aan te houden. Dit is de optimale snelheid om de kortste bochten te maken. In dogfights MOET je leren om je vijand uit te schakelen met je gun.
Gewoon uren draaien en tutorials volgen op youtube. Gebruik een controller oid.
Probleem wat ik heb is dat ik er altijd voorbij vlieg (als ik al in de lucht kan blijven, die zeldzame momenten)
En als ik een andere jet achter me aan heb zitten kan ik er nooit voor weg komen![]()
![]()
Die jets zijn juist leuk TV missle er achter aan en BOEMquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik ben eerst 5 minuten op hoogte gebleven en mezelf geleerd een rondje te "strafen". Als je dat doorhebt, en geen spastische arm hebt, is de rest vrij simpel.
Wat heb je tegen lvl 100quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef damirovic het volgende:
[..]
Het is moeilijk om goed te worden in jets. DICE doet er weinig aan om je beter te maken (denk aan tutorials, training, oid). Je begint vanaf nul en wordt vaak in een arena gegooid die vol zit met lvl100 gasten.
Gewoon uren draaien en tutorials volgen op youtube. Gebruik een controller oid.![]()
En een controller heb je niet nodig doe het zelf zonder en het gaat makkelijk.![]()
Heb niets tegen lvl100 hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die jets zijn juist leuk TV missle er achter aan en BOEM
[..]
Wat heb je tegen lvl 100![]()
En een controller heb je niet nodig doe het zelf zonder en het gaat makkelijk., was meer een hyperbool. Wat ik wil zeggen is dat je vaak tegen beteren speelt. Dat maakt het nog moeilijker, omdat je nog veel moet leren.
Ieder doet wat hij zelf lekker vindt, ik vind controller namelijk wat intuitiever aanvoelen, maar dat
is subjectief.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef rubbels het volgende:
[..]
Kan je je snelheid ergens zien dan?
Probleem wat ik heb is dat ik er altijd voorbij vlieg (als ik al in de lucht kan blijven, die zeldzame momenten)
En als ik een andere jet achter me aan heb zitten kan ik er nooit voor weg komen
Links boven het scherm van je jet staat een getal. Hier is dat 372. Dat is je snelheid. Het moeilijke van jets is dat het heel onvergevend is. Een foutje en je bent dood of je kunt jezelf ejecten. Om beter te worden moet je doorzetten ook al heb je een slecht k/d. Je moet ook veel uren er in steken.
Ga richtin je base of naar teammates als een jet achter je aanzit. Probeer loops en korte bochten te maken om hem van je af te schudden. Dat gaat beter als je constant 300 snelheid aanhoudt.
Alles komt met ervaring en tientallen uren
[ Bericht 1% gewijzigd door damirovic op 02-04-2013 17:23:01 ]![]()
Sommigen hier zitten hele dagen te spelen.... Werkloos ofzo?
http://battlelog.battlefi(...)32654625497115121/1/
Pffrrrttttt...... Heb ook maar een reactie achtergelaten. Tin foil hat crazies zitten dus overal.
Wel tof. Toch vind ik het jammer (doch ergens begrijpelijk) dat nieuwe toevoegingen zoals crossmotoren dan ook echt uitsluitend in de endgame maps zitten. Had ze graag ook in de oude maps in bescheiden aantallen teruggezien.Conscience do cost.![]()
Endgame was prima.
Alleen ontbreek er een alle voertuigen samen in 1 XXL map gezet.
A130, IVF drop, 10 jet, bikes, alle helic en gemodificeerd voertuigen
Misschien zou het leuker zijn als je met large conquest in combinatie met Tank en jet Superiority
Ook een vlag in midden van de slagveld. wie dat pak, krijgt de tegenstander een gun master of scavanger. Vlag terug, alle wapens terug.
Vlag gejat en in basis gezet = wint een 50 tickets van vijand.
alleen mappen met vanaf 32 spelers.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Dakrat.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dan moet je bij EA en Dice zijn, die willen niet dat spelers die niet voor premium of dlc's willen betalen er toch gebruik van kunnen maken. Zou wel tof zijn; crossmotoren overal, maar dan een melding dat je 'm niet kan starten ivm missende dlc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
Wel tof. Toch vind ik het jammer (doch ergens begrijpelijk) dat nieuwe toevoegingen zoals crossmotoren dan ook echt uitsluitend in de endgame maps zitten. Had ze graag ook in de oude maps in bescheiden aantallen teruggezien.![]()
![]()
Gebruik jij ook de M416 hiervoor? Ik heb al ruim een dozijn chopper pilots kapot geschoten op die manier. Never gets old.quote:
M416 + ACOG + single round fire mode = DIE!!!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Toch eens beter leren mikken zie ik al... Al blijft het mooi om zo'n piloot met een G18 eruit te blazen terwijl je door hem op de korrel genomen wordt...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De jet discussie is al weer voorbij, maar toch nog reactie.
Ik heb deze week een hele avond in een Air Superiority server rondgevlogen.
Eerst gewoon met mijn jet een beetje vlaggen gecaptured, voor snelle xp en unlocks.
Daarna gaan concentreren op het neerhalen van andere jets. Moet zeggen dat ik het nu echt een stuk beter onder de knie heb, na 1 avond al![]()
![]()
Jup, dat zijn vaak wel goede servers om te oefenen. Maar ik moet mijn joystick nog ophalen bij mijn ex, dus volle plezier pas daarnaI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het kan overal meequote:Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Gebruik jij ook de M416 hiervoor? Ik heb al ruim een dozijn chopper pilots kapot geschoten op die manier. Never gets old.
M416 + ACOG + single round fire mode = DIE!!!
Maar dit is zo leuk want ze zien geen reet meer als je met 2 man even 400 kogels schietquote:![]()
![]()
Of ze raken in paniek en knallen ergens tegenaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het kan overal mee
Maar dit is zo leuk want ze zien geen reet meer als je met 2 man even 400 kogels schiet
[..]![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Of ze raken in paniek en knallen ergens tegenaan.![]()
![]()
DENNIS!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Sommigen hier zitten hele dagen te spelen.... Werkloos ofzo?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:KIP!
shitshitshitshit *Vuurbal*quote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Onregelmatig werken FTW.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Sommigen hier zitten hele dagen te spelen.... Werkloos ofzo?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind het snipen duidelijk cooler!quote:People assume too much.![]()
Hij zal vast al genoemd zijn in die thread, maar voor de door gunners in de Huey is er natuurlijk maar één juist antwoordquote:Op donderdag 4 april 2013 13:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)32654348492650025/1/
Nog suggesties?
GET SOME! GET SOME!![]()
Thought i'd add the names of the songs for convienence.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hij zal vast al genoemd zijn in die thread, maar voor de door gunners in de Huey is er natuurlijk maar één juist antwoord
GET SOME! GET SOME!
Helicopters:
War, what is it good for? [youtube.com] attack helicopter.
Back in Black [youtube.com] For attack helicopter. <------- Must listen, THE helicopter song imo.
All along the watchtower [youtube.com] Transport heli.
Paint it Black [youtube.com] transport heli.
Jets:
Immigrant song [youtube.com]
The limit (Scarface) [youtube.com]
The touch (transformers fans rejoice!) [youtube.com]
Shoot to Thrill [youtube.com]
Don't lie to me [youtube.com]
Last one says it all:
[youtube.com]
Mijn post uit het forum.
editPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef damirovic het volgende:
Dit is pas eckte helicopter muziek:
ohja natuurlijk voor de jets
Uit Iron Eagle.
Ziet er een stuk beter uit
http://bf4central.com/201(...)stbite-3-technology/
Speciale BF4 drivers waarschijnlijk
http://bf4central.com/2013/04/battlefield-4-optimized-pc-graphic/![]()
Die van 2142 is dan eigenlijk het beste, Maar volgens mij klinkt die van 2 ook anders,quote:
Maargoed, die theme van 3 is al ruk.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Whehequote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef andreas612 het volgende:
Kan er ook maar eentje zijn he
[ afbeelding ]
De volgende komt er altijd wel![]()
![]()
Krijg hem voor men examen als ik het haal dus het boeit me niet heel veel dit keerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik wacht een half jaar, ga geen 120eu betalen voor een volledig spel![]()
![]()
Grijs/blauwtint plus oranje accenten. Die designers komen niet echt creatief over als het gaat over thema (esthetisch gezien). Niet coolquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef andreas612 het volgende:
Kan er ook maar eentje zijn he
[ afbeelding ]![]()
![]()
gvd eerst hele hoere uitbreiding binnen halen die ik toch niet speelen ondertussen niet kennen skieten
![]()
![]()
Dat is niet eens zo erg maar die muziek....quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:49 schreef damirovic het volgende:
[..]
Grijs/blauwtint plus oranje accenten. Die designers komen niet echt creatief over als het gaat over thema (esthetisch gezien). Niet cool![]()
ohja dat ook nogquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo erg maar die muziek....![]()
![]()
wou je dat muziek noemen??quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo erg maar die muziek....![]()
Blijft schofterig dat er geen double xp is in april en de komende maanden.
Het is gewoon klaar met premium na de laatste DLC. Houdoe en bedankt, zeggen ze bij Dice & EA.
Dennis je moeder is niet slim bezig. Als jij je examen hebt gehaald moet je nog verder leren en dat doe je dan niet, omdat je dan hele dagen en nachten op BF4 servers aan het spelen bent.![]()
![]()
Van die servers waarbij de chat volgespamt wordt met nutteloze servermeldingen dat iedereen het verbergt, en je dus geen meldinen kan makenhadden we maar voip op pc.
Dat brengt me trouwens bij het allerbelangrijkste punt, datgene waar voor mij de hele BF4 multilplayer om mag draaien: betere tools en methoden voor teamplay. Voip dus, maar ook meer beloond worden om teamwork. Ik kan een match CTF meermaals de vlag tot in mijn kamp dragen, met een escort onderweg, en kudde bescherming ter plekke. Om een of andere reden werkt men bij CTF veel beter samen. Ik zie dat graag terug in andere gamemodes. Lone ranger/rambo zijn is voor 90% geen keuze, het is gewoon een gebrek aan richting of stimuli
graag verwijderen![]()
Echt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef andreas612 het volgende:
een vinno06 nog wat wil me toevoegen, alleen jammer dat je friendlist aan z'n max zit![]()
![]()
Zulke reactie's had ik paar maanden terug al zien aankomen toen ze daarmee begonnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:06 schreef JK het volgende:
Blijft schofterig dat er geen double xp is in april en de komende maanden.
Het is gewoon klaar met premium na de laatste DLC. Houdoe en bedankt, zeggen ze bij Dice & EA.
Dennis je moeder is niet slim bezig. Als jij je examen hebt gehaald moet je nog verder leren en dat doe je dan niet, omdat je dan hele dagen en nachten op BF4 servers aan het spelen bent.
Jullie waren gewoon te verwend geraakt door die vele double XP dagenen wat dan nog? Sneller aan de max rank komen is ook niet leuk want dan heb je tenslotte niks meer om nog iets voor te gaan doen
tenminste dat lijkt me erg saai
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
alle wapen unlocks halen. meeste lvl 100's hebben maar een paar wapens bespielt. en service star 70 in medic en in de rest maar 1 of 2 service starsquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zulke reactie's had ik paar maanden terug al zien aankomen toen ze daarmee begonnen
Jullie waren gewoon te verwend geraakt door die vele double XP dagenen wat dan nog? Sneller aan de max rank komen is ook niet leuk want dan heb je tenslotte niks meer om nog iets voor te gaan doen
Al die mortars was wel tof.
[/quote]![]()
Ik ben zo online
Mooi gezicht ookquote:die filmpjes wil ik wel vaker zien
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
Je moest eens weten hoeveel lieden bijvoorbeeld om dat tegen te gaan (saaiheid) bij BF2 bijvoorbeeld een tweede account aanmaakten en helemaal opnieuw begonnen..quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zulke reactie's had ik paar maanden terug al zien aankomen toen ze daarmee begonnen
![]()
![]()
Ik wil zo snel mogelijk lvl100 zijn, dan kan ik het spel wegleggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik nooit lvl100 zal zijn. Als ik nu een ronde speel zal ik lvl62 zijn en dan moet ik dus nog 38x 2,5 miljoen punten halen. Met doubleXP ben je er in elk geval sneller door bepaalde medals snel te halen op metro.
Maar ik had verwacht dat er maandelijks double xp weekenden zouden zijn. Maar die hufters stoppen er na de laatste DLC-release mee. Hoezo meteen al je klanten laten vallen als een baksteen? Gelukkig kocht ik Premium omgerekend voor 10 eigen euro's, maar ik had al een hekel aan digitale downloads en dit bevestigd wel weer waarom ik er nog steeds een hekel aan heb en dit niet snel moet doen.
Maar wat ook gezegd is; je kan nog wel alle unlocks halen. Of in elk geval een servicestar voor elk wapen halen, dan krijg je die fantastische maar onbruikbare IRNV scope.
Viel me trouwens weer op dat de aimbotters ook weer lekker actief zijn. Lage ranks, hoge k/d, hoge spm en een perfecte headshot van een sniper die pas 6 uur speelt.. jaja.![]()
Doe maar 240.000 punten, dan gaat het sneller.quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef JK het volgende:
Maar ik denk dat ik nooit lvl100 zal zijn. Als ik nu een ronde speel zal ik lvl62 zijn en dan moet ik dus nog 38x 2,5 miljoen punten halen.
Kunnen toch ook gewoon mensen zijn met een tweede account? Ik wist ook hoe ik een hoge SPM moest halen en hoe ik moest spelen toen ik er aan begon op de PC. Alleen ik schoot dan niet raak op lange afstanden.quote:Viel me trouwens weer op dat de aimbotters ook weer lekker actief zijn. Lage ranks, hoge k/d, hoge spm en een perfecte headshot van een sniper die pas 6 uur speelt.. jaja.
Het gaat bij mij trouwens niet vervelen na lvl 100 te zijn hoor, ik had waarschijnlijk wel alle primaries toen gemastered maar dan blijven er nog pistols over bijvoorbeeld, javelin, stigla, AT mines, of lekker laser painten in de hoop die medal te halen, nog iets meer dan 1 medal te gaan overigens.Genoeg dingen te doen om het gevarieerd en leuk te houden. Als je enkel speelt om een rank te halen dan speel je in ieder geval niet omdat je er plezier in hebt lijkt mij.
[/quote]![]()
Oeps, 240k idd. Zo veel speel ik niet meer.
Het kunnen inderdaad closet colonels zijn. Alleen hoe triest moet je zijn om het spel nog eens te kopen? Dan heb je echt niets in je offline leven te doen, volgens mij.
Ik speel wel om het plezier hoor, maar ben ook wel een statshoer. Als die stats er niet bij zaten, had ik BF3 al snel laten vallen.![]()
Je kan toch meerdere soldiers op een Battlelog account hebben? Dat kon bij BC2 iig wel altijd..quote:Op zondag 7 april 2013 12:18 schreef JK het volgende:
Oeps, 240k idd. Zo veel speel ik niet meer.
Het kunnen inderdaad closet colonels zijn. Alleen hoe triest moet je zijn om het spel nog eens te kopen? Dan heb je echt niets in je offline leven te doen, volgens mij.
Ik speel wel om het plezier hoor, maar ben ook wel een statshoer. Als die stats er niet bij zaten, had ik BF3 al snel laten vallen.![]()
Ja toen kon dat nog mooi, nu niet meer natuurlijk, stel je voor dat mensen die al eens betaald hebben nog eens gratis een andere account omhoog willen ranken. Dat is zo geweldig leuk dat moeten mensen maar voor betalen.
Daarnaast moet je een nieuwe Origin account maken die niet gelinked is aan de oude, console accounts kan je gewoon blijven linken aan elkaar.
[ Bericht 19% gewijzigd door Catkiller op 07-04-2013 13:25:23 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je speelt toch het spel vanwege de actie? Niet om telkens dingen te unlocken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij misschien, er zijn genoeg mensen die alles unlocked willen hebben..quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je speelt toch het spel vanwege de actie? Niet om telkens dingen te unlocken.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Ik weet niet of die platoon nog gebruikt word. Hoor er weinig meer over.. De Teamspeak is volgens mij wel nog in de lucht (al kom ik er zelf nooitquote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef DrNick het volgende:
Wie kan mij even accepteren in het platoon?).
![]()
Ah, ok.quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die platoon nog gebruikt word. Hoor er weinig meer over.. De Teamspeak is volgens mij wel nog in de lucht (al kom ik er zelf nooit).
![]()
Die grote platoons zijn inderdaad zo goed als dood, daarom http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241362844934/, maar dat had hij zelf ook al door.
[/quote]![]()
Daar zitten sowieso alle bazen inquote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef Catkiller het volgende:
Die grote platoons zijn inderdaad zo goed als dood, daarom http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241362844934/, maar dat had hij zelf ook al door.![]()
![]()
Best cool
http://bf4central.com/201(...)ad-to-jalalabad-map/
31 Oktober BF4
http://bf4central.com/201(...)-date-origin-europe/
Dus wie zijn pc nog wil upgraden wacht even
http://bf4central.com/2013/04/amd-grapics-cards-battlefield-4/![]()
Pff hele weekend disconnects gehad, zowel EA als mijn eigen verbinding.
Gisteren een potje Metro Conquest gedaan met 3500 tickets.
2 levels omhoog.
Totale score: 38254. Niet vanaf het begin van de match gespeeld maar toch.
17x Medical Efficiency ribbon
6x Supression ribbon
5x Assault rifle ribbon
Nog een hoop losse ribbons
Van level 16 naar 18 gegaan.
http://battlelog.battlefi(...)500Tickets-No-Rules/
Hier ga ik vaker spelen.
Zaterdag lekker derpin' op een Oman server, zet AC/DC op met Shoot to thrill, druk op recordknop Fraps en besluit rond te rennen. De ene kill na de andere, revive'je hier, capture daar, alles.
Wil ik filmpie terug kijken, heeft dat schijttakkehoerending niks opgenomen gvd!
[ Bericht 16% gewijzigd door DoofenSchmirz op 08-04-2013 13:13:34 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Score per minute >= 1000
Zelfs een avond lang op een dak zitten helpt nog niet veel meer om dat te laten verdwijnen.
Banned ook echt meteen zonder op de server te komen, zo bevooroordeeld.
[/quote]![]()
Ik kom ook eens kijken..quote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef Catkiller het volgende:
Die grote platoons zijn inderdaad zo goed als dood, daarom http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241362844934/, maar dat had hij zelf ook al door.
edit:
Application sent.. Ik ben ThisisWillis trouwens![]()
![]()
Metro64 is ideaal om skills te levelen inderdaad, maar het lijkt wel op werk zo monotoon als het isquote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Pff hele weekend disconnects gehad, zowel EA als mijn eigen verbinding.
Gisteren een potje Metro Conquest gedaan met 3500 tickets.
2 levels omhoog.
Totale score: 38254. Niet vanaf het begin van de match gespeeld maar toch.
17x Medical Efficiency ribbon
6x Supression ribbon
5x Assault rifle ribbon
Nog een hoop losse ribbons
Van level 16 naar 18 gegaan.
http://battlelog.battlefi(...)500Tickets-No-Rules/
Hier ga ik vaker spelen.
Zaterdag lekker derpin' op een Oman server, zet AC/DC op met Shoot to thrill, druk op recordknop Fraps en besluit rond te rennen. De ene kill na de andere, revive'je hier, capture daar, alles.
Wil ik filmpie terug kijken, heeft dat schijttakkehoerending niks opgenomen gvd!Constant alleen maar granaten om het hoekje spammen+ammo/health/motion sensors neerflikkeren en elke mogelijke launcher misbruiken
Ik moet nog 'n paar potjes om voor recon alles te unlocken, want daar heb ik echt geen geduld voor op 'n normale manier.
Kan iemand mijn hippe sig trouwens in de OP dumpen?![]()
![]()
Okquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik kom ook eens kijken..
edit:
Application sent.. Ik ben ThisisWillis trouwens![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef over_hedge het volgende:
http://www.bf4info.com/in(...)mmander-mode-returns
Commander komt terug?
Spuit elf.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat nou. Ik lees niet heel de dag games site dus voor mij was het iets nieuws.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
er zijn wel zorgen dat het anders gaat zijn dan in bf2 geloof ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat nou. Ik lees niet heel de dag games site dus voor mij was het iets nieuws.![]()
Ja, zal ook niet helemaal het zelfde worden neem ik aan, maar alleen al squads aansturen zal al erg fijn zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
er zijn wel zorgen dat het anders gaat zijn dan in bf2 geloof ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik krijg het maar niet geregeld dat ik teamspeak heb.
Moet ik daar wat speciaals voor doen?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Teamspeak downloaden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef dekilo het volgende:
Moet ik daar wat speciaals voor doen?
Wat zijn de stappen die je tot nu toe hebt genomen dan?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
downloaden opstarten dan nickname invullen (dacht ik) en verbinden met teamspeak.jcode.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef dekilo het volgende:
Moet ik daar wat speciaals voor doen?![]()
Teamspeak ingame, daar moet ik toch ook mee kunnen communicerenOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
ja er zit volgens mij wel zo iets in bf3 maar weet niet of dat een beetje werktquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef dekilo het volgende:
Teamspeak ingame, daar moet ik toch ook mee kunnen communiceren![]()
ok moet dus teamspeak downloaden.
Kan ik dan op server selecteren?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
wijst zichzelf wel als je hem opstart eerst kom je in een algemeen ts kanaal die disconnect je en connect je met teamspeak.jcode.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef dekilo het volgende:
ok moet dus teamspeak downloaden.
Kan ik dan op server selecteren?![]()
ok jcode is dus voor fokkers!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Waarom dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef hiddit het volgende:
moet ik opeens me bf3 activeren :S natuurlijk nergens die code meer te vinden -__-Hoop niet dat ik dat moet, kan die code waarschijnlijk never nooit meer terug vinden...
![]()
ik heb geen idee zo maar uit het niets, wel gelijk mail naar ea gestuurd maarja dat duurt eerst weer 48 uurquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Waarom dat?Hoop niet dat ik dat moet, kan die code waarschijnlijk never nooit meer terug vinden...
ik kan hem ook nergens meer vinden
dus kan nou niet spelen wat best wel balen is![]()
staat gewoon in je origin, als je over BF3 zweeft met muis en dan op de i klikt?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb geen idee zo maar uit het niets, wel gelijk mail naar ea gestuurd maarja dat duurt eerst weer 48 uur
ik kan hem ook nergens meer vinden
dus kan nou niet spelen wat best wel balen isgraag verwijderen![]()
dan druk ik op spelen en dan krijg ik schermpje om te activerenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef fyah het volgende:
[..]
staat gewoon in je origin, als je over BF3 zweeft met muis en dan op de i klikt?
![]()
Nee niet op spelen, op dat info-i icoontje voor spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef hiddit het volgende:
[..]
dan druk ik op spelen en dan krijg ik schermpje om te activeren
[ afbeelding ]graag verwijderen![]()
daar staat wel de code maar als ik die invoer zegt die dat ie al geactiveerd isquote:Op woensdag 10 april 2013 15:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee niet op spelen, op dat info-i icoontje voor spelen.![]()
Dan zou ik via het origin help-menu een live chat sessie openen, en het aankaarten met de punjab die je ticket opneemtquote:Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef hiddit het volgende:
[..]
daar staat wel de code maar als ik die invoer zegt die dat ie al geactiveerd is
graag verwijderen![]()
Ik word een beetje moe van doodrustig mikken, vol op het lijf, korte afstand, klikken... En dan volledig NIKS raken. Enkelschots, meerschoots, maar echt VAAK.
En dan zelf voorbij een deuropening hinkelen en vanaf een kilometer afstand door een submachinegun in 1 schot kapot gaan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gefeliciteerd, je bent laggers en cheaters tegengekomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik word een beetje moe van doodrustig mikken, vol op het lijf, korte afstand, klikken... En dan volledig NIKS raken. Enkelschots, meerschoots, maar echt VAAK.
En dan zelf voorbij een deuropening hinkelen en vanaf een kilometer afstand door een submachinegun in 1 schot kapot gaan.
Heb ooit met een hele squad Robocop stijl op 1 persoon meerdere magazijnen leeggeschoten en hij bleef maar staan......In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Maar als je erover begint ben je een jankertquote:Op woensdag 10 april 2013 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent laggers en cheaters tegengekomen.
Heb ooit met een hele squad Robocop stijl op 1 persoon meerdere magazijnen leeggeschoten en hij bleef maar staan......
Heb wel sterk de indruk dat lag etc meer is geworden na de laatste patch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou nee, de vijand in kwestie snapte er ook geen hol van.... Hij deed een suicide en daarna heb ik hem nog een paar keer omgelegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar als je erover begint ben je een jankert
Heb wel sterk de indruk dat lag etc meer is geworden na de laatste patch.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Ho es, welke lul heeft er network smoothing in het spel gebouwd en die standaard helemaal open gezet?
Schijnt nogal een bron van ellende te zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik word de laatste tijd steeds gekickt/disconnected (random) in rushservers (64), meer mensen last van of ligt de fout toch aan mijn kant?
Beter kicken ze die paupersnipers bij het aanvallende team![]()
![]()
RPG's in close quarter maps
Snipers spawnen achter de basis in CTF
Javelins in CTF
Range van anti-air anno nu
Tijd van locken van anti-air nu
Beamscanning wat geen enkele verbetering boven het standaard locken biedt
Echt, er kan best wat aan gesleuteld worden...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hier zul je het mee moeten doen helaas.....quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef Skull-splitter het volgende:
RPG's in close quarter maps
Snipers spawnen achter de basis in CTF
Javelins in CTF
Range van anti-air anno nu
Tijd van locken van anti-air nu
Beamscanning wat geen enkele verbetering boven het standaard locken biedt
Echt, er kan best wat aan gesleuteld worden...
mij zie je ook nooit meer in maps waar jets in zittenI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
AIR is best grappig voor af en toe, goed voor je unlocks, alleen jammer dat het merendeel geen kont lijkt te doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Convict het volgende:
[..]
hier zul je het mee moeten doen helaas.....
mij zie je ook nooit meer in maps waar jets in zitten
Vandaag ook meerdere keren echt dwars door mijn counters kapotgeschoten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Post dan gewoon dat filmpje inplaats van die link... anyway vind het filmpje totaal niet grappig.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:45 schreef dennis3d het volgende:
![]()
http://bf4central.com/2013/04/battlefield-4-trailer-parody/Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dus eigenlijk moet je alleen op hoge ping-servers spelen? Wat is de beste ping om op te spelen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent laggers en cheaters tegengekomen.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Dennis is atm verslaafd aan het posten van bf4central links, snap niet helemaal waarom.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Post dan gewoon dat filmpje inplaats van die link... anyway vind het filmpje totaal niet grappig.![]()
ja als je er zelf in gaat zitten. maar de jets kunnen de balance aardig verstorenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
AIR is best grappig voor af en toe, goed voor je unlocks, alleen jammer dat het merendeel geen kont lijkt te doen.
Vandaag ook meerdere keren echt dwars door mijn counters kapotgeschoten...I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Gewoon die jet met je RPG rakenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Convict het volgende:
[..]
ja als je er zelf in gaat zitten. maar de jets kunnen de balance aardig verstoren![]()
![]()
Tussen de 0 en de 1quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je alleen op hoge ping-servers spelen? Wat is de beste ping om op te spelen?
V.
Hoe lager hoe beter ...![]()
Ik betrap me erop dat ik Metro Conquest toch best wel leuk begin te vinden.
Gisteren zat ik in een volle server met 64 man. Vast in 1 van de bekende knelzones, de kleine trap richting het Ticket Center.
Op een gegeven moment was ik het reviven, healen, granades spammen e.d wel zat en besprak met het team een stampede.
We waren met zo'n 15 man en toen de tegenstanders even geen granaten meer de trap af gooiden:
GO, go, go! Met z'n allen de trap op guns blazing.
Uiteindelijk waren we nog met 3 over maar het ticket center was van ons.
Coolste BF3 ervaring tot nu toe. Een echt FUCK YEAH!! moment.
http://battlelog.battlefi(...)/59715740/174492523/
[ Bericht 5% gewijzigd door DoofenSchmirz op 11-04-2013 09:51:47 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Leuk dat je die ervaring hebt opgedaan maar uit tactisch oogpunt een fiasco van de hoogste orde natuurlijk gezien het verlies van manschappen. Maar goed, je hebt je doel gehaald.
Merk je trouwens dat het niveau van mede-spelers in BF3 hoog is,( of laag voor mij part) en met hoog bedoel ik hoger als in bijvoorbeeld het aloude BF2? Dus heb je minder lone rangers in het spel en is samenwerking meer de standaard?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 12:09:32 ]![]()
Nee, samenwerking is absoluut niet de standaard, wel meer dan in Call of Duty uiteraard, maar alleen als je echt samen met mensen een game joint zul je teamwork hebben, verder meestal niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Leuk dat je die ervaring hebt opgedaan maar uit tactisch oogpunt een fiasco van de hoogste orde natuurlijk gezien het verlies van manschappen. Maar goed, je hebt je doel gehaald.
Merk je trouwens dat het niveau van mede-spelers in BF3 hoog is,( of laag voor mij part) en met hoog bedoel ik hoger als in bijvoorbeeld het aloude BF2? Dus heb je minder lone rangers in het spel en is samenwerking meer de standaard?![]()
Godverdomme waarom blijft ie hangen in joining server terwijl er niets start?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin killen, ik heb dit ook vaak (als ie ff in slaapstand is geweest).quote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Godverdomme waarom blijft ie hangen in joining server terwijl er niets start?![]()
Meermalen gedaan, bestandsverificatie gedaan, daarna opgegeven.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Origin killen, ik heb dit ook vaak (als ie ff in slaapstand is geweest).
Maakt niet uit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Doe 'm nu eens zonder explosives. Nog veel leuker! Ik heb veelste veel potjes Metro non explosive gedaan. Al heb ik BF3 de laatste week niet aangeraakt, de verslaving is er af.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik betrap me erop dat ik Metro Conquest toch best wel leuk begin te vinden.
Gisteren zat ik in een volle server met 64 man. Vast in 1 van de bekende knelzones, de kleine trap richting het Ticket Center.
Op een gegeven moment was ik het reviven, healen, granades spammen e.d wel zat en besprak met het team een stampede.![]()
![]()
Ja, dat snap ik. Maar dan heb je dus last van laggers. Dus is er een gemiddelde dat hoger ligt, waardoor je minder last hebt van laggers, maar wel speelbaar blijft?quote:Op donderdag 11 april 2013 08:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Tussen de 0 en de 1
Hoe lager hoe beter ...
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik zit meestal op servers met een ping tussen de 18 en 30.quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan heb je dus last van laggers. Dus is er een gemiddelde dat hoger ligt, waardoor je minder last hebt van laggers, maar wel speelbaar blijft?
V.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Geen idee, ik kies altijd eerst servers die me leuk lijken, en dan van die de laagste pingquote:Op vrijdag 12 april 2013 06:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan heb je dus last van laggers. Dus is er een gemiddelde dat hoger ligt, waardoor je minder last hebt van laggers, maar wel speelbaar blijft?
V.En eigenlijk nooit veellast gehad van laggers.
![]()
![]()
BoF heeft weer ze eigen server![]()
![]()
http://battlelog.battlefi(...)/Band-of-Fok-kers-1/
er draait nu alleen end game in over leg kunnen er andere maps toegevoegd worden
hopelijk komen er een hoop mensen op anders zal die niet lang in de lucht zijn
![]()
![]()
Cool, ben jij de host ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:33 schreef hiddit het volgende:
![]()
er draait nu alleen end game in over leg kunnen er andere maps toegevoegd worden
![]()
Edit: Lees: de contractant/admin bedoel ik![]()
![]()
Bij favs gezet, zal straks joinenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:33 schreef hiddit het volgende:
![]()
![]()
Origin: WhiteBoyNelisgraag verwijderen![]()
zal er nu nog erg rustig zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Bij favs gezet, zal straks joinen
Origin: WhiteBoyNelis![]()
ben trouwens ook nog bezig met wat kleine aanpassingen![]()
Nice!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:33 schreef hiddit het volgende:
![]()
![]()
Daar kom ik vanaaf en/of van 't weekend ook wel ff spelen![]()
![]()
Bij favorites gezet in ieder geval. Aantal spelers mag sowieso omhoog toch.
Oh ja, en niet luisteren naar mensen die hardcore willen spelen, dat zijn toch allemaal n00bs.
[/quote]![]()
haha ik luister naar de meerderheid:Pquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Catkiller het volgende:
Bij favorites gezet in ieder geval. Aantal spelers mag sowieso omhoog toch.
Oh ja, en niet luisteren naar mensen die hardcore willen spelen, dat zijn toch allemaal n00bs.![]()
ik wil best het aantal players omhoog doen als er vraag naar is
ik ga niet de volle mep betalen voor een lege server![]()
Oh geen hardcore. Laat maar zitten dan, ik doe niet mee met mickey mouse taferelen
Conscience do cost.![]()
HC of ik prik je boot lekquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:02 schreef hiddit het volgende:
[..]
haha ik luister naar de meerderheid:P![]()
![]()
24 spelers is net alsof ik op de Xbox speel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:02 schreef hiddit het volgende:
[..]
haha ik luister naar de meerderheid:P
ik wil best het aantal players omhoog doen als er vraag naar is
ik ga niet de volle mep betalen voor een lege serverBlijkbaar wil jij dat ik je nog vaker teamkill.quote:
[/quote]![]()
En dat kan alleen in HCquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Blijkbaar wil jij dat ik je nog vaker teamkill.![]()
![]()
![]()
Heb nee gekozen, puur omdat ik de 3D spotting dan mis, vind de health wel beter bij HC, maarja
graag verwijderen![]()
Ja, dat is ook meteen het enige pluspunt.quote:Dat mis ik ook heel erg, maakt camo wel zinvoller maar met vrijwel elke camo ben je slecht zichtbaar op maps zoals Operation Riverside volgens mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef fyah het volgende:
Heb nee gekozen, puur omdat ik de 3D spotting dan mis, vind de health wel beter bij HC, maarjaMaakt het spotten zo nutteloos.
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |