Speedy_G ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Speedy_T het volgende:
Kak, na bijna een jaar afwezigheid heb ik de eerste muis weer gespot in de keuken
Mwah... Hangt een beetje van het vak af.quote:
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn alweer vol gepland. Maandag wel hele dag vrij en dan dinsdag weer aan de bak voor het nieuwe blokquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm oke. Wel fijn zoietsPak anders gewoon vrij met Pasen en a.s. vrijdag?
Waarschijnlijk valt het wel mee. Colleges missen is niet meteen het einde van de wereld, het leven gaat gewoon door.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik er niks meer van snap als ik niet naar werkcolleges ga en de hoorcolleges niet op enige manier bekijk.
Ja oke alles behalve van der Potquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah... Hangt een beetje van het vak af.
Met studie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn alweer vol gepland. Maandag wel hele dag vrij en dan dinsdag weer aan de bak voor het nieuwe blok
Ja, ik heb hetzelfde. Het versterkt elkaar. Hoe meer je studeert, hoe leuker het begint te worden en hoe meer je wilt gaan studeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Maar nee, niet echt last van. Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik inmiddels in een flow zit. Ik heb in de verschillende studiecentra mijn tweede thuis gevonden en breng daar hele dagen door, wat niet verkeerd is voor de resultaten. Moet wel zeggen dat ik uitkijk naar wat vrije dagen, want de moeheid begint er een beetje in te sluipen.
Oohja, had ik dat boek maar nooit gekocht.quote:
Nee, beetje arbeid her en der en nog wat vrienden opzoeken.quote:
Aah. Wel leuke dingen dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, beetje arbeid her en der en nog wat vrienden opzoeken.
Ja, nou dat gevoel heb ik dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het wel mee. Colleges missen is niet meteen het einde van de wereld, het leven gaat gewoon door.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Het versterkt elkaar. Hoe meer je studeert, hoe leuker het begint te worden en hoe meer je wilt gaan studeren.
Ja, de motivatie op een hoog niveau houden is een zeer lastige opgave.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
College probeer ik nog wel te gaan maar altijd met tegenzin eigenlijken de rest ook allemaal geen zin meer in. Het interesseert me ook steeds minder allemaal.
Voor colleges ga ik niet meer naar A'dam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ook hetzelfde hiero. Alleen ga ik nog wel naar een aantal colleges, maar soms ga ik dan halverwege weg. Zelfs werkgroepen wil ik nog af en toe weleens overslaan.
Ik enigszins ook wel. Maar toch een te groot gebrek aan motivatie, helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik er niks meer van snap als ik niet naar werkcolleges ga en de hoorcolleges niet op enige manier bekijk.
Ik wil jouw oude UIquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een dagje JB en 's avonds tentamen.
Ja, maar ik kijk uit naar maandag. Hele dag niets doen. Eindelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |