Komt vanzelf wel goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Baal dagje. In Amsterdam gaan studeren, thuis blijven voor ex. Vervolgens niet voldoende in Amsterdam zijn, maar ook niet thuis voor een fatsoenlijk sociaal leven. Naar de Uni om hogerop te komen en dan nu mensen van het hbo een baan zie krijgen terwijl ik nog nergens ben...
Lekker stage lopen op een afdeling met mensen die tegen hun pensioen aan zitten met 0,001% kans op een baan. Bahhquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn leven is op het moment ook niet zo spannend hoor. Komt wel weer goed schatje
Kom op Yreal je bent een held en een strijder. Immer vrolijk, altijd oprecht. Misschien bevalt de weg niet altijd even goed, maar hij gaat ergens heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Baal dagje. In Amsterdam gaan studeren, thuis blijven voor ex. Vervolgens niet voldoende in Amsterdam zijn, maar ook niet thuis voor een fatsoenlijk sociaal leven. Naar de Uni om hogerop te komen en dan nu mensen van het hbo een baan zie krijgen terwijl ik nog nergens ben...
Ik loop mijzelf af te matten om een llb diploma en ga vanwege mijn cijfers waarschijnelijk de advocatuur nooit halenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom op Yreal je bent een held en een strijder. Immer vrolijk, altijd oprecht. Misschien bevalt de weg niet altijd even goed, maar hij gaat ergens heen.
En met jou misschien meer. Of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik loop mijzelf af te matten om een llb diploma en ga vanwege mijn cijfers waarschijnelijk de advocatuur nooit halen
quote:
Lijkt me heerlijk voor een tijdje. Ik zit in me hoofd ook vol met onzekerheden. Denk dat ik na dit jaar wellicht een tijd er tussenuit ga. Lekker op Kreta in een Grieks-orthodox klooster. Even helemaal niets en denken wat ik eens met me leven ga doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ties02 het volgende:
Klooster lijkt me wel wat
hele dag studeren enzo
Ajoh, drie vrienden van mij hebben een traineeship bij een prima advocatenkantoor met een lijst vol zesjes en amper stage ervaring.. Alles is mogelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik loop mijzelf af te matten om een llb diploma en ga vanwege mijn cijfers waarschijnelijk de advocatuur nooit halen
Griekenlandquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me heerlijk voor een tijdje. Ik zit in me hoofd ook vol met onzekerheden. Denk dat ik na dit jaar wellicht een tijd er tussenuit ga. Lekker op Kreta in een Grieks-orthodox klooster. Even helemaal niets en denken wat ik eens met me leven ga doen.
In heel Griekenland zijn prachtige, orthodoxe verblijfplaatsen. Ook op Santorini. Prachtige, orthodoxe gebouwen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Griekenland![]()
Santorini is ook zo orthodox of niet? Misschien deze vakantie naar toe
ben echt gek op die eilanden
Op Santorini met de trap naar beneden. 260 treden of zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Griekenland![]()
Santorini is ook zo orthodox of niet? Misschien deze vakantie naar toe
ben echt gek op die eilanden
Goed zo. Even nadenken wat je precies wilt allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
Ik ga van de zomer minstens een maand weg op de motor
Goede zaak.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
Ik ga van de zomer minstens een maand weg op de motor
Laatst zei je dat je mogelijk een contract kon krijgen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker stage lopen op een afdeling met mensen die tegen hun pensioen aan zitten met 0,001% kans op een baan. Bahh
Dit is gewoon even een moodswing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je mogelijk een contract kon krijgen?
Het is weer die tijd van de maandquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit is gewoon even een moodswing.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goed zo. Even nadenken wat je precies wilt allemaal.
Het plan is => Bordeax => San sebastiaan => Noord portugal => lisabon => madrid => Barcelona => Monaco => Geneve => Luxemburg =>quote:
Oh uh ja waarschijnlijk danquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit is gewoon even een moodswing.
Ja, en nu is de baas vertrokkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je mogelijk een contract kon krijgen?
Ga je alleen? Dat is wel lekker, even helemaal relaxen, reflecteren en je hoofd leeg maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het plan is => Bordeax => San sebastiaan => Noord portugal => lisabon => madrid => Barcelona => Monaco => Geneve => Luxemburg =>
Heb er wel zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |