http://www.eenidealebaan.(...)senwerverGoedeDoelen|CallcenterIjsselstein?utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeedquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:16 schreef Silmarwen het volgende:
Neen, Maanvis. Kom jij nou eens met een vacature callcenter in de omgeving Woerden, zonder opleiding. Ik heb verdorie de hele middag zitten zoeken. Niets, nada, noppes.
Ik betwijfel overigens of ik die baan lang zou kunnen houden. Helpdesk wel, maar ik ben een bar slechte verkoopster.
Die willen "affiniteit met goede doelen" en volgens mij bedoelen ze daarmee niet dat je een collectant een keer wat gegeven hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.eenidealebaan.(...)senwerverGoedeDoelen|CallcenterIjsselstein?utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeed
silmaren kan zich daar vast wel binnen lullen met haar moederlijke zorgzame uitstralingquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Die willen "affiniteit met goede doelen" en volgens mij bedoelen ze daarmee niet dat je een collectant een keer wat gegeven hebt.
Affiniteit kan je veinzen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Die willen "affiniteit met goede doelen" en volgens mij bedoelen ze daarmee niet dat je een collectant een keer wat gegeven hebt.
Maar goed, in Zoetermeer zit bijv. ook nog een callcenter die vacatures hebben, en wie weet zijn er nog wel meer...
Ik kan mij daar wel naar binnen lullen. Maar met mijn moederlijke zorgzame uitstraling.... Ik werk nu met 7 tot 12 jarige, en ik geloof niet dat ze mij als zorgzame moeder zouden beschrijven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
silmaren kan zich daar vast wel binnen lullen met haar moederlijke zorgzame uitstraling.
Als je liegt in je sollicitatiebrief, dat kan toch een reden zijn voor ontslag op staande voet als ze erachter komen?quote:
Het zou zo fijn zijn als mensen zich makkelijker konden laten omscholen. Maar er zijn maar weinig werken & leren opleidingen waarbij je ook nog een minimumloon kunt krijgen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb 3 jaar gedaan, alleen de LIO niet (ik vond lesgeven op het VMBO in een vak als maatschappijleer gewoon een marteling), dus nu werk ik op een BSO. Onwijs naar mijn zin, zelfde dorp, geweldig team, manager is enorm tevreden, maar het KDV loopt sterk terug en ik heb geen vast contract, dus straks krijgt iemand van het KDV mijn uren. Begrijpelijk, maar kut voor mij.
Iedereen zegt maar "Ga je in een winkel werken of laat je herscholen." I wish. Ik ben echt niet kieskeurig qua werk, ik wil best secretaresse worden, tandarts assistente, verpleegkundige, boekhouder, noem maar op. Leren is geen issue, maar ik kan die opleiding niet betalen zonder dat ik werk heb, en werk krijg je niet zonder opleiding of ervaring. Catch 22.
je hoeft ook niet te liegen, je kunt dribbelen met de waarheid.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je liegt in je sollicitatiebrief, dat kan toch een reden zijn voor ontslag op staande voet als ze erachter komen?
Maar voor ieder goed doel is toch wel een waar verhaal te bedenken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je liegt in je sollicitatiebrief, dat kan toch een reden zijn voor ontslag op staande voet als ze erachter komen?
Nou minimumloon is al prima. 500 euro per maand niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als mensen zich makkelijker konden laten omscholen. Maar er zijn maar weinig werken & leren opleidingen waarbij je ook nog een minimumloon kunt krijgen.
Tja, als iemand daar al over valt... Goede kans dat degene die de baan krijgt nu net zo weinig werkelijke affiniteit er mee heeft als jij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar goed, in Zoetermeer zit bijv. ook nog een callcenter die vacatures hebben, en wie weet zijn er nog wel meer...
Idd, zeker als er niet "aantoonbare affiniteit met..." staat, kun je gewoon reageren hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef VacaLoca het volgende:
Tja, als iemand daar al over valt... Goede kans dat degene die de baan krijgt nu net zo weinig werkelijke affiniteit er mee heeft als jij.
...en zelfs al stond dat er wel als je een beetje creatief bent kun je ook daar zonder te liegen wel je affiniteit met het onderwerp/de baan aantonen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Idd, zeker als er niet "aantoonbare affiniteit met..." staat, kun je gewoon reageren hoor.
Neuh behalve een negatieve referentie bij dat bedrijf zal er niet veel aan de hand zijn. Maar die boete is gewoon doorgaans het restant van het salaris dat je zou verdienen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:54 schreef TeleportingKing het volgende:
Mocht ik een contract niet uitdienen, zou het dan een boete waard zijn of kom ik in verdere problemen?
(Niet dat ik dit echt van plan ben, maar ik ben zo wanhopig op zoek naar werk dat ik zelfs aan dit soort opties denk.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat daarvoor alleen in Oost-Europa geworven wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Mensen zeggen wel ga in kassen werken. Maar waar? Ik wil best voor een paar dagen in de kassen werken, maar zie echt nergens vacatures daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |