#YOLOquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Godver, wat voor een AIDS bedoening is dit trouwens, fuck up your head,
Ik like je moeder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef bloempot20 het volgende:
wat zijn jullie toch kinderachtig zeg.. als je niet wilt liken reageert dan ook gewoon niet en doe niet zo belachelijk!
Nee, je speciaal hiervoor registreren is zeker niet belachelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef bloempot20 het volgende:
wat zijn jullie toch kinderachtig zeg.. als je niet wilt liken reageert dan ook gewoon niet en doe niet zo belachelijk!
Wat een leuk kloontje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Cien. het volgende:
hahaha dit is gewoon lachwekkend. Niveau is niet erg hoog, nee. Gewoon liken en anders bek houden.
Nog zo'n belachelijke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Cien. het volgende:
hahaha dit is gewoon lachwekkend. Niveau is niet erg hoog, nee. Gewoon liken en anders bek houden.
Like.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Bankpasje het volgende:
kinderachtig is de defenitie van twee accounts op dezelfde dag aanmaken, en vervolgens lekker met je kloon op je eigen topic reageren. Ga lekker huilie huilie doen bij je mammie.
Gr
Cien! Laat je tieten eens zien!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Cien. het volgende:
Omg het is een fucking wedstrijd! Als een achterlijke mongool op een bericht reageren noem ik belachelijk. Hoe oud zijn jullie eigelijk, haha? Niveau is niet erg hoog. Dit is echt belachelijk.
Kom sparren danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef Cien. het volgende:
hahahaha via internet zo reageren durf je wel. Lekker anoniem.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker op een ander hoofd gestemd.
Haha!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Cien. het volgende:
Omg het is een fucking wedstrijd! Als een achterlijke mongool op een bericht reageren noem ik belachelijk. Hoe oud zijn jullie eigelijk, haha? Niveau is niet erg hoog. Dit is echt belachelijk.
Haha! Tien pizza's voor Leonie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nou Leonie van der Vorst, ik hoop dat je van pizza houdt.
Like je de lokale Italiaan uit Echt even op facebook?
Thanks.
Meeste aantal TRs ooit voor één topic in FHF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |