Liefdesverdriet vernietigt alle grenzen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, ik weet wanneer ik moet stoppen
Nee ik heb liefdesverdriet want mn ex meisje loopt na 3 dagen nu met een anderquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fopje het volgende:
Je hebt liefdesverdriet want je bent vriendloos?
Moeten we hier uit op maken dat je homo bent?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fopje het volgende:
Je hebt liefdesverdriet want je bent vriendloos?
Moeten we hier uit op maken dat je homo bent?
thuglifequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik heb liefdesverdriet want mn ex meisje loopt na 3 dagen nu met een ander
En vanavond heb ik even geen vrienden , iedereen moet morgen vroeg werken of heeft wat anders
Dus ben ik best zielig
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb steun nodig jongentjes en meisjes, want dit word een zware tijd ( zeker vanavond) want ik blow bijna nooit, 3-4 keer per jaar ofzo
en anders hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Fopje het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #86 - Rust in de tent. Godverdomme.
Zoek hier steun.
Zal ik ook wel doen. Maar hier een verslag gedurende de avond...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Fopje het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #86 - Rust in de tent. Godverdomme.
Zoek hier steun.
Even alles vergeten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
waarom zou je in je eentje joints gaan roken?
waarom zou je uberhaupt joints roken?
Nooit gedaan zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dat vind ik knap van je. Ik ga niet eens zeggen dat je iets mist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan drugs en ik rook ook niet, en dat zal ik nooit doen ook
Neuj maar eens in de zoveel tijd kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aan drugs valt niks te missenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap van je. Ik ga niet eens zeggen dat je iets mist.
eens in de zoveel tijd kan zomaar tot verslaving leidenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj maar eens in de zoveel tijd kan toch geen kwaad?
Jij bent zo'n big brother typetje..quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aan drugs valt niks te missengewoon teringslecht voor je. en ook nog eens geldverspilling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n big brother typetje..
Lees dit eens:daar ben ik 1 te lui voor en 2 het kan me geen fuck schelen of jij joints rookt of niet dus doe lekker wat je zelf wil ik geef je alleen mijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja en............ je moet niet alles wat op internet staat geloven, zeker niet van die vage sites
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar ben ik 1 te lui voor en 2 het kan me geen fuck schelen of jij joints rookt of niet dus doe lekker wat je zelf wil ik geef je alleen mijn mening.
oja en............ je moet niet alles wat op internet staat geloven, zeker niet van die vage sites
ik ben compleet rustig hoor :-) jij kan emoties zien in letters?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]jij moet niet alles wat men jou over wiet zegt geloven. Hypocrietje. Ik geef jou alleen mijn mening. Ik zeg niet dat je moet gaan roken of blowen, wil je aub een beetje rustig aan doen
___!
Drink jij ook geen alcohol?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je begint met schelden, doe je dat altijd dan, of ben je hyped?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben compleet rustig hoor :-) jij kan emoties zien in letters?
nee ja neequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je begint met schelden, doe je dat altijd dan, of ben je hyped?
Oh, dacht ff dat je net zei dat je niet aan drugs deed. Dan was je even mis denk ikquote:
ik zie alcohol niet echt als drugs.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh, dacht ff dat je net zei dat je niet aan drugs deed. Dan was je even mis denk ik
Helaas valt het wel onder drugs. :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zie alcohol niet echt als drugs.nee ik was niet mis
zal wel. in mijn ogen is het toch een wereld van verschilquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Helaas valt het wel onder drugs. :p
Maar dat is het welquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat sommige mensen dat lekker vinden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
Misschien je toch eens wat meer inlezen over bepaalde onderwerpen voordat je gaat schreeuwen. Let op de verschillen tussen je mening verkondigen en zeggen dat 'iets is'. Succes & a big hug,quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zal wel. in mijn ogen is het toch een wereld van verschil
ik doe wat ik wil op de foksquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien je toch eens wat meer inlezen over bepaalde onderwerpen voordat je gaat schreeuwen. Let op de verschillen tussen je mening verkondigen en zeggen dat 'iets is'. Succes & a big hug,
2dope
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien je toch eens wat meer inlezen over bepaalde onderwerpen voordat je gaat schreeuwen. Let op de verschillen tussen je mening verkondigen en zeggen dat 'iets is'. Succes & a big hug,
2dope
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat un gezelligheid mensen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik doe wat ik wil op de foks
jij ook succes met je leven
ik geloof pas dingen als het bewezen is en ik de resultaten voor mijn neus heb of als het uit mijn mama's mond komt. van beiden is nu geen sprake en zeg ik: dankjewel voor je info. ik doe er verder niks meequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Er gaan meer mensen dood door alcohol dan door wiet.
Alcohol zorgt sneller voor schade aan de hersenen.
Aan alcohol raak je sneller verslaafd.
En van alcohol krijg je sneller kanker.
Thxquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik doe wat ik wil op de foks
jij ook succes met je leven
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik geloof pas dingen als het bewezen is en ik de resultaten voor mijn neus heb of als het uit mijn mama's mond komt. van beiden is nu geen sprake en zeg ik: dankjewel voor je info. ik doe er verder niks mee
Ts zit momenteel veilig te chillen in de stonerreeks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef _NZT_ het volgende:
Kappen nu! TS heeft steun nodig, niet discussie over bier vs ganja. Thnx
Als je eens wist wat er allemaal IN je mama's mond ging, zou je aan alles wat er uit kwam niet meer echt waarde hechten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik geloof pas dingen als het bewezen is en ik de resultaten voor mijn neus heb of als het uit mijn mama's mond komt. van beiden is nu geen sprake en zeg ik: dankjewel voor je info. ik doe er verder niks mee
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je eens wist wat er allemaal IN je mama's mond ging, zou je aan alles wat er uit kwam niet meer echt waarde aanhechten.
[..]
Als je eens wist wat er allemaal IN je mama's mond ging, zou je aan alles wat er uit kwam niet meer echt waarde aanhechten.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
Nounou, 2 biertjes en wat joints klaarliggen.. Gekkenhuissss
En? Hoe voel je je? Ben je die bitch al vergeten?quote:
je ziet alcohol niet als drugs?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jellinek is, zoals je waarschijnlijk weet, een organisatie die omgaat met drugsproblemen in Nederland. Afkick-centra en alles. Hun bevindingen, pure feiten:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De wereld van de onwetenden hequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
je ziet alcohol niet als drugs?
ten eerste verneukt alcohol je lichaam meer dan veel andere drugs en ten tweede gaan er ook ontzettend veel mensen dood aan alcohol...
irritant is hetquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De wereld van de onwetenden he![]()
Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet met te veel verschillende drugs ervaring heb, maar de conclusies die sommigen kunnen trekken zonder enig verstand van zaken te hebben is wel opvallend.
+3 draken voor deze post.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je mist. Overigens zijn drugs niet slecht voor je, overmaat is slecht voor je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aan drugs valt niks te missengewoon teringslecht voor je. en ook nog eens geldverspilling.
Dus als je zo een paar jointjes in de week rookt, in het weekend zo nu en dan gaat drinken en bij uitzondering een paar keer per jaar "harddrugs" gebruikt, ben je gelijk een junk? Dat is helemaal niet kortzichtig gedacht nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef -supergirl- het volgende:
topic vol met junkieshet zijn ook altijd dezelfde stereotypes die je ziet gebruiken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus als je zo een paar jointjes in de week rookt, in het weekend zo nu en dan gaat drinken en bij uitzondering een paar keer per jaar "harddrugs" gebruikt, ben je gelijk een junk? Dat is helemaal niet kortzichtig gedacht nee.
Ik zal aan je denken als ik van het weekend in een donker steegje lig te trippen.quote:
oké! ik niet aan jouquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik van het weekend in een donker steegje lig te trippen.
Je was me (al lang) voor!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
Nounou, 2 biertjes en wat joints klaarliggen.. Gekkenhuissss
Ik hoop dat je nooit kinderen krijgt, want meer van die onwetende hypocrieten zoals jij hebben we niet nodig op deze planeetquote:
Dit jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit kinderen krijgt, want meer van die onwetende hypocrieten zoals jij hebben we niet nodig op deze planeet
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Eerst zeiken om feiten, dan liggen er cijfers op tafel en dan wordt het doodgezwegen. Zwakquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jellinek is, zoals je waarschijnlijk weet, een organisatie die omgaat met drugsproblemen in Nederland. Afkick-centra en alles. Hun bevindingen, pure feiten:
[ afbeelding ]
http://www.jellinek.nl/vr(...)ohol-tabak-en-drugs/
Tevens, apotheek.nl over de eigenschappen van wiet:
http://www.apotheek.nl/Me(...)spx?mId=10702&rId=41
Dit is overigens geen poging je over te halen ofzo, ieder zijn ding. Maar je kan maar beter goed geïnformeerd zijn toch?
[..]
Als je eens wist wat er allemaal IN je mama's mond ging, zou je aan alles wat er uit kwam niet meer echt waarde hechten.
Je gebruikt zelf drugs, en dat is een beetje hypocriet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef -supergirl- het volgende:
is het nou nog niet duidelijk dat mijn negativiteit richting drugs nooit zal veranderen?
Dat je een punt hebt als het gaat om drugsgebruikers en het feit dat het losers zijn wil niet zeggen dat je af en toe onzin praat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef -supergirl- het volgende:
is het nou nog niet duidelijk dat mijn negativiteit richting drugs nooit zal veranderen?
ik praat af en toe onzin, wat is je punt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je een punt hebt als het gaat om drugsgebruikers en het feit dat het losers zijn wil niet zeggen dat je af en toe onzin praat.
"Nou ja eehm dat vind ik gewoon he, ik heb ook recht op mijn mening."quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef -supergirl- het volgende:
Drank + wiet = 112.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, ik weet wanneer ik moet stoppen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Drank + wiet = 112.
Slechtste, domste en meest verkankerde combinatie ooit.
Veel geluk in je kist.
Gehersenspoeld door propaganda verspreid door de media.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef -supergirl- het volgende:
mensenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef -supergirl- het volgende:
Geen psychedelics als je je kut voelt, sowieso zou ik voor een beetje bruin gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Trouwens niet heel slim om te gaan blowen om te vergeten beter klap je wat lsd
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die komen zeuren dat alcohol nog wel slechter isdat alcohol slecht is maakt drugs niet beter ofzo dat blijft dan alsnog teringslecht voor je.
En wat drugs ook met je uiterlijk doet echt bahbah. Word je zo lelijk van. Meeste van jullie zijn dat almaar toch.
En dan heb ik het nog niet gehad over de malloten die achter het stuur kruipen met drugs op (ja dat met alcohol op achter het stuur gebeurd ook en dat is ook niet oke)
Dikgedrukte is het enige waarmee ik het eens ben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die komen zeuren dat alcohol nog wel slechter isdat alcohol slecht is maakt drugs niet beter ofzo dat blijft dan alsnog teringslecht voor je.
En wat drugs ook met je uiterlijk doet echt bahbah. Word je zo lelijk van. Meeste van jullie zijn dat almaar toch.
En dan heb ik het nog niet gehad over de malloten die achter het stuur kruipen met drugs op (ja dat met alcohol op achter het stuur gebeurd ook en dat is ook niet oke)
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:12 schreef NietDoen het volgende:
Door dit topic heb ik een hekel gekregen aan supergirl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |