SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik maak zelf ook vaak genoeg flauwe kutgrappen.quote:
Ach, ik stoor me daar niet zo aan, heb andere dingen die me meer storenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Ja ach, er valt iets voor te zeggen. Ik maak zelf ook nog wel eens een seksueel getinte opmerking alleen het is een beetje de mate waarin een Faxie kan nog wel eens alleen maar dat soort posts plaatsen. Ja, dan heb je er wel een keer genoeg van.
Jouw pa of de zijne?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef Fera het volgende:
@muha: Wij gaan zondag bij pa langs onder het mom van: "Dan zien wij die jongen ook een keer."
Vanuit jouw perspectief wel en jij hebt dus ook bepaalde factoren waar je je aan stoort. Dan is het hopelijk begrijpelijk dat andere hun maatstaven iets anders hebben dan jij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik stoor me daar niet zo aan, heb andere dingen die me meer storen
Vooral als mensen negatief gaan lopen doen
Persoonlijk vind ik dat je zoiets heel makkelijk kunt negeren. Sommige mensen nemen een SC af en toe veel te serieus, denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Ja ach, er valt iets voor te zeggen. Ik maak zelf ook nog wel eens een seksueel getinte opmerking alleen het is een beetje de mate waarin een Faxie kan nog wel eens alleen maar dat soort posts plaatsen. Ja, dan heb je er wel een keer genoeg van.
Ik stoor me weer aan andere dingen... hoor je me verder ook niet overquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Als ik zeg "pa" bedoel ik die van mezelf!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw pa of de zijne?
Haar ouders zijn echt supernieuwsgierig. Ook wel begrijpelijk ergens aangezien ik de eerste zal zijn die ze meeneemt naar huis.
Dat jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je zoiets heel makkelijk kunt negeren. Sommige mensen nemen een SC af en toe veel te serieus, denk ik.Het is maar een post.
Die was ook wel erg slecht geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En ik maak nu niet eens een flauwe inkopper
Dat is waarquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief wel en jij hebt dus ook bepaalde factoren waar je je aan stoort. Dan is het hopelijk begrijpelijk dat andere hun maatstaven iets anders hebben dan jij.
ALs iets me blijft storen, dan zeg ik er op den duur wel even wat van.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stoor me weer aan andere dingen... hoor je me verder ook niet over
Spelletje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee
Mijn spelletje is aangekomen
Ja, dat weet ik maar probeer je ook eens in te leven in een ander.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je zoiets heel makkelijk kunt negeren. Sommige mensen nemen een SC af en toe veel te serieus, denk ik.Het is maar een post.
Nee en daar kies je voor. Anderen kiezen ervoor om hun irritatie wel uit te spreken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stoor me weer aan andere dingen... hoor je me verder ook niet over
Mja spannend, ik heb zoiets van; we vinden elkaar tof en als het niet klikt is het kut maar dan gaan we wel gewoon door. Ze denkt wel dat het klikt omdat we qua humor dezelfde grapjes hebben en dat heeft haar pa ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik zeg "pa" bedoel ik die van mezelf!
Spannend hoor.
Je ergens aan storen hoeft je niet perse tot negatieveling te bestempelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ALs iets me blijft storen, dan zeg ik er op den duur wel even wat van.
Het ligt ook een beetje aan hun insteek. Ik ben zelf een positief ingesteld persoon en heb niet zoveel met negatievelingen
Sex Talk (how openhearted do you dare to be)quote:
Soort van 50 shades of grey spel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sex Talk (how openhearted do you dare to be)
Soort van kaartspelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |