Liefdesverdriet vernietigt alle grenzen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, ik weet wanneer ik moet stoppen
Nee ik heb liefdesverdriet want mn ex meisje loopt na 3 dagen nu met een anderquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fopje het volgende:
Je hebt liefdesverdriet want je bent vriendloos?
Moeten we hier uit op maken dat je homo bent?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Fopje het volgende:
Je hebt liefdesverdriet want je bent vriendloos?
Moeten we hier uit op maken dat je homo bent?
thuglifequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik heb liefdesverdriet want mn ex meisje loopt na 3 dagen nu met een ander
En vanavond heb ik even geen vrienden , iedereen moet morgen vroeg werken of heeft wat anders
Dus ben ik best zielig
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb steun nodig jongentjes en meisjes, want dit word een zware tijd ( zeker vanavond) want ik blow bijna nooit, 3-4 keer per jaar ofzo
en anders hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Fopje het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #86 - Rust in de tent. Godverdomme.
Zoek hier steun.
Zal ik ook wel doen. Maar hier een verslag gedurende de avond...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Fopje het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #86 - Rust in de tent. Godverdomme.
Zoek hier steun.
Even alles vergeten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
waarom zou je in je eentje joints gaan roken?
waarom zou je uberhaupt joints roken?
Nooit gedaan zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
waarom zou je in je eentje joints gaan roken?
waarom zou je uberhaupt joints roken?
Dat vind ik knap van je. Ik ga niet eens zeggen dat je iets mist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan drugs en ik rook ook niet, en dat zal ik nooit doen ook
Neuj maar eens in de zoveel tijd kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan drugs en ik rook ook niet, en dat zal ik nooit doen ook
aan drugs valt niks te missenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap van je. Ik ga niet eens zeggen dat je iets mist.
eens in de zoveel tijd kan zomaar tot verslaving leidenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj maar eens in de zoveel tijd kan toch geen kwaad?
Jij bent zo'n big brother typetje..quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aan drugs valt niks te missengewoon teringslecht voor je. en ook nog eens geldverspilling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n big brother typetje..
Lees dit eens:daar ben ik 1 te lui voor en 2 het kan me geen fuck schelen of jij joints rookt of niet dus doe lekker wat je zelf wil ik geef je alleen mijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja en............ je moet niet alles wat op internet staat geloven, zeker niet van die vage sites
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar ben ik 1 te lui voor en 2 het kan me geen fuck schelen of jij joints rookt of niet dus doe lekker wat je zelf wil ik geef je alleen mijn mening.
oja en............ je moet niet alles wat op internet staat geloven, zeker niet van die vage sites
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |